برخی عزیزان درکامنتها در مورد "قانون جذب " اطلاعاتی را خواستارشده بودند....روانشناسان، متفکران عصر جدید و رهبران مذهبی سال های متمادی است که حول مسئله " قانون جذب" صحبت می کنند، اما در واقع این قانون پس از انتشار کتاب "راز" در سال ۲۰۰۶ محبوبیت خود را در میان عموم مردم بازیافت. قانون جذب بسادگی در این جمله خلاصه می شود: "ما هر آنچه را که به آن فکر کرده، چه خوب چه بد، جذب خود می کنیم." باور کنید یا نکنید، امروزه پژوهش های علمی ثابت کرده که افکار مثبت، زندگی ما را تحت تأثیر همه جانبه خود قرار می دهند.در زیر به یکی از محبوب ترین کتاب های موجود در این موضوع یعنی قانون جذب اشاره می کنیم: کتاب "مبانی تعالیم ابراهیم، استر و جری هیکس"

 

۱- شما اتفاقات خوب یا بد را براساس تفکراتتان تجربه می کنید:

"کسی که همیشه در مورد بیماری صحبت می کند، بیمار می شود و کسی که به طور مداوم در مورد رفاه صحبت کند، در رفاه و آسایش به سر خواهد برد." استر و جری هیکس در این کتاب اشاره می کنند که "شما همه ی این ها را براساس تفکرات تان جذب می کنید." با تمرکز بر روی چیزی، باعث می شوید آن مسئله برایتان اتفاق افتد.

۲- شما با فکر کردن به چیزی آن را به سمت خود جذب می کنید، حتی اگر آن را نخواهید:

بر اساس این کتاب "شما با فکر کردن به چیزی از طریق قانون جذب، آن را بزرگ و بزرگتر و قویترخواهید کرد." بنابراین سعی کنید افکار خود را مثبت نگه دارید.

۳- هر چه بیشتر بر روی مسئله ای تمرکز کنید، قویتر می گردد:

مورد مذکور این قابلیت را به شما می دهد که حقیقت زندگی خود را با افکارتان ساخته و مسائلی که دوست داشته تجربه کنید، روزی به آنان دست خواهید یافت. شما با نگرانی های خود باعث می شوید اتفاقات بدی برایتان رخ دهد.

۴- بهتر است به احساسات خود اعتماد کنید تا آن که بیش از حد به تصمیماتتان فکر کنید:

به بیان دیگر: به ندای قلب خود گوش فرا دهید. به جای فکر بیش از حد به انتخابهایتان اجازه دهید احساساتتان، شما را به سمت درست هدایت کند. با این کار زندگی رضایتمندانه تری را تجربه خواهید کرد.

۵- شما با تفکر مثبت خود می توانید باعث گردید اتفاقات خوب با سرعت بیشتری برایتان رقم خورد:

برادران هیکس در این کتاب می نویسند: "خواستن و تمایل" شامل تمرکز به یک موضوع آن هم به صورت کاملأ مثبت می باشد. وقتی که به موضوعی با دقت نظر کامل به گونه ای مثبت می نگرید، آن مسئله بسرعت برایتان به وقوع خواهد پیوست . . . شک نکنید."

۶- برای ایجاد یک تغییر، باید به مسائل آن گونه که آرزو دارید باشند، بنگرید نه آن گونه که در واقع هستند:

این رازی است که تنها افراد موفق می دانند و در کتاب های علمی با عنوان "تجسم دیداری" از آن یاد می شود. مایکل فلپس هر شب قبل از خواب خود را برنده تجسم می کرد. همان گونه که می بینید وی در حال حاضر پرافتخارترین قهرمان تاریخ بازی‌های المپیک و دارنده ۲۲ مدال شنا است. در این کتاب می خوانید: "به منظور تأثیر هر چه بیشترِ تفکرات مثبت بر روی اتفاقات، بایستی نادیده بگیرید که چه کارهای دشواری هستند- و هم چنین به این که دیگران شما را چگونه می بینند کاملاً بی توجه باشید. و تنها تمام تمرکز خود را حول این محور بگنجانید که دوست دارید چه اتفاقاتی برایتان به وقوع بپیوندند.

۷- شما می توانید قدرت مغناطیسی جذب اتفاقات خوب خود را با اختصاص دادن زمان روزانه به "افکار قدرتمند" افزایش دهید:

۱۵ دقیقه از روزتان را به طور جدی به فکر کردن در مورد اهداف، رؤیاهایتان و آن چه از زندگی می خواهید اختصاص دهید. برادران هیکس می گویند این عمل شانس شما را برای رسیدن به موفقیت بسیار افزایش می دهد.

۸- موفقیت یک منبع تمام نشدنی است. هر کس می تواند از آن بهره برد:

فراموش نکنید که موفقیت دیگران، موفقیت شما را محدود نمی کند. از آن طرف براساس آنچه که در کتاب نوشته شده، شما با جذب موفقیت، موفقیت دیگران را محدود نخواهید کرد.

۹- به خودتان اجازه ندهید در ناامیدی ها غرق شوید:

ناامیدی تنها باعث جذب اتفاقاتی است که ناراحتی شما را بیشتر خواهند کرد و تنها نشانه  آن است که شما به هدفی که در زندگی آرزویش را داشته اید، نرسیده اید. بنابراین به جای حسرت خوردن برای از دست دادن آرزوهایتان، تنها به آنچه دوست دارید و می خواهید، فکر کنید.

۱۰- از تماشای برنامه های تلویزیونی همانند جنایت و بیماری که انرژی های منفی را به شما منتقل می کنند، اجتناب کنید:

با دیدن این برنامه ها تنها موجب می گردید به آنان بیشتر فکر کرده و شانس اتفاق افتادنشان را افزایش دهید. باز هم یادآوری می کنیم که: "با توجه شما به هر چیزی، آن مورد بیشتر و بیشتر به سمت شما کشیده می شود."

۱۱- بدانید اگر روابط تان با دیگران بد است، تنها خودتان موجب آن گشته اید:

توجه به مسائل منفی هم چون گرفتن انتقام می تواند موجب ویرانی روابط شخصیتان باشد. با این ذهنیت که "هیچ چیز به وقوع نخواهد پیوست مگر آن که شخصاً آن را جذب کرده باشید"، می توانید از روابط بد با همسر و بستگان تان رهایی یابید.


منبع: www.businessinsider.com

مترجم: خانم بشیری نژاد (اینجا)

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 198
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    آنچه در مغزتان می گذرد جهانتان را می آفریند...(انیشتین)
  • سعید A1 ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    متشکرم . خیلی خوب بود
  • یک رفیق قدیمی IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    ما سرنوشت شما را عوض نمی کنیم الا خودتان بخواهید (قران کریم)
    • مهناز IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
      هرچه را عميقا باور داشته باشيد برايتان به واقعيت تبديل مى گردد...
  • حسین A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    74 20
    ممنون عالی بود
  • بی نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    قانون جذب مزخرفه ! اصلن صحت نداره
    • زهره A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      لطفا درمورد چیزی که اطلاع نداری نظر نده!قانون جذب یه چیز ثابت شده است.
    • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
      شخصا امتحان کرد از جذب یک سوسک بگیر تا ماشین. خدا به انسان قدرت خلاقیت داده
    • نازنین A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      خب هرکسی یه نظری داری تو همین الان داری با این حرفت جذب میکنی که جذب مزخرفه ولی من کاملا معتقدم چون خداوند ادمو مختار افریده
    • sohrab IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
      چرا مزخرفه؟!!!...شما اگر دقیق به زندگی خودت نظر بندازی میبینی که این قانون کار میکرده خواه قبول داشته باشی خواه نه
    • بی نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      99 13
      با تشکر از اطلاعاتی که در اختیار ما قرار داده اید. قانون جذب واقا صحت دارد.
    • مهدی A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
      بلد نیستس ازش استفاده کنی الکی نظر نده حاجی!
    • ماریا IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      کسی که به خدا ایمان نداشته باشد این حرف رو میزنه چون قانون جذب برگرفته از اعتقاد به وجود خداوند است
    • ستایش IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
      قانون جذب بر اساس فیزیک کوانتو مه کاملا علمیه
    • سمانه IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
      68 14
      تو اعتقاد داشته باش حتی به 1تکه چوب جواب میگیری اینو من نگفتم یکی از عرفا گفته بایزید یا ... دقیق یادم نیست
    • مهتاب A1 ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
      58 9
      قانون جذب کاملا حقیقت داره ... چرا خودتون امتحانش نمیکنین ... من به این قانون با همه ی وجودم اعتقاد دارم .... شما هم یه بار امتحان کن ... تا ایمان بیاری بهش
    • بی نام IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
      28 8
      صحت داره
  • احمد A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    28 13
    بانظر زهره خانم موافقم چون برایم مسجل شده است
    • امیر A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      این هم از خرافات مدرن. به جای این که تلاش کنی، سرجات بنشین و به چیزهایی که می خواهی فکر کن تا راه بیفتن بیان طرفت! چیزی که روانشناسی ثابت کرده، تاثیر ذهنیت مثبت بر عملکرد و ارتباط با سایرینه که البته از شرط های اولیه ی موفقیته. ولی سوء استفاده از چند تا واقعیت علمی، تحریف کردن و تبدیل کردنش به ابزار گول زدن مردم (مثل زوج هیکس) کار درستی نیست. البته این حرف ها مشتری هم داره، مثل کسانی که می خواند تو یک سال درامدشون 10 برابر بشه و هیچ زحمتی هم براش نکشن. این قدرت مغناطیسی هم مزخرفه! یک میدان بسیار ضعیف که تقریبا فقط در سطح جمجمه و اون هم با پروب های حساس قابل سنجشه، تحریف شده به میدان گرانش که به اون ور جهان هم تاثیر می گذاره!
    • پوران A1 ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
      89 25
      امیر جان مسئله اینه که مافقط پنجاه درصد قانون جذب رو بیان میکنیم. اگه ذهنت رو متمرکز کنی رو یه موضوع مثلا پول ، حتما بهش میرسی چرا؟ چون هزاران ایده به ذهنت میرسه و لابد یکیش به ثمر میشینه. قانون جذب، مدیریت ذهن و تلاشه برای جلوگیری از به هدر رفتن انرژی و زمان.فقط همین. همین که میگن نیت نصف عمله همینه دیگه.خواستن با تمام وجود آدم رو متمرکز میکنه.
  • بی نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    41 9
    درسته انسان بايد نصف اصولگرا و نصف عملگرا باشه شما هم درست ميگيد آقا امير خدا از آسمون پول نميريزه براي كسي اما مطمئنا راه و روشش رو الهام ميكنه و بعد انسان به اقدام الهي دست ميزنه كه خودش تلاشه من هزاران مورد رو در زندگيم امتحان كردم هميشه ميگفتم چقدر چرنده كه بشين فكر كن بعد آرزو كن تا برسي حضرت امير از پيامبر روايت كردند كه 1ساعت تفكر از هفتاد سال عبادت برتره عبادت هم عمليه و تلاش براي رسيدن به قرب الي الله اما بي تفكر و ذهنيت هيچه مثل مردي كه شب تاريكي صدايي ميشنيدكه ناله ميكرد به عبادت در مسجدي پرداخت و اشك ريخت اما صبح و با روشن شد هوا ديد صداي ناله صداي يك سگ بوده اونهم تلاش كرد تا عبادت كنه رياضت كشيد آيا درست بود؟ يقين به عدل الهي به رحمت خدا اسمش قانون جذبه
  • مینا A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    34 12
    خیلی عالی بود لطفا باز هم مطالب جدید و پر انرژی تری بذارید من واقعا از این مطالب انرژی می گیرم که بیشتر به هدفم نزدیک شم
  • مهدی US ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    47 8
    بنده کاملا موافقم با قانون جذب چون ازش استقاذه های زیادی کردم و بهش معتقدم. بیشنهاد من برای مخالفان قانون جذب اینه/1شکر گذاری2خوش بینی3تفکر زیبا4تلاش و... از طرف کسی که کتاب راز/قانون جذب رو جذب کرده و اعتقاداتش همسان با جذبه. وکلی رواین موضوع تفکر و احساس و تجربه کرده. م
  • بی نام A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    98 4
    قانون جذب حقیقت داره
  • ساغر-69 IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    61 3
    اندیشه ی تو آینده ی تو را میسازد
  • زهرا A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    37 5
    ابتدا از مطالب زيبا و كاربردي تون تشكر مي كنم و مي خوام اينو بگم كه قانون جذب در صورت تمركز و تمرين جواب مي ده به شرطي كه زود خسته نشي .
  • هادى ازيت. A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    22 4
    ممنونم از شما جالب بود
  • سمیرا A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
    26 13
    کسانی که قدرت استفاده از قانون جذب رو ندارم من بهشون توصیه میکنم قبلش هم مطالعه کاملی در مورد این قانون داشته باشند و هم تحت نظر یک استاد یک دوره مدیتیشن رو بگذرونند تا آرامش و تمرکز پیدا کنند.تنها با دیدن یک فیلم یا خوندن یه کتاب همه ی اطلاعات و توانمندی رو برای اجرای صحیح این مراقبه به دست نمی یارید و ممکنه ضربه هم بخورید.
    • مینا IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
      19 5
      هر کس واقعا معتقد باشه راه یاد گرفتنشم سر راهش قرار میگیره ممنون از توصیتون اگه کلاس و از این جور چیزا لازم بود یکی یه هفته ای قطعا جواب نمیگرفت،اینطور نیست؟؟؟؟؟
  • راحله IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    48 7
    من به قانون جذب خیلی اعتقاد دارم تا حالا دوچیزی که فکرشونمیکردم رو از طریق همین قانون بدست آوردم یه وقتایی واقعا از تمام وجودت باید اعتقاد داشته باشی
  • بی نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    7 5
    عالی بود
  • مریم IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    50 7
    قانون جذب حقیقت محضه
  • مهتاب IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
    11 6
    جاااااااااااااااااااالب بوووووووووود میشه ی کتاب خوب در این مورد معرفی کنید ممنون میشم
    • بی نام A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
      17 2
      قانون جذب از مایکل لوسیر
  • زهرا A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    20 14
    قدرت آدما باهم فرق داره؟؟؟؟
    • نازی A1 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
      19 7
      نه عزیزم این روش و میزان تمرکزه که فرق داره .. خدا این توانایی رو تو وجود همه آدما قرار داده و همونطور که فرموده ، انسان ها فرقی با هم ندارن ... شما میتونی با تمرکز و فکر مکردن بیشتر بتو نی زود تر جذب کنی .. فقط بستگی به خودت داره زهرا جان
  • overlord IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    13 7
    افراد محدودیت های دید خود را اشتباه محدودیت های دید جهان در نظر میگیرند آرتور شوپنهاور
  • شیرین A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    59 11
    اونقد روی برگشتنتتمرکز می کنم و با تمام وجودم آرزو می کنم که نتونی در برابر تمام این نیروها و احساسات مقاومت کنی و عاشقانه تر برگردی...ی حسی تو دلم میگه تو نزدیکی به این خونه...
    • سیمرغ GB ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      55 14
      شیرین اشتباه تو در این جاست تو نباید روی برگشتن اون تمرکز کنی توباید روی خودت کار کنی اینقدر از همه نظر خوب بشی تا اون بعد از دیدن دوباره تو پشیمون بشه و برگرده.
    • مینا IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
      22 10
      دم هر چی عاشقه گرم به عشقم مهدی میگم که خیلی دوسش دارم
    • خرمشهر A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
      29 4
      شیرین روزهای تو را داشتم و بهش رسیدم اما وقتی بهش رسیدی هواشو داشته باش و حفظش کن از زندگیت از معنویت از همه چی لذت ببر و از خدا بخواه برای همه شیرین ها دعا میکنم به فرهادهایشان برسن
    • ليلا IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
      15 11
      سلامميخاستم بدونم برگشت؟ منم ميخام برشگردونم، ميشه؟
  • مهتاب A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    17 3
    تمرکز وفکر کردن روی هر مساله ای تلاش انسان رو به همون سمت سوق میده مثلا برنامه ریزی کردن خودش یه جور استفاده از قانون جذبه این در پاسخ به امیر اقا بود که فکر میکنند قانون جذب فقط یه جا نشستن و فکر کردن وتلاش نکردنه
  • pedram A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    28 4
    هرآنچه را که میخواهید تجسم کنید.
  • حسین IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    87 4
    من تازه یک هفتس باهاش آشنا شدم ولی با اعتقاد کامل و تمرکز روزانه مسیر زندگیم عوض شده و خودم متوجه شدم دارم پیشرفت میکنم در ضمن تو یه قرعه کشی (صندوق خانوادگی) خواستم و برنده شدم . خیلی احساس سرخوشی به آدم دست میده همش حالم خوبه عصر پنجشنبه بیکار بودم با خودم فکر کردم یکی بهم زنگ بزنه برم سالن والیبال (آخه خیلی دوست دارم) یه ساعت بعدش یه اس ام اس اومد از دوستام سالن گرفته بودن یار نداشتن منم رفتم حالشو بردم . هدف های بزرگی هم دارم که دارم روشون تمرکز میکنم(البته با تلاش برای رسیدن بهشون)
    • بی نام A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
      32 4
      عالی بود
    • نسرين KW ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      20 25
      سلام من خيلي تلاش كردم با تمركز تو ي قرعه كشي خانگي اسمم در بياد اما نشد چرا؟ تو چطور تمركز كردي؟
    • نازی A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
      25 13
      منم چند مدته دارم فکر میکنم تو یه قرعه کشی برنده میشم و اعتقاد کامل بهش دارم که اسم من درمیاد ... خداجون عاشقتم ... امیدوارم برنده بشم
  • سحر A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    53 1
    سلام من هر چیزی خواستم با قانون جذب بدست آوردم. یه مدت این کارو نکردم زندگی خیلی بد رقم خورد دوباره با یادآوری قانون جذب بهترین هارو برای خودم رقم خواهم زد البته با اعتقاد به خالق توانا و پروردگاری که عاشقانه میپرستمش و با قدرتی که از ایمان به اون میگیرم.
  • مریم A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    9 2
    به این آدرس مراجعه کنید http://www.fereshtemoghadas.blogfa.com/
  • زهره IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    26 6
    من واقعا معتقدم چند مورد که فکرش و نمی کردم و ارزو شو داشتم بهش رسیدم
  • هانیه A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    7 3
    عالیه کتابهای بیشتری. بگذاریدیاداستان های واقعی که برای انسان ها اتفاق افتاده باش
  • آناهیتا IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    9 2
    واقعا عالی بود ممنون از مطالب مفیدتون
  • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    2 0
    نچه را خواندم فکر ک،دن هم تمرکزذهن را تغیر میدهد کجا باشد که قانون حتما پپن بالای عمل پرهنر انسان تاثیر خوب دارد  
  • ممد FI ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    8 4
    من خودم پایاننامم راجع به همین بوده به خاطر همین تونستم کلی به ابعاد عملی اون شاخ و برگ بدم با ارسال یه پیامک به ۰۹۱۲۲۵۱۶۱۲۸ از این اطلاعات اگاهی کسب کنید
  • moein IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    8 1
    حقیقت داره داداش من همیشه با این قانون جذب منو میبره
  • بی نام A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    13 9
    قانون جذب وجود داره ولی اختیارش به دست ضمیر ناخداگاهمونه بنابر این نمیتونیم ازش استفاده کنیم مگر اینکه رو ناخداگاهمون اثر بذاریم
  • نسیم IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    13 4
    با سلام من اعتقاد کامل به قانون جذب دارم. و از سن 18 سالگی که قانون جذب آشنا شدم.واقعا بهم کمک کرده. البته وقتی دارید از این قانون استفاده میکنید باید خیلی تمرکز کنید و خسته هم نشید.
    • ترنم IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
      11 6
      پس چرا رو من اثر نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پیمان IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    1 1
    متشکرم
  • روانشناسی علم زندگی IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    3 2
    سلام عالی بود
  • ata A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    28 3
    عزیزان من اونای که میگین قانون جذب حقیقت نداره الکی و مفدکی حرف نزنین .. زندگی من با همین قانون جذب بهبود پیدا کرد .. اگه واقعا از ته دلت به یه چیزی فک کنی و هر روز بهش فک کنی اتفاق میوفته چه خوب و چه بد .. انسان های خیال پرداز همیشه موفقترن....
  • خوش شانس IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    22 5
    این قانون واقعاکارمیکنه من تاحالاتونستم پول ماشین نمره های خوب توامتحانات دانشگام وخیلی چیزای دیگروجذب کنم فقط کافیه احساس کنیدک بهش رسیدین وبابتش شکرگذاری کنید همیییییییییییییین....
  • مریم A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    9 2
    خیلی دوست دارم قانون جذب رو بکارببرم یعنی میشه؟
    • salar IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
      7 4
      دوستان من راز رو خوندم و خیلی تغییرات تو زندگیم اتفاق افتاده من یکی و دوست دارم ولی قبلا با اغکار بد رتبطمون خراب شد هرکاریم که راز گفته انجام میدم کتاب شکر گزاریم خوندم اونم انجام میدم لطفا بیشتر راهنمایی کنیم تا به کسی که میخوام برسم
  • فريد نورزئي IN ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    4 1
    تشكر همه شما الآن فهميدم
  • آروین IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    6 0
    انسان شایسته بهترین هاست وتنهاشخص حاکم برسرنوشتش .ازقدرتی که دروجودمون غافل نشیم
  • مریم A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    21 4
    هیچ چیز انقدر ها عجیب نیست که اتفاق نیافتد
  • محمدرضا A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    3 0
    خیلی خوب بود ممنون مطالب خوبی بود .
  • محسن A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    4 3
    دقیقا همین طور هست ممنون از مطلب خوبتون
  • sara IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    38 5
    من ب قانون جذب اعتقاد دارم،مثلا من خودم دانشگاه و رشته مورد علاقه مو و حتي همسر مورد علاقه مو جذب كردم،
    • بهار A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
      18 5
      قبول دارم شدید در موردمن هم اینطور بوده.
    • مهسا A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      20 6
      تو رو خدا به منم راهنمایی کن همسر مورد علاقمو چجوری جذب کنم
    • قنبر GB ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
      14 1
      من میخوام با این قانون پول و ثروت رو به زندگی خودم جذب کنم.
  • بی نام FI ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    13 9
    یکی نیست بهش بگه اخه توکه اصلا نمی فهمی راز چیه چرانظر چرت میدی/
  • عاطی IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    13 1
    انسان همون چیزی میشه ک بش فکرمیکنه.دوسته خوبم شمام اگ توانایی نداری چیزای بزرگوجذب کنی ازخواسته ها وارزوهای کوچیک شروع کن.ب امید ب باور رسیدنت
  • علی A1 ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    34 5
    حضرت علی (ع) میفرماید:مراقب افکار خود باشید که اعمالتان میشود مراقب اعمالتان باشید که رفتارتان میشود مراقب رفتارتان باشید که شخصیتتان میشود و مراقب شخصیتتان باشید که سرنوشتتان میشود.
  • الي A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    4 4
    تفكرات هميشه مثبته به چيزاي خوب فكر مينكنم ولي نميدونم چرا بهشون نميرسم نميدونم ؟؟ چرا؟ولي انگاري آدم از هر چي بدش مياد به سرش مياد ولي از هر چي كه خوشش مياد نه به سرش نمياد. تودنياي من اين طوري اتفاق زياد افتاده
    • اشرف US ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
      9 3
      چونکه به چیزفایی که نمیخوای بیشتر فکر کردی
    • طلا A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      7 0
      خودت جواب خودت رو دادی. توی ذهنت محدودیت ایجاد کردی. به باور رسیدی که آدم از هر چی بدش میاد سرش میاد ولی از هر چی خوشش میاد نه. و تازه به این باور رسیدی که دنیای تو همیشه اینجوری بوده. فقط به مسائل مثبت فکر کردن کافی نیست باید فکر مثبت به باور قوی تبدیل بشه. با صحبتهای خودت نشون دادی باورت بسیار منفیه و بر خلاف تصوراتت خیلی هم منفی بافی.
  • طراوت A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    13 3
    مطالب عالی بود من میخوام از امروز شروع کنم انشاءالله که جواب بده
  • سعید GB ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    43 7
    سلام بچه ها این همه راه رو امتحان کردین بعضی جواب گرفتین بعضیم نگرفتین یه راه هست که من به هرچی خواستم رسیدم بهش اونم نماز خوندن و ارتباط مستقیم با خداست یه امتحانی بکنید ضرر نمی کنید یه عمر نخوندیم به هیچ جا نرسیدیم 1سال بخونیم بد نیست این راهم امتحان بکنیم... یا علی
    • بی نام US ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
      26 3
      ایه قران داریم بسیار که میگه شکر نعمت های خدا را به جا اورید که این تنها به سود خود شماست اگر بدانید و یا خیلی از جاها به زکات اشاره کرده که باعث چند برابر شدن پول و نعمت میشه به نظرم وقتی به کسی کمک میکنی احساس خوب" توانایی کمک کردن را "وقتی حس میکنیم این توانایی یعنی همون کمک کردن در وجودمو بیشتر میشه
  • بی نام A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    3 0
    نه عزیزم این روشه که فرق داره ، قدرتنه دیگه در واقع شما داری این موضوع رو جذب میکنی که " داداشم منو میبره " ول کن فکرتو آزاد کن .. بگو "من میبرم"
  • مهرداد میخبر IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    7 2
    اگر پروسه هدایت درونت را بتوانی در یداراده خودداشته باشی و با عنایت به نامحدود بودن امکانات عالم هستی به یقین برسی که مواد اولیه برای موفقیت وکامرانی و خوشحالی نه تنها توبلکه همه مخلوقات این عالم به وفور در کاینات موجود است و دنیادربرابر خواستهای درست و منطقی و بحق تو( هیچوقت کم نمی اورد).انموقع است که میتوانی انچه را که مایه پیشرفت مادی و معنوی ات است به سمت خود جذب نمایی و انی شوی که (میخواهی) و (باید) بشوی.
  • سامان A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    7 1
    من کاملا بهش اعتقاد دارم
  • حسنا A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    12 3
    سلام من یه معلم دارم که داره به ماکارکردن باضمیرناخوداگاه رویادمیده ووقتی بلدباشی چه جوری ازش استفاده کنی اون موقع دنیامال توست.به هرچی میخوای میرسی .یه علم فوق العاده وشگفت انگیزه .وقتی اثراتش روببینی خودت تعجب میکنی
  • راز IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    15 3
    من قانون جذب قبول دارم 6ماه دارم کار می کنم تازه دارم به الف بای اصلی راز پی می برم برام دعا کنین .انشا الله همه به ارزو هامون رسیدیم
  • بی نام IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    18 3
    از سال 83 با قانون جذب آشنا شدم .ولی سه ساله به صورت حرفه ای باهاش کار میکنم زندگیم دگرگون شده هرروز یه در تازه بروم باز میشه تونستم بعد از یه وقفه طولانی دانشگاه سراسر ی تهران قبول شم .کوچکتربن تا بزرگترین کار هارو با جذب انجام میدم .امیدوارم همه ی کسانی که بهش نیاز دارن بهش دست پیدا کنند
    • 123 A1 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      12 2
      سلام خیلی دوست دارم بدونم دقیقا قانون جذب را چطوری دنبال کردی که کاملا نتیجه داده .ممنون میشم اگه بگی
    • علیرضا IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
      7 8
      سلام منم سه چهار سالیه که با قانون چذب آشنا شدم.بعضی موقعا میشینم روزی ی ساعت به مدت یه هفته فک می کنم به چیز هایی که میخام ولی بعد چند روز نا امید و خسته میشم و میگم بعدا و این بعدا تا دو سه سال طول کشید. همیشه آرزو داشتم ای کاش همیشه بتونم تو هر لحظه فکر مثبت کنم و به اون چیزهایی که میخام برسم.میخام بدونم واقعا چطوری به رویاهام فک کنم؟چندروز،هر روز چند دقیقه؟به چنتا چیز فک کنم؟منم واقعا دوست دارم به اهدافم برسم من به قانون چذب ایمان دارم ولی نمی دونم دقیقا چطوری ازش استفاده کنم.خواهش میکنم هر کی راه حلی داره بهم بگه.ممنون میشم.
  • رضاا IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
    14 2
    ادمی ساخته افکار خویش است فردا همان خواهد شد که امروز به ان می اندیشد.
  • سارا IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    3 3
    شماها همش ازاین صحبت میکنید که مثبت فکرکنید اما ازاین نمیگید که وقتی فکربد به ذهنت میرسه چه جوری میتئنی از ذهنت بیرون کنی؟ من مشکلم همینه میخام بدونم چه جوری میشه افکاربد رد جایگزین افکار خوب ومثبت کنم؟
  • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    6 6
    سارا جان آسونه فقط مثبت فکر کن و اجازه بده افکار منفی راه خودشان را بروند و باهاش جنگ نکن. بگو من الان واقعا افکار منفی دارم ولی مهم نیست و بهترین راهش شکر گذاری است از هرچی که داری حتی کوچکترین چیز
    • reza A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
      19 0
      کتاب قدرت ذهن یا قانون جذب رو مطالعه کن.همیشه اگه فکر منفی امد تو سرت با حرفای خوب تغییرش بده و بگو چیزی های زیادی ممکن است اتفاق بیوفته.یا بگو من در مرحله رسیدن به خواستم هستم
  • نوشین EU ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    12 0
    منم از قانون جذب دارم استفاده میکنم خیلی دوست دارم با کسایی که از این قانون دارن استفاده کنند اشنا بشم
  • سمانه IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    22 5
    این قانون جذب خیلی باحاله دید مثبت به همه چی داشتن باعث میشه به خواستت برسی. من امتحان کردم شدیدا نتیجه داده بخدا راس میگم.چن وق پیش تو فکر خرید جهیزیم بودم و حتی مدل و رنگ وسایلمو تجسم میکردم و از خدا کمک میخاستم که درست شه آخه اون موقع پول کافی نداشتم.بعد یکی دو ماه خودم حیرت کردم.خدارو شکر جهیزیم کامله الان حتی خونه ای که قرار بود زندگی کنم تجسم میکردم.هفته پیش یک خونه قولنامه کردیم که دقیقا همون افکار من بود.میگین نه......امتحان کنین.....
  • صادق EU ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    11 2
    قانون جذب بی نظیرهٰ در تمام قانون های رسیدن به خواسته های انسان
  • بهنام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    7 3
    باسلام قانون جذب واقعا حقیقت داره و من خودم شخصا تجربه کردم...مثلا همونجوری که همیشه توفکرم بود که خدمت سربازیم خیلی راحت سپری میشه بدون اینکه تومحیط نظامی باشم...کتابهای راز،پیروزی فکر،رازشادزیستن،افکارذهن ثروتمند رو به دوستان توصیه میکنم...
  • بی نام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    7 33
    نه تنها قانون جذب مورد تائید هیچ موسسه تحقیقاتی علمی در جهان نیست بلکه یک چیز من درآوردی جهت سرکیسه کردن مردم است. اصولا علم با تکرارپذیر بودن آزمایش و دلایل منطقی و فرمولیزه شدن معرفی میشود نه تخیل و توهمهایی که ما انسانها دوست داریم وجود داشته باشد. شما وقتی چیزی را با تمام وجود میخواهی و برایش تلاش میکنی شاید به آن برسی شاید هم نرسی . میلیاردها نفر در جهان نمیرسند چند نفر هم میرسند .......
    • بی نام A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
      0 2
      یکی منطقی جواب داد ... برای هر کاری باید تلاش کنی شاید بهش برسی ... مهم اینه در مسیری حرکت کنی که دوستش داری
  • سمسام US ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    7 1
    خیلی خیلی عالی بود.من بهش خیلی اعتقاد دارم.وقتی به خدا اعتقاد داشته باشی پذیرفتن قانون جذب برات خیی راحته
  • سيده الهام ابراهيمي A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    2 2
    سلام خسته نباشيد ميخواستم بگم من ارزوهام خيلي زيادن نمي دونم كدومشون رو انتخاب كنم وبهشون فكركنم خيلي دوست دارم قانون جاذبه رودرك كنم اما نمي دونم چطوري استفاده كنم اگه ميشه كمكم كنيد خواهش ميكنم ؟
  • سمیه A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    1 3
    سلام من چند روزه که با قانون جذب آشنا شدم اما طبق چیزایی که خوندم اینطور فهمیدم که واسه استفاده از قانون جذب باید حتما از کلاسای آموزشیش استفاده کنی اما من یه جا دانشجو ام که به کلاساش دسترسی ندارم میخواستم از بچه هایی که از قانون جذب استفاده کردن و به نتیجه مطلوبشون رسین بخوام که راهنماییم کنن ممنون
  • سمیه A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    5 1
    سلام بچه ها ممنون میشم اگه کمکم کنید با قانون جذب بیشتر آشنا شم بگید که واسه استفاده ازش حتما باید کلاسای آموزشیشو برم؟
  • سلام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    9 1
    سلام بهمه دوستان واقعا قانون جذب عالیه یه بار هم که شده امتحانش کنید ..من که تو 2تا قرعه کشی خانگی برنده شدم..بعد روی قرعه کشی چای دبش که پژو پارس میده کار کردم و برنده شدم ..عالیه عالی.....مرسی خداجون
    • فاطمه IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
      5 4
      واقعا ؟ میشه منو راهنمایی کنی من 4 ساله عقدم اما هنوز نتونستیم خونه بگیریم توی هزاران قرعه کشی شرککت کردم اما نشد توروخدا راهنماییم کن خیلی گرفتارم
  • بی نام A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    12 2
    من یکیو خیلی دوس دارم که واسم خیلییی مهمه.اون باااید باشه هر کاری میکنم واسش.کمک کنین چیکار کنم؟
    • سمیه A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
      20 3
      صبح و شب خدا رو شکر کن که اونو بهت داده شبا قبل خواب و صبحها بعد بیدار شدنت یه ربع بهش فکر کن فکر کن که بهش رسیدی از ته دلت باید احساس خوشحالی کنی بعد از چهار پنج روز کم کم نتیجشو میبینی
    • ی دانشجو A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
      3 1
      به نظر من اگه ادم بتونه درست ازش استفاده کنه خیلی هم خوبه.
  • لیلا IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    4 0
    ینی من بشینم فک کنم ارشد قبول میشم.میشم؟؟ خیلی خوندما خدا جوووون ینی میشه؟
  • اسما A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    8 11
    سلام من یکی رو خیلی دوست دارم که الان رابطمون بهم خورده میشه راهنماییم کنین؟الان.شدیدا احتیاج دارم
  • بی نام A1 ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    4 0
    سلام ممنون از صحبتهای خوبتون ،جالب بود نظری خاصی نمیدم فقط سعی میکنم خواننده خوبی باشم.
  • عاطفه IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    4 1
    توپ بود خود حقیقت
  • ویدا FI ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    7 2
    سلام قانون جذب حقیقت داره در واقع میتوان به نوعی گفت همون دعا و نیایشی هست که از صمیم قلب به درگاه پروردگار میکنیم و خواسته هایمان را با جدیت بیشتری میخواهیم و البته باید تلاش هم بکنیم سوال من اینه که ایا انجمن یا گردهمایی هست که در این رابطه بتوان شرکت کرد واطلاعات بیشتری کسب کرد ممنونم
  • meytiii A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    3 1
    باحاله ولی ...... یه جورایی شبیهه تلقین هستش . مثلا" یه چراغ قرمز هست که من همش پشتش گیر میکنم خودشم خیلی خلوته .تلقینمه
  • سمیرا IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    9 5
    سلام من هم به قانون جذب اعتقاد دارم یکی رو خیلی خیلی دوست دارم اسمش امیر شهرام هست امیدوارم بهش برسم میدونم که میرسم خدا کنه همه شما به ارزوهاتون بر سید
    • بی نام EU ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
      2 0
      عزیز. اینشالله میرسی.
  • خاطره IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    4 3
    سلام قانون واقعا جالبیه من تازه فهمیدم برام جذابه من خیلی امیدوار میشم هم قانون جذب و هم معجزه شکرگزاری از خدا خیلی موثر به من امید میدن اخه من عاشق یکی از همکارام شدم احساس میکنم اونم منو میخواد برامون دعا کنید مرسی.
  • تینا A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    9 1
    دقیقا جوا ب می ده عالیه باورم نمی شه
  • مجید IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    11 1
    اگر بتوانی آنچه را که می خواهی تصور کنی و آنرا فکر غالب در ذهنت قرار دهی؛آنرا به زندگی فرا خواهی خواند؛ و با این کار افکار نا مرئی تو مرئی و به واقعیت تبدیل میشود. ومهم تر از همه تمرکز فکرت را از آنچه نمی خواهی و می ترسی و دوری می کنی به آنچه می خواهی تغییر ده . چون ما یک انرژی و یک احساس ویک فکر داریم به محض اینکه تمرکز خود را از هدفمان برداریم آن هدف همان جا متوقف می شود.دوستان خوب برای رسیدن به افکار مثبت فقط ممارست کنیم .آنگاه همه انچه را که می خواهیم رخ خواهد داد.
  • دریا... A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    7 1
    واقعیته محضه
  • سامه A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    21 3
    سلام قانون جذب واقعیت داره برای من خیلی اتفاق افتاده مثل:پوست صورتم بندرت جوش میزد اما به مدت دو سال کل پوستم شد جوش وحشتناک بود حتی رواکوتان هم مصرف کردم اما بی فایده بود عصبی شده بودم و همین باعث میشد بیشتر جوش بزنم پس تصمیم گرفتم به یک صورت خوب و بدون جوش فکرکنم هر روز تو ایینه بخودم میگفتم چه پوست خوبی دارم چقدر صاف و بدون جوشه نتیجه اش معرکه بود بعد از2هفته حیرت اور بود تمام جوش ها رفتن وای خدایا شکرت همه تعجب میکردن.یا مثلا چند وقت پیش تو ذهنم یه کیف خوشگل وتک مجسم میکردم یه روز همینجور اتفاقی داشتم پیاده روی میکردم در یک کیف فروشی اون کیف دیدم اما من پول نداشتم که بگیرمش واز اونجایی که قانون جاذبه بخشنده است شب همون روز داییم بهم عیدی پول نقد داد به مناسبت روز زن در حالیکه من مجرد م
  • مصطفی IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    8 1
    سلام ب همه دوستان این قانون حقیقت داره و برای خود من ثابت شده چون ازش نتیجه گرفتم ولی دوستان همیشه یادتون باشهبه نسبت ایمان و اعتقادتون نتیجه میگیرین. با اندیشه های مثبت و جادوی کلمات ب هر چی بخواین میرسین
  • رضا A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    9 2
    سلام این قانون با ایمانت کار میکنه وگرنه جواب نمیگیری
  • فرزانه IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    22 4
    با سلام به دوستان...من الان 21 سالمه.و از بچگی به هرچی خواستم رسیدم.. اول نمیدونستم...دلیل این همه خوشنانسی..معنیه یک کلمه هست جذب من الان صاحب دوتا سالن زیبایی هستم..که به تنهایی تو سن بیست سالگی تاسیس کردمشون..و فقط میتونم بگم 80درصد ماجرا قانون جذب بوده و بیست درصد تلاش خیلی زیادم. اگه کسی دوست داره شیوه جذب کردن من رو بدونه باقیشو بخونه. اول.. من هر چیزی که خواستم رو هرچه قدر هم که در اول دور از واقعیت بوده..روی کاغذ ثبتش کردم.. دوم..باز هم هر چه قدر دور از واقعیت بوده..تکرارش کردم...مثل اینکه یک دروغ را هی تکرار کنی تا آخر خودت هم باورت شود سوم ..وقتی که باورش کردم..اون حقیقت ذهنی رو ملکه ذهنم کردم..یعنی همون ضمیر ناخوداگاه.. چهارم..تلاش و پیروزی. feri.gh7234gmail.com
  • فاطمه A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    8 2
    من با این قانون زندگی میکنم
  • چیمن A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
    7 2
    دوست دارم یه ازدواج موفق وجذب کنم ومطمئن هستم که موفق میشم با کسی که لیاقتموداره زندگیمو شروع میکنم به همین زودیا چون تاریخشم مشخص کردم به امیدخدا
  • saeed IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    16 2
    تازه با این قانون آشنا شدم ،حتا هنوز امتحانشم نکردم ،ولی‌ نمیدونم چرا بهم یه حس اعتماد به نفس قوی داده ،میخوام امتحانش کنم با اعتقاد کامل
  • حس A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    7 7
    من عاشق یکی از هم دانشگاهی هام شدم الان 2ساله .از قانون جذبم استفاده میکنم ولی بعضی مواقع باورمو از دست میدم که بهش میرسم... یعنی خودمو لایق اون نمی دونم چون موقعیتش از من بالاتره . واقعا نمی دو نم چکار کنم خواهش میکنم یکی راهنماییم کنه....من فقط اونو میخام و نمیتونم فراموشش کنم....
  • seyed IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    4 3
    سعی دارم میکنم دختری که از بچگی بهش توجه داشتم رو جذب کنم... تا حالا که بد نبوده با این که از محلمون رفته بود ومن بی خیالش بودم یه دفعه اتفاقی دیدمش تو محلمون باشگاه میره گویا ،حالا ببینم افکارم بازم میتونه جذبش کنه که ببینمش بازم یه پیشنهادی بدیم ببینیم خدا چی میخواد..:
  • مریم A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    5 3
    اتفاقات بد اجازه نمیدهدبه جیزهای خوب فکرکنیم
  • sepehr IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    4 2
    بنظر من این قانون مثل نیت میمونه و آدمو آماده میکنه . بنظر من قبل از انجام هر کار مهمی باید این قانون انجام بشه تا تلاش هامون به نتیجه برسه.
  • محمود IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    3 1
    دوستان عزیز با احترام به شما که صاحب نظر هستید، بسیار سپاسگزار میشم اگر لطف کنید ومنابه ای معرفی کنید که چگونگی تاثیر بر قسمت ناخوداگاه مغزمون رو آموزش بده قطعا خداوند به ما انسانها این قدرت رو عطا کردن که بتونیم به هرچه میخوایم برسیم و فقط قدرت فکر هستش دستتون رو میبوسم ای عالم عزیز.
  • علی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    5 1
    عجب بچه ها من شوکه شدم سالها بدون اینکه بدونم ازش استفاده میکردم الان ک میدونم دوبرابر میکنم پس پیش ب سوی افکاااااار مثبتتتتتتتتتتتتتت
  • بهروز IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    1 1
    بسیار عالی بود فکرمو عوض کرد
  • ارمین IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    11 2
    اینو بی شوخی میگم انسان به همون چیزی تبدیل میشه که باور داشته باشه پس تو هم باور داشته باش که دنیا رو به زانو در بیاری همین خیییییییییییللللللللللی ساده است
  • بی نام A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    9 2
    زندگی محصول افکار آدمی است.
  • محمود A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    1 1
    حسن جان لطف میکنی شماره منو به معلمت بدی شاید من هم بتونم از علم ایشون استفاده کنم، ممنون محمود. 09121132145.
  • فرناز DE ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    6 38
    سلام. من یک زن 32 ساله هستم ودر سال 77 با کسی آشنا شدم که عاشقش شدم .او هم مرا خیلی دوست داشت. با مخالفت خانواده ی انها و من این رابطه را با ازدواج مجبوری من با کسی که اصلا شناختی با او نداشته وهرگز دوستش نداشتم به پایان رسید رلبته در سال 79.الان سال 93 است ومن صاحب 2 فرزند پسر هستم.22 فروردین 93 او را به طور اتفاقی در فیسبوک پیدا کردم ودوباره همان حس عاشقی قدیمی در من و او نمایان شد .من همیشه ودر طول سالها ی زندگی با همسرم تصورم با روح او بود وجسم همسرم. میدانستم روزی او را پیدا میکنم .او نیز ازدواج کرده وصاحب 2 فرزند است.واو خیلی خوشبخت است ومن نه زیاد.حالا آرزویم این است که به او برسم وبا او زندگی کنم .همانطور که سالها با خاطراتش زندگی کردم .کمکم کنید .حال عجیبی دارم .ممنون
  • شاهپور A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    0 1
    سلام ممنون عالی بود
  • بی نام IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    11 3
    سلام دوستان،من ٢٢سالمه و از ١٩ سالگي با اين قانون اشنا شدم و سعي كردم ازش استفاده كنم و موفق هم شدم،فقط نيازمند يه باور قوي هست،چيزايي كه ميخواي رو بايد با تك تك سلول هاي بدنت حس كني،بايد ذوق و شوق لحظه ي رسيدن به ارزوت رو حس كني،من يه نفر رو خيلي دوست داشتم اما ب دلايلي جدا شد ازم،بعدش هميشه داشتم تمركز ميكردم كه برگشته،يا قبول شدن تو رشته ي مورد علاقم تو دانشگاه سراسري شيراز. فقط ايمان داشته باشيد و يك ذره ترس به خودتون راه نديد.
  • فرشته IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    2 1
    درست است
  • بی نام A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    6 2
    دوستان گلم قانون جذب درسته شک نکنیدچون اگه شک وتردیدداشته باشی برات عمل نمی کنه
  • ايتك A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    23 7
    من عشقمو ميخوام كه رفته و كاملا منو بيخيال شده حتي براش ديكه مهم هم نيستم كه جيكار ميكنم خيلي عذاب ميكشم جطور با اين قانون ميتونم بركردونم؟ لطفا راهنمايي كنيد منو
  • اکبرآریا A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    20 3
    دوسال است که هرجانوشته ای ازقانون جذب باشه سریع دنبالش میکنم کتابهای زیادی دراین موردخوندم کاملاباورش کردم توانستم درعرض دوسال زندگیم رااززیرصفربه زندگی دلخواه خودم دربیاورم
  • سعیده IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    14 2
    قانون جذب واقعا وجود داره چون براساس علم فیزیکه.کسانی که انکارش میکنن در واقع دارن قانون جاذبه زمینو انکار میکنن که بی هیچ وجه قابل توجیه نیست.اهنربا بر اساس نیرویی که اصلا قابل مشاهده نیست اجسام رو به طرف خودش جذب میکنه.فکر ما هم عملکردی مشابه اهنربا داره.خواه چه برای کسانی که باورش داشته باشن چه نداشته باشن.سخن اخر : زندگیتان فقط و فقط به دست خودتان و افکارتان شکل میگیره...
  • الی IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    5 1
    سلام.میدونستین افکار منفی زودتر و بهتر جذب میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس بهتر به چیزی که نمیخواهیم اصلا فکر نکنیم اگه بگی من نمیخوام اینجوری زندگی کنم من نمیخوام اینطور بشم من اینو نمیخوام کاملا اشتباهه.
  • يسنا IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    5 3
    سلام دوستان يکي بهم بگه که برميگرده ، ميدونم ميتونم جذبش کنم ولي بيشتر وقتا نااميدم ، لطفا يکي بهم اميد بده,، خيلي بش نياز دارم...
  • ati A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    6 1
    منم معتقدم وجود داره.قبلا ازش استفاده کردم.ولی جدیدا نمیتونم ازش استفاده کنم.نمیدونم چرانیاز به تحقیق و مطالعه دارم.لطفا راهنماییم کنین
  • نوری IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    5 1
    من قانون جذب را قبول دارم
  • نیل A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    2 3
    سلام دوستان من خیلی زیاد به قانون جذب اعتقاد دارم میخوام شماها هم کمکم کنید تشکر.
  • بی نام IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    7 1
    من می خیلی دوست دارم رابطه م با مادر شوهرم خوب بشه؟میشه با جذب کاری کرد؟
  • بی نام A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    2 1
    باقانون جدب زیباتروجذاب ترمیشین
  • بی نام IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    9 1
    لطفا بنده رو راهنمايي كنيد چه جوري ميشه با قانون جذب از شره انرژي هاي منفي ونااميدي ويأس نجات پيدا كرد خواهش ميكنم نحوه هميشه مثبت بودن واميدوار بودن رو بيان كنيد وكمكم كنيد.
  • ریسا IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    11 2
    من شخصا از امشب ک این چیزا رو فهمیدم شروع میکنم ب عملی کدنش...یا علی
  • masoomeh IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    7 4
    سلام دوستان من تازه با این قانون آشنا شدم،وقتی خیلی داغون بودم با این راز آشنا شدم،میخوام با این قانون دوباره کسی و که رفته رو برگردونم ولی همش ناامید میشم نمیدونم چیکار کنم : چون با افکار منفی اونو از خودم دور کردم و حالا میخوام با افکار مثبت جدبش کنم ولی دقیقا نمیدونم چیکار کنم کلافه ام،راهنماییم کنین لطفاً
  • حسن A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    17 4
    سلام انرژی که دانشمندان میگویند همان خداست اهرجوری که نگاه کنی یا فکرکنی بهت جواب میده پیامبراکرم میفرماید به خداحسن ظن داشته باشید به هراندازه که به خدااعتماد داشته باشی به همان اندازه باتو رفتار خواهدکرد پس قانون جذب واقیعیت دارد ..تعریف دانشمندان با علم الهیات یکی است نیرویی که همیشه جاودانه خواهدبود
  • سهيلا RO ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    6 2
    قدم انسان به دنبال فكرش حركت مي كنه اگه ادم فكر خوب داشته باشه به تمام خوبي ها دست پيدا مي كنه
  • رسول A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    4 2
    دوستان نت بهتون پیشنهاد می کنم سی دی سکرت رو ببینید زندگیتون تغییر پیدا می کنه
    • ارش A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
      3 2
      به شما بیشنهاد میکنم صحبتهایه دکتر فرهنگ رو ببینید
  • طاهره A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    7 1
    جذب خیلی هم راسته
  • بهمن A1 ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    3 2
    تصور ذهنی که از خویش دارید بر روی رفتار شخصی شما موثر است باسلام کمال تشکر و قدردانی از شما دوست عزیز بخاطر مطالب خوب و آموزنده.
  • مها IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    2 7
    بچه ها من هر کاری میکنم فکرم میره سمت چیزای منفی ، اصلا افکار مثبت تو ذهنم خیلی پر و بال نمیگیرن ولی استارت یه فکر منفی و که میزنم میرم تا تهش بعدش همش ترس دارم که نکنه اتفاق بیفته ، مثبت فکر کردن برام خیلی سخته نمیدونم چرا،راهنماییم کنید
  • فرزانه A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    4 1
    از مطالب پربار ومثبت تمام عزیزان انرژی گرفتم
  • محمد رضا IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    11 5
    حسن جان دلبندم اونکه گفتی قانون جذب خداست کاملا اشتباه متوجه شدی اون خدا نیست بلکه قانونی از قوانین خداوند متعال است که او بر هر کاری تواناست همانطور که در قران فرموده سخر لکم السموات والارض ما در تسخیر شما در آوردیم آسمانها و زمین را واین آیه همان قانون جذب را تفسیر میکند یا بالعکس .ذات اقدس حضرت اله منزه است از آنچه بتوان او را وصف کرد . که این یکی از هزاران قانون خداوند تبارک و تعالی است.چون قانون جاذبه قانون گرانش قانون اسمز و......عزیزم توصیه میکنم کتاب توحید مفضل را مطالعه فرمایی.
  • بی نام A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    5 4
    ما هر کاری کردیم جواب نداد چون باید طرف مقابلتم یه درکی داشته باشه یا نه اون موقعه بر عکس هم میشه
  • بهارک A1 ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    7 5
    شاىد به نظر ىه عده مسخره و خرافات باشه ولى من به شخصه جواب گرفتم فوق العادست....
  • shiva IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    5 3
    الان شما همانی هستید که قبلا می خواستید باشید
  • مرضیه IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    20 1
    باسلام من تازه تواین سایت درموردقانون جذب شنیدم ولی حقیقت محضه چون بدون اینکه آگاهی داشته باشم ازش بارهااستفاده کردم بعضی وقتهابه نفعم وبعضی وقت هابه ضررم.مثلاازمجردی دوسداشتم شوهرحساسی داشته باشم نمیدونم چراهمیشه تصورم یک شوهرزورگووخشن وخوشتیب بودکه واقعابه سرم اومدوالان درشرف طلاقم ویبارباتمام وجوددریک همایش باورکردم که منم برنده قرعه کشی ازمیان حاضرین مهمان خاهم شدوشدم وبارهابااعتقادقلبی نفرین هام گرفته درعرض یک ساعت وبارهاباهمان باوردعاهام مستجاب شده اولش بایددلتون پاک باشه ودومابایدمواظب باشین که نخاین هرچیزی روکه به نظرخودتون درسته جذب کنین من شوهرموکه یک غریبه بودخودم جذب کردم وحالاپشیمونم وحالامیفهمم اسم این باورواعتقادات قلبی قانون جذب بوده
  • پردیس US ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    7 5
    واسه من که تو چند مورد جواب داده.الان هم دارم رو عشقم کار می کنم.امیدوارم بتونم بش برسم.
  • سهیلا حجاب A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    5 2
    بی نهایت عالی بود.از خوندن این مطلب لذت بردم تشکر
  • ایمان IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    10 5
    قانون های درست و برداشت های غلط
  • mansoureh IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    6 2
    سايت خوبي داريد ممنون من هنوز موفق نشدم اونيو که ميخوام بدست بيارم دارم روش کار ميکنم خيلي اميدوارم دقيقا سي.ودو روز شده برام دعا کنيد مرسي.
  • علی A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    10 8
    ولم کن بابا
  • ایمان از شمال IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    20 1
    باسلام قانون جذب حقیقت داره من خودم از بچگی دوست داشتم خانمم کارمند بشه.....که الحمدالله شد از بچگی دوست داشتم تا سن31سالگی یه خونه و یه ماشین داشته باشم.....الحمدالله محقق شد دوست داشتم که بچه دوقلو داشته باشم....الحمدالله شد یه پسر یه دختر دوست داشتم یه شغل پشت میز نشینی داشته باشم .....الحمدالله دارم بازم بگم این همه شواهد به خدا قاون جذب حقیقت داره این یه بازیه باید فقط فکر و انرژیتو متمرکز کنی همین کاری نداشته باش کائنات کارشونو بلدن 12تا کتاب موفقیت،اعتماد به نفس.قاون جذب.بیاندیشید و ثروتمند شوید و.......خوندم
  • 17 IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    17 11
    به جان خودم من خیلی به این موضوع برخوردم که به هرچی فکر کردم واسم اتفاق میفته...چه بد چه خوب اولش برام غیرعادی بود اما بعدش دیگه فقط یادم میومد آره من قبلا این فکرو داشتم
  • بی نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    5 0
    من هم قبول دارم در واقع مثل دعای خود ما مسلموناست
    • بی نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
      0 0
      چه جوی میتونم شروع کنم
  • بی نام A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
    6 0
    سلام من. خودم توی زندگی به هر چی خواستم رسیدم.. ولی همیشه تا پای جون زحمت کشیدم..خیلی توکل هم به خدا داشتم. الان هم میخوام. دوباره با توکل و تمرکز به ارزهای بعدیم که داشتن همسر خوب و فرزندان خوب است برسم.. برام دعا کنید براتون دعا میکنم.
  • بی نام A1 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    1 9
    از نظر من به هر چی فکر میکنی از تو دور میشه مطمئنم همتون تجربه کردین واقعیت اینه که اسرار کائنات بیشتر از این حرفهاست که ما حقیقت پشت صحنه رو سر دربیاریم گرچه خودم خیلی از قانونهارو متوجه شدم اما نود درصدشون منفیه واسه همین ادمها به راحتی به خواسته هاشون نمیرسند
  • بی نام A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    7 14
    زندگی تقریبا رو انرژی منفی میچرخه .زمانی اتفاق خوب واسمون پیش میاد که ماا نتظارش و نداشتیم علتشم اینه که ما ذهنمونو از خواستمون ازادکردیم وگرنه از ما دور میشه .در ناامیدی بسی امید است منظور قدیمیا همین بود ما برداشت غلط از تجربه قدیمیها داریم.میخواین قبول کنید یا نکنید
  • بی نام A1 ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    6 4
    دقت کردین ادمهای که میخوان وزن کم کنن بجای اینکه وزنشون کم شه باز اضافه وزن میارن .اگه ریشه این موضوع رو هم در بیاریم میبینیم ادمهاط چاق بیشتر از ادمهای لاغر به فکر تناسب اندامن چرا بهش نمیرسن چون زیاد به خواستشون فکر میکنن وباز اون هدف ازشون دور میشه چون اانرژی منفی برنده است .باید به خواستهاتون بها ندین یک راه دور زدن انرژی منفی .مثل ادهای لاغری رفتار کنید که هر چقدر میخورن بازم لاغرن چون به چاقی یا لاغری اصلا فکر نمیکنن واسه همین ناخواسته انرژی منفی رو دور میزنن.
    • somaye IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
      3 1
      نظرتون خیلی جالبه و قابل تفکر میشه کامل توضیح بدین
  • سحر A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
    5 0
    فقط کیفیه که احساس کنی همییین الان هر چیزیو که میخوای با تمام وجود ....یه جور آرامشه بعد از حسه مالکیت...که اینو داری و متعلق به تو است .....بعد بابت شکر گزار باش...خیلی سادس...کافیه تبدیل به باورت بشه و برات مجسم و قطعی باشه.... و شک نکن که پدیدار میشه....شک نکن
  • ایرج A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
    8 1
    باسلام عزیزان من میتونم بگم که تو این کاینات همه چیزا امکان پذیره فقط باید اعتقاد داشته باشی...
  • بی نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    11 0
    سلام من به قانون جذب اعتقاد دارم ، يه وقتايي كه خيلي ذهنت درگير ميشه با انرژي مثبتي كه به خودت ميدي اون روزت شاد تر ميشه و احساس ميكني روحت ارامش داره ، به نظر من با كسايي كه بهت انرژي منفي ميدن رابطه برقرار نكن يا رابطه رو كم كن ، من هر چي جذب كردم بهش رسيدم الان هنوزم دارم به راهم ادامه ميدم و خيلي موفق هستم ، سعي كنيد هر روز كه از خواب پا ميشيد به خودتون بگيد من خوشبختم من زندگي خوبي دارم من همسر خوبي دارم ، خانوادم عالي هستن من سالمم من شادم من خوشگل و جذابم ، من خوش هيكلم من خوش شانسم ، من درامدم خيلي بالاست ، همه منو دوس دارن ، همه به من احترام ميزارن ، منم همه رو دوس دارم و به همه احترام ميزارم ، من شايسته تمام خوبيهام ، من افتخار ميكنم به خودم ، من هنرمندم ، من به همه انرژي مثبت ميدم
  • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    3 0
    درود خدارحمان خدمت دوستان
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    3 1
    درود خدای رحمان خدمت دوستان عزیزم وتشکر وسپاسگزاری فراوان خدمت دوست عزیزم بابت مطالب پر محتوا وانگیزشی که در سایت گذاشتی اولین و برترین کانال انگیزشی کانال جاده موفقیت
  • ساناز A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
    8 1
    سلام قانون جذب حقیقت داره.فقط یک کلمه که مرتازهای هندی چطوری با قانون جذب هر کاری میکنن و حتی میتونن تو هوا وایسن
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
    6 4
    خب اگه با قانون جذب به آرزوهاتون می رسید... چرا نالانید که زندگی بد و افتضاحه؟ بشینید و فکر کنید و بسازید قانون جذب رو مردم سوئیس اجرا می کنن نه مردم تنبل ایران که فقط فکر می کنه کاش پولدار بودم، کاش خونه ام این بود، کاش از آسمون پول می بارید
    • fard A1 ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
      10 0
      آفرین دقیقا جواب خودتون رو دادید وقتی میگید کاش فلان چیز روداشتم یعنی اینکه باور دارید اون چیز وجود نداره یا خیلی کمه پس شما چی رو جذب می کنید؟ کمی اون چیزو جذب می کنی
  • سمانه A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    7 1
    منم اعتقاد کامل دارم بهش بارها بدون اینکه خودم بدونم اتفاق افتاده مثلا پسری که دوسش داشتم بارها سرنماز باگریه و دعا و از ته دل خواستم و تنها با گذشت دو هفته به اون رسیدم من با تمام وجودم میخواستم و اینرو توکل برخدا میدونم و حتی روزایی که برای نماز صبح بیدار میشم و قران میخونم که امروز کارم بهتر بشه و درامدم بیشتر بشه همون روز همین اتفاق برای من میفته و این یعنی قانون جذب اول توکل و بعد خواستن با تمام وجود خودت
  • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
    8 0
    قانون جذب . یعنی شکر گذاری خدایا شکرت........
  • امیر A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    4 0
    قانون جذب یک نوع خدا شناسی است که به بوسیله آن فرد اول خود را بهتر میشناسد بعدبه قدرت نا متناهی الهی که همان قدرت جذب است پی میبرد پس قانون جذب یک نوع خدا شناسی میباشدومطمئن باشید اگر ایمان قوی داشته باشید قطعا به تمام خواسته هایتان میرسید.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    4 0
    دوستان پیشنهاد می کنم کتاب راز را بخانید
  • یه پیشنهاد خوب A1 ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    2 1
    پیشنهاد می کنم کتاب راز را به خانید
  • فاطمه A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
    6 1
    مفیدومختصروتاثیرگذاربود.تشکر