ایسنا نوشت:

 عبدالحلیم خدام، معاون سابق رئیس‌جمهوری سوریه مدعی شد، به محض فرود پنجمین موشک آمریکایی‌ها در خاک سوریه بشار اسد کشته خواهد شد.

به گزارش  پایگاه خبری پانوراما، عبدالحلیم خدام، معاون سابق رئیس‌جمهوری سوریه در مصاحبه با روزنامه کویتی السیاسه گفت: بعید می‌دانم که اسد قدرت رویارویی با آمریکا را در هرگونه جنگ احتمالی علیه سوریه داشته باشد.

وی گفت: اسد سلاح‌های قدیمی و نسل دهم در اختیار دارد و این سلاح‌ها در رویارویی با سلاح‌های پیشرفته ‌آمریکا نتیجه‌بخش نیست.

خدام در ادامه مدعی شد: به محض آنکه پنجمین موشک آمریکایی در خاک سوریه فرود آید بشار اسد کشته خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد که گمان نمی‌کند جنگ علیه سوریه جنگی گسترده باشد و به عقیده وی پاسخ نظام سوریه آنچنان که رسانه‌های وابسته به نظام سوریه و حامیان اسد در کشورهای عربی اعلام می‌کنند، چشمگیر باشد.

معاون سابق رئیس‌جمهوری سوریه در ادامه سخنان بشار اسد را به اظهارات صدام که اعلام کرده بود "در صورت هرگونه حمله به عراق جهان را به آتش خواهم کشید" مشابه دانسته و گفت: در نهایت این صدام بود که سوخت و دنیا سر جای خود باقی ماند.

خدام در پایان به کشورهای حامی بشار اسد هشدار داده و تاکید کرد: حمایت از "نظام جنایتکار" هیچ فایده‌ای برای آینده سوریه ندارد.

خدام در زمان ریاست جمهوری حافظ اسد، پدر بشار اسد معاون اول وی و دومین فرد در سوریه بود. وی پس از مرگ حافظ اسد در سال 2000 معاون بشار اسد شد تا اینکه به دلیل اختلاف با بشار اسد در سال 2005 از دولت سوریه جدا شد و اظهارات تندی را علیه مقامات دمشق ایراد کرد.

