قرار است آیین رونمایی از جدیدترین محصول شرکت موتوسل با نام تجاری "کانگورو" 24 مرداد ماه در مرکز بین المللی همایش‌های کیش سالن اجلاس خلیج فارس با حضور جمعی از کارشناسان و نمایندگان پخش روغن موتور در کشور برگزار شود.

موتوسلاز ویژگی های مهم این محصول علاوه بر نام و بسته بندی متفاوت آن می توان به دو منظوره بودن (Dual-purpose) این محصول، یعنی قابلیت استفادهآن هم برای خودروهای بنزین سوز(gasoline-systems)، هم خودروهای دوگانه سوز((Dual-fuel اشاره کرد.
روغن موتور موتوسل کانگورو، دارای شاخص های فیزیکی خاصی(از لحاظ ویسکوزیته و فرمولاسیون) است که کارایی روغن را تا حد بسیار زیادی بالا می برد.

همچنین قیمت این محصول در مقایسه با سایر محصولات مشابه در بازار بسیار مناسب تر بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

موتوسل جزء برندهای برتر تولید روغن موتور دیزلی و سواری کشور است که در عرصه تولید روغن موتور خودروهای دیزلی از لحاظ کیفیت در سطح بالا قرار دارد. موتوسل روغن موتوری چهار فصل با کارایی بسیار بالاست که در ساخت آن از جدیدترین مواد افزودنی دارای تاییدیه‌های مختلف از شرکت‌های بزرگ خودروسازی همچون ب. ام .و و ولوو و مرسدس بنزو... استفاده شده است.

روغن موتور موتوسل دارای طیف وسیعی از محصولات بوده و روغن موتورهای سواری، روغن موتور خودروهای دیزلی، روغن موتورهای موتورسیکلت،ضدیخ ویتال وروغن واسکازین را با سطح کیفیت SL،SM، SN،GL-5،GF-5 ،CI-4 و CI-6مطابق با سیستم استانداردهای جهانی API تولید می کند.

2121

کد خبر 308092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =