وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان می‌گوید اولویت برنامه‌هایش در صورت کسب رای اعتماد مجلس، تشکیل کارگروهی است که ماموریت آن اصلاح ساختار و تدوین قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسعود سلطانی‌فر در پاسخ به این پرسش که اولین اقدام شما در صورت انتخاب به عنوان وزیر چه خواهد بود، گفت: من برنامه‌هایم را مفصل خدمت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه کرده‌ام و اگر مورد تایید قرار بگیرد و رای اعتماد نمایندگان محترم را به دست بیاورم نخستین اقدام من اصلاح ساختار است.
وی در توضیح این موضوع اظهار داشت: با گذشت دو سال از تشکیل وزارت ورزش و جوانان با وجود تلاش‌های زیادی که برای راه‌اندازی و سامان دادن به این وزارت نوپا شده است ولی هنوز قانون تشکیل آن تدوین نشده و اولین اولویت من در صورت کسب رای اعتماد مجلس، تشکیل کارگروهی است که ماموریت آن اصلاح ساختار و تدوین قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان است.
وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت یازدهم در مورد معاونان و مدیرانی که با او همکاری خواهند کرد، تاکید کرد: قبلا هم گفته‌ام هیچ وعده‌‌ای به کسی نداده و بیشتر در این مورد مشورت کرده‌ام ولی قطعا از مدیران متخصص، توانمند و مطلع در حوزه ورزش استفاده می‌کنم.
سلطانی‌فر در مورد حضور زنان در پست‌های مدیریتی این وزارتخانه گفت: به جز معاون امور زنان و ورزش همگانی که بار دیگر اعلام می‌کنم قطعا این دو حوزه را از هم تفکیک خواهم کرد، در سایر پست‌های ستادی وزارتخانه، چه در حوزه ورزش و چه در بخش جوانان از بانوان متخصص و دارای تجربه مدیریتی حتما استفاده خواهم کرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =