۰ نفر
۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۷

فارس نوشت:

منابع آگاه اعلام کردند که چندین خانواده لبنانی مسئول ربودن دو خلبان ترک در بیروت هستند، پیش بینی می‌شود که ایران و دبیرکل حزب‌الله لبنان برای آزادی این خلبانان وارد عمل شوند.
به گزارش پایگاه خبری «الجدید»، یک منبع آگاه پیگیر ربوده شدن دو خلبان ترک در لبنان تاکید کرد که این پرونده بسیار بیشتر از آنچه که تصور می‌شد، پیچیده است.

وی اظهار داشت که این عملیات در واکنش به تحولات سوریه و عدم وفای ترکها به عهدهایی که با دولت لبنان و «مروان شربل» وزیر کشور و سرتیپ «عباس ابراهیم» مدیرکل امنیت عمومی این کشور بسته بودند، صورت گرفت.

روزنامه «النهار» نیز اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد: ربایندگان یک گروه از خانواده‌های متعدد هستند که به طور مشترک مسئولیت این ربایش را بر عهده گرفته‌اند و این عملیات را اجرا کرده‌اند اما در حال حاضر هیچ اطلاعی از مکان پنهان کردن این دو خلبان ندارند و روند مذاکرات نیز بسیار پیچیده است زیرا حساب و کتاب آن فراتر از داخل لبنان است و پیش بینی می‌شوند که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و شخصا برای آزاد کردن این دو خلبان وارد عمل شود و ایران نیز طی چند روز آینده در این پرونده نقش میانجیگر را ایفا کند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =