ایسنا نوشت:

مجید جلالی در کنفرانس خبری بعد از بازی با سایپای البرز گفت: تیم ما در این بازی خوب بود. بعد از این‌که در اصفهان در دو بازی شش امتیاز کسب کرده و در مقابل مس نیز به نتیجه‌ی تساوی رسیدیم فضاها و حاشیه‌های سختی در تیم ایجاد شد و کار سختی بود. تراکتورسازی مانند ارتشی است که فرماندهان آن هوادارانش هستند و خوب نیست بین این فرماندهان دودستگی ایجاد شود. نیمی از استادیوم مخالف و نیمی دیگر موافق من بودند. من به مخالفانم نیز احترام خاصی قائل هستم.

او ادامه داد: بازیکنانم امروز استرس و ترس زیادی داشتند و کمتر از حد توانشان ظاهر شدند ولی تلاش آنها برای کسب سه امتیاز بود. وقتی در اصفهان نتایج خوبی را کسب کردیم رقیبانمان ما را باور کردند. وقتی هر روز تمرین می‌کنیم و بعد از آن به سایت‌ها نگاه می‌کنیم می‌بینیم که جو سختی را ایجاد کرده‌اند که مثلا کسی دعوا کرده یا مصدوم شده است که این موضوع خوب نیست و نباید دودستگی ایجاد شود.

جلالی گفت: به بازیکنانم گفته بودم بازی و روز سختی دارند ولی مطمئن بودم پیروز می‌شویم. اگر هواداران فرماندهان این تیم هستند مدیران نباید مربی‌ای را که هواداران دوست داشتند(تونی اولیویرا) را عوض کنند و به نظرشان احترام می‌گذاشتند.

او در پایان گفت: سعید دقیقی و کریمیان هفته‌ها بود که مصدوم بودند. مجبور شدم تا از آنها در بازی امروز استفاده کنم و نگران این موضوع بودم که مصدومیتشان دوباره تکرار شود. دلالان فوتبال فضایی در تبریز ایجاد کرده‌اند و من از آن آگاه هستم، اما نمی‌خواهم در این برهه در مورد آنها صحبت کنم با این‌که اطلاعات زیادی داشته و مطمئن هستم و در مورد خیلی چیزها بعدا صحبت خواهم کرد.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =