باشگاه خبرنگاران نوشت:

همزمان با قانونی شدن خرید و فروش مسکن مهر قیمت واحدهای مسکن مهر در پردیس و پرند به یک میلیون و 700 تا یک میلیون و 900 هزار تومان در هر متر مربع رسید.

 گزارشات میدانی حاکی از آن است که قیمت مسکن مهر همراه با آزاد شدن معاملات خرید و فروش مسکن مهر افزایش میِ‌یابد.
براساس این گزارش مشاور املاک واقع در منطقه پردیس با بیان اینکه قیمت‌های مسکن مهر همراه با اعلام شرایط افزایش می‌یابد، گفت: در حال حاضر هر متر مربع مسکن مهر آماده تحویل در پردیس به صورت مبایعه نامه یک میلیون و 700 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

یکی دیگر از مشاوران املاک در منطقه پردیس افزایش قیمت مسکن مهر در پردیس علاوه بر واحدهای مسکن مهر را اعلام کرده‌اند.
براساس این گزارش مشاوران املاک واقع در منطقه پرند نیز با اشاره به اینکه در پرند با اعلام قانونی شدن خرید و فروش مسکن مهر قیمت‌ها چند برابر شد افزود: در حال حاضر هر متر مربع مسکن مهر در پرند یک میلیون و 600 هزار تومان است.

وی ادامه داد: همراه با افزایش قیمت خرید مسکن مهر قیمت اجاره نیز افزایش صد در صدی یافته است.

براساس این گزارش در حال حاضر هر امتیاز مسکن مهر در پردیس بین 11 تا 12 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: مقداد همتی مشاور وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر که خرید و فروش مسکن مهر قانونی است،  گفت: هر گونه خرید و فروش مسکن مهر با اعلام شرایط واجدان و غیر واجدان آزاد و قانونی است.


براساس این گزارش ایرج رهبر رئیس کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر به نفع بازار مسکن نیست، گفت: همزمان با آزاد شدن و قانونی شدن مسکن مهر دلالان و واسطه‌گران به این بازار روی می‌آورند.

رهبر در ادامه افزود: مسکن مهر برای اقشار ضعیف جامعه ساخته شده بود بنابراین خرید و فروش آنها به نفع بازار مسکن نیست و زمینه افزایش قیمت‌ می‌شود.

از سوی دیگر مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه املاک کشوری با بیان اینکه آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر در تثبیت قیمت بازار مسکن موثر است، افزود: در حال حاضر 7 درصد از حباب بازار مسکن از بین رفته و 13 درصد باقی مانده نیازمند وارد شدن شوک به بازار مسکن است.

براساس این گزارش واحدهای مسکن مهر در پردیس بین 76 تا 85 میلیون تومان همراه با وام 30 میلیون تومانی به متقاضیان تحویل داده می‌شود. 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    56 43
    متری 1.900.000 تومان ؟!!! روتون میشه واقعا ؟!!! روحانی مچکریم ؟!!!!!!!
    • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
      83 28
      چه ربطي به روحاني داره گل كاري احمدي نژاده
    • بی نام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
      14 14
      در جواب به دوستمون که گفتن چه ربطی به روحانی داره: فکر کنم الان تو دوره ریاست جمهوری آقای روحانی هستیم !
    • محمد IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
      21 35
      خوبه نگفتن تهران گفتن پردیس وپرند تازه این بده که سرمایه های در دست مردم داره افزایش پیدا میکنه...الان بیشتر واحدهای پردیس وپرند پیش فروش شده و در حقیقت این سرمایه های مردمه که داره رشد پیدا میکنه حال اونا امید دارن که یا اونجا ساکن بشن ویا حداقل بتونن یه واحد کوچکتر هر جایه دیگه که دلشون خواست بخرن...احمدی نژاد یه کار خوب کرد یکیش این بود..
    • محمد IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
      35 12
      اینم از اخرین تصمیماتی بود که عجوبه قرن برای مردم گرفت و با خیالی راحت رفت نارمک
  • سايه IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    34 8
    من فكرمىكنم خيلى بيشترازنيازمسكن ساخته شده اگرآمارمسكنهاى خالى دربياد ودولت روش دست بزاره اونوقت خيلى چيزهادرست مىشه هرروزهم كه داره رشدنزولى جمعيت هشدار داده مىشه پس اين خونه هاچى مىشه امسال تومنطقه ماكه جزئ جنوبى ترين محلاته اون كه زيادبودخانه اجاره اى
  • من A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    34 5
    چرا کسی به فکر مسکن نیست؟!!! به خدا خسته شدیم. به خدا قسم بریدیم.
  • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    9 0
    وقتی تو کشور کارها بیفته دست دلالها وضعیت همین میشه دیگه مسکن مهر تو دل بیابون متری دو میلیون تومن؟!!!!!! حتما فردا تو شهرها میشه متری شش میلیون تومن دیگه مسکن مهر بجای هدف ، ضد هدف شد
  • ناشناس A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    16 15
    مطمئناً آزادسازی خرید و فروش مسکن مهر در قیمت های مسکن عادی نیز تأثیر گذار خواهد شد و بعبارتی افزایش قیمت دیگری نیز تا چند ماه آینده در این زمینه خواهیم داشت.
  • رضا A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    20 11
    این بود کلید مسکن ؟قیمت مسکن مهرکه اینقدربشه وای به مسکن داخل تهران ؟ چی شد مالیات برخانه های خالی وووووای برمردم رنج دیده؟
  • 0098 A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    38 5
    بعضیا حالشون خوب نیستاااااااااااااااا،طرف اومد 8 سال ...... . روحانی 2 روزه نیومده وزراش هنوزش تایید نشدن که آغاز به کار کنند همه .... کاری های دولت قبل رو میندازن به گردن روحانی.بزارید بیاد بعد یا نفرینش میکنیم یا تحسینش.
  • میلاد حمیدی A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    3 22
    این ارقام کار دشمنان و مستکبرین هستند . منزل ما در جای خوب تهران است و در حال حاضر متری 1200000قیمت گذاری میشود.
    • مریم A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
      5 0
      من متری 2000000 میخرم ازتون اگه واقعا جای خوبیه!!!!!! خونه تو منطقه خوب شهرستانها هم متری 1500000کمتر نیس!
  • میلاد حمیدی A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    2 19
    این ارقام کار دشمنان و مستکبرین هستند . منزل ما در جای خوب تهران است و در حال حاضر متری 1200000قیمت گذاری میشود.
    • محمد IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
      8 0
      اصلا" میگیم جای بد تهران آقا 2100000 متری مال من .قول شرف و تعهد محضری میدم خودم بشینم .خوبه.
  • مهرداد A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    10 8
    خوشبختانه در چند هفته اخیر شاهد کاهش قیمت مسکن در بازار بودیم که آخرین تصمیم غیر عقولانه احمدی نژاد نیز دوباره باعث شد که قیمت مسکن افزایش یابد . بدبخت شدیم از این تصمیمات دولت دهم و بیچاره دولت یازدهم که چقدر باید تلاش کند تا خرابکاریهای قبلی را تا حدی بر طرف کند.. وای بحال مردم بیچاره
  • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
    3 0
    مسکن و تولید آن را نمی توان به عنوان یک مولفه مستقل ارزیابی نمود و به تنهایی و بدون در نظر گیری مولفه های دیگر مورد سنجش قرار داد. بخش مسکن یکی از بخش های اقتصادی و سرمایه گذاری است که در صورتی به ثبات خواهد رسید که دیگر بخش های مهم اقتصادی، تولیدی و سرمایه گذاری به ثبات واقعی و پیشرفت قابل قبول با سود آوری مناسب منتهی شود لذا مادامی که اقتصاد مولد و پویا و با ثبات در بلند مدت نداشته باشیم بخش مسکن به طور دوره ای و مقطعی دستخوش نوسانات شدید قرار می گیرد که ناشی از شرایط نا مساعد در بخش تولید و لرزش و سکته در اقصاد مولد می باشد لذا مسئولین ذیربط (اقصاد، نفت، صنعت معدن تجارت و نیرو به همراه سامانه های بانکی و مالی ) می بایستی با برنامه ریزی منسجم و با همگرایی دبالا در صدد حل این مشکل برایند.
  • مهدی ن ق A1 ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    1 0
    من برج 6شال گذشته یعنی 18ماهه که ثبت نام کردم.ولی تا الان هنوز موفق نشدم که حتی قراردادم رو بگیرم. سال داره تموم میشه و بچم فروردین به دنیا میاد و من هنوز توی انباری که اجاره کردم برای مدتی کوتاه که وعده داده بودن که مسکن مهر بهم تحویل داده میشه ولی نشد زندگی میکنم. این هم نظر !دیگه چی بگم ؟درد جامعه ما اینه که :دو صد گفته نیم کردار نیست .