مهر نوشت:

 

امین حیایی در جدیدترین اظهارنظرش درباره خانه سینما از این موضوع گلایه کرد که در خانه سینما به جای اینکه از کارهای سینمایی افراد تعریف شود، پنبه آنها زده می شد و مورد مسخره قرار می گرفت.

 امین حیایی در پشت صحنه سریال "کلاه پهلوی" با بیان اینکه ابتدا باید رفاقت ها درست شود و جای رقابت ها را بگیرد، به معضلات پیش آمده برای خانه سینما اشاره و بیان کرد: ما نباید اجازه دهیم اوضاع اینگونه شود. ما بازیگران و سینماییها باید به قدری رفاقتهایمان قوی باشد که چنین اتفاقاتی نیفتد.

بازیگر فیلم سینمایی "اخراجی هاادامه داد: همبستگی در خانه سینما وجود نداشت و به خاطر همین به راحتی در آن رخنه پیدا شد و عده ای آدمها را به جان هم انداختند و اختلافهایی به وجود آوردند تا عده ای هم سود کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی به زمان قبل از بسته شدن خانه سینما اشاره و بیان کرد: قبل از این، زمانیکه به خانه سینما میرفتیم به جای تعریف از کار یکدیگر و اینکه همه به هم بها بدهند و ارزشهای کار هم را بالا بکشند و برای هم افتخار به وجود بیاورند، پنبه یکدیگر را میزدند و کارها را مسخره میکردند. بالاخره خدایی هم آن بالا هست و نتیجهاش میشود اینکه خانه سینما بسته شود.

بازیگر فیلم "قلاده های طلا" در پایان سخنانش گفت: اگر رفاقتها ایجاد شود، رقابتها هم سالم میشود و ما حتی میتوانیم در سطح جهانی حرف اول را بزنیم. چون توانایی، استعداد و آدمهایش را داریم. ما اندیشمندانی را در جامعه داریم که آن طرف دنیا نمیتوان پیدا کرد. خیلیها میروند آن طرف دنیا کار میکنند ولی دوباره برمیگردند همینجا و میگویند هیچجا ایران نمیشود.

 

۵۷۵۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 190
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    با رفتن احمدي نژاد تو هم رفتني هستي اقاي حيايي!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      خيلي خوشم اومد از امين حيايي. آفرين به تو.
    • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      تا به حال اين همه بازيگران طرفدار احمدي نژاد بودند يعني همشون برن و فقط شماها بمونيد!!!
    • بی نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      اكبر عبدي هم كه قبلا ازش انتقاد ميكرديد يعني همه اينا بايد برن؟!!!!
    • بی نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      ها والا خدايي هم آن بالا هست !!! كه جواب قلاده هاي طلايي كه شما به گردن انداخته اي را بدهد!!!
    • عمار A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      بي شك يكي از بازيگراني كه هم در نقش جدي و هم در نقش طنز و هم در موقيت هاي متفاوت ميتونه بخوبي ايفاي نقش كنه و حس تماشاچي رو برانگيزه آقاي حيايي ميتونه باشه ، در مورد دوستاني كه گفتن آقاي پرستويي نيومد بازي كنه هم بايد بگم نظر آقاي پرستويي هم محترمه چون دوست نداشت بازي كنه اما آقاي حيايي دوست داشت بازي كنه ، به نظر شما نبايد كمي هم به اعتقادات و نظر ديگران هم احترام بذاريم و به جو افراطي گري كه كشورمون ازش رنج ميبره پايان بديم ، فقط من ميخواستم بگم كه نه تأييد اكثريت و نه تكذيب اكثريت ، هيچ كدام دليل بر حق يا باطل بودن كسي نيست ، اگر كمي تحل خودمون رو زياد كنيم و به نظر مخالف احترام بذاريم ، مطمئنا هم ميتونيم به فكر آقاي پرستويي حق بديم هم فكر آقاي حيايي ، اعتدال ريشه همه اديان ابراهيمي است
    • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      آقای حیایی یک هنرمند واقعی زبان گویای مردم سرزمینش است نه بازیگر جناهای سیاسی!! امین جان تا بحال با خود اندیشیده ای که راز محبوبیت امثال استاد شجریان یا ورزشکاری همچون تختی چه بوده ؟؟؟
    • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      حیایی روزگارش در سینمای مستقل ایران به سر رسیده
    • ایرانی IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      شما با این همه ادعا و ازاد اندیشی موندم چجوری تحمل نظر مخالف ر ندارید.متاسفم که در جامعه ادمها اینقدر عقده ای شدند.اینقدر افراطی. احمدی نژاد تاثیرش بر عموم جامعه یک نواخت بود.من نمیخوام از احمدی نژاد دفاع کنم ولی وقتی میبینم مردم کشورم که ادعا میکنن ما ازادی نداریم و ندای غرب رو بر سر و سینه میزنند تا این حد عقده ای شدند که تحمل نظر مخالف رو ندارند واقعا جای تامل داره.شما از هر افراطی ای بدتر شدید. مطمعنن اگه قدرت دست بدنه شما بیفته از سلفی ها هم بدترید.
    • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      چندتا از این همه بازیگر!!!!!!!!!!!!!!!!! رابگو بدونیم
    • مسعود A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      خطاب به ايراني !!!! ايراني عزيز ! شما خود چرا تحمل اين همه نظر مخالف را نداري ؟خوب بقيه مردم هم نظر دادند و شما هم بايد (توجه كن ! بايد )به احترام ديگران فقط نظر بدي و توقف نكني و بري .ثانيا :نظر مخالف شما لزما يعني عدم تحمل ؟؟؟يه ذره فكر كن بعد بنويس!!!!
    • بی نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      13 73
      درود بر دوست عزیز ایرانی.گل گفتی ...منم موافقم...ادعا ادعا ادعا....بزار خوش باشند....
    • بروجنی IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      آقای حیایی من کاری ندارم طرفدار آقای احمدی نژاد هستی یا نه، مهم اینه که از جنس مردم نیستیو اینو فیلمهایی که بازی کردی نشون میده
    • بی نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      11 50
      چه تفکر پوچی!! من خودم مخالف احمدی نژادم ولی اینطور حرف زدن نشانه بی فرهنگی هست در حالیکه فریاد زنده باد مخالفه من امثال شماها گوشه فلک رو پر کرده
    • بی نام A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      24 4
      ببین همین جو زده گی همیشه کار دست ملت داده تند رو هر طرف خطرناکه
    • بی نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      52 11
      آفرین بی نام عزیز دوران احمدی نژادی ها هم تموم شد
    • صادق IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      37 2
      هرگز از قلاده های طلا نمیشه دست برداشت و فراموشش کرد ! اعتدال رو هم به افراط نکشونید گاهی باید حرف حق رو زد و در زیر پرچم اعتدال ذوب نشد !
    • رها IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
      21 2
      منم در جواب ایرانی: تا اینجا همه مخالف ها با احترام گفتند که از آقای حیایی خوششون نمیاد چون سیاسی کاری کرده. الان اینا عقده ای هستن؟ چون مخالف شما هستند و نظر دادن؟ زنده باد مخالف من یعنی من از حیایی بدم میاد و اینو اعلام میکنم ولی نمیرم فیلمش رو از سینما پایین بکشم. زنده باد مخالف من به معنی چاپلوسی مخالف و نزدن حرف نیست. عقده ای کسیه که توهین کنه به بقیه و اظهار نظرش از سر کینه باشه و به جای گفتگو به دشنام و زور متوسل بشه. الان به نظر شما کسایی که به روحانی رای دادن عقده ای و لابد دروغگو هستن دیگه ؟ چون میگفتن زنده باد مخالف من ولی به مخالفشون رای ندادن!!!
  • sinaa A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    امین جان لازم نیست از این اظهار نظرها بکنی، شما به صورت خودکار در پروژه‌های بعدی اخراجی‌ها و قلاده‌های طلا جا داری، الکی خودت رو به زحمت ننداز، حب و بغض شما قبلا ثابت شده !
  • محمد A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    خانه سينما شده بود محل جلسات و دور همي هاي دست هاي پنهان سينما . طرحش اگر دست سينماگران بود بدك نبود.
    • بی نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      شما ناظر جلسات بودید که با این قاطعیت میگید ؟!
    • محمد A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      9 108
      بله . شما چطور ؟ ضمن اينكه جلسه هاشون رو كه ميگي ما جلسه اي نديديم چندان . بيشتر ميشستن تو يه دفتر و گپ ميزدن . اونم نه به صورت جلسه.
    • بی نام A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      53 3
      محمد حسین فرح بخش تویی؟!
    • على آرش FI ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      19 2
      عزيزم! گلم ! آخه چرا راجع به چيزى كه نميدونى حرف ميزنى؟ تا حالا اصلا از جلوى خانه ى سينما رد شدى؟ حرف كتره ى زدن بده. واسه خودت ميگم. باور كن.
  • من US ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    از به اصطلاح بازيگري كه با حضور در فيلم هاي سطحي و سياست زده شأني براي خود و سينما قائل نيست، بيش از اين انتظار نمي رود!
    • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      چرا شما ها همه چیو سیاسی میبینید؟
    • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      اگه بازیگر سریال حریم سلطان بود هم همین را میگفتی ؟ تو مخالفی چون در سریالی که داره سیاست غرب عزیزت را بیان میکنه بازی کرده .
    • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      خدا هدایتت کنه
    • بی نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      11 43
      اینجاست که من به صراحت می گویم که دموکراسی یک سراب بیش نیست
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    برات متاسفم آقای حیایی...
    • بی نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      دمت گرم امین حیایی عزیز
    • بی نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      می میرم برات حیایی............................................................................
    • بی نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      20 27
      با دلیل برای عشق تان بمیرید که شهادت به حساب بیاید، نه خودکشی.
  • تو US ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    و خدا آن بالا بود وقتي مردم با چهره واقعي شما آشنا شدند و به بازيگري كه زماني محبوبشان بود، پشت كردند...
    • مسعود A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      آقاي حيايي! من نه سينما گر هستم و نه منتقد سينما.من تماشاچي سينما و تلويزيون هستم و با اطمينان كامل ميتونم بگم كه ريتم و آهنگ حضور شما در سينما وتلويزيون بيش از آنكه هنر شما را نشان دهد ولع شما براي ارضاء عطش حضورتان در پرده سينما را نشان ميدهد.آقاي حيايي!!اگر عاقل باشيد و حقيقتگرا از نمرات منفي اي كه مردم در اين محكمه كوچك به شما داده اند ميتوانيد مسير خود را راستاي منويات آحاد جامعه قرار دهيد.آقاي حيايي!!گويا شديدا درگير بازي هستيد خودت باش فقط خودت!!!
    • بی نام A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      30 8
      دوستان دست بردارید به عنوان کسی که به اعتدال رای دادم می گویم افراط به هر شکلش محکومه این بنده خدا یک سینمایی است حرف دلش را زده درست یا غلط این اجازه را داشته است که بگوید شما هم حق نقد دارید نه این تحقیر کنید یا شخصیتش را به چالش بکشید ایشان به عنوان یک هنرپیشه دلش بخواهد همیشه روی صفحه سینما و تلویزیون باشد چه اشکالی دارد حالا شاید به نظر من و شما بهتر باشد نقش های بهتری ایفا کند در مورد خانه سینما حق اول برای کسانی است که با این موضوع درگیرند هنرپیشه ایی که کار سینمایی هم کرده است اجازه دارد نقد کند البت در جملات ایشان نوعی کینه و تسویه حساب بود که اصلا قشنگ نبود همین
  • حسین IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    بازیگر فیلم سینمایی "اخراجی ها" ادامه داد: بازیگر فیلم "قلاده های طلا" در پایان سخنانش گفت: ممنون که یادآوری کردی خبرآنلاین، ما جماعت ایرانی یکم حافظمون در مورد سوابق افراد ضعیفه واسه همین گاهی نیاز به یادآوری هست.
    • علی IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
      12 2
      آفرین برخبرآن لاین وحسین که مامردم کم حافظه رابیدارکردین.
  • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    شما همون برو با برادر شریفی نیا بازیتو بکن!!! توی کار بزرگترا هم دخالت نکن
  • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    ديگه دستو پا نزن
  • علی IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    برات متاسفم .....
  • بی نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    آقای حیایی مثل اینکه حواستون نیست، یه چند روزی میشه که دولت عوض شده. احتمالا هنوز به خودتون نیومدید و گرنه تا الان دیگه باید جهتتون رو به سمت موافق عوض میکردید!
    • بی نام A1 ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      10 28
      این دولت هم رفتنی هستش 4 ساله دیگه می گیم روحانی بای بای
    • بی نام IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      0 4
      شاید حواسش هست اما بخ خاطر استقلالشه ؟! همیشه نباید اینقد منفی نگریست پس دموکراسی کجا رفته ؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    آقای حیایی ادبیات گفتاریت هم خیلی شبیه فیلم قلاده های طلا شده!!! البته رفاقت با آقای شریفی نیا بخوبی تاثیر گذار بوده. راستی هنوز اعتقاد داری فیلم قلاده های طلا فیلم مستقل بوده؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    شما برو بچسب به همون آقای شریفی نیا که خودتو ارزون فروختی و محبوبیتتو به باد دادی!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    دوست داشتی با بازی در قلاده های طلا و اخراجی ها و ... چه طوری باشما رفتار بشه استاد ؟؟؟!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    بازیگر فیلم های قلاده های طلا و اخراجی ها گفت
  • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    خدا، خانه سینما را تعطیل نکرد. بلکه شمقدری با حمایت امثال شما و شریفی نیا و ابولقاسم طالبی و ده نمکی و ... که فیلم های سفارشی و مسخره دولت گذشته را کار می کردید، خانه سینما را پلمپ کرد.
    • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      126 7
      خانه سینما را هیچ کس نمی تواند نادیده بگیرد.
  • محمد IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    بازیگر و هنرمندی که مردمی نباشه، ممکنه مسخره هم بشه. هنرمند باید صدای راستین مردم باشه و نه در راستای اهداف سیاسی جناحی خاص که هرلحظه ممکنه سقوط کنه و از بازی سیاست خارج بشه.
  • شادمهر A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    جناب حیایی شما هیجوقت محبوب نبودی نیستی ونخواهی شد
    • بی نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      دوستت داریم حیایی . بدون که همیشه پیش ما عزیزی .
    • بی نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      14 75
      جالبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!همه رفتند فیلم رو نگاه کردند و 3 میلیارد و نیم فروش کرده .... بعد میان علیه حیایی حرف میزنند....جالبه!!!!!!!!!!!!!!!
  • farbod A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    2تا از بهترین فیلماشم مثال زدید :دی
  • بی نام A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    خدا آن بالا بود که روحانی انتخاب شد.
    • بی نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      بهتره بگیم خدا آن بالا بود که روحانی برنده انتخابات اعلام شد وگرنه انتخاب شدنش که معلوم بود...
  • بی نام A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    به نظر اینجانب ایشان جایگاهی در دل تماشاگران ندارند و ابتدا باید حیثیت هنری خود را احیا کنند بعد اظهار نظر !
    • بی نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      مگه چشه؟
    • بی نام EU ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      16 1
      چش نیست انسانها با انتخابشان در سربزنگاه های دوران خویش ماندگار و یا تبدیل به آلت دست میشوند یکی میشود تختی یکی میشود شعبون بی مخ یکی میشود شجریان یکی میشود اف....بگذریم
  • آقا مل AE ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    اين بنده خدا واقعن نميدونه تو مملكت چه خبره، آقا أجازه بده مردم يادشون بره بعد بيا حرف بزن. تازه ميگه "بجاي اينكه ارزش كار هم رو بالا ببرن"، يعني اگر چهارنفر تعريف ميكردن همه دسته جمعي ميرفتيم قلاده هاي طلا رو ميديديم!!!
  • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    حیایی با بازی در فیلم قلاده های طلا خودش را از چشم سینماگران و بخش بزرگی از ملت انداخت
    • بی نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      9 98
      اتفاقا من با بازی در قلاده های طلا عاشقش شدم.............. راستی شماها چرا دیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      37 3
      ما دیدیم تا با دست پر ایشان را نقد کنیم. ما روشنفکرها، ندیده و نشنیده چیزی رو نقد نمی کنیم، مثل کسانی که فیلم جیرانی را ندیده بودند و به خیابان آمدند.
  • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    کلا فنا شد این حیایی !! عاقبت گشتن با شریفی نیا همین میشه دیگه ...
  • بهمن A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    آقای حیایی بهتر است قبل از پرداختن به مسائل دیگر به فکر افت شدید و معنی دار مقبولیتشان به خصوص در میان نسل جوان کشور باشند و در مورد آن فکری کنند.
  • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    بازیگر سیاسی برات متاسفم
  • بی نام A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    سوپراستار ابدی سینمای ایران. عاشقتم مرد
    • بی نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      171 6
      اسم حیایی اگر هم در سینمای ایران بماند، کنار نام انتظامی و فردین و نصیریان نیست.
    • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      94 10
      ایران صاحب یک سوپراستار نیست و گذشت زمان هم مشخص می کند که ایشان ابدی می ماند یا نه.
    • حسام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      56 3
      یه نگاه به بقیه نظرهای بنداز و بعد یه خورده پیش خودت فکر کن، سوپراستار ابدی،مرد، دقیقا این صفات رو به کی نسبت میدی امین حیایی!!؟ خودت خندت نمیگیره؟
    • بی نام A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      30 3
      شاید سوپری سر کوچه شما باشه!!
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    حیایی حیا کن سینما رورهاکن!!!
  • کمی انصاف IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    72 42
    براداران عزیزچرا اجازه اظهارنظر رابه دیگران نمی دهیم .اقایان هرکس ازاداست نظر خودرابیان کند واگرماتاب تحمل نظر مخالف رانداشته باشیم پس چگونه تادیروز دیگران ازنبوده ونشنیدن صدای مخالفان سخن می گفتیم .دولت دولت امید وتدبیر است دراین دولت جایی برای تک صدا شدن نیست همه باید تاب تحمل صدای مخالف راداشته باشیم واستانه تحمل خودرا بالا ببریم د خودشکن شیشه شکستن خطااست
    • بی نام A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      192 6
      بله همه آزاداند نظرشون رو بگند ولی کار جایی می لنگه که این نظر خودشون رو وصل می کنند به خدا و ژیغمبر . اگه ایشون می گفت من مخالف خانه سینما هستم کسی کاری نداشت باهاش
    • بی نام GB ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      جناب کمی انصاف..... شما از دموکراسی نگو...صدای مخالف یعنی صدای اقلیت شما..مشکلی با صدای شما نیست..مشکل با صدای اکثریته که همیشه خاموشه یا محکوم به خاموشی
    • گيله مرد IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      152 9
      برادر امثال جناب حيايي هميشه ميتونستن بدون هيچ مشكلي اظهار نظر كنن وهنوزم ميتونن باقيه مردم جايي براي ابراز عقيده نداشتن ايشون الانم صحبتا شنو كردن وكاربران محترم دارن جوابشونو ميدن وكسي نميخواد صداي ايشون رو خفه بكنه اتفاقا بهتره اين صداها شنيده بشه تا فراموش نكنيم انچه بر ما گذشته رو افكار عمومي فرق بين هنرمندان مردمي وهنرفروشان رو تشخيص ميده .....
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    حیایی حیا کن
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    آقای حیایی حیا کن!!!!
  • مراد A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    امین جان شماناراحت نباش روسیاهی به دیگ میمونه!!مردم خودشون آگاهندوتشخیص میدن که کی هنرمندمردمیه
    • بی نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      69 5
      میگم ما نفهمیدیم یه واژهای بی مسمایی می زارن آغا مثلا نخبه مثلا مردم مرد نا حسابی یه نگاهی به نظرات بنداز اگه 2زار ریاضیم بلدی یه درصد بگیر بعد اگه یه قرون انصاف داشته باشی می فهمی مردم یعنی چه
    • msx A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      2 40
      ینی شما مردومو تو خبرانلاین میبینی.میخوای بگی هر 75 میلیون ایرانی کاربر خبرآنلاین هستند.یه سر به سایتهای دیگم بزنید همه چی دستون میاد!
  • مسعود IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    آقاي حيايي اميدوارم يك روز به خودت بياي.
  • محسن A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    ممنون امین حیایی عزیز ممنون که تو راست گفتی ممنون که تو ام رنگ عوض نکردی ممنون
  • لیلی A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    کاش مردم ما می دونستند که اگه هنرپیشه در فیلمی بازی کنه الزاما موافق بودن با سناریو و خیلی چیزای دیگه نیست، ما همه در کشوری داریم زندگی می کنیم که برای زندگی عادی باید کلی تلاش کرد، پس اینکه چون ایشون در دو تا فیلیمی بازی کردند که مردمی نبوده دلیلی نداره که از دوست داشته شدنش کم بشه، شاید مسایل مالی یا خیلی موارد دیگه ایشون رو مجبور کرده. بهتره سعی کنیم در مورد دیگران قضاوت نکنیم .
    • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      127 3
      حرف شما کاملا درست است ولی در این میانه بودند کسانی هم که ترجیح دادند کمی به خود سخت بگیرند. هرچند به قول شما نباید قضاوت کرد اما وقتی بازیگر سینما میشی چاره‌ای از قضاوت شدن نداری. با این حال منم موافقم که نباید افراط کرد
    • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      93 6
      اگر بازیگری امریکایی در فیلمی برضد ایران بازی کند، باز هم می گویید که او فقط بازی کرده است و به معنای موافق یا مخالف بودن نیست؟
    • بی نام AU ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      110 3
      مثلا اگه اون فیلم های نازل رو بازی نمیکرد خدای نکرده باید کنار خیابون میخوابید ؟؟
    • بی نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      74 5
      لیلی جان از چیزی گه سر در نمیاری حرف نزن.
    • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      85 4
      خانم لیلی حق باشماست ولی... حامدکمیلی هم توی پایان نامه بازی کرد و کسی ایراد نگرفت وبرخورد ناهنجار نکرد. اما در عوض بهاره افشار محکم از متن و موضوع فیلم دفاع کرد(که بازهم مهم نیست) و با برخوردی توهین آمیز مخالفان فیلم را نواخت.مردم می دانند که گاهی بازیگران ناچارند به لحاظ مالی در فیلمی بازی کنند ولی اینکه برای دفاع از کارشان به مردم توهین کنند یا رنگ عوض کنند موضوع دیگری است. فکر میکنیددلخوری مردم از آقای مافیای سینما برای بازی یا سرمایه گذاری در اخراجی هااست؟؟ نه! برای رنگ عوض کردن اوست .
    • بی نام A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      38 4
      لیلی با من است
  • پيمان IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    كاش عزت نفس رو يه كمي از پرويز پرستويي عزيز ياد ميگرفتي
  • بی نام A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    کارت تمومه
  • مهدی A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    اولادوستانی که اضافات فرمودنددرحدی نیستندکه راجع به یکی ازمحبوبترین سوپراستارهای سینمای ایران اظهارنظرکنند.ثانیاکارنامه کاری وزندگی شخصی امین مشخصه.نیازی نیست ازکسی تعریف بیخودکنه یاعلیه کسی حرف بزنه.هرچی میگه حقه.دوستت داریم امین باوقارباحیا
    • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      محبوب؟ به منفی و مثبت های دقت نکردی پس
    • بی نام A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      این مثبت و منفی ها یعنی کشک چون هیچ منطقی پشتش نیست
    • بی نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      95 4
      اولا اضافات نيست و افاضات ثانيا حد شما و سوپراستارتون رو ميتوني از تعداد منفي هات تشخيص بدي
    • بی نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      74 3
      نه شما در حد افاضات هستید فقط.چراغ شما روشنه بفرمایید ما گوشی میکنیم!!:|
    • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      حیایی با بازی در قلاده های طلا، رفوزه شد
    • بی نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      1 12
      یعنی الان ما چی میشیم؟ امین حیایی چی میشه؟ اینا چی میشن؟ شریفی نیا اینا چی میشن؟...
    • بی نام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      23 1
      مثبت منفی ها کشکه؟ پس چرا میایذاینجا کامنت میزاری. ها شماها دورانتون داره تموم میشه.این نیز بگذرد.بقول یعقوب لیث خطاب به خلیفه عباسی: اگه از این بستر بلند شدم که ................ حالا ماییم.
    • سارا IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
      9 0
      آقای مهدی درست صحبت کن . یه هنرمند برای مردم فیلم بازی می کنه و مردم هستن که به محبوبیت می رسوننش ....در خدی نیستن یعنی چی ؟ الکی کسی رو بت نکنین ! اتفاقا ما مردم هستیم حد هنرمندان رو مشخص می کنیم .
  • مهندس A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    فقط می تونم بگم حیف طرفدارهای مردمی خودت و به پول فروختی متاسفم برات
  • بی نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    101 5
    آقاي حيايي واقعاً به سناريو فيلم قلادهاي طلا اعتقاد داشتي كه بازي كردي يك بار بيا مثل مرد بگو تا مردم تكليفشون رو با شما بدونن يا اعتقاد داشتي يا به خاطر پول بازي كردي در اون فيلم سراسر دروغ
  • بی نام A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    59 7
    آقای حیایی یه روز از استاد انتظامی پرسیدند شما که در فیلم سیاسی گاو بازی کردید چطور با شاه مبارزه میکردید . گفت من بازیگر بودم و هر چه کارگردان از من میخواست انجام دادم و اصلاً هم نمیدانستم گاو سیاسی است. در کلاه پهلوی هم شما بازیت را بکن که انصافاً هم خوب بازی میکنی درگیری مردم با کلاه پهلوی بر سر مسالۀ تحریفات تاریخی است که رخ داده و مشکلی با هنرپیشه ها ندارند. کسی هم پنبۀ سریال را نزده جز نویسنده که به هیچ یک از روایتهای تاریخ حتی مخالفان سر سخت رضا خان پایبند نبوده و قصه من درآوردی خودش را گفته
  • بی نام A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    91 2
    بي حيايي نكن ديگه !!!!!
  • ایرانی A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    94 3
    لذت بردم از منفی و مثبت ها....چقدر دقت کردن به این آمار حقایق جالبی رو روشن میکنه
  • مازیار A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    82 4
    هـمه این حرفا به کنار، دوتا مصاحبه از امین حیايی بخونید، منجمله هـمین صحبت هـای فوق کاملأ مشخصه که ایشون آدم کم سواد و بی مطالعه ایه و نگاهش با امثال شریفی نیا فرق می کنه. وقتی دلیل تعطیلی خانه سینما رو مسخره کردن افراد می دونه تکلیف من یکی باهـاش روشنه. من ازش بدم نمیاد، فقط براش متأسفم که با طناب شریفی نیا رفت تو چاه.
  • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    آفرین به امین حیایی...و.... امان از بی حیاها...
  • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    121 8
    قلاده های طلا، فیلم سینمایی نبود، بیانیه سیاسی بود.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    99 5
    خدا همیشه اون بالا هست اگه دقت میکردی حالا اینقدر کامنت منفی برا خودت نمیخریدی عزیزم
  • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    115 7
    جناب حیایی فرمودند اگر باز هم به من، سفارش بازی در فیلم قلاده های طلا را بدهند، من بازی می کنم. این یعنی لجبازی با بخش مهمی از جامعه ایرانی.
    • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      33 1
      تعداد بازیگرهای این جوری در سینمای ایران، کمه و خدا رو شکر که تعدادشون کمه که در یاد ما بمونن
    • محمد IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      26 1
      ببخشید اشتباهی منفی زدم خبر آنلاین یه کاری کن مثل فیسبوک بشه منفی ها رو برگردونیم اینو لطفا اصلاح کنید شاید اشتباهی لایک بشه دیگه که نباید اون لایک مثبت یا منفی موندگار بشه خواهش میکنم اگه امکان داره نسبت به این موضوع تغییری در سایت اعمال بشه بعضا برخی کاربران به دلیل اینکه اشتباهی مثبت یا منفی میزنن مجبور هستن دوباره کامنت بزارن
    • بی نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      2 44
      بخش مهمی از جامعه ی ایرانی؟!؟!
  • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    69 2
    اگر عضوی از اعضای خانواده بد باشد، باید آن خانه و خانواده از هم بپاشد؟ اگر عضوی یا عضوهایی از اعضای خانه سینما با شما بد کردند، باید خانه سینما برچیده شود؟ بهتر نیست به اصلاح امور پرداخت؟
  • بی نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    76 4
    آقای حیایی اگر برای نیاز مالی در فیلم قلاده های طلا بازی می کردید، این قدر درد نداشت و می شد شما را درک کرد، ولی شما در آن دوره، بیکار نبودید و بی تردید کارهای دیگری هم به شما پیشنهاد می شد.
  • بی نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    83 2
    جناب حیایی خوب می داند که بازی در فیلم هایی که میلیاردی از طرف دولت حمایت مالی شد، چه قدر برایش نفع مادی داشته.
  • کوپر US ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    145 5
    قلاده‌ی طلا بهت میاد :)
  • بی نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    94 4
    اگر الان به حیایی بگن بیا می خوایم برضد احمدی نژاد فیلم بسازیم، می آد. این آقا، از درک و نگاه سیاسی محروم است
  • کوروش IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    106 8
    اقای حیایی تو خواهشا از خانه سینما حرف نزن ،ما هم بزرگواری میکنیم و از تو حرف نمیزنم! دیگر! خدا نگه دارت ....همان طور که مردم برای تو مرده اند، تو هم برای ما مرده ای....
    • مصیب IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      18 6
      مــــــــوافقم حیایی بای بای.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    110 4
    اخه بازی کردن در فیلمهای قلاده های طلا واخراجی ها مسخره کردن هم داره .شما وآقاس شریفی نیا حق تان همین هست
  • بهرام A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    85 3
    من کاری به سیاست ندارم ولی اون دوستای که این آقاروسوپراستارمی دونندچهارتاازفیلمای ایشون روکنارهم بگذاری خودش هم نمی فهمه عکس مال کدوم فیلمه چون فقط یک مدل بازی بلده لودگی ولمپنی حرف زدن فرقی هم نمی کنه چه ژانری باشه درام طنز اکشن همش یه جوره مثلاکریم کلاه پهلوی همون بیژن اخراجی هاست ...به قول بهروزوثوقی اینهااگرگریم نشوندمیشه ازسکانسهای این فیلم به جای اون فیلم استفاده کرد
  • بی نام A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    60 3
    خیلی عجیبه آقای حیایی از شما انتظار اینچنین صحبتی نداشتیم،نمیدونم شاید اتفاقاتی درون این خانه برای شما اتفاق افتاده که دلخور باشید،اما وقعا بعید بود که شما از خانه ی خودتان !خانه ی سینما گران اینگونه بگویید ، شبیه این است که فرزندی که با اعضای خانواده اش بجثش شده باشد، بخواهد خانه بر سر اعضای آن خانه خراب شود،،،به هر حال من و شاید خیلی از دوستان دیگه که نظر منفی داده اند،،شما را به عنوان بازیگر محبوب بسیاری و یا حداقل بعضی از فیلم هایی که شما بازی کرده اید می شناختند ولی ....
