۰ نفر
۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۵:۱۳

تسنیم نوشت:

منابع عراقی از کشته و زخمی شدن ۸۲ نفر در اثر انفجار خودروی های بمب گذاری شده و بمب در استان های الانبار، دیاله، صلاح الدین و بغداد خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه المدی پرس، یک منبع وابسته به پلیس در استان الانبار عراق اعلام کرد: در اثر انفجار تانکر بمب گذاری شده در نزدیکی یک مرکز ایست بازرسی عراق در 35 کیلومتری غرب الرمادی در استان الانبار 6نفر کشته و یازده نفر دیگر زخمی شده اند.
یک منبع وابسته به پلیس استان صلاح الدین بیان کرد: در اثر انفجار بمب کنار جاده ای در مسیر یک کاروان عروسی در منطقه الدجیل در 120 کیلومتری جنوب تکریت 6 نفر کشته و 21 نفر دیگر زخمی شدند.
این منبع افزود: زخمی شدگان در بیمارستان الدجیل مشغول مداوا هستند و وضع بیشتر آنها خوب گزارش شده است.
منابع نظامی عراقی در استان دیاله اعلام کردند: در اثر بمب کار گذاشته شده در نزدیکی مسجد شهید فرحات در منطقه المصطفی در غرب بعقوبه در استان دیاله دو نفر کشته و یازده نفر دیگر زخمی شدند.
از سوی دیگر در اثر انفجار خودری بمب گذاری شده ای که از سوی یک عامل انتحاری در مرکز ایست بازرسی پلیس عراق در نزدیکی بیمارستان الرمادی در جاده الحولی در شمال این شهر در استان الانبار رخ داد چهار نفر کشته و هفت نفر دیگر که چهار نفر آنها غیر نظامی هستند کشته شدند.
منابع عراقی از کشته شدن دو نفر و زخمی شدن هفت نفر دیگر در اثر انفجار بمب کنار جاده ای در منطقه النعیریه در شرق بغداد خبر دادند.
یک منبع وابسته به وزارت کشور عراق بیان کرد: در اثر انفجار بمب در جاده مدائن در جنوب بغداد یک نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
در شرق موصل در اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در منطقه الضباط در شرق موصل دو نفر زخمی شدند.
از سوی دیگر منذر رحیم خلف الشوای رئیس شورای استان میسان عراق گفت: شورای استان در جلسه خود خواستار خرید تجهیزات کشف مواد منفجره و سگ های پلیسی برای بالا بردن امنیت استان و نیز تحرک گسترده ارتش و پلیس شده است.
وی افزود: در این جلسه همچنین بر ضرورت شناسایی کسانی که در موضع دو انفجار سه شنبه گذشته در العماره در میسان سهل نگاری کرده اند تاکید کرده است.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =