ایسنا نوشت:

از رییس‌جمهور جهت شرکت در ضیافت شام رییس مجلس خبرگان که به مناسب چهاردهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دور چهارم در 12 شهریورماه برگزار می‌شود، دعوت ویژه به عمل خواهد آمد.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی افزود طبق مصوبه هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری مهمان ویژه این دوره اجلاس سردار سلیمانی خواهد بود که باتوجه به اشرافی که ایشان نسبت به حوادث منطقه دارند در مورد مسائل سوریه، عراق، لبنان و مصر برای اعضای مجلس خبرگان رهبری سخنرانی خواهند کرد.

این عضو هیات رییسه مجلس خبرگان، همچنین با بیان این‌که آقای روحانی عضو مجلس خبرگان رهبری هستند و به طور طبیعی در اجلاس حضور خواهند داشت، گفت: هیات رییسه مجلس خبرگان تصویب کرده که در ضیافت شام آیت‌الله مهدوی‌کنی رییس مجلس خبرگان رهبری که در روز 12 شهریورماه با حضور اعضای مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود از دکتر حسن روحانی دعوت ویژه شود.

وی تصریح کرد: در این جلسه اعضای مجلس خبرگان رهبری هرکدام به مدت 5 دقیقه می‌توانند به بیان مطالب و دیدگاه‌های خود بپردازند و اگر مطالبی خطاب به آقای روحانی دارند، بیان کنند و آقای دکتر روحانی رییس جمهور نیز مطالب و دیدگاه‌های خود را بیان خواهند کرد و در آخر نیز آیت‌الله مهدوی‌کنی به بیان دیدگاه و نقطه‌نظرات خود خواهند پرداخت.

گفتنی است چهاردهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره چهارم در روز 12 و 13 شهریور ماه در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و در روز 14 شهریورماه نیز اعضای مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان‌های ایشان تجدید بیعت خواهند کرد و سپس به دیدار رهبری خواهند رفت.

از ویژگی‌های این دوره مجلس خبرگان رهبری این است که درحال حاضر رییس دو وقوه مجریه و قضاییه در آن عضو هستند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    64 7
    یعنی نمی شد با این بی پولی کشور، عصرانه می گرفتن؟
  • بی نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    50 5
    من الان یه ماهس نتونسم مهمونی بگیرم.
  • امیر IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    13 1
    تو ضیافت چی میدن ؟ آبگوشت ؟
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    16 1
    واقعا كه مردم كلياتو ول كردن چسبيدن به جزئيات شما موقعي كه اينهمه پول صرف سفرهاي استاني ميشد كجا بوديد؟
  • پريسا A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    25 5
    واقعا كه خوش به حال شما كلياتو ول كرديد چسبيديد به جزئيات اينهمه هزينه سفرهاي استاني شد صداتون درنيومد اينهمه اختلاس شد اصلا نفهميديد حالا گير داديد به يه مهموني :-|
    • بی نام A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
      2 14
      هزینه سفرهای استانی شد. مگه احمدی نژاد می رفت مهمونی. می رفت برای کار مردم. اون روستایی که در کل زندگی اش بخشدارشون هم ندیده بود، به یکباره رئیس جمهور می آمد روستاش و باهاش حرف می زد. این یعنی که توی روستایی در دورافتاده ترین گوشه ایران، به اندازه شهروند توتوش مامانی تهرانی که خیلی هم الامده مهمی و به همون اندازه شهروندی و ایرانی محسوب میشی. روحانی اگه راست میگه این کار خوب رو ادامه بده با هزینه کمتر. فکرش رو کردی که اگه فقط 1 درصد مردمی که در سفرهای استانی کارشون انجام می شد، خودشون می خواستند بیان پایتخت و با رئیس جمهور ملاقات کنند، چه هزینه ای باید صرف می کردند؟؟ اینا رو هم در نطر داشته باشید. مضافا آنکه همین سفرهای استانی تا حدودی باعث همبستگی مردم شد.
    • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
      6 0
      رفته رفته جمع گردد وانگهی دریا شود!!!!!!!!!!!!
  • ایلیا GB ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    10 1
    روزگار غریبی ست ای نازنین
  • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    12 1
    آقای روحانی. از من می شنوی به جلسه خبرگان برو اما برای ضیافت نرو. مردم یاد سفرهای نیویورک و سفرهای استانی رییس دولت سابق میفتند.