فارس نوشت:

مراسم تودیع و معارفه وزرای کشور سابق و جدید صبح امروز (دوشنبه) در تالار وزارت کشور با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور،‌ مصطفی محمدنجار وزیر سابق کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد نهاوندیان مسئول دفتر رئیس‌جمهور، معاونین وزارت کشور و برخی استانداران و اعضای کمیسیون امنیت ملی برگزار شد که با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

*در این مراسم از زحمات 4 ساله مصطفی محمدنجار وزیر سابق کشور با اهدای لوح توسط رئیس‌جمهور تقدیر به عمل آمد.

*روحانی در این مراسم در بخشی از سخنان خود اظهارداشت: بنده و آقای نجار در طول این 8 سال تقریباً دو هفته یک بار همدیگر را می‌دیدیم که در این حین یکی از نماینده ها از وی پرسید کجا همدیگر را می‌دیدید که وی جواب داد در شورای عالی امنیت ملی پس فکر کرده‌اید در قهوه‌خانه!

*رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش خطاب به رحمانی‌فضلی گفت: وی به زبان ترکی و کردی مسلط است یعنی مادر وی ترک بوده و در واقع مخلوط ژنتیکی است اما خودش فارس است! که با خنده حضار همراه شد.

*در این مراسم که محمدرضا صادق مشاور رئیس‌جمهور و حسین طلا نمانده مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراهای مجلس طی سخنانی اظهارداشت: بنای مجلس تعامل، همکاری و همفکری با دولت و در واقع قوای سه‌گانه است.

وی ادامه داد: آقای نجار امروز طیب خاطر دارد چراکه تمام وسعش را به کار گرفته است؛ کمیسیون شوراها برای رفع تنگناهای قانونی آمادگی کامل دارد تا در خدمت وزیر کشور و وزارت کشور باشد.

/27295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    150 5
    سانسور نخستین سخنرانی وزیر نیرو
  • عشق احمدی نژاد IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    2 12
    افتخار کن به دیدن وزیر احمدی نژاد محبوبیتت میزه بالا