سوال‌های متعدد نماینده آستانه از نعمت زاده/ شما برای استاندارد کردن خودروها چه برنامه ای دارید؟

نماینده مردم آستانه به مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی محمد حسین قربانی نماینده آستانه و عضو کمیسیون بهداشت به عنوان دومین نماینده مخالف محمدرضا نعمت زاده وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت ضمن تبریک به حسن روحانی گفت:  بنده موافق کلیات برنامه های وزیر پیشنهادی بوده ام. با توجه به شناختی که از نعمت زاده دارم از سرمایه های نظام است و ای کاش روحانی از وی در جای بهتری استفاده می کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون نیازمند وزیری با توان بالا و پیشتاز در عرصه تفکر و عمل هستیم و از آنجایی که وزیر در برنامه های خود به نوعی آینده نگری را می پردازد باید درباره روندها، رویدادها و تصویرها برنامه مدون داشته باشد.

قربانی با بیان این که این 3 مسئله در برنامه نعمت زاده وجود ندارد، گفت: توانایی فکری، عملی و جسمی از مولفه های مناسب برای یک وزیر است.

این نماینده مجلس با بیان این که آیا وزیر صنعت فکر می کند به لحاظ جسمی می تواند فعالیت کند، گفت: هم اکنون 50 درصد ظرفیت سرمایه گذاری کاهش یافته و نعمت زاده برنامه خود برای این مضوع را مشخص نکرده است.

وی تاکید کرد: نعمت زاده در قانون هدفمندی به پرداخت سهم تولید از هدفمندی اشاره نکرده است و در موضوع توسعه عدالت توزیع و ثروت در صنعت را رعایت نفرمایید.

نماینده مردم آستانه تاکید کرد: متاسفانه این اقدام شما ظلم بزرگی به استان های شمالی بوده و امروز استان های شمالی پایین ترین نرخ بهره وری را دارا هستند و با وجود سرسبزی بیشتری بیکاری در این استان ها است و حتی توجه ویژه دولت روحانی را می طلبد.

قربانی ادامه داد: شما فرمودید خودروسازی در انحصار نیست. آیا در ایران خودروسازی رقابتی است؟ همه مردم ایران می دانند صنعت خودروسازی در ایران در اختیار دو کارخانه است. آیا می دانید آلودگی های محیطی تا 30 درصد خطر سقط جنین را افزایش داده است؟ آیا می دانید متاسفانه 35 درصد کودکان تهرانی به آسم مبتلا هستند؟

وی تصریح کرد: شما برای استاندارد کردن خودروها چه برنامه ای دارید؟ آیا تولید سمند که در زمان وزارت جهانگیری رونمایی شد عوام فریبی بود؟ من نگران آن هستم که اطرافیان شما در زمان برداشت برزگ و یا محصولات دیگر با واردات بی رویه کشاورزان ما را به خاک سیاه بنشانند.
3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    3 8
    نماینده محترم شهرستانی و عضو کمیسیون بهداشت بهتر است از حوزه خودت شاهد مثال بیاوری چرا که تهران خود حدود 30 نماینده دارد البته اگر حوزه شما مشکلی دارد چرا که ممکن است جنابعالی تمام مشکلاتش را حل کرده باشید