نمایندگان مجلس نخستین روز از بررسی صلاحیت کابینه یازدهم را پشت سر گذاشتند. در این روز بییشتر انتقاد نمایندگان مخالف کابینه متوجه میانگین سنی وزرای پیشنهادی حسن روحانی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه در موضع موافق کابینه یازدهم، به این انتقاد پاسخ داد که می​توانید در این فایل ویدئویی ببینید.

 

 

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    116 5
    بحث سن خیلی بحث مسخره و به نظرم احمقانه ای است آخه یک وزیر که قرار نیست کار یدی و فیزیکی انجام دهد که سنش و توانایی جسمی اش مهم باشد ناسلامتی قرار است از فکرش و ایده های نو و راهکارهایش برای حل امور و مشکلات استفاده شود. و این امر تنها با تجربه بالا و سن بالا میسر است نه با استفاده از یک جوان خام بی تجربه اگر قرار بود یک وزیر کار فیزیکی یا یدی مثل (ببخشید البته) کارگران محترم ساختمانی یا کارهایی از این دست را انجام دهد بله سن اهمیت پیدا می کرد ولی برای کار فکری نه
    • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      115 2
      باور كنيد اگر فرد جواني مثلا براي وزارت نفت انتخاب ميشد همين نماينده هاي مخالف ميومدن و ميگفتن در اين موقع حساس بايد از افراد با تجربه استفاده ميشد! به نظر من اعتراض كردن به سن وزرا بيشتر بهانه گيري و سياسي است
  • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    86 3
    آقا من خودم یه جوون که اتقاقا در چندجا مسئولیت مدریت چه در بخش خصوصی و چه دولتی داشتم ... اما خداوکیلی باید اعتراف کرد که نیاز به یک تجربه بیتشر در بخش مدریت کلان است ... من خودم نسبت به 5 سال پیش کلی چیز یادگرفتم و اشتباهات گذشتم رو تکرار نمیکنم ... در ضمن به چشم دیدم اگر کسی مثل همین آقای بزرپاش پله های ترقی را 30 تا یکی بره کشور یا شرکت مطبوعش رو نابود میکنه ... البته قطعا دوست دارم که نظرات ما رو هم وزرا بشنود که همینطور هم هست انشا الله اما باید امروز فرصت آزمون خطا نیست ... متاسفانه چندسالی هم هست که ما به اشتباه به یه عده کسانی که تنها با فشار درسی تونستن از پس یک امتحان مثل کنکور یا چند امتحان در دانشگاه بر بیان میگیم نخبه ... در حالیکه نخبه کسی که چیزی بیبند که دیگران نببینند ..
  • بی نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    68 2
    از تمام نمایندگان مردمی تقاضا دارم خدارا شاهد اعمال رفتارتان بگیریدبه وزیران امید مردم رای اری بدهین وخودتان از نا نمایندگان مردمی منفصل کنید. چون هرچی باشین روز در درگاه باری تعالی جوابگوی رفتار خود می شوید
  • آقا امیر IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    86 1
    تو کار خدا مونده ام هنوز که هنوزه خیلی دکتر را در کشور نداریم، امروز اگر در دانشگاه ها فارغ التحصل دکتری داریم مدیون همانی هستیم که به خارج رفتند و دکتر شدند بعد از طریق دانشگاه های داخلی دکتری آموزش دادند، سوال من این است آن نماینده ای که تحصیل در خارج را ایراد می داند نمی دانست که دکتری در ایران مادرزادی نبوده بلکه نتیجه تلاش همین خارج رفته ها بوده است؟
  • بی نام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    0 0
    سطح علمی ما خودش همینجوری پایینه. فکر کن یک نفر بی تجربه رو هم بذارند تا وزارتخونه ها را مدیریت کند!!! چه شود!!!!!! خداوکیلی یه سری به دانشگاه ها بزنید و ببینید عین دبیرستانه!
  • بی نام IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    7 0
    احسنت
  • بی نام IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    2 21
    دولت کار اجرایی باید انجام دهد پس سن می تواند موثر باشد
  • مویز A1 ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    34 0
    اون آقای زاکانی با معدل 11 با استفاده از سهمیه رزمندگان رفته دانشگاه، سه ترم مشروط شده ازش تعهد کتبی گرفتند که دیگه مشروط نشه. دبیرستان و دانشگاه رو با رانت و ناپلئونی گذرونده بعد به آقای دکتر نجفی که از ام آی تی (معتبر ترین دانشگاه فنی جهان) دکترا گرفته میگه آقای نجفی در حالی که به خودش می گن دکتر زاکانی!
  • خنگول A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    13 0
    کاش میانگین سنی اعضای شورای نگهبان هم اعلام میشد. اخه نگرانی نماینده ها خیلی جدیه!!!!!!!!!!!