  • بی نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    108 5
    برو كه دوست ندارم نمى خوام اسم تو بيارم!
  • فرخ A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    101 4
    ماشاله رو که نیست... خجالت هم خوب چیزیه! حداقل چیزی نگو تا شاید یکی پیدا شد قلاده طلا 2 رو ساخت تا تو و امثال تو دوباره به نوایی برسند...
  • احمد A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    124 5
    آقای بازیگر ! شما از همبستگی صحبت نکنید درست زمانی که مردم کشورم نیاز به همبستگی داشتند، این شما بودید که از آب گل آلود ماهی گرفتید و اون فیلم مزخرفو بازی کردید براتون متاسفم ......
    • بی نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      3 53
      شما هم مگه دیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جالبه!!!! همه دیدند..............میخواستید نبینید.....
    • بی نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
      3 0
      اتفاقا باید دید البته کپیش را که پولش تو جیب شما ها نره تا مردم دوست و دشمنشون را بشناسند
  • حمید EU ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    65 8
    یک سوال چرا تمام آثاری که ازش نام بردید آثار باب دل شما هستند؟؟؟
  • شهرام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    41 0
    خانه سينما وقتي از هم پاشيد كه عده اي ( كه شما هر چه داري از بركت وجود آنهاست ) كساني را كه محبوبتر از آنها بودند و دنيا سينماي ايران را به نام آنها مي شناخت به جرم آن كه مثل آنها فكر نمي كنند از بازي بيرون كردند شما بايد هم مثل دوستانت پاي خدا و مقدسات را براي اين مسايل پيش پا افتاده وسط بكشي تو و امثال تو نان اين حرفها را مي خوريد از كوزه همان برون تراود كه در اوست
  • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    32 2
    اظهار نظر بی جایی کردید، این همه در مخالفت با شما نظر دادند، خودتان برای خودتان، بدنامی می خرید.
  • بی نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    22 1
    لطفاً پرینیت نظرات زیر این خبر را برای جناب حیایی بفرستید تا دستشان بیاید که ایرانی جماعت با دیدن چند فیلم کمدی از ایشان، مرام و مسلکش را نمی فروشد.
  • بی نام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    9 0
    هنرمند باید مردمی هم باشه تا در یادها بمونه چه بسیار کسانی که در یادها ماندنی شدند وقتی یک هنرمند میبینه طیف کثیری از جامعه درست یا غلط با یک سری مسئله مشکل دارند نباید بایک شعر یا یک فیلم نمک رو زخمشان پاشید همین باعث میشه یک هنرمند ماندگار بشه و دیگری از هنر حذف شود خواهش میکنم از مردم عزیز که با نرفتن به کنسرت ها و سینما و نخریدن سی دی های اونها موجب حذفشون از صحنه هنر بشوند بلاخره یک کارگردان وقتی ببینه با بازی فلان کس فروشش به خطر میفته مطمئنا قیدش را میزنه
  • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    28 3
    متاسفم که این حرفها از دهان بازیگری بیرون آمده که خاطرات فیلمهای نوجوانی و ویدیو کلوپهای آن زمان ذهنم را با نامش گره میزند دگمه حذف را میزنم حتی اگر به قیمت پریدن تمام خاطرات خوب آن زمان تمام شود حیایی حیا کن سیاستو رها کن
  • عشق احمدی نژاد IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    6 62
    همبستگی کرد با 24 میلیون نفر شماها ندیدین ماشالا
    • بی نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      21 3
      آقایان... همان 24 میلیون ـ اگر هم درست باشد ـ در این انتخابات، بخش بسیاری از آنها به روحانی رای دادند. یعنی بخش گسترده ای از آرای احمدی نژاد، تغییر نظر دادند.
    • عشق احمدی نژاد IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      3 21
      از کجا تشخیص دادی رفتی ازشون پرسیدی ؟
    • بی نام A1 ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      9 5
      خرد .ازش استفاده کن .چیز خوبیه.عشششششششششششششق احمدی!
  • بی نام A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    37 2
    خیلی بازیگر خوبی بودی اما خدا بیامرزتت حیف شدی توصیه هایی اما بهت دارم:یه کم مطالعات سیاسیت رو بالا ببر و هوشمندانه تر عمل کن از مردم هم عذرخواهی کن اینجوری برمیگردی بازیگر خوب نباید حاضر بشه به هر قیمتی در هر فیلمی بازی کنه برادر من گاهی ادم یه پولی میگیره اما هزینه های بعدیش زیاد تره در مورد خانه سینما هم که ما خبر نداریم چی بوده شاید هم بهت ظلمی شده شاید اونجا هم ادم بد وجود داشته باشه اما عملکردت اصلا جالب نبود در این چند سال بهتره یه بازبینی بکنی حداقل یه ماه کار نکن و فکر کن
  • محمد A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    7 73
    آقای حیایی شما خودتو ناراحت نکن اگر منفیهای زیادی در این خبر میبینی،جامعه ما و اصولا جوامع سومی ها کلا از افراط و تفریط رنج می برند و پر است از عقده های مختلف
    • بی نام SE ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      37 4
      حالا خوبه ما نظرمون مخالفه با شما منفی میزنیم شما که راه میوفتی با چماق و موتور تو خیابونـــــاااا :)))))))
  • بی نام A1 ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    18 1
    "حیایی" امین مردم بود روزگاری، سوپراستار بود روزگاری، .....اما الان .... !!!!! خودش میدونه که محبوبیت سابق را نداره و دیگه "امین" سینمای مردم نیست!!! و براش پول و رفاقت با "شریفی نیا" شده همه چی....!!!! .... به همین خاطر ... میخواد خودش را "احیا " کنه با این حرفها ....!!!! اما بیچاره "بلد " نیست...!!!!
  • شعله IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    15 2
    اقاى حيايى من كه نظرم نسبت به شما را از انتخاب هاى خودتان كسب كرده ام والا اين خانه سينما از شما به ما مردم عادى حرفى نزده است! خودمان توي تيزر تلويزيون ديديم!
  • بی نام A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    16 3
    حیایی ؛حیا رو چند می شه خرید؟
  • امید IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    16 2
    اقای بازیگر پنبه شما را خودتان زده اید
  • هیچکس A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    80 4
    کاش وقتی میخواستی "قلاده‌های طلا" را بازی کنی هم به فکر خدای بالا سرت می‌افتادی!
  • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    33 7
    حیایی حیا کن سینما رو رها کن!!!
  • حميد IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    21 5
    به عنوان يك تحليل خبر از مطلبتون سپاس گذارم امین حیایی در جدیدترین اظهارنظرش.... امین حیایی در پشت صحنه سریال "کلاه پهلوی" .... بازیگر فیلم سینمایی "اخراجی ها" ادامه داد:.... بازیگر فیلم "قلاده های طلا" در پایان سخنانش گفت:.... تحليلي واضح تر از اين نميشدارائه داد مستند و متقن
  • بی نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    62 7
    از این مثبت و منفی ها که نشان دهنده نظرات مردم می باشدچي مي فهمي
    • عشق احمدی نژاد IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      5 29
      همونی که شما از 24 میلیون رای میفهمین ما هم از مثبت منفی ها میفهمیم البته 30 تا مثبت یا 300 تا که دیگه گفتن نداره سایتهای دیگه رو هم نگا کن
  • حامد ح A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    80 8
    این آقا دستش داره از قدرت کوتاه میشه بد داغ کرده.
  • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    71 10
    امین حیایی!بازیگر؟ من دیگه حرفی ندارم.
  • امین A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    19 2
    این خبری که امزوز زده بودن که (تو مراسم تودیع و معارفه وزیر جدید شرکت نمیکنیم)شرکت نمیکنیم خانه سینمای اصلی بود یا این گروه جدید(سلحشور و دوستان)؟
    • یک فرهنگی A1 ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      8 1
      خانه سینمای دومی بود...
  • علي A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    21 0
    استاد پرويز پرستويي
  • عباس A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    29 4
    ياد شخصيت كريم تو سريال كلاه پهلوي افتادم. از دوستاش نردباني ساخت و بالا رفت.
  • بی نام IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    24 11
    حیف از حیایی! باریگر خوبی که از مدتهاست از چشمم افتاده و حتی حاضر نیستم فیلمهای قدیمیش را ببینم
  • saman IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    8 28
    من واقعا متاسفم که بازیگری که یه زمانی بازیگر خوبی بوده الان شده بد چون اخراجی ها بازی کرده چون قلاده بازیکرده بابا پس اگه این همه منتقد داره کی میره فیلماشو میبینه 5 میلیارد می فروشه . برد پیتم یه موقع هایی فیلم سیاسی بازی می کنه . بده یه طرفه به قاضی رفتن .
  • بی نام A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    13 31
    چرا انقدر بی انصافین همه مسائل باهم قاطی میکنین!امین حیایی بازیش عالیه متاسفم برات نظرات غرض ورزانه
  • حزب الله A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    8 81
    دوستان همچین می گن شما احمدی نزادی هستید و مردمی نیستید انگار مردم یعنی مخالف دارید از حسودی می ترکید بابا احمدی نژاد 240000000 میلیون رای اورد روحانی شما که با رفتن عارف شد بزرو 18 م مثل کپک سرتون رو تو برف بکنید و حرف مفت بزنید ولی اقا صاحب الزمان خواهد امد و خواهید دید سرنوشت دشمنان خدا رااااااااااااااااااااااااااااااااااا اللهم عجل لولیک الفرج
    • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      23 0
      فراموش نفرمایید که 24 میلیون ایشان، چهار سال دوم تموم نشده بود، روز به روز داشت آب می رفت. 24 میلیون، مال سال 88 بود، بعد از هدفمندی و تحریم ها و سوتدبیرها، روز به روز از این آمار آرا، کم شد. فراموش نکنید، سفرهای استانی سال آخر ایشان را. کسی نبود بیاید استقبال، جز کارگران، آن هم با پلاکارد «ما نان نداریم».
    • فرهنگ IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      28 1
      خیلی بامزه‌اید شما هواخواهان احمدی‌نژاد. هم خودتون، هم ادبیات‌تون و مهم تر از همه استدلال‌هاتون. هر وقت هم که بخواهید از همه چیز استفاده ابزاری می‌کنید. فرق هم نمی‌کنه چی باشه! شما باورها و اعتقادات مردم را تا می‌توانستید ملعبه منویات پوپولیستی کردید. خوشحالم عمیقاً خوشحالم که دوره احمدی‌نژاد یعنی دوره سوءاستفاده از همه چیز، اعم از فرهنگ، هنر، ورزش، اعتقادات مردم و ... به پایان رسید !
  • باربارا IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    47 5
    آقای حیایی از قدیم گفتن "کسی که خربزه می خوره پای لرزش هم میشینه"! بازیگرها رو مردم ستاره و سوپراستار می کنند و و این عملکرد اونها - چه سیاسی عمل نکردن و هم انتخاب های صحیح - هست که می تونه اونها رو حتی تبدیل به اسطوره کنه! این مردم فرق نمی کنه در کجای این کره خاکی قرار دارند، بیسوادن یا باسواد. مثلن سینمای هند و این همه ستاره های ریز و درشت رو کی ساخته؟ مردم اون کشور. و یا آمریکا و هالیوود: کدام استودیو یا بازیگری را سراغ داری که بدون استقبال مردم تونسته باشه جایگاهی در سینما برای خودش دست و پا کنه؟ اشتباه شما دقیقن همین جاست: نادیده گرفتن مردم. بازیگری که به مردم پشت کنه و وارد بازی کثیف سیاست بشه نباید هم انتظار ستاره باقی ماندن رو داشته باشه. احترام به خواست و شعور مردم مهمترین فاکتوره!
  • بی نام A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    32 4
    آقاي حيايي!! شما بعد از قلاده هاي طلا راهتون را از مردم جدا كرديد!! من متاسفم براي اينكه هنرپيشه ي خوبي بوديد و حيفه كه از دست بريد...به جاي اين حرفها بهتره از مردم عذرخواهي كنيد!! يه هنرمند هرقدر هم مشهور وقتي محبوبيتش را از دست داد، تموم ميشه..
  • ! IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    46 3
    هی پسر بازی تموم شد !!!! (صدای کشدار بسته شدن یه در)
  • بی نام A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    38 3
    پسر گل شما برو تو اخراجی ها و قلاده های طلا بازی کن و پولت رو بگیر ، کاری به این کارا نداشته باش ...
  • كاوه CN ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    31 5
    امين جان هيچ وقت براي برگشت به مردم دير نيست ، ولي شما ديگه بايد كمي بجنبي.
  • عظیم IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    7 30
    من احمدی نژادی نیستم و امسال هم به روحانی رأی دادم. مگه آقای روحانی نمیگه خط اعتدال پس چرا دوستان یکطرفه به قاضی میرن؟ هنرمندی امین حیایی در اجرای نقشهای متفاوت رو هیچکس نمیتونه انکار کنه. با اکثر کارگردانای مشهور کارکرده هرچند شخصأ از بازی کرذنش در اخراجیهایی که هیچکدومشون ارزش دیدن نداشت و ندیدم ناراحت شدم. اصل خبر و مصاحبه در سایت مهر اومده. از سایت خبر هم میخوام اعتدال رو رعایت کنه و امیدوارم نظرم رو نمایش بده.
  • م.ب NZ ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    39 6
    آقای حیایی من کاری به ماجرای سینما ندارم اما شما بد کردی با جامعه...!
  • کیارش IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    9 50
    آمار فروش اخراجی ها و قلاده های طلا نشان داد که مردم ایران چه کسانی هستند!!! لطفا بعضی ها خودشون رو به جای مردم جا نزنند!!! آقای حیایی بهت افتخار می کنم چون بنده ی هوا و هوس مردم نیستی! خودت هستی و خودت باش.
    • بی نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      38 4
      آمار فروش قلاده های طلا را اعلام کنید.البته آن مقدار بلیطی را که مجانی خریدند و بین سربازها و ...توزیع کردند هم حتما حساب کنید.
  • بی نام EU ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    23 4
    از سنگام و شعله كه بيشتر تماشاجي نداشته.
  • بهمن IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    27 1
    کاش ازاقای پرویزپرستویی یادمیگرفتید بازیگری مثل او باشد یا نباشد جایش درقلب مردم است چون با باد همراه نمی شود و ریشه اش درخاک است
  • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    28 2
    خوبه اينم ياد گرفته واستغفرالله ،جاي خدا داره حرف ميزنه!!!!! خدايا بنده هاتو ببخش
  • پریا IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    24 3
    کامنت های این صفحه رو بخون حیایی .تو این مردم رو به پول فروختی...
  • کمی انصاف IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    4 17
    باسلام وارزوی سلامت برای کاربری که خودرابینام می داندوازمین وزمان ایرادمیگیرد ضمن ارزوی شفای عاجل برای بینام عزیر فقط میتوان گفت ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی...زین ره که تومیروی به ترکستان است
  • یک فرهنگی A1 ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    31 1
    حضرات انقدر مردم مردم نکنید انقدر نگید بیست وچها میلیون رأی.....اونا گذشت حالا رابچسبید به منفیای بالاسرتون نگاه کنید
  • بی نام A1 ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    28 3
    به نظرم همه باید کامنت های این مطلب بخونن و حواسون باشه چجوری توی چشم یه ملت خوار یا عزیز میشی.
  • ابن فرخ A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    0 17
    اولا حیا خوب چیزی است. ثانیا در فرهنگ بعضی ها همبستگی یعنی همه زیر پرچم من ثالثا هرکس قدرت دستش رسید نباید جارو بر دارد و همه را جارو کند.
  • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    6 21
    اين بنده خدا حرف درستي زده چرا يكسري مغلطه كردن رادوست دارند؟
  • آرش A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    19 3
    بعضیا هر چند وقت یکبار یه حرفی میزنند که بگن ما هم هستیم !........ ولی شما خیلی وقته که دیگه در قلب مردم نیستید آقای حیایی
  • matin IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    6 22
    براى من مهم نيست كه امين حيايى چيكار كرده كه نبايد ميكرده ولى بى شك امين حيايى يكى از بهترين هاى ايران هست و هركسى كه اين رو كتمان كند احساسى برخورد كرده در ضمن چون در كشور ما محبوب بودن گناهه آقايون تا ديدند كه امين حيايى داره بيش از حد نزد مردم محبوب ميشه سعى كردن تا اون رو از چشم مردم بندازند و مطمئن باشيد اين اتفاق در ادامه براى بقيه بازيگر هاى محبوب نيز ميفته
    • بی نام AU ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      7 2
      این چه حرفیه شما میزنی؟؟ خدا به همه عقل داده ....به یکی بگی خودتو بنداز توی چاه باید خودشو بندازه ؟؟ این آقا خودشو در مقابل مردم قرارداده . انتظار داری مردم براش کف بزنن ؟؟
  • پرهام IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    11 1
    و همینطور شریفی نیا ....که باید برن
  • مهلا IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    1 10
    به نام خدایی که حلال مشکلاته اسمش ،تاثیرش و انرژیش کل کائناتو از از هم پاشیدگی حفظ کرده میکنه و خواهد کرد دوستام سلام من تاحدودی نظرات رو خوندم هم مخالف بود هم موافق دلیلی اینکه نظر میدم عذاب وجدان شخصیم در مورد اینه که من یه ایرانیم و باید از مسائل سیاسی فرهنگی اقصادی و اجتماعی جامعم خبر داشته باشم اما به کرات دیدم بعضی افراد با عنوان بدون نام راحت به دیگران توهین میکنند و خیلی ها هم با نام توهین می کنند اینجا نباید بشه مکانی برای تخلیه حب و بغض ایرانی های عزیز همش شعار ندین ما ایرانی هایی هستیم که پیغمبر ازمون یاد کرده ،گفته علم اگه تو چین باشه ایرانیا میرن،امام زمان ازمون یاد کرده،گفته ما تو ایرانیا بیشتر شیفته و عاشق داریم اینجا نباید بشه یه تله واسه به دام افتادن شما حواستونو جمع
  • بی نام EU ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    3 10
    همینهایی که در بالا علیه او نوشتند اگه تو یک مناسبت ببیننش ازش خواهش میکنن باش عکس بگیرن و امضاء بده
  • بی نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    5 1
    افکار عمومی بهترین قاضی است .محبت و محبوبیت در دل انسانها را با زور نمیتوان بدست اورد.
  • عاطفه A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    1 3
    سلام در جواب بی نام .مهم این نیست که شما آقای امین حیایی رو دوست داشته باشی یا نه ! مهم اینه که اون الان پیش خدا عزیزتره تا شما. چون اون با وجودی که میدونست ممکن امثال شما ازش انتقاد کنن تو فیلمی بازی کرد که به نفع مملکت اسلامی ما بود .برو بحال خودت دعا کن شاید مثل امین حیایی به راه راست هدایت شی