فودلاگر، نماینده اصفهان از برنامه طیب نیا، وزیر پیشنهادی اقتصاد دولت یازدهم دفاع کرد.

فولادگر در موافقت با علی طیب نیا به عنوان وزیر اقتصاد پیشنهادی دولت یازدهم گفت: دلیل شناختی که از سالهای دهه 40 به دلیل همکلاس بودن با ایشان دارم می گویم طیب نیا با توصیه شهید بهشتی به رشته اقتصاد وارد شدند و در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران نیز مقاطع کارشناسی و فوق لیسانس را با رتبه اول پشت سر گذاشت.

وی افزود: برنامه ایشان با تاکید برثروت آفرینی و افزایش درآمدسرانه و افزایش قدرت خرید و کاهش تورم کاملا مشخص است که هدف خود را ارتقاء اقتصاد کشور قرارداده است. نکته مهم در برنامه امورد ایشان این نکته است که در نکات مطرح شده در برنامه ایشان 66 مورد کاملا منطبق با قانون برنامه پنجم استکه نشان از پایبندی ایشان به استاد بالا دستی اقتصادی کشور است.

فولادگر در ادامه نطق خود گفت: ایشان از دوران نخست وزیری در دولت حضور داشته اند تا دوره ریاست فرهاد رهبر بر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به عنوان معاون اقتصادی سازمان از اولین بودجه دولت احمدی نژاد دفاع کردند و در یک جمله سوابق علمی ایشان با سوابق اجرایی همراه بوده است.

فولادگر در ادامه دفاع از طیب نیا با اشاره به مفاد مربوط به اصلاح خصوصی سازی و اجرای اصل 44 گفت: در خصوص عملکرد خصوصی سازی در کمیسیون اقتصادی به عنوان کمیسیون نظارتی شاهد درستی نکات اشاره شده دربرنامه ایشان هستیم، و هدف قراردادن انتقال مدیریت شرکتهای واگذار شده، رعایت نوبت واگذاری ها و همچنین توانمندسازی بخش خصوصی و اصلاح ساختار توزیع سهام عدالت از اساسی ترین نکات محوری برنامه ایشان است که می تواند به اصلاح فضای حاکم به اقتصاد کشور کمکی به سزا داشته باشد.

فولادگر در نهایت تاکید کرد در گفتگوهایی که با روسای کمیسیونهای اقتصاد، برنامه و بودجه و کمیسیون ویژه تولید داشته تمامی این نمایندگان بر حمایت خود از دکتر علی طیب نیا به عنوان وزیر اقتصاد تاکید داشته اند.

/31222

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =