همایش تجلیل از بازنشستگان نخبه و فرهیخته کشوری با هدف شناسایی و معرفی توانمندی‌ها و استعدادهای نخبگان و فرهیختگان بازنشسته برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمدرضا افشار دبیر ستاد همایش 25 ذی الحجه به اهمیت نقش بی بدیل بازنشستگان به عنوان سرمایه عظیم معنوی در اجتماع اشاره کرد و گفت: صندوق بازنشستگی کشوری به دنبال این است تا بازنشستگان در فعالیت‌های اجتماعی حضوری پر بار و مشارکت جدی داشته باشند.
وی افزود: بازنشستگان ذخایر سرشار از دانش و تجربه هستند و صندوق بازنشستگی کشوری در دوره جدید با رویکرد تحول گرایانه همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید در پی این است تا با ثبت و راه اندازی بانک اطلاعاتی نخبگان کشوری و شناسایی این فرهیختگان عزیز از تجارب آموزنده آنها در تمام زمینه‌ها استفاده و حتی به نیروی جوان شاغل نیز انتقال دهد.
وی درباره چگونگی ثبت نام در سامانه بانک اطلاعاتی نخبگان گفت: ثبت نام در سامانه بانک اطلاعاتی نخبگان تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.cspf.ir امکان پذیر است و بازنشستگان واجد شرایط که تا تاریخ 29/12/1391 به افتخار بازنشستگی نائل آمده و مشترک صندوق بازنشستگی کشوری باشند می‌توانند تا تاریخ 30/6/1392 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی فوق‌الذکر و تکمیل فرم پیش نویس و ارسال اطلاعات لازم در سامانه بانک اطلاعات نخبگان ثبت نام کنند.
دبیر ستاد همایش 25 ذی‌الحجه در پایان ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و مهم‌تر از آن ارزش گذاری آثار و تولیدات بازنشستگان را از اهداف این همایش خواند و گفت: ابتکار تجلیل و تقدیر از بازنشستگان نمونه عینی و عملی تکریم و ارج نهادن به منزلت اجتماعی بازنشستگان در جامعه است.
47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =