وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حسن روحانی، در زمان دفاع از خودش به انتقادات برنامه ای و سیاسی نمایندگان پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدعلی نجفی، وزیر پیشنهادی اموزش و پرورش دولت یازدهم دفاعیه خود را اینچنین شروع کرد: اینکه در بحث مربوط به بررسی گزینه های وزارت خانه ها، آموزش و پرورش اولویت پیدا کرده، گرچه براساس حروف الفباست، اما به فال نیک می گیرم و امیدوارم دولت و مجلس به تقدم اموزش و پرورش نسبت به دیگر دستگاه ها توجه داشته باشند. 

او گفت: قلمرو آموزش و پرورش از هر لحاظ بزرگترین قلمرو دولت است؛ هیچ خانواده ای نیست که نسبت به اموزش و پرورش و تصمیماتش حساس نباشد و تحت وتاثیر آن تصمیمی برای زندگی اش نگیرد

نجفی گفت:ما در آموزش و پرورش باید به سمت تربیت انسان های خداجو و کارآمد برویم که بتوانند از ارزش های ایران اسلامی دفاع کنند تا بتوانند مدافع کشور باشند. فعالیت های اموزش و پرورش چون با روح و روان دانش آموزان ارتباط دارد بسیار حساس است. پس هر تصمیم باید با پرهیز ارز شتاب زدگی و با ظرافت باشد. باید پیرو یک استمرار و اندیشه راهبردی باشد.

او در ادامه گفت: در گذشته ضعف داشتیم در آموزش و پرورش به دلیل اینکه فقدان برنامه راهبردی بوده است و به همین دلیل یک سری تصمیمات ضد و نقیض گرفته شده است.  اکنون اما یکی از فرصت های آموزش و پرروش اسناد بالا دستی قابل احترام و علمی و فنی است که تصویب شده و در اختیار دارد. سند تحول بنیادین در آموزش و پررورش و سیاست های کلی آموزش و پرورش که به تایید مقام معظم رهبری رسیده است. سندهای مادری هستند که در ۲۰ سال آینده باید سند راهبردی آموزش و پرورش باشد. 

گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش گفت: البته سندهای دیگری مانند سند چشم انداز و توسعه ۵ ساله هم هست. اما دو سند مادر باید مدنظر کار هر وزیری باشد و تا آموزش و پرور بتواند در ۲۰ سال آینده به اهداف برسد. 

او گفت: اما به اندازه اجرای این اسناد  مهم است که باید بتوانیم نیروهای کارآمد و مفیدی را به کار بگیریم تا یک نقشه راه داشته باشیم برای اجرای این اسناد. همان چیزی که مقام معظم رهبری فرمودند. برنامه من همین را می گوید.

نجفی با اشاره به سخنان یکی از مخالفانش گفت: آقای زاکانی گفت من قصد تغییر سند را دارم. اما من قصدم این نیست. من گفتم جمعی از نخبگان برای سه هدف؛ بررسی اتفاقاتی که در چند سال گذشته در زمان اجرای سند افتاده است، تهیه نقشه راه برای سند و سپس بررسی محتوایی سند که در آن آمده هر ۵ سال یک بار باید بررسی شود در این سند چه اتفاقی افتاده است. 

او گفت: ۵۷ برنامه من مستند به سند تحول و سند بنیادین است. تقریبا همه اجزای اصلی سند پیش بینی شده است. من چگونه می توانم مخالف سند باشم که ۵۷ مورد از ۵۹ مورد برنامه کاری من به سند مورد تایید مقام معظم رهبری اختصاص دارد؟

گزینه پیشنهادی وزارت اموزش و پرورش گفت: اموزش ابزار و تربیت هدف است. قبلا هم گفته ام نسبت تربیت به آموزش مثل نسبت شیریی است به قند. من چگونه می توانم مخالف تربیت باشم؟در مبانی نظر سند تحول صحبت از فعالیت های تربیتی داشتیم و نه صرفا آموزشی. معلم هم وظیفه تربیتی دارد و نه فقط معاونت پرورشی.

او در پاسخ به یکی از انتقادات مطرح شده گفت: گفته شد معاونت پرورشی در زمان من منحل شده. والا اینطوری نیست. بعد گفتند نه، ایشان زمینه را فراهم کردند تا وزیر بعدی منحل کند. آقای مظفر وزیر پس از من هستند، اینجا هم حضور دارند. معاونت پرورشی در دوره ایشان هم منحل نشد. یعنی می گویید من زمینه ای را فراهم گرده ام که ۶ سال پس از دوره من منحل شود معاونت پرورشی؟

نجفی گفت:در گزارشی که من در سال ۷۶ دادم. در صفحه ۵۱ خیلی روشن گفتم پرورش اصل است و از نظر همه اموزش و پرورش هدفش باید تربیت باشد. اینکه معلم چه بخواهد و چه نخواهد تاثیر تربیتی دارد. معاون و مدیر هم تاثیر تربیتی دارند. خیلی از دوستانی که اینجا هستند در زمانی که من وزیر بودم مسوول بودند می دانند یکی از قوی ترین معاونت های من معاونت پرورشی بود. تربیت و پرورش باید دین محور باشد. معتقدم باید تعلیم و تربیت با روح دینی باشد. اما این اتفاق باید آزادانه و آگاهانه باشد. نمی شود اجبار کرد. 

او گفت: اینکه ما انسان های صالحه ای را تربیت کنیم یک وظیفه برای آموزش و پرورش است. 

 روز گذشته زاکانی در مخالف با نجفی از او نقل کرد که به دلیل قبول نداشتن حکومت اسلامی، برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکرده است. نجفی در پاسخ گفت: کسی که در معتبرترین دانشگاه امریکا تحصیل می کرده و گذاشته و امده ایران را شما تهمت می زنید که حکومت اسلامی را قبول ندارد. بپرسید؛ من بهترین پیشنهادهای کاری را حتی قبل از پایان دوره تحصیلم در امریکا داشتم. من ۳۵ سال است که در این نظام فعالیت می کنم. ۳۵ سال پیش به عشق کار کردن با دکتر چمران تحصیلاتم را نیمه تمام گذاشتم و به به ایران برگشتم و تا کنون در حکومت اسلامی کار کرده ام. 

او گفت: این منصفانه است؟ پیش وجدانتان می توانید از این حرفتان دفاع کنید وقتی می گویید من حکومت اسلامی را قبول ندارم؟

گزینه حسن روحانی برای وزارت آموزش و پرورش در دفاع از دوره کاری پیشبن خود در این وزارتخانه گغت: گفته اند ارتباط من با حوزه قطع بوده است. سه نفر از بزرگترین روحانیون معاون من بودند؛ آقای قرائنی، دکتر اژه ای و آقای محمدیان که هنوز هم در اموزش و پرورش هستند. اما گفته اند که اکثر معاونین ایشان فارغ التحصیلان غرب و غربزده بودند.

نجفی گفت: ۸۰ درصد قرهنگیان از برگشت من به آموزش و پرورش دفاع می کنند و خوشحالند. اما شما تهمت می زنید به فرهنگیان که من ۹ سال کار کردم و نفهمیدند ضد ارزشی کار می کنم. به عقیده شما چون دوزار سه شاهی حقوق معلمان را اضافه کرد چشم از فعالیت ضد ارزشی من بسته اند؟ این توهین به فرهنگیان نیست؟

او گفت: اشاره به فعالیت های قرآنی کردید. رییس جمهور نخواستم بشوم به این دلیل بود که نمی خواستم بروم در بین مردم و از خودم تعریف و دفاع کنم. اما متاسفانه اینجا مجبورم که بگویم. شما از کسی انتقاد می کنید که بیشترین فعالیت را در زمینه قرآنی داشته اند. زنگ بزنید از آقای قرائتی بپرسید. فرهنگ دینی را من ضعیف کردم؟ دکتر حداد عادل اینجا هستند در اکثر دوره حضور من ایشان معاون من بودند. بپرسید که فرهنگ دینی در دوره ما نبوده است؟ 

نجفی همچنین گفت: گفته اند تربیت معلم ها را من منحل کرد. این یک تهمت است. یکی از دوستان زنگ زده بود گفت که در ورود شما ۶ مرکز تربیت معلم داشتیم در دوره شما شد ۶۰ مرکز. در زمانی که من بودم ۵۷ هزار دانشجو داشتیم در مراکز تربیت معلم. ۱۵ گرایش داشتیم. ۱۳ تا تصویب شده بود. توصیه من در پایان دوره ام ۱۶ سال پیش این بود که این حجم از مراکز تربیت معلم را توسعه دهید و گفته ام برای اینکه این حجم سر و سامان پیدا کند باید دانشگاه فرهنگیان درست شود. من ۱۶ سال پیش گفته ام و حالا می گویند من مخالف هستم؟ 

او گفت: من بسیاری از برنامه های اجرایی و مدیریتی در دانشگاه فرهنگیان را تغییر می دهم. روشن است که تغییر می دهم. اما نه محتوایی. 

نجفی گفت: اصرار می کنند که نجفی حقوق اضافه کرده که معلمان اکنون از او حمایت می کند. چهار مولفه در رضایت‌مندی شغلی معلمان وجود دارد فقط یکی از آنها معیشت است. یکی مشارکت در تصمصم گیری است، اینکه احساس بکنند کرامت و منزلت و مرجعیت اجتماعی انها در اموزش و پرورش احیا شده است. اینکه احساس بکنند دانش حرفه ای و مهارت حرفه ای بدست آورده اند که بروند سر کلاس و با دانش آموز سر و کله بزنند. اینکه یک معلمی را بدون اموزش،‌بدون کتاب می فرستید سر کلاس ششم ابتدایی برای اولین سال و نمی تواند پاسخ دانش آموز را در ریاضی و ... بدهد. 

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: من موافق ۶-۳-۳ هستم. اما قطعا در روش های اجرا حتما بازنگری می کنم. از تعجیل هم پیشگیری می کنم. 

نجفی در پایان دفاع از برنامه های آینده و عملکرد گذشته اش در آموزش و پرورش گفت: در برنامه ۵۹ بندی که ارائه کرده ام به تک تک آنها معتقدم مگر اینکه در بخش تخصصی ببینم اشتباه کردم  تغییر دهد. 

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در بخش دوم دفاع از خودش به انتقادات سیاسی پاسخ داد .

نجفی گفت: متاسفانه بحث سیاسی را مطرح کرده اید. کاش مطرح نمی شد. شما کاری کردید که من مجبور شدم ۱۲ دقیقه از وقتم را به مسایل سیاسی اختصاص دهم به جای اینکه درباره موضوعات و برنامه های اموزش و پرورش حرف بزنتم. فرصت زیادی می طلبد. در کمیسیون هم فرصت نشد من دراین باره حرف بزنم. گفتم وقت بگذراید که این اتفاق نیفتاد. 

