دیوید بکام ، دوران پس از خداحافظی از فوتبال خود را با تفریحات مختلف می گذراند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او روز پنجشنبه را در خدمت خانواده بود و به اتفاق همسرش ویکتوریا و چهار فرزندش به گردش در دیزنی لند پرداخت. اما دیوید تصمیم گرفت روز جمعه را به تنهایی و با ماشین لوکس و جدید خود بگذراند.
ستاره 38 ساله با ماشین اسپرت مک لارن (به نام اسپایدر) که 319هزار دلار قیمت آن است به گردش در بِورلی هیلز پرداخت. بکام که قرار است در یک فیلم سینمایی نقش منفی را بازی کند، گویا از حالا دارد خود را آماده این نقش می کند. او این بار یک کلاه بیسبال را به صورت برعکس روی سرش گذاشته بود و با خالکوبی های روی دستش، جلب توجه می کرد.
ماشین گرانقیمتی که بکام سوار شده بود، 616 اسب بخار قدرت دارد. شرکت مک لارن در این ماشین از برنامه هایی که در ماشین های فرمول یک خود استفاده می کند، به کار گرفته و البته امکانات خاصی را نیز به آن اضافه کرده . دیوید با چهره ای خشن پشت فرمان نشسته بود و بی توجه به عکاسان وخبرنگاران رانندگی می کرد. اما روز قبل از آن و در پارک او حالتی کاملا متفاوت داشت و به همراه سه پسر و دختر خود وسایل بازی پارک دیزنی لند را سوار می شد و در این حین با چهره ای خندان از خانواده خود و به ویژه دختر 2 ساله اش «هارپر» عکس می گرفت. خانواده بکام بعد از شش سال حضور در آمریکا (کالیفرنیا) اخیرا به لندن برگشته و خانه ای در آنجا خریده اند. اما دیوید و خانواده این روزها برای تفریحات تابستانی مجددا به آمریکا و لس انجلس رفته اند.

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    37 15
    خوش به حالش...بعضیا رو خدا بغل میکنه.بعضیا رو هم هی چپ و راست میخوابونه تو گوششون
  • بی نام A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    40 3
    الان ما داریم چکار می کنیم نه واقعا ...
  • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    6 22
    واااای با پول بیت المال؟
  • اسفندیار IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    6 3
    خشا به حالش