تسنیم نوشت:

گروه موسوم به «ارتش الکترونیک» سوریه، روز دوشنبه، سایت تفنگداران نیروی دریایی آمریکا موسوم به (مارینزها) را هک و با نوشتن پیام هایی از نظامیان آمریکایی خواست از دستور اوباما سرپیچی کنند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، گروهی از هکرهای حامی «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه یکی از سایت های اینترنتی یگان ویژه تفنگداران نیروی دریایی آمریکا برای جذب نیرو را هک کرد.

این گروه تصویری را روی صفحه اصلی این سایت قرار داده است که در آن شخصی با پوشش یک نظامی آمریکایی، کاغذی را جلوی صورت خود گرفته که بر روی آن دست نوشته ای با این محتوا که «به خاطر منافع سازمان القاعده، در سوریه نجنگید» نوشته شده است.

براساس تصویری که روزنامه «وال استریت ژورنال» بلافاصله پس از هک شدن سایت، آن را منتشر کرد، در بالای نامه ای که این گروه از هکرهای حامی نظام سوریه بر روی سایت مذکور نوشته اند، آرم «ارتش الکترونیکی سوریه» درج شده است و خطاب به سربازان (آمریکایی) گفته شده است «اوباما خائن است و امنیت شما را برای نجات شورشیان القاعده به خطر می اندازد.»

نیروی دریایی آمریکا ضمن تائید این خبر، اعلام کرد که سایت (مارینز دات کام) که هدف هکرها قرار گرفته شده بود، سایت اصلی برای جذب نیروهای داوطلب است که بعد از حدود یک ساعت به وضعیت عادی بازگشته است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    10 5
    احسنت به سوریه.