او بنده به عنوان عضو شورای شهر و با مصوبه شورا به دیدار کسانی که بی گناه از این فتنه آسیب دیدند، رفتم. خانواده ای بود که پدرش بی دلیل از دست داده بود. نه در تجمعی بود و نه چیزی. رفته بود نان بخرد، تیر خورده بود و کشته شد. ما اگر نسبت به نظام خوش بینشان نکنیم و از آنها دلجویی نمی کردیم اجازه می دادیم  بروند به سمت بیگانگان. ما رفتیم و دو گزارش دادیم به رهبر معظم انقلاب. ایشان هم دادند به شورای عالی امنیت ملی. 

او خطاب به زاکانی گفت: شما باید به عنوان نماینده تهران این کار می کردید. اما نکردید. ما رفتیم.

نجفی گفت: جمهوری اسلامی یک نظام ولایی است و در راس آن، در محور آن، جانش هم مقام معظم رهبری است. اگر کسی و وارد میدان اجرایی شود روشن است پایبند به ولایت و نظام است. این وزارت چی دارد برای ما که وزیر شویم؟ ۱۶ سال پیش اموزش و پرورش را ترک کردم. اما ارتباط داشتم

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: من مخالف بودم در وزارت آموزش و پرورش حضور داشته باشم. حتی برای شورای شهر هم ثبت نام نکردم. به دو دلیل اما قبول کردم به آموزش و پرورش برگردم؛ یکی تکلیف دکتر روحانی بود. من گفتم خواهش می کنم با مقام بالاتر مشورت کنید. دوم اصرار و بزرگواری فرهنگیان بود.

او درباره حمایت فرهنگیان از خودش گفت: من ۵۶۰ اس ام اس داشتم. ۷۰۰ ایمیل داشتم از طرف کسانی که اصلا نمی شناختمشام. خدا می داند خیلی از آنها گفته اند ختم قرآن نذر کرده ایم تا رای بیاورید. رای بدهید به خاطر فرهنگیان. در این چند روز تلاش کردم سوال نمایندگان را پاسخ بدهم چون دست دوستی به آقای روحانی داده ام. 

وزیر اسبق آموزش و پرورش درباره ورودش به آموزش و پرورش در دهه ۶۰ گفت: زمانی که مقام معظم رهبری، رییس جمهور بودند و آقای موسوی نخست وزیر امدم آموزش و پرورش. یک روز از دفتر ریاست جمهوری به من زنگ زدند گفتند آقا گفته اند آقای موسوی به شما زنگ می زند و پیشنهادی می دهد و شما رد نکن. آن روزها من استاد دانشگاه بودم. رییس دانشکده ریاضی بودم،‌۲۵۰ نفر در کلاس من حاضر می شدند. اما از من دعوت کردند و من رفتم آموزش و پرورش.

نجفی درباره حضورش در اتفاقات انتخابات ۸۸ گفت: درباره حضور در انتخابات؛ بله من فعال سیاسی هستم و تحلیل سیاسی هم می گنم. به همین دلیل بود روز سه شنبه بعد از انتخابات ۸۸ از طرف دفتر مقام معظم رهبری به من تلفن شد و دعوت کردند برویم جلسه. ایشان گفتند هرکسی هر حرفی دارد بزند. این افتخار است که ایشان از ما دعوت کردند. ایشان خودشان جلسه را اداره می کردند و حتی وقت می دادند. در پایان جلسه جمع بندی این بود که قانون هرچه می گوید اتفاق بیفتد.  و فراتر از ان نباید باشد. گفتند قانون فصل الخطاب است. سه تن از اعضای شورای نگهبان هم بودند. 

او گفت: کجا من حرف زدم که گفتید تحریک کردید. من در هیچ کدام از تجمعات بعد از انتخابات شرکت نکردم. چه بعد و چه قبل از ۲۹ خرداد. نمی گویم کسی که در این تجمعات شرکت کرده مجرم است. من هم می گویم هر کس قبل از ۲۹ خرداد شرکت کرده معترض بوده. نظری که آقای مطهری هم دارد. 

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: ما تلاش کردیم آبی روی فتنه بریزیم تا خاموش شود. مصاحبه ای کردم و گفتم خلافی اتفاق افتاده است. یا به نظام ربط دارد و یا ندارد. فردی تخلف کرده و یا گسترده تر بوده است. باید این مشخص شود ارتباطش با نظام چه بوده است. 

او گفت: گفته اید شک و شبه درباره اتفاقاتی مطرح کرده ام. جلسه ای تشکیل دادند و برخی اعضای خانواده ها امدند در جلسه شورای شهر آقای دکتر چمران هم حضور داشتند. در این جلسه شایعه ای را مطرح کردند. ما نباید این موضوع را بررسی می کردیم؟ 

نجفی درباره یکی دیگر از دلایل مخالفت با خود گفت: می فرمایند شما با نام گذاری میدان به اسم ۹ دی مخالفید. امینت روانی تصمیم گیری را بهم می زنید. خوب است چند سال دیگر یکی بگوید شما در سال ۹۲ با یک لایحه مخالف بودید پس ضدانقلاب هستید؟ یک طرفش را می گویید و یک طرفش را نمی گویید. پیشنهاد آورده بودند میدان آیت الله حق شناس را بکنند میدان ۹ دی. گفتم این همه میدان و ... اسمش را عوض کنید. چرا این میدان. همانطور که در قم هم تونل غدیر را عوض کردند گذاشتند ۹ دی مراجع اعتراض کردند و دوباره برگرداند به ۹ دی. اما اینجا چون مراجع نبودند اعرالاض نشد.

او گفت: من یک تحلیل گر سیاسی و یک فعال سیاسی هستم. اما معتقدم در اموزش و پرورش اعمال دیدگاه سیاسی ظلم به نظام و دانش آموزان است. من ۹ سال وزیر آموزش و پرروش بودم. ۳ سال فرهنگ و اموزش عالی. ۳ سال برنامه و بودجه. ۲ سال هم صدا و سیما. یک نمونه بیاورید که من سیاسی کار کرده باشم. تیم اجرایی من فراجناحی بوده است.

گزینه رییس جمهور برای وزارت آموزش و پرورش گفت: هیچ کدام از وزرای پیشنهادی تحمیل نشده است. خودشان هم گفتند. یک ماه پیش اقای دکتر زاهدی گفتند برای اموزش و پرورش یکی از اعضای کمیسیون مد نظر است. من هم انتقال دادم به اقای روحانی. اما ایشان گفتند شما به عنوان وزیر معرفی می شوید. من به خاطر معلمان امده ام نمی خواستم به کار اجرایی بر گردم. توقعی هم ندارم. حل مشکل آموزش و نیاز به قیام نظام دارد. اگر رای اوردم که دست شما را می فشارم و ان را به حساب موافقت شما با برنامه ها می گذارم. رای اعتماد هم ندادید که می گویم خدمت به این نظام فقط در وزارت نیست. 

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 99
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهربان توسی A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    افرین بر متانت و کلام ملایم و منطقی دکتر نجفی هنگام دفاع از خود من فرهنگی برای ایشان ارزوی توفیق دارم
    • بی نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      ایول به اینهمه مثبت. مجلسیا این مثبت ها رو رای مردم میدونن یا نه؟
    • امیرعلی IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      مگر هرکی خوب حرف زد خوب هم رفتار میکنه ؟ من تو خانواده و فامیل فرهنگی زیاد میشناسم که همشون میگن اگه نجفی بشه وزیر حتما باید تو شهرهای بزرگ باشی چون فقط به اون ها میرسه بعد هم شما یه نگاه به 8سال وزارتش بندازید که هیچ تحولی ایجاد نکرد و هیچ پیش بردی نداشت یعنی الان یه آدم دیگه شده؟
    • آرشام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      الان یه مجلسی استقلالی میاد میگه تیم سایبری نجفی فعال شده..خخخخخخخخخخخخخخ
    • محمد IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      7 38
      ايشون به عنوان وزير آموزش و پرورش چه كار ميتونه بكنه ؟ دوره ايشون فقط ثبات داشت . پسرفت نداشت . ولي پيشرفت هم نداشت.
    • مهسا A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      55 3
      آقاي امير علي،مگه آقاي حاجي بابايي تحولي ايجاد كرد؟؟؟
    • علی A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      نمیدونم این نظر که میگین از کجا در میارین... من هم پدر و هم مادرم فرهنگی بودن و هستن و تو فامیل هم فرهنگی زیاد هست.بنابراین اکثرا با فرهنگیان سروکارداریم و بخاطر حضور در جامعه فرهنگیان از خیلی چیزا خبر دارم و اکثرا از آمدن آقای نجفی خوشحال هستن و امیدوارن بتونه بهتر از همه کار کنه. خواهشا دیگه نظر بیخود ندین
    • بی نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      136 2
      چه مودبانه سخن گفته.
    • بی نام A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      32 2
      تمام هجمه ها را خنثی کرد
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    انشالله که رای میاره، خیلی قشنگ حرف زد، از نمایندگان خواهش میکنم حتی اگر با ایشان مخالف هستند، یکبار دیگر به ایشان فرصت دهند تا خودشان را نشان دهند، ما به این کابینه رای دادیم و متقابلا انتظار همکاری داریم
    • امين IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      مرد حسابي مگه حرف زدن قشنگ ملاك عمله ازقديم گفتن دوصد گفته را نيم كردار نيست قبلا هم گفتم بام ميگم فضاي اينترنت فقط جولانگاه اقليت پرسرو صدايي است كه با شانتاژميخواد نظر شو تحميل كنه يك رفتار فاشيستي درلباس آزادي بيان
    • ashkan IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      39 2
      امین جان مشت نمونه خرواره می تونی به نظرات و مثبت و منفی هاشون نگاه کنی تا حرف واقعی مردم بدونی
  • مهدی A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    دمش گرم خوب نماینده های مخالف رو گذاشت تو آمپاس!
  • بی نام A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    احسنت بر آقاي نجفي كه با متانت و بزرگواري صحبت نودند . با آرزوي توفيق براي ايشان ...
  • حمیدرضا IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    هر چی امثال زاکانی با یک نفر بیشتر مخالفت کنن، اون فرد محبوب تر می شه. باگه با این حرف هایی که زد، بهش رای ندن برای خودشون بد می شه فقط
  • ارش IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    والا اينجوركه داره پيش ميره واقعا مثل اينكه قصدندارن به اقايان نجفي زنگنه ميلي منفرد وحتي اقاي ربيعي راي اعتماد بدن،بااين اوصاف ازاقاي روحاني تقاضا داريم كه جهت تسكين دردناشي ازشكست اصول گرايان درانتخابات اخير،جاي اين عزيزان ازوزرايي بهره ببرندكه جزو حاميان اقاي جليلي و.........هستند.
    • بی نام A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      این کابینه تازه نفس هستش، و چشم مردم به این کابینه هست، بعیده حتی نماینده‌های افراطی و تندرو هم بخوان با ضربه زدن به کابینه، مقابل مردم قرار بگیرند.
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    نجفی بهترین گزینه برای وزارت است نمایندگان بخاطرفرزندان خودتان به او رای دهید.
    • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      132 6
      فرزندان اونها که هیچ سدی جلوشون نیست. دانشگاه آزاد میمه هم اگه قبول بشن ۀخرش به پست و مقام هم میرسن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • نگار IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    راي به نجفي راي به تحولات مثبت در آموزش و پرورش است.
  • بی نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    ایشون رای میاره
  • علیرضا IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    نجفی بهترین گزینه برای آموزش و پرورش است نمایندگان محترم خواست فرهنگیان کشور را مد نظر قرار دهند.
  • ناص IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    من يك فرهنگي هستم اقاي نجفي بهترين وزيري بوده كه تا بحال ما داشتيم
  • بی نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    آقای دکتر نجفی در صورت رای اعتماد و وزیر شدنتون لطفا دانشگاه فرهنگیان رو از انجصار در بیارید تا فارغ التحصیلان دانشگاه های دیگه هم بتونند تو مقطع ارشد تو این دانشگاه تحصیل کنند.
  • محمد IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    جناب نجفی دمت خیلی گرمه عالی گفتی خیلی بالا تراز یک وزیر ی
  • ارش IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    من يه مختصرتوضيحي درموردكامنت بالابدم،اون متن بالايي كه گذاشتم كنايه بودش،درواقع منظورم اين بوده كه اين نمايندگان به اصطلاح مخالف توقع دارن كه اقاي روحاني وزارت خانه هاي مربوط به اموزش كشور يعني اموزش وپرورش وعلوم رو دودستي تقديم اصول گراها كنن،به بهانه هاي واهي وسياسي غيرمستدل قصدكنارزدن ايشون رودارن،وگرنه خود اين نمايندگان مخالفم بخوبي به قابليت هاي ايشون اگاهن،،ازديدن اين منفي ها اينطوربه نظرم اومد كه دچار سوئ برداشت شدن دوستان،شماقطع به يقين بدونين كه اقاي نجفي،ميلي منفرد ،زنگنه وبه احتمال زياد اقاي ربيعي ازقبل راي عدم اعتماد رو واسشون زدن،اما نميخاد غصه ي اقاي نجفي رو داشته باشين چون سازمان برنامه وبودجه براي ايشون محفوظه،به نظربنده سازمان برنامه مفيدبه فايده ترهستش چون دستشون بسياربازه
