۰ نفر
۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳
مخالف هرگونه نفاق و انشعاب هستم

ضیاءالدین دری

پیرو درج مطلبی تحت عنوان«برای ثبت در تاریخ!» به توسط آقای کثیریان که به تحلیل قضایای مربوط به خانه سینمای ایران پرداخته‌اند و به زعم خود اسامی شرکت کنندگان در تجمع مقابل خانه سینما و نیز تجمع مقابل وزارت ارشاد را قید کرده‌ و برای هرگروه غائبین را هم بر شمرده‌اند، و نام اینجانب سید ضیاءالدین دری را جزو غائبین مقابل وزارت ارشاد قید نموده‌اند، به استحضار می‌رساند:

1- حضور افراد در هر تجمعی زمانی معتبر است که شخصا حضور داشته باشند و هیچکس حق ندارد به جای دیگران اعلان حضور نماید، مگر آنکه نمایندگی کتبی از شخص غایب داشته باشد.

2- عمل آقای کثیریان و قضاوت و داوری ایشان نسبت به غائبین به ویژه در شرایط ملتهب جامعه ما که متاسفانه این قبیل تجمعات جنبه سیاسی - گروهی و با گرایشات فکری آمیخته‌اند، اقدامی غیر قانونی بوده و قابل طرح و شکایت قضایی است، مگر آن که مستند به مدارک متقن بوده باشد.

3- اینجانب سال‌هاست خود را از قضایای خانه سینما کنار کشیده و به ویژه در دو سال گذشته کوچکترین موضع گیری بر له یا علیه هیچکدام از طرفین دعوا نداشته و ضمنا برای بسیاری از فعالان دو گروه احترام قائل بوده و هستم. و اساسا علت کناره جویی‌ام همین بوده‌است. چراکه کلیت دعوا برای اینجانب مبهم است و از آن بی اطلاعم. ایضا شخصا فردی تابع محض و دنباله رو نبوده و نیستم و حداقل در چنین دعواهایی دوست ندارم تا دیگران به جای من حرف بزنند و یا نظر بدهند. در عین حال به عنوان یک عضو سینمای ایران، چه موافق و چه مخالف باشم. نهایتا با اکثریت هم رای خواهم بود. زیرا نمی‌خواهم در جنگ و ستیزی عبث وقت تلف نمایم.یا با ابراز نظراتم هر دو طرف را برنجانم.

4- با توجه به توضیحات فوق مستدعی است به نحوی مطلوب در کنار همان مطلب بی طرفی اینجانب را اعلام نمائید و اجازه دهید تا مردم به سیاق خود زندگی نمایند . به جای دیگران سخن نگوئید و بدانید من طرفدار تحقق فراکسیون‌های صنفی هستم و با هرگونه نفاق و انشعاب مخالف هستم.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =