وقوع حادثه ریزش آوار در محل یک ساختمان 5 طبقه ی در حال ساخت باعث گرفتار شدن دو نفر و مرگ یکی از آنها شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی بروز این حادثه شهروندان صبح امروز سه شنبه در تماس با سامانه 125 ضمن اطلاع رسانی این حادثه خواستار کمک آتش‌نشانان شدند.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با اطلاع یافتن از این اتفاق بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ‌5 و گروه امداد و نجات 5 را ساعت 12:09 دقیقه امروز راهی محل حادثه در 16 متری امیریه، خیابان خواجه زاده، کوچه یارندی کرد.
بر اساس این گزارش، محل حادثه یک ساختمان 5 طبقه درحال ساخت بود و هنگامی که مالک ساختمان به اتفاق یکی از آشنایانش برای سرکشی وارد طبقه همکف این ساختمان شده بودند ناگهان سقف قسمتی از این طبقه به همراه 4 طبقه بالای این قسمت به یکباره بر روی آنها ریزش کرد.
آتش‌نشانان با بکارگیری تجهیزات ویژه ایمنی و نجات، پس از ایمن‌سازی محل موفق شدند مرد 30 ساله ای را در همان لحظات اول از زیر آوار بیرون بیاورند و برای مداوا در اختیار امدادگران اورژانس قرار دهند.
این گزارش همچنین حاکیست، عملیات آوار برداری توسط امدادگران آتش نشانی برای خارج کردن نفر دوم همچنان ادامه پیدا کرد تا این که در ساعت 13:30 دقیقه امروز پیکر مالک ساختمان که پیرمردی 70 ساله بود را از زیر آوار ساختمان بیرون آوردند.
امدادگران اورژانس با انجام معاینات لازم مرگ این پیرمرد را تأیید و اعلام کردند. علت ریزش آوار هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.
47282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NZ ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    2 0
    ای وای خدا رحمتش کنه ..احتیاط کنیم
  • قربانی A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    3 0
    جان مردم کم ارزش ترین مساله در این مملکت هست. ریشه این مساله هم در فقر و نیاز شدید به درآمد ما مردمه، قتل فقط این نیست که با چاقو یکی رو بکشیم حتی اگه کوچکترین سهل انگاری در اتفاقات منجر به مرگ کنیم یعنی به طور غیر مستقیم باعث مرگ هموطنامون شدیم. تمامی پیشرفت های مهندسی و پزشکی به علت اهمیت دادن به بشریت هست
  • بی نام IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    2 1
    دم مهندس ناظر گرم!
    • میلاد IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      چه ربطی داشت به مهندس ناظر؟!!! یعنی ما ایرانیا می خوایم بگیم از همه چیز سر در میاریم!