    • نعیم IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      43 6
      درود بر تو منم اشتباهی منفی داده بودم ........
  • حسین 2007 IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    چه متین چه باوقار چه مودب چه خوش تیپ و دوست داشتنی. آقای نجفی در کمال ادب و احترام امثال زاکانی رو شست و پهن کرد رو بند ... وزیر محبوب ما نجفی
  • یک معلم A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    نمایندگان محترم لطفا صدای اکثریت فرهنگیان را شنیده و به جناب نجفی رای اعتماد دهند.
  • رشید A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    خواست ما فرهنگیان دادن بالاترین رای به دکتر نجفی است.
  • محمدرضا A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    79 8
    يادم مي آيدكه درزمان وزارت آقاي نجفي عزيز درآموزش وپرورش مجلس ايشون رواستيضاح كردندآقاي نجفي باتسلط كامل بر مباحث مطرح شده به نحوي از عملكردخوددفاع نمودندكه راي مجددمجلس به ايشان ازراي اوليه بالاتربود.دفاعيه امروزجناب نجفي تجديد خاطره اي بودازآن زمان.به راستي كه من به عنوان يك فرهنگي به وجود چنين وزيري وكاردر چنين دستگاهي افتخار ميكنم واميدوارم نمايندگان محترم هم نظر قشر عظيم فرهنگي مبني برتمايل فوق العاده زياد به وزارت جناب نجفي رودردادن راي اعتماد به ايشان لحاظ كنندوباعث اميدواري جامعه فرهنگيان محترم شوند
  • ح.د IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    مخلص وزیر آموزش و پروش .انسان تحصیل کرده و متین .این مدیر به درد مملکت میخوره
  • حمید IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    92 6
    چه شخصیت های تحصیلکرده و نخبه ای در کشور داریم که 8 سال ازشون بی بهره بودیم...
  • م.ک A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    اقای زاکانی کام ملت روتلخ کردین امیدوارم انتخابات مجلس اینده ملت کام شماروتلخ کنن
    • مهبد IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      71 8
      دمت گرم .حق با شماست. مثل انتخابات اخیر ریاست جمهوری که هر چی اصولگرایان سم پاشی کردند ملت بر خلاف آن جواب این حرفها و.... راداد.
  • فرهنگی A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    11 94
    من تعجب می کنم ،از اظهار نظر فرهنگیان من که زمان آقای نجفی بعد دو سال انتظار با عین این که تعهد دبیری بودم استخدام شدم و فکر کنم فرهنگیان هیچ وقت ضربه هایی که دانش آموزان از ساعت پنجره باز و کار کارشناسی نشده تغییر نظام آموزشی رو که زمان ایشون انجام گرفت فراموش نمی کنند، چه قدر معضلات اخلاقی و عدم برنامه ریزی در آن زمان زیاد شده بود. مقایسه که می کنم وزرایی چون مظفر و حاجی بابایی بیشتر به فکر فرهنگیان و دانش آموزان بودند این نظر من است به عنوان یک فرهنگی دلسوز دانش آموزان.
    • معلم A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      4 21
      با نظرتون کاملاً موافقم. توی آموزش و پرورش معلمانی که مقطع دکترا دارند و دلسوزند و از بدنه خود آموزش و پرورش که دلسوز دانش آموزان باشند و بودجه رو اضافه نیارند برگردانند به خزانه و خرج نوسازی و بهسازی مدارس کنند کم نیستند چون آقای نجفی زمان وزارتشون بودجه اضافه آوردند در حالی که مدارس زیادی احتیاج به بهسازی داشتند و نیاز به ساخت مدارس درآن زمان خیلی احساس می شد.
  • دبیر A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    91 7
    اگر دکتر نجفی رای بالا نیاره ما فرهنگیان حتما در دور بعد مجلس یقه ی نماینده ها رو می گیریم و میدونید که میتونیم. پس نماینده ی عزیز فکر کن وبعد تصمیم بگیر و فراموش نکن که : کلوخ انداز را پاداش سنگ است.
    • سماء IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      2 14
      شما ایشون رای هم بیاره از چندروز بعدش جلوی مجلس اعتصاب دارید... فراموش کردید هشت سال قبل رو یا شاید اون موقع دبیر نبودید؟
    • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      10 0
      فرهنگیان عادت به یقه گیری ندارند شما واقعاً فرهنگی هستید از نوع فوتبالیش
    • بی نام IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      3 11
      فرهنگی محترم شما دیگر چرا تهدید می کنید ؟
  • حسن IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    106 4
    انشالله با مشاركت گسترده مردم ايران به خصوص مردم تهران. ديگر شاهد حضور افراطيوني چون زاكاني. بذرپاش. رسايي . حسينيان . بزرگواري و كريمي قدوسي در مجلس نباشيم تا مجلس واقعا به راس امور برگردد و متانت و وقار و فرهيختگي اش را بازيابد.
    • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      8 55
      هرکس مخالف شماست و حرف حق رو زد یا افراطیه یا تند رو یا ..... واقعا که
  • یک معلم دست به دعا NL ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    43 2
    الان به عنوان یه معلم تمام فکر و ذهنم این شده که آقای دکتر نجفی میتونه رای اعتماد از مجلس بگیره یا نه؟ خواهش میکنم شما سیاسیون و روزنامه نگارهای محترم یه پیش بینی بکنید با توجه به حرفهای دکتر نجفی و فضای مجلس پس از سخنرانی ایشون..
  • محمد IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    124 3
    واقعا متاسفم با این فکری که بعضی از این اقایون نماینده دارند گنه كرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
  • بردبار از نکا IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    53 4
    عالی بود عالی خیلی هم عالی
  • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    61 4
    کاش فرهنگیان عزیز در بیانیه هایی رسما از آقای نجفی حمایتشون اعلام میکردن تا نماینده های مجلس خواست و نظر فرهنگیان ملاک قرار دهند
  • فرهنگی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    74 4
    عادل شجاع بی باک محمد علی نجفی
  • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    111 3
    مثل شير بود آقاي دكتر نجفي. وجود ايشان باعث افتخار است.
  • امید ناصحی فر IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    63 3
    سلام بی انصافی است اگر به جناب آقای دکتر نجفی رای اعتماد داده نشود.باوقار.اهل علم.دلسوز.اعتدال گرا.باتجربه هرچقدر از کمال و حسن خلق ایشان بگویم کم است. در ماه مهر حیف است وزارتی به این مهمی وزیر نداشته باشد.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    100 4
    نمایندگان مجلس آیا هیچ تصوری از دانشگاه ام آی تی دارید؟ ایشون توی بهترین دانشگاه آمریکا درس خونده. اونم رشته ریاضی. آقایون شما 100 سال هم تلاش کنید نمی تونید همچین افتحاریو کسب کنید که تو بهترین دانشگاه آمریکا درس بخونید.
    • بی نام A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      15 2
      به نظر شما كسي كه با گوجه و چماغ به استقبال طرف مقابل مي رود مي داند دانشگاه ام آي تي كجاست؟ توقع زيادي نبايد داشت
  • ايراني A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    84 6
    ان شاالله آقاي نجفي راي مياره،فرهنگيان دعا كنيد.
  • معلم دست به دعا NL ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    39 10
    خواهش میکنم یه صاحب نظری پیدا بشه جواب منو بده که با توجه به بحث های شده آقای دکتر نجفی رای میارن یا نه؟ خواهش میکنم ما واقعا نگرانیم
    • معلم دست به دعا NL ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      8 1
      من به عنوان یک معلم فکر میکنم کسی شایسته تر از آقای دکتر نجفی برای وزارت آموزش و پروش نیست و دعا میکنم که نماینده ها رای اعتماد بدهند خواهش میکنم کسی به سوال بنده جواب بده که چی پیش بینی میکنید؟؟ خبر آنلاین محترم چرا نظر بنده رو سانسور میکنید و جواب هم نمی دهید مگر خلاف پرسیدم؟؟
    • بی نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      34 2
      ان شاالله آقاي نجفي راي مياره،فرهنگيان دعا كنيد
  • بی نام GB ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    83 3
    من اولین سال که مدارس غیر انتفاعی دز زمان آقای نجفی شروع به کار کرد به یک مدرسه نمونه مردمی رفتم و توانستم در کنکور امتیاز تک رقمی بگیرم و در حال حاضر با درجه دکتری، استادیار دانشگاه تهران هستم. این موفقیت را مدیون این حرکت اقای نجفی هستم. چون قبلا در مدرسه 3 شیفته محل زندگیمان در کلاس های 50 نفره تحصیل می کردم و امکانات کافی برای آموزش در اختیار ما نبود. با تشکر از آقای نجفی
  • محمدی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    7 87
    میدان آیت الله حق شناس یا شهید حق شناس؟
    • بی نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      53 0
      محمدی جان توی کل سخنرانی موضوع دیگری نظرتو جلب نکرد.
  • علی EU ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    4 20
    نجفی در دفاع از خود گفته است که "من قبل از نماز جمعه 29 خرداد هم مطیع بودم و شما یک شاهد پیدا کنید که من در راهپیمایی شرکت کرده‌ام." اما به این موضوع اشاره نکرده است که چرا روز شنبه 3 مردادماه 1388 یعنی دوماه پس از بیانات شفاف مقام معظم رهبری در نماز جمعه 29 خرداد، زیر نامه‌ای را امضا کرده است که تظاهرات کنندگان و اغتشاش گران را مردانی شجاع و خداجو نامیده است.
    • بی نام DE ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
      0 0
      برا اینکه بودن
  • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    17 1
    آقای نجفی خیلی باکلاس و با شخصیته و رای به چنین شخصیتی برای مجلس افتخاره
  • بی نام IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    10 1
    حق نجفی ریاست جمهوری بود
  • بی نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    16 1
    به عنوان فرهنگی خیلی خوشحالم که نجفی وزیر اموزش و پرورش شود و همکارانم هم ، همین نظر را دارند
  • مهدی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    17 2
    رای ما دکتر نجفی ( بنده ، یکی از کاندیداهای دور بعد مجلس شورای اسلامی)
  • رسول A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    8 1
    بنده سال 84به استخدام اموزش و پرورش درامدم ضمن تشکری که از اقای حاجی بابایی دارم به خاطر تلاش ایشون در مجلس از حق تدریسیها چون 6 سال حق تدزیس بودم اما حالا با امدن اقای نجفی موافقم مطمعنم میتواند بسیاری از عقب ماندگیهای این نهاد وزین را برطزف نماید واز علم به روز خودش در تعامل با فرهنگیان به نحو احسن استفاده کند.
  • علیرضا IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    48 3
    صبح با صحبت کردن دکتر نجفی خیلی حال کردم ایکاش معاون اول دکتر روحانی میشد مگه نه ؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      9 1
      پس ما معلما چی کار می کردیم؟
  • اعتدال گرا IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    50 3
    مخالفین محترم با سطحی نگری و افراطی گری مانع از منطق گری خود می شوند. علاوه بر این ابزار فتنه؛ ابزاری است برای از بین بردن متخصص و شایسته سالاری.
  • hamid IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    63 4
    تا به امروز فکر نکنم کسی تو مجلس اینطوری قشنگ از خودش دفاع کرده باشه...
  • reza A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    10 2
    مردم اینهمه مشکل دارن، کشور توی موقعیت اضطراریه از همه نظر، بعد این آقایون به اصطلاح نماینده به هم و به وزرای پیشنهادی تهمت میزنند. آخه چه اهمیتی داره آقای زنگنه یا نجفی گرایش سیاسیشون چیه؟ مهم تخصص و تجربشونه.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    50 2
    آقای نجفی اگر رای آوردید به فکر بازنشستگان آموزش و بروررش هم باشید.
  • كمال IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    7 1
    چرا نوشته هايم را در سايت نميگذاريد؟ آقاي نجفي بهترين گزينه اي بود كه معرفي شده است .نمايندگاننننننننننننن عزيز به او راي مثبت بدهيد.
  • کرم EU ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    2 15
    نجفی در دفاع از خود گفته است که "من قبل از نماز جمعه 29 خرداد هم مطیع بودم و شما یک شاهد پیدا کنید که من در راهپیمایی شرکت کرده‌ام." اما به این موضوع اشاره نکرده است که چرا روز شنبه 3 مردادماه 1388 یعنی دوماه پس از بیانات شفاف مقام معظم رهبری در نماز جمعه 29 خرداد، زیر نامه‌ای را امضا کرده است که تظاهرات کنندگان و اغتشاش گران را مردانی شجاع و خداجو نامیده است نياز به اين نيست كه کسي در راهپيمايي‌هاي فتنه شركت كرده باشد؛ امضاي بيانيه و حمايت از كروبي نشانه‌گر آن است كه وزير پيشنهادي، با امضاي بيانيه و نامه سرگشاده، از فتنه‌گران حمايت کرده
    • عضوی از ملت IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
      3 2
      تو رو خدا ولمون کنید با اینجور بحث ها ،بیاید به فکر الان ملت باشید نمایندگان محترم ملت
  • رض A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    14 1
