فارس نوشت:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: ریزش ساختمان 7 طبقه و داربست‌های آن در خیابان ملاصدرا‌ موجب مسدود شدن تردد در این خیابان شد.

سید جلال ملکی درباره حادثه ریزش داربست‌های یک ساختمان 7 طبقه واقع در خیابان ملاصدرا اظهار داشت: در ساعت 9:36 دقیقه صبح امروز تخریب داربست یک ساختمان 7 طبقه در حال ساخت به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: 2 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام می‌شوند. ساختمان 7 طبقه در حال ساخت به یکباره تخریب می‌شود و تمام داربست‌های آن ساختمان در خیابان ملاصدرا می‌ریزد و دچار مسدود شدن خیابان می‌شود.

ملکی بیان داشت: هیچ خودرویی در محل متوقف نشده بود و به غیر از یک کارگر هیچکس مصدوم نمی‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: آتش‌نشانان مشغول عملیات شدند و نسبت به ایمن سازی و پاکسازی محل اقدام کردند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    20 0
    خدایا مردم این سرزمین را از شر بساز و بندازها محفوظ بدار!!! خدا رحم بکنه اگر زلزله بیاد چی بشه!! این خونه ها همینطوری باد بهشون میخوره خراب میشن!!
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    9 0
    ما هر روز از زیر این داربست ها رد می شدیم. اگر تو یه روز غیرتعطیل ریخته بودن که چند نفر کشته می داد! آیا کسی هست که بر کار اینها نظارت کنه؟ تا ما باشیم از فاصله 50 متری این داربستها هم رد نشیم دیگه!
  • بی نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    7 16
    ادم توش بوده؟ کسی مرده؟
    • بی نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
      7 0
      خبرو نخونده کامنت میذاریا
  • بی نام A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    3 3
    داربست ريزش كرده . ساختمان سالم است.
  • سلامتی همه عمرانی ها A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    7 0
    چون به خوبی بتن به مقاومت نهایی نرسیده با یک اشتباه ساختمان فرو میریزد این اتفاق زیاد میافته به دلیل ریختن طبقه بالا برروی پایینی وزن ایندو روی طبقه پایین تر تا آخرین طبقه ادامه دارد و چون محاسبات انتقال بارطبقات بالا بر روی ستون ها محاسبه گردیده و این بار به پی منتقل میشود هنگام ریزش اینچنینی وزن بر روی سقفها انتقال میابد و باعث ریزش کل ساختمان میشود ......باید کارگران مراقبت میکردن مشکلات ایمنی باعث این اتفاق شده است
  • بی نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    1 0
    من خیلی متاسفم که بدون اطلاع از چکونگی واقعه، یک خبری را به غلط در سایت های خبری به مردم اطلاع رسانی میکنید و مردم را دچار استرس و نگرانی و مالک ملک و دست اندرکاران ساخت را با افکار عمومی دچار مشکل می کنید، داربست فرو ریخته و خوشبختانه قبل از از ریزش کارگران متوجه شدند که امکان خطر وجود دارد بلافاصله خیابان ملاصدرا را بسته و سپس با جمع آوری داربست ها مجدد تردد در خیابان به حالت عادی برگشته فقط برای اینکه خبر را داغ جلوه بدهید می نویسید : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: ریزش ساختمان 7 طبقه و داربست‌های آن در خیابان ملاصدرا‌ موجب مسدود شدن تردد در این خیابان شد.