فارس نوشت:

تروریست‌های تکفیری در یک روستای سوری دیگر، با هدف قرار دادن آوارگان، ۲۰ زن و کودک را به خاک و خون کشیدند و با ارتش درگیر شدند.
به گزارش  پایگاه خبری «المنار»، گروه‌های تکفیری و تروریستی در روستای «مرمریتا» واقع در حد فاصل دو شهر «حمص» و «طرطوس» جنایت جدیدی را رغم زدند و 20 زن و کودک را به قتل رساندند.

خبرنگار المنار اعلام کرد که یک گروه تروریستی مسلح از روستای «الحصن» در مجاورت روستای مرمریتا، یک مسافرخانه را که تعدادی از شهروندان سوری آواره از شهر حمص، به آن پناه برده بودند، هدف قرار دادند. این آوارگان از شهر حمص به دلیل حضور ترویست‌ها فرار کرده بودند.

 پس از این جنایت درگیری شدیدی میان نیروهای ارتش سوریه در منطقه «الحواش» و تروریست‌ها روی داد که به کشته شدن تعدادی از نیروهای ارتش سوریه منجر شد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    22 0
    چیز جدیدی نیست. تجاوز - قتل - بمب گذاری - درگیری و جنگ، جز لاینفک زندگی مردم سوریه - عراق -افغانستان - پاکستان - لبنان و اخیرا هم مصر است !!!
    • بی نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
      8 0
      وای از اون روزی که این اخبار تکراری شه.....بـرتــولت بـرشت میگه: اول به سراغ یهودی ها رفتند، من یهودی نبودم، اعتراضی نکردم، پس از آن به لهستانی حمله کردند، من لهستانی نبودم و اعتراضی نکردم. آنگاه به لیبرال ها فشار آوردند، چون من لیبرال نبودم، اعتراضی نکردم، سپس نوبت کمونیست ها شد، من کمونیست نبودم و اعتراضی نکردم. سرانجام به سراغ من آمدند، من هر چه فریاد کردم دیگر کسی نمانده بود که اعتراضی کند........ آری این وصف حال کسانی است که در برابر ظلم هایی که به همنوعانشان می شود، بی تفاوت هستند به خیال آنکه هرگز به آنها آسیبی نخواهد رسید، غافل از اینکه دیر یا زود با تنگ شدن این حلقه، نوبت ایشان هم خواهد شد.
  • توکل A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    5 0
    عزیزم خیلی هم فکر نکن که تکراریه ! اینا اگه فرصت کنن این بلا ها را به سر من و تو و بچه هامون میارن، متوجهی ؟!!!!!!!!!!!1