برخی از نمایندگان مجلس در گفت وگو با خبرآنلاین پیش بینی کردند، محمدرضا نعمت زاده، وزیر پیشنهادی صنعت،معدن و تجارت با رای اعتماد بالا مواجه می شود.

آذرجزایری: به گفته حسین امیری خامکانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، نمعت زاده از نیروهای توانمند و با تجربه کشور است که با توجه به اینکه امروز در شرایطی نیستیم که بخواهیم دوباره کسانی را روی کار بیاوریم که آزمون و خطا کنند تا برای خود رزومه ای درست کنند باید از نیروهایی چون نعمت زاده در کابینه بهره ببریم و چاره ای جز این برای پیشبرد اهداف صنعتی کشور نداریم.

به گفته او، امروز مجبوریم کشور را با افراد با تجربه و توانمند اداره کنیم تا اقتصاد روی رویل گذشته بازگردد.

نعمت زاده

روبرت بیگلریان نیز یکی دیگر اعضای کمیسیون انرژی مجلس است که معتقد است: درست است که نعمت زاده تجربه لازم در عرصه تجارت را ندارد اما توانمندی ایشان در نحوه مدیریت صنعت و تجربه بسیار خوب ایشان در این عرصه می تواند در به ثمر رسیدن سیاست های فعلی کشور بسیار مفید واقع شود.

به گفته وی، مجلس امیدوار است روحیه همکاری و اعتدال گرای نعمت زاده و همچنین تجربه و دانش او بتواند وضعیت صنعت و تجارت کشور را بهبود بخشد.

یک عضو دیگر کمیسیون انرژی مجلس هم حضور نعمت زاده در وزارت صنعت،معدن و تجارت دولت یازدهم را موثر می داند و معتقد است: آنهایی که امروز با شعارهایی چون مبارزه با فتنه گرها در تلاشند تا با وزرای با تجربه کابینه روحانی مخالفت کنند  یادشان رفته که امروز وحدت مهمترین اصل پیشرفت کشور در شرایط موجود است.

محمد سعید انصاری تاکید دارد: اخلاق و منش نعمت زاده و همچنین تجربه وی در وزارت صنایع از جمله نکاتی است که احتمال رای آوری این وزیر پیشنهادی را بیشتر می کند.

به گفته انصاری امروز روز مخالفت کردن نیست بلکه باید با وحدت، برادری و یکپارچگی برای رسیدن به هدف کلی نظام و پیروزی باورهای مردم ایران تلاش کرد.

علی مروی نیز دیگر عضو کمیسیون انرژی مجلس است که معتقد است نعمت زاده نیروی با تجربه و توانمندی است و قطعا شانس نشستن بر مسند مدیریت وزارت  نفت را خواهد داشت.

جبیب آقاجری یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس در خصوص نامزد پیشنهادی روحانی برای وزارت صنعت،معدن و تجارت تاکید کرد: نگرانی سیاسی در خصوص ایشان وجود دارد که البته بسیار کمتر از برخی دیگر از اعضای پیشنهادی کابینه است اما به هرحال در روزهای آتی نظرات تکمیل خواهد شد و مشخص می شود چه رایی به وی خواهیم داد.

علی محمد احمدی یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است که تاکید دارد در شرایط فعلی داشتن تجربه و آشنایی با وظایف برای انتخاب وزراء از هر چیز دیگر برتر است و با توجه به داشتن تمام این اولویت ها توسط نعمت زاده وی شانس زیادی برای رفتن به وزارت صنعت،معدن و تجارت دارد.

غلامرضا اسداللهی دبیراول کمیسیون برنامه و بودجه هم چنین نظری دارد و تصریح می کند: نعمت زاده برای گرفتن رای اعتماد مشکلی نخواهد داشت چراکه ویژگی های یک وزیر لایق را دارد.

/31221

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =