تسنیم نوشت:

وزارت کشور مصر از اقدام گروه های هوادار اخوان المسلمین برای استفاده از زنان و کودکان به عنوان سپر انسانی خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری المیادین؛ وزیر کشور مصر باصدور بیانیه ای از تلاش گروه های هوادار محمد مرسی رئیس جمهوری مخلوع مصر و برخی از هواداران جماعت اخوان المسلمین برای استفاده از زنان و کودکان به عنوان سپر انسانی خبر داد.
وزیر کشور مصر در ادامه افزود: این اقدام گروه های هوادار جماعت اخوان المسلمین می تواند در صورت ادامه یافتن یک بحران جدی اجتماعی را در کل مصر پدید آورد و این مساله قابل اغماض نیست.
گفتنی است صبح امروز ارتش مصر بعد از هشدارهای قبلی سرانجام صبح امروز به میادین تحصن در قاهره حمله ور شد و به تحصن حاضران در این میادین پایان داد. در این عملیات تاکنون اخوان المسلمین مدعی شده اند دست کم 120 تن کشته و صدها تن دیگر نیز زخمی شده اند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاتف IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    12 44
    لابد شما هم باید اونا رو بکشید؟!. فاجعه عجیبی داره توو این کشور اتفاق می افته: ارتش وحشی این کشور به نحوی با حمایت اکثریت مردم، داره بخش بزرگی از مردم رو که طرفدار اخوان المسلمین هستن به خاک و خون میکشه...
    • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
      12 4
      شما خودتو ناراحت نكن. مشكل داخلي خوشونه. خوشون هم حلش مي‌كنند. سنگ تندروها رو به سينه نزنيد.
    • هاتف IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
      5 19
      یعنی با کشتار مردم موافقید؟ میدونید امروز 120 نفرو کشتن؟ فکر میکنید چه کسی جز ارتش مصر این کارو کرده؟
    • با نام A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
      4 6
      پناه بر خدا از مسلمونا تا حالا بالای 500 نفر مرده هیچ جا و هیچ کجا هیچ حرفی نمیزنند خون سکولار ها رنگی تر از مسلموناست؟؟!! اصلا مسلمون نه بابا اونا آدمند خدایا تو را به عزتت خودت به داد مردم بی گناه مصر برس ارتش باید امنیت ایجاد کنه نه آشوب و کشتار معلومه ارتش مصر داره از غرب دستور میگیره خبر جان بذار کامنتو
    • بی نام EG ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
      4 3
      آشوب رو کسانی ایجاد میکنند که 2 ماه است زندگی مردم رو مختلف کردند و میادین مصر رو پاتوق عربده کشی کرده اند حتی با ساکنین محلی درگیر شدند و 5 نفر رو کشتند ارتش یک هفته است هشدار داده که ترک کنند وگرنه حمله میکنه وقتی به هشدار توجه نکردند و حاضر به خروج از میادن نیستند طبیعی است که در این میان عده ای کشته شوند رهبران اخوان المسلمین که دستور حمله به کلانتری ها و کلیسا ها رو صادر کردند عامل اصلی کشتار مردم هستند و باید محاکمه و به حبس ابد محکوم شوند مصر اگر امروز این غده سرطانی را حذف نکند فردا مصر را تبدیل به سوریه دیگر خواهند کرد.
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    4 8
    مگه اخوان ها مسلحند که از زنا و کودکان سپر انسانی درست می کنند . این چرندیات چیه اخه؟
  • سعید IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    9 1
    ورود ارتش از ابتدا اشتباه بود! باید خود مردم مرسی رو ساقط میکردن. واقعا حوادث این کشور تاسف باره. ارتش برای منافع خودش تصمیم میگیره نه مردم. در آینده هم مطمئن باشین با همین مردمی که به بهانه حمایت از اونا سرکار اومدن درگیر میشن: هیچ وقت یه ارتش در برخورد با بخشی از جامعه خودش ملی شناخته نمیشه. بلکه تنها وقتی میشه بهش گفت ارتش ملی که خشونتش فقط در برابر هجوم بیگانگان باشه. دموکراسی تو مصر تا حد زیادی مرد!
  • بی نام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    12 2
    ارتش مصر یه ارتش مردمیه ...مردم مخالف مرسیبودن ارتشم به کمک مردم اومد ... ارتش اونا با مردمه مثل بعضی کشورهای دیگه نیست که علیه مردم باشه ...متوجهین که !
  • بی نام IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 2
    منم با ارتش موافقم چون اونا مصر رو از طالبانیسیم نجات دادن ،اگه این کار نمی شد به اسم اسلام چه بلاها سر مردم نمی اوردن همونطور که زمان مرسی کلیسا آتیش زدن ،شیعه کشتن و چه ظلم های دیگه که نمی شد همه شاهدیم ارتش یه هفته اس هشدار می ده ولی اونا شهر رو به آشوب کشیدن ،خوب بود همون روز اول مثه جاهای دیگه حمله می کردند و مردمو به خاک و خون می کشیدن و هر دو نفر رو اجتماع تعریف می کردن ،مردمو گم گور می کردن ،اسلام یک اعتقاده یک دینه ،دین درستی، دین احترام به همه ، یه عده ای حق ندارن بیان و به نام اون جهان رو به آشوب بکشنداین جور افراد فقط برای کسب قدرت و نیات پلیدشون از اسلام استفاده می کنن خدا ریششونو بکنه