جزئیات قتل 2کودک توسط مرد شیشه ای/معتادی که دختر 5ساله‌اش را از طبقه دوم به حیاط پرتاب کرد

یک مرد معتاد پس از مصرف شیشه دختر خود و دختر صاحبخانه اش را در منطقه شوش تهران کشت و 4 نفر دیگر را مجروح کرد.

به گزارش خبر آنلاین مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران به واحد مرکزی خبر گفت:مرد معتادی پس از مصرف شیشه به منزل صاحبخانه اش رفت و دو دختربچه پنج و هشت ساله را با ضربات چاقو کشت.
این مرد ساعت 4 و 40 دقیقه امروز وارد منزل صاحبخانه اش واقع در خیابان امام موسی صدر شد و پس از کشتن این دو دختربچه، دو زن 35 ساله، یک زن 63 ساله و یک پسر 14 ساله را نیز از ناحیه سر، سینه و گردن به شدت مجروح کرد.
حسن عباسی افزود: با تماس همسایه ها با این مرکز نیروهای اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند و با مشاهده فرد ضارب با نیروی انتظامی تماس گرفتند و مأموران پلیس نیز توانستند پس از شلیک گلوله به پای ضارب وی را متوقف و بازداشت کنند.
نیروهای این مرکز با انجام دادن اقدامات اولیه پزشکی چهار مصدوم این حادثه را به بیمارستان سینا منتقل کردند.

جزئیات قتل هولناک دو کودک از زبان رییس پلیس آگاهی تهران
سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات جنایت صبح امروز در منطقه شوش تهران که منجر به قتل دو کودک خردسال شد، به ایسنا گفت: در ساعت 4:30 بامداد امروز سه‌شنبه مأموران کلانتری 116 تهران‌بزرگ، از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام موسی صدر قرار گرفتند.

 

مازیار متهم به قتل دو دختر و زخمی کردن 4 نفر دیگر
وی با بیان اینکه با حضور مأموران کلانتری، آنان مشاهده کردند مردی حدود 35 ساله در حالی که سلاح‌سرد در دست دارد، در حال فرار است، گفت: این فرد (مازیار) پس از رویت مأموران پلیس با سلاح‌سرد به آنان حمله‌ور شد و بی‌توجه به فرمان ایست مأموران، قصد حمله به آنان را داشت که در لحظات آخر ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، این فرد را از ناحیه دو پا مورد شلیک گلوله قرار دادند و وی را دستگیر کردند.
رییس پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ با بیان اینکه پس از زمین‌گیرشدن مازیار، مأموران برای بررسی صحنه نزاع، وارد منزل دو طبقه‌ای شدند، گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که این فرد مازیار مستأجر طبقه دوم این منزل است که بنا به دلایلی که هنوز مشخص نشده است با همسر خود در آن ساعت دچار درگیری می‌شود.
وی با بیان اینکه مأموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که این فرد با استفاده از سلاح‌سرد نسبت به مجروح‌کردن همسر و فرزندانش اقدام کرده است، گفت: متأسفانه این فرد پس از مضروب‌کردن دختر پنج ساله‌اش به نام مهلا، وی را از طبقه دوم منزل خود به حیاط پرتاب می‌کند که این کودک خردسال جان خود را از دست می‌دهد.
محمدیان با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که به دلیل سر و صدای ایجاد شده منجر به نزاع، صاحبخانه این فرد که زنی مسن بود به طبقه بالا مراجعه می‌کند، گفت: مازیار در حالی که قصد فرار داشت، با زن صاحبخانه مواجه می‌شود که به طرف آنان نیز حمله و علاوه بر مضروب‌کردن این فرد، اقدام به ضرب و شتم فرزندان صاحبخانه نیز می‌کند که متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده، دختر هفت ساله این زن به نام بهاره‌ نیز جان خود را از دست می‌دهد.
به گفته وی، با حضور عوامل اورژانس تهران، همسر و فرزند مازیار و همچنین پسر 15 ساله صاحبخانه و همچنین زن صاحبخانه به بیمارستان منتقل شدند.
