منیژه حکمت کارگردان و تهیه‌کننده سینما می‌گوید تمام اهالی سینما باید یاور وزیر ارشاد باشند تا او بتواند شرایط را به هشت سال پیش برگرداند.

منیژه حکمت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که به نظر او اولویت‌های وزیر ارشاد دولت یازدهم در حوزه سینما باید چه مواردی باشد، گفت: «متاسفانه در سال‌های گذشته مدیرانی که سمت معاونت سینمایی را عهده‌دار شدند از اهالی سینما بودند و بجز دوره مدیریت آقای سیف‌‌الله داد، بقیه دوره ها این تجربه موفق نبود.»

این کارگردان و تهیه‌کننده ادامه داد: «به نظر من مدیری باید عهده‌دار معاونت سینمایی (سازمان سینمایی) باشد که از اهالی سینما نباشد، اما مدیر باشد و هنر را بشناسد. با درایتی که از آقای علی جنتی سراغ دارم می‌توانیم روزهای خوبی را در حوزه سینما متصور باشیم.»

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع»ادامه داد: «دلم برای مدیران آینده سینما می‌سوزد، چرا که این‌قدر شرایط در سال‌های گذشته نابسامان بوده که به راحتی نمی‌توان مشکلات را بر طرف کرد. در هیچ دوره ای به اندازه چند سال گذشته این‌قدر مشکل نداشتیم.»

حکمت افزود: «واقعا در این شرایط نمی‌توانیم مطالبه‌ای از وزیر ارشاد داشته باشیم.فقط باید یاور وزیر ارشاد باشیم که بتواند شرایط سینما را به هشت سال گذشته برگرداند.»

او در پایان گفت: «آرزوی همه ما سینماگران بهبود شرایط و تعریف جایگاه درست سینمای ایران در دنیا است.»

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    15 1
    به شرطی یاورش باشیم که او نیز یاورمان باشد.