    دکتر نجفی نماد نبوغ و استعداد ایرانی است.فردی متین .فهیم.دانشمند.و فراتر از یک وزیر.حال افرادی چون رسایی و زاکانی و ...که به تند روی مشهورند هر چه تلاش کنند در تخریب این دانشمند بزرگ و افتخار ایران فقط به تخریب خود همت بسته اند و لا غیر.
  • صاحبعلی رضایی A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    10 1
    بزرگترین درد معلمان در حال خاضر ارزش اجتماعی و معیشتی است و آقای نجفی در زمان وزارتش در این موارد موفق بوده است انشا الله رای بالایی میاره
  • یک معلم کردستانی IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    29 2
    واقعا از سخنرانی برخی از نماینده ها خجالت می کشم . نه به این عنوان چون مخالف هستند، بلکه به دلیل اضهار نظرهای بسیار ابتدایی و بدون فکر. ای وای به رای هایی که به اینها دادیم.
  • بی نام A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    30 2
    انهمه بجای فتنه فتنه کردن کمی از انحراف و انحرافیان بگویید که مملکت را ویران کردند و رفتند
  • سوری از همدان A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    7 4
    ما معوقه ها رو می خوایم........
  • بی نام IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    19 1
    من بخاطر پیشرفت جامعه ام بخاطراینده شاگردانم اینو یک فرهنگی می دونه 3 روز ، روزه بگیرم
  • 23 سال پیش A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    32 2
    سلام یک دبیر هندسه داشتیم (خدا رحمتش کنه) در حدود 23 سال پیش ، ایشان همواره از آقای دکتر نجفی به نیکی یاد میکرد ، آفرین بر آقای دکتر روجانی با این انتخاب خوبشان.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    16 1
    اگر نمایندگان محترم ما که به جلیلی و سایر کاندیداهای اصول گرا رای ندادیم ض حز ملت ایران به حساب آورند ما شایسته تر از دکتر نحفی کس نمی شناسیم که وزارت آموزش و پرورش را از این به هم ریخته گی نحات بدهموزش و
  • عرفان A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    19 1
    روحانی مچکریم.چقدر با تدبیری
  • بی نام A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    3 20
    برادر شما قراره چه سیستمی اجرا کنی؟ 5-3-4 5-3-3-1 6-3-4 6-7
    • آرمین US ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      17 1
      ببخشید اشتباهی به این آقای بی نام مثبت دادم ! البته نامش رو با سواد عوض میکرد بهتر بود... شما که نمیدونی سیستم 6-3-3 چیه، یعنی 12 سال رو مثل ما نگذروندی دیگه.
  • بی نام US ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    35 1
    از سخنراني ِ ايشون و آقاي ظريف لذت بردم
  • خسرو IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    11 1
    آقای دکتر نجفی خدا بهت توان بده
  • کاوه A1 ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    16 2
    به نظرم برای ارامش روحی وروانی این تندروها وزارت ضد فتنه تاسیس بشه واقایان زاکانی -رسایی-بذرپاش نوبتی بشن وزیر ودست ازسردولت بردارن تابه دادبدبختی اقتصادی وتورم وتحریم برسد همین اقایان که الان شیرشدن این حجم عظیم تخلف وندانم کاری دولت احمدی نژاد راندیدن
  • مرتضی A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    5 1
    ای کاش نمایندگان مخالف انصاف ، وجدان ، اخلاق و .... داشته باشند .
  • مجتبی IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    6 1
    من به عنوان یک فرهنگی به داشتن شخصی مثل آقای دکتر نجفی در این حوزه افتخار می کنم و مشخصه که امثال زاکانی ها و رسایی ها از چی میسوزن! دوره تهمت و افترا گذشت و الان ادبیات جدیدی در کشور شروع شده که جایی برای امثال شما وجود نداره!
  • نفس A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    7 2
    اقای نجفی اگه رای اوردید لطفا دهقان فداکار وکوکب خانم وبقیه ی عزیزان ر ا به کتب اموزشی بر گردانید
  • فرهنگی IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    6 5
    اگه تعطیلی پنج شنبه رو برداری ازت متنفر میشیم چون اکثر فرهنگی ها خانمن وبا این حقوق کم حق دارن با تعطیلی روز فوق به زندگی و بچه هاشون برسن
    • فرهنگی IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
      3 1
      همکار عزیز تعطیلی پنجشنبه تفننی ودلبخواهی نیست بلکه بحث کارشناسی است که کا رشناسان مربوطه بایستی در مورد آن تحقیق کنندو سپس به مرحله آزمایش بگذارند ودر مورد آن تصمیم بگیرند
  • ن - د IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    با سلام و صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص) کشور ، کشور امام زمان (عج) هست . انشاالله هر جور خدا صلاح می داند برای ما مردم ایران اسلامی مقدر فرماید که عالم به نیات خیر و شر همه ی انسانها خود خداست . وزرا به نیت عمل خیر و خدمت آمدند حال شاید اشتباه یا قصوری داشتند ، آیا عمدی بوده ؟ ... گل بی عیب خداست . خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما ر ستگار با احترام یک فرهنگی باز نشسته و مشغول بکار مجدد ....با 36سال خدمت در آموزش و پر ورش
  • حمید A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    1 0
    خوشحالم وافتخار می کنم که با وجود دانشمند بزرگی همانند دکتر نجفی ودکتر ظریف پتانسیل ها و انتخاب بسیار شایسته در جبهه اعتدال و اصلاحات برای ریاست جمهوری پس از هشت سال ریاست دکتر روحانی ظهور خواهند کرد.بخدا به اینده اعتدال و اصلاحات با وجود این گنجینه های ارزشمند و کمک به خاتمی بزرگ و روحانی و هاشمی و ناطق نوری امیدوار تر شدم.
  • همکار IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    4 1
    تعطیلی پنجشنبه تفریح وتفنن نیست بلکه یک تصمیم کارشناسی است که بایستی بعد از بررسی های کامل به مرحله آزمایش گذاشته شودتا نتیجه آن مشخص شود دون شان فرهنگی است که به خاطر تعطیلی وزیرش را دوست داشته باشد.
  • همکار A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    1 5
    حالتون گرفته شدا خدایش همه ما فرهنگی ها از عملکرد اقای حاج بابایی خیلی راضی بودیم در زمان ایشان مشکلات ما خیلی کمتر شده بود و ایشان خیلی به ما فرهنگیان خصوصا در مورد هزینه های درمانی با بیمه طلایی کمک کردن کسی تا بیمار تو خانه اش نداشته باشه حرف منو نمی فهمه
  • باتجربه A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    1 4
    واقعا تعطیلی پنج شنبه ها وضع کیفی اموزش ویادگیری را خیلی بهتر کرده بود و عزیزی که از اون به عنوان تفریح و تفنن یاد کردن قطعا فرهنگی نبودن