رییس پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ با بیان اینکه مأموران در بررسی صحنه جرم، موادمخدر یا وسایل استعمال آن را یافت نکردند، گفت: مسلم است که این فرد در هنگام دستگیری حالت طبیعی نداشته و تحقیقات از این فرد ادامه دارد. اما از آنجایی که مازیار در لحظات اولیه قادر به بازجویی نبود، در حال حاضر مأموران در بیمارستان مستقر هستند تا نسبت به بازجویی از این فرد اقدام کنند.
محمدیان با بیان اینکه به دلیل جراحت سایر مصدومان نیز، بازجویی از این افراد به زمان بهبودی موکول شده است، گفت: با این حال بررسی و تعیین علت اصلی این حادثه توسط مأموران پلیس آگاهی و همچنین قاضی این پرونده ادامه دارد و قطعاً با کسب اطلاعات بیشتر، موضوع از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم می‌رسد.

بیکاری و مصرف شیشه انگیزه قتل
مرد جنایتکار که سحرگاه امروز جنایت هولناکی را در جنوب تهران مرتکب شده بود مصرف ماده مخدر شیشه و بیکاری را انگیزه اش از این جنایت اعلام کرد.
به گزارش مهر، در جریان تحقیقات صبح امروز کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیات جنایت هولناک مردم شیشه ای در حوالی میدان شوش فاش شد.
بررسی های مأموران نشان داد متهم 45 ساله به نام مازیار ساعت 4 صبح هنگام مصرف ماده مخدر شیشه با همسرش درگیر و در ابتدا او را با ضربه چاقو مجروح کرد. مرد جنایتکار سپس سراغ دختر 7 ساله خود به نام مهلا رفته و در ابتدا او را با چند ضربه چاقو مجروح و بعد از طبقه دوم به پایین پرت کرد.
بر اثر صدای درگیری صاحبخانه مازیار که در طبقه پایین زندگی می کرد به راه پله ها آمد که مرد جنایتکار در ابتدا زن 34 ساله صاحبخانه را با ضربه چاقو مجروح و پس از مجروح کردن پسر 14 ساله او سراغ دختر 5 ساله صاحبخانه به نام بهاره رفته و او را با ضربه های چاقو به قتل رساند.
مأموران کلانتری مولوی که از طریق تماس همسایه ها در جریان این جنایت قرار گرفته بودند بلافاصله خود را به محل رساندند که مازیار با مشاهده مأموران با چاقو به سوی آنها حمله کرد که یکی از مأموران کلانتری با رعایت قانون به کارگیری سلاح او را از ناحیه پا هدف دو گلوله قرار داد.
مجروحان این جنایت بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.
مرد جنایتکار در بازجویی های اولیه به ماموران گفت : مدتی بود که بیکار بودم و سر همین موضوع با همسرم دچار اختلاف شده بودم. ساعت 4 صبح امروز در حال مصرف ماده مخدر شیشه بودم که همسرم به من اعتراض کرد. در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با کارد او را مجروح کردم. بر اثر صدای درگیری دخترم به نام مهلا از خواب بیدار شد. او با مشاهده پیکر نیمه جان مادرش شروع به گریه کرد. هیچ کنترلی بر رفتارم نداشتم و به سوی او حمله ور شدم و با چاقو او را مجروح کردم. بعد مهلا را از پنجره خانه مان در طبقه دوم به پایین پرت کردم.
مازیار ادامه داد: وقتی از خانه خارج شدم زن صاحبخانه در راه پله بود. او را هم با چاقو زدم. با هر فردی در مقابلم رو به رو می شدم او را می زدم. بعد از مجروح کردن دختر و پسر صاحبخانه از خانه خارج شدم که مأموران دستگیرم کردند.
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران نیز در این باره اعلام کرد: مرد جنایتکار هم اکنون در بیمارستان بستری می باشد. همچنین پرونده با دستور قاضی رسولی بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته است.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 54
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    50 5
    حیف گلوله خورد به پاش.
    • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
      1 14
      گلوله هار زیر زانو میزنند چرا زده بالای زانو
  • بابک انوش A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    32 2
    چه میتوان گفت؟
    • ابوالفضل A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
      24 1
      مطمئنا این اخرین بار نخواهد بود وقتی که جدی برخورد نمیشه
    • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      8 4
      این طور شنیدم متاسفانه علی هم فوت کرده،ابو الفضل و اون 2 تا بی نام راست میگن آقایایونی که می گفتید اعدام جلوی جرم را نمی گیره پس بیاید اعدام نکنیم جاش ریشه یابی کنیم،آیا این نظریه تون جواب داد،به خاطر اون حرفتون 3 تا بچه بی گناه کشته شدند نکند می خواید طرف اعدام نشه و فقط ریشه این جنایت را هم پیدا کنید و منتظر جنایت بعدی باشید تا باز هم ریشش را پیدا کنید،زن و بچه مردم شدند موش آزمایشگاهی تا هر کی بلا سرشون آورد شما ریشه اش را پیدا کنید
    • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      17 3
      اعدام،فقط اعدام من اصلا دوست ندارم که پول مملکت و پولی که به عنوان مالیات میدم خرج همچیین جانی بشه که به جای این که اعدام بشه به جاش 20 سال بره زندان بخوره و بخوابه و بعد بیاد بیرون از اول این کار را انجام بده من فقط به این رضایت دارم که این پول فقط خرج طناب دارش بشه
  • مهدی EU ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    51 2
    وحشی.............
  • بی نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    105 0
    بیکاری!!!!!اقایون در راس مملکت باید پاسخگو باشند.اگر این اتفاق در آمریکا افتاده بود تا یک ماه در راس خبر تلویزیون ایران بود!
  • بی نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    47 0
    یا خدا.............. کمک کن
  • محمد A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    120 0
    با خوندنصفحه حوادث، تازه ميفهمم منظور محمود احمدي نژاد که گفتند "در طول اين هشت سال شجاعت در جامعه افزايش يافته است" چه بوده است!!
  • بی نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    24 4
    بازم بگید معتاد بیماره نه مجرم!!!
  • بی نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    20 1
    باید اینجور ادمها رو اعدام کنن .... درسته بیکاری هست گرانی هست ولی این فرد واسه عیاشی خودش وخوشگذرانی خودش ببین چند خانواده رو داغدار کرد؟؟!!
    • sheida A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
      1 2
      دوست عزیز اعدام فقط خشونتو تو جامعه بیشتر میکنه با ریشه یابی کاهش فقر و اعتیاد باید جلوی این اتفاقاتو گرفت
  • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    22 1
    اگر حالیش نبوده چه طور همه اقداماتش را به این خوبی یاد آوری می کند
  • بی نام IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    21 2
    باید یه فکر جدی برای معتادین به شیشه کرد آمار جنایتاشون روز به روز داره بیشتر میشه
  • علي سليماني A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    35 2
    سلام من يكي از اقوام نسبتا نزديك صاحب خانه اين منزل هستم. پدر اين خانواده زماني كه بهاره ١ساله بود فوت كرده و مادرشان اين دو فرزند را با خون جگر و آبروداري بزرگ كرده بود :( بهاره با اين سن كم حافظ قرآن بود. اين انصاف نيست كه به همچين سرنوشتي دچار بشه چرا اين اراذل و اوباش را همينجوري آزاد ميگذارند كه انقدر راحت همچين جنايتي انجام بده؟ ميخوان با اين "پست تر از حيوان " چيكار كنن؟؟؟ حال علي پسر ١٤ ساله اين خانواده هم وخيم است. پسر ١٤ساله اي كه ساعت ٤ صبح نزديك ١٠ضربه چاقو خورده بدليل نبود پزشك در بيمارستان سينا ساعت ١١صبح عمل شده و شانس زده ماندنش به زير ٥٠٪ رسيده اين هم وضعيت بيمارستان سينا و اورژانس! براي شفاي اين مادر و پسر دعا كنيد
  • پيام A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    4 47
    اون موقع صبح خانم ٦٣ ساله و پسر ١٤ساله اونجا چكار ميكردند؟؟!!!
  • بی نام IN ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    57 0
    آخه اون آشغالی که میگه بیکارم چطور با بیکاری میره شیشه میزنه؟!نمیگه معتاد شدم و کارم را از دست دادم یا به خاطر اعتیاد بهم کار نمیدن.تو که بیکاری خبر مرگت پول شیشه را از کجا میاری؟خدا لعنتش کنه...
  • hh IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    14 17
    خدا رحمت کند خلخالی را ... چند هزار نفر اعدام تنها راه حل مشکلات
  • علي سليماني A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    19 0
    دوستان الان خبردار شدم علي پسر نوجوان اين خانواده بر اثر ٩ضربه چاقويي ك ب كبدش وارد شده اكثر رگ هاي قلبش پاره شده و..... تورو خدا براي شفاي خودش و مادرش خيلي دعا كنيد
  • ع.س A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    20 0
    دوستان من يكي از نزديكان خانواده صاحبخانه ام متاسفانه حال علي برادر بهاره دختر ٧ساله اي ك كشته شده اصلا خوب نيست. ٩ ضربه عميق چاقو به كبدش وارد شده و به گفته پزشكان شاهرگهاي قلبش هم پاره شده و نهايت ٧٢ساعت زنده ميمونه. اين دوتا بچه يتيم بودن تورو خدا براي شفاي علي و مادرش دعا كنيد
  • بهرام A1 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    13 0
    خدایاخودت به فریادمردم برس واقعابیکاری عامل بسیاری ازبزهکاری هاست ولی دلیل نمی شوداگراین جانی. بیکاربوده وپول نداشته چه جوری پول موادروجورمی کرده قطعابیکاری بزرگترین مشکل امروز کشوره که سرمنشاخیلی کارهاست اما درکنار بیکاری آنهای که سمت موادمیروند دردشان بیکاری نیست فردبیکارهیچ وقت پول به موادنمی دهدبلکه اگرچیزی هم دراوردخرج زن وبچه اش میکنه این روانی برای لذت شیشه می کشیده وفرزندش رو اسیروقربانی لذت مواد کردخدالعنت کندانسانهای که کارهای می کنندحیوانات هم ازانجامش عاجزنند
  • بی نام A1 ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    42 0
    با سلام يكي از همسايه هاي مجتمع ما معتاد به شيشه است كه خانه ايشان محل تجمع اراذل و اوباش شده و شب ها دزدي مي روند موضوع به كلانتري باغ فيض اعلام شد مامور آن كلانتري صراحتا اعلام كرد تا زمانيكه درگيري و خونريزي پيش نيامده نمي توانيم دخالت كنيم خوب اين برخورد پليس نتيجه ش اين مي شودو پليس پيشگيري يعني چه آقاي احمدي مقدم لطفا در كلانتري ها يك بازنگري صورت گيرد شايد اين همسايه بارها مشكل را به كلانتري گفته و آنها هم پاسخي مشابه كلانتري محل ما داده اند و اگر برخوردي صورت مي گرفت اين كشتار اتفاق نمي افتاد.
    • اصغر A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      12 0
      پاسخگويي به نيازهاي مردم از جمله برخورد جدي با اراذل و اوباش و معتادان خطرناك از خواسته هاي مردم است اي كاش مسئولين نيروي انتظامي واكنشي به عملكرد كلانتري مورد اشاره باغ فيض داشته تا مشخص شود مامور آن كلانتري قانوني عمل كرده يا خير ؟؟؟ آيا بايستي خود مردم خودسرانه هميشه آماده باش باشند؟؟؟ چه كسي جوابگوي اين كشتار مي باشد خدا بيامرزد كودكان معصوم را...............
    • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      10 1
      اي بابا اصغر آقا مگه پاسخگويي وجود دارد که حالا کلانتري بياد کمکت ، مرد مومن دلت خوشه هاااااااااااا جون آدمها واقعا" بي ارزش شده
    • بی نام A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
      1 0
      راست میگه..پلیس باید قبل از حادثه رسیدگی کنه
  • پرهام IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    12 1
    خدایا تا کی آخه ...درست حرکت او بسیار ناجوانمردانه بوده ولی میشه گفت مرد 45 ساله که داری زن و بجه بوده چرا باید بیکار باشد مایی که داریم کار می کنیم نمی تونیم 1/3 هزینه های جاری و تامین کنیم حالا .....خدا به داد بیکارا برسه
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    12 0
    بیکاری بیکاری بیکاری.مسئولین و روسا کجایین که به داد مردم برسین.
  • اعظم A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    32 0
    مرتيکه کثافت رذل را بايد تيکه تيکه بکنند که 1 فاميل را عزادار کرد . بميرم برا بهار کوچولو.خدا فقط به خانواده دايیم صبر بده .کاش حال پسرشون خوب بشه . کاش بهار زنده بود . کاش زمان 2 روز برمیگشت به عقب.فقط اگه دستمون به اين مرتيکه کثافت برسه ...خودم چشماشا از کاسه درمی يارم...
  • مادر IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    9 1
    سلام . خيلي متاثر شدم واقعا قلب آدم درد مي گيره ياد اين جمله زيبا افتادم:" هرگز در ميان موجودات ، مخلوقي كه براي كبوتر شدن آفريده، كركس نمي شود. اين ويژگي در ميان هيچيك از مخلوقات نيست جز آدميان" اسم اين مرد كثيف را نميشه آدم گذاشت . خدا به مادر علي صبر بده و شفاي آن بچه را از خدا بخواهيم ....
  • علي سليماني A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    20 0
    علي پسر١٤ ساله صاحبخانه هم فوت كرد بايد با اين نامرد چيكار كرد؟ بدل اين مادر چي ميگذره؟ اين دوتا بچه رو ٧سال يتيم بزرگ و با نداري بزرگ كرد و آخر هم بهمين راحتي بدست اين پست تر از حيوون بايد پر پر بشن. دوتا دسته گل دعا كنيد خدا بدل مادرش صبر بده كه اين داغ رو تحمل كنه
    • بی نام A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
      18 0
      اینقدر ناراحت شدم که حتی نمیدونم چی باید بگم.
    • اعظم A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      8 0
      مامان بهاره که هنوز نميدونه بهار زندگيش خزون شده،کی ميخواد اين خبرا بهش بگه ...... چرا مرتيکه جانی راگذاشتيد هنوز نفس بکشه . چرا هنوز حق زندگی کردن داره!!جمعه هم مراسم تشييع جنازه بهارست . خيلی ناراحتم . کاش اين کابوس دردناک اتفاق نمی افتاد. خدايا تو کمک کن و به هممون صبر بده ....
    • بی نام IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      7 0
      علی جان نمی دونم چی بگم،فقط بهتون تسلیت می گم و از خدا می خوام به این مادر صبر بده،اگر پارساب اون جنایتکار خیابان مدنی اعدام شده بود،امروز ما شاهد این قضیه نبودیم
  • کوروش A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    24 1
    ما هم تو ساختمونمون يه شيشه ايي داريم که رعب و وحشت ايجاد مي کنه خونشون شده پاتوق مواد فروشها ، محل فساد و معتادهاي دزد ، بارها به کلانتري گفتيم ولي کو گوش شنوا . همه که آقاي احمدي مقدم نيستن که تو کرج يه لات نزديک ماشينش بشه باديگارداش پيدا ميشن . پس همه ماهايي که تو ساختمون هامون شيشه ايي داريم بايد بمونيم به امان خدا پليس و کلانتري بداد ما که نمي رسه خدايا تو خودت مواظب ما باش آمين
    • بی نام A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
      23 0
      آقاي سردار دكتر احمدي مقدم به داد مردم برسيد كلانتري ها در برخورد با اين موارد خوب عمل نمي كنند
  • وطن دوست A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    14 0
    خيلي خبر تكاندهنده است مسئولين مسئولين مسئولين !!بس است تا كي در كشور اسلامي و با فرهنگ ايران چنين اخبار و چنين جناياتي روح مردم را ازرده كند وقتش رسيده براي معتادان به مواد شيميايي فكري اساسي كرد يادم ميايد در زمان رژيم سابق براي معتادان مواد مخدر سنتي سهميه ترياك ماهانه در نظر ميگرفتند تا به مواد مخدر شميايي آن زمان كه هروئين بود رو نياورند الان در هر شهر ماده مخدر خطرناك شيشه توسط سودجويان از خدا بي خبر توليد ميشود كه ارزان تر از ترياك عرضه ميشود و چون ترياك گرانتر است معتادان مجبور ميشوند به سوي شيشه گرايش پيدا كنند
  • ابوالفضل A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    11 0
    با عرض تسلیت خدمت این خانواده داغدار. تو را خدا برای علی 14 ساله دعا کنید
  • ابوالفضل A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    10 0
    برای علی 14 ساله دعا کنید
  • مقیمی A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    3 1
    جوان امروزی با صدها معضل اجتماعی که سر راهش هست مواجهه می شه و فقط عقل و درک خودش و حمایت خانواده است که می تونه برای گذر کمکش کنه ولی حالا یک جوان افتاد توی مسیر نادرست . چه باید کرد ؟ آیا اعدام پاک کردن صورت مسئله نیست ؟ چرا تا یک نمایش اجتماعی شروع میشه همه مردم با تمام توانشان شرکت می کنند ولی برای کمک به جوانان کشورمان دست یاریگری نیست . آیا جامعه، خانواده ، دولت و دهها ارگان و جمعیت و غیره نمی توانند در یک حرکت وسیع حداقل قسمتی از معضلات اعتیاد را از جوانان ما دور کنند ؟ بعبارتی باید جوان را به حال خود رها کرد و هر وقت هم دچار اعتیاد شد از طناب آویزانش کرد!!؟؟ چقدر خوب میشه دولت و خیرین در راه برگرداندن معتاد به زندگی قدمی بردارند تا شاهد این گونه فجایع نباشیم.
  • بی نام IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    9 1
    آدم کثیف .باید اعدام بشه همونجور که این بچه ها را بی گناه کشت.مثل اینکه علی دوباره به این دنیا بازگشته.دعا کنید برای مادر و پسر بی گناه
  • اعظم A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    9 0
    علی هم رفت پيش پدرش و بهاره .چطوری بايد اين داغ را تحمل کنيم.دائی و زن دائی عزيزم. واژه تسليت کوچکترين کلمه ابراز همدردیست.مارادرغم خود شريک بدانيد.
  • بی نام A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    6 0
    با تمام وجودم متاسفم خدا لعنتش كنه
  • arman A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    4 0
    مناسفم برای مردمان ایران .اقعا نمیدونم چی بگم
  • م IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    2 0
    علی هم رفت.... بیچاره مادرش وقتی بفهمه چه حالی پیدامیکنه..
  • شهروند A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    2 2
    علاوه بر علي و بهاره، مهلاي 5 ساله هم ديگه پيش ما نيست خدايا لطفا" اگه داري به خانواده اي بچه ميدي بسنج که آيا پدر يا مادرش لياقت دارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خيليها تو حسرت بچه هستن اونوقت اين عوضي .......................
  • بی نام A1 ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
    2 0
    خدایا توبه ما کمک کن
  • ندا A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    0 2
    باورم نمیشه.الان شنیدم..این مازیار از اقوام ماست.بخدا شکه شدم.از این پسر به جز خانواده پرستی چیزی نشنیدم.کی گفته این معتاده.دروغ چرا می گین؟عادت کردین؟این از بچگی مدال بیار کشوری بود.بعد بادی گارد دولتی شد.فقط شنیدم این اواخر شدیدا فقیر شدنوخدا باعث بانی شو نابود کنه.خدا لعنت کنه این بی عدالتی رو.این همه زندگی و نفسش مهلا بود.چه می کنین با این جوونا آقای دولتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • بی نام IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    3 1
    ندا خانم کسی دروغ نگفته.از گفته خودش بوده که شیشه مصرف میکرده.حالا خدا عالم است ولی اینایی که گفتی فکر نمیکنم در شان این عوضی باشه.حیف اون دختر که پدری مثل این کثیف داشت.خدا کنه هر چه زودتر قصاص بشه.اون بچه های یتیم چه گناهی داشتن که نصفه شب از خواب بپرن بعد هم با لب تشنه کشته بشن.همیشه طرف حق باشید.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    4 0
    متاسفانه پسر همسایه هم به قتل رسیده خدا لعنتش کنه
  • ،،، IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    2 0
    من صاحب خونه و دخترشو میشناختم،آخی الهی بمیرم .تازه پسر صاحب خونه هم بعد ۳ روز تو کما بودن میمیره. مامانشونم چند روز تو آی سی یو بوده.خدا بهش صبر بده،خیلی سخته از دست دادن بچه هات تو یه روز بدون هیچ گناهی.
  • ستایش IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    2 0
    حدودا چهل روز از رفتن علی و بهاره گذشته است خدا به مادر غم دیده‌اشان صبر دهد. الهی آمین
  • بی نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    4 0
    بازم میگم خدا لعنتش کنهههههههههههههههههههههههههه
  • شهرام IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    2 0
    به نظرم همه متهمان باید مطابق با حقوق بشر محاکمه شوند واز برخورد احساسی خودداری شود.