52261

کد خبر 312030

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 86
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    تا روزي كه خودت سركار بودي، چرا از اين حرفا خبري نبود عمو؟
    • بی نام IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      پس برای چی استعفا داد و رفت چون با بشار مچ نبود!!!!
    • میلاد حمیدی IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      46 45
      متاسفم از دوستان خود باخته در مقابل غرب و منفعل که انگار از طرف ایادی آمریکا نظر می دهند! اگر اوباما هم همان دور بر باشد با شیلیک اولین موشک به درک واصل خواهد شد. خود اون نتانیاهوی احمق با موج صدای یک موشک سکته خواهد کرد. این ترسو ها که تا دوتا کشته میدن شکست میخورن و عقب نشینی می کنن مال این حرفها نیستن! مرگ بر آمریکا
    • ایمان IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      34 8
      با حمله امریکا جنگ تداوم خواهد یافت و متاسفانه افراد بیشتری به سمت و سوی مرگ میروند.
  • جواد محسنی IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    شتر در خواب بیند پنبه دانه. دل خوشی از بشار اسد نداریم ولی این وطن فروش ها فکر نمی کنن که اگر بشار نبود الان یک مشت تروریست تکفیری چه فجایعی برای بشریت درست می کردن؟
    • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      به ما چه واقعا؟
    • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      66 35
      این تکفیری که شوما گفتی یعنی چه؟
  • بی نام A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    البته بي پاسخ گذاشتن حملات هوايي اسرائيل به خاك سوريه توانايي اين كشور در پاسخگويي به حملات امريكا ومتحدانش را زير سوال مي برد
  • م IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    آدمی که معاون اسد بوده و از همه جیک و پیک اینها خبر داره میگه رژیم جنایتکار اونوقت بعضیا هنوز دوزاریشون نیافتاده.
    • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      44 97
      باهوش یه نگاهی بنداز به وقایع
  • بی نام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    حمایت از "نظام جنایتکار" هیچ فایده‌ای ندارد.
    • محسن IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      17 5
      تو از کجا فهمیدی که نظام اسد جنایتکاره؟ خودت تنهایی فهمیدی یا چون آمریکایی ها گفتن قبول کردی؟ نظامی که از خودش و کشورش دفاع کنه جنایتکار نیست نظامی که با تروریستهای وارداتی می جنگه جنایتکار نیست با تروریستهایی با پاسپورتهای مصری و الجزایری و ... سرتو از ریز برف بیار بیرون پسرم
    • میثم A1 ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      0 0
      سلام اقا یا خانم بی نام حمایت از اسرائیل چطور؟آمریکا و اسرائیل و مزدوراش حتما"پاک پاکن و هیچ جنایتی بر ضد بشریت انجام نمیدن و ما هم باید تسلیم خواسته های انها باشیم تا برچسب حمایت از جنایت کار بهمون نزنن؟راستی از نظر شما جنایت چیه و به چیزها و کارهایی جنایت میگن و جنایتکار چه کسی هست؟ بیچاره مردم سوریه که در خانه هاشون نشسته بودن وکار و زندگیشونو داشتن میکردن این آمریکا و اسرائیل و عربستان و قطر و انگلیس و کشورهای حامی تروریستها بودن که با اعزام تروریستها مردم بیگناهو قتل و عام کردن و حالا هم میخوان با حمله نظامی بیشتر بکشن تا به منافعشون برسن. این کارهمیشگیشونه و سر مردم مظلوم عراق و افغانستان و فلسطین و لبنان هم که قبلا اوردن.اول انقلاب هم صدامو خر کردن به ما حمله کرد و کلی از مردم کشته شد
  • دوستدار ایران A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    جناب آقای عبدالحلیم خدام امثال جنابعالی در همه اعصار تاریخ بوده اندولی اگر دین نداری حداقل آزاد مرد باش امروز مردم کشور شما در بحرانی گرفتار شده اند که فقط فکر زنده ماندن هستند اینکه بشار اسد زنده بماند یا بمیرد مشکل نیست مشکل این است که افراد خود فروشی که می روند و اطلاعات مملکت خود را در اختیار دیگران می گذارند و شغال صفتانی که بجای ایتادن و سامان دادن به اوضاع پا به فرار گذاشته و به دور از معرکه نظریه پرداز شده اند با این دید کودکانه بهتر است در همان سوراخ حمایت والدین خود خزیده و از نظریه پردازی خودداری نمایند آری اوضاع امروز سوریه مرهون فرار و بی صفتی مسئولینی بی لیاقت است و شما فکر نکنید اگر بشار مرد روزگار بهتری در انتظار این کشور خواهد بود (استفاده از سلاح کشتار جمعی محکووووووم است)
    • بی نام EU ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      74 20
      بعضی وقت ها منافع نظام با منافع کشور و ملت در یک سو نیست! این رو دزنظر بگیر. من قبول دارم بشار بره، منافع ایران هم... اما نمیتونم بخاطر منافع خودم و کشورم بگم باید ملت سوریه زجر بکشن و بشار مردم رو بکشه و بشار اسد خیلی آدم خوبیه و... واقعیتی که همه میدونن اینه بشار یه دیکتاتوره نمیگم مخالفشان آدمای خوبین اما هیچ دلیلی نداره بگی بشار دیکتاتور یه آدم خوبیه! (از کلمات کاملا ابتدایی استفاده کردم که بفهمی یعنی برا بچه 10 ساله هم بری تعریف کنی موضوع رو میگیره!)
  • بی نام A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    عراق تا چند ساعت از حذف همه رادارهایش از جنگ بی اطلاع بود سوریه چطور می تواند از لحظه بر خواست موشکها و بالگردها و هواپیماهای نامرئی مطلع شود نکند یک دفعه مردم دنیا بینند مردم سوریه را درخواب کشتند و کشور را تصرف کردند بدون شلیک یک گلوله از طرف سوریها واقعا وضعیت راداری و ضد هوایی سوریه چه طور است توانش در برابر هواپیماهای اسرائیلی که در حد صفر بود
    • بی نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      13 20
      آقای بینام یادت باشه عراق حمایت هیچکس را نداشت حتی مردمشو ولی سوریه حامیانی دارد از جمله روسیه ابرقدرت و ایران و چین وحزب ا... که اسراییل را همیشه به وحشت میاندازه .قطعا روسیه با ماهواره هاش و راداراش به سوریه کمک خواهد کرد و این برای امریکاییها زیانبار خواهد بود نیروی ایمان ایران و حزب ا... را و شهادت طلبیهای مسلمانان را هم باید در نظر گرفت وگرنه تا حالا امریکا صبر نمی کرد مطمئن باش انها نسبت به حمله تردیدهای زیادی دارند .آنها حتی وحشت دارند . به رجزخوانیهایشان توجه نکن .من قصدم حمایت از ظلم نیست ولی اگر اسد برود سوریه بهم خواهد ریخت و کشتار و تجاوز سراسر سوریه را خواهد گرفت اونوقتاسراییل ترکیه عثمان و عربها تماشا و تفریح خواهند کرد . شما قطعا اینو نمی خوای .
    • ایرانی NL ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      26 6
      دوستی که می گی هیچی نیست جنگ نفت کش ها را مطالعه کن ارتش امریکا در عرض 4 ساعت کل نیروی دریایی ایران را منهدم کرد.
  • بی نام IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    چه بخواهيم و چه نخواهيم آمريكا قدرت شماره يك نظامي جهان است است است است!
    • محمدرضا.ع IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      گل گفتی ، حرف حساب همینه عزیز دل برادر.
    • ایرانی IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      از سال57 تاکنون قدرت آمریکا را دیدیم که هیچ نیست
    • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      ايراني! چي ديديم كه هيچ نيست؟ اصلا به نظر شما اونقدري كه ما كار به كار آمريكا داشتيم و مرتب راجع بهش حرف ميزديم و اخبارشو پخش ميكرديم اونا با ما كاري داشتن؟ عراقي كه 8 سال باهاش جنگيديم رو ظرف چه مدت گرفتن و صدام رو ناكار كردن؟!
    • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      جنگ بالکان،جنگ افغانستان،جنگ عراق ما که اینارو دیدیم شما ندیدی!
    • صلی الله علیک یا بقیه الله A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      دوست عزیز بی نام جنگ 8 ساله ما تنها با عراق نبود. ما از 18 کشور اسیر داشتیم.غیر از سوریه و لیبی کسی از ما حمایت نمیکرد اما صدام پشتوانه بین المللی داشت. اما هنگامی که آمریکا عراق را اشغال کرد ورق برگشت و کسی از صدام حمایت نکرد و اینبار جامعه جهانی پشتیبان آمریکا بودند.
    • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      اوكي نظرم عوض شد، ايران قدرت شماره يك نظامي جهان است!
    • کیوان IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      83 10
      ایرانی!! شما رو نمیدونم، ولی من از سال 57 هرچی دیدم پیروزی نظامی بی قید و شرط آمریکا بوده. کاری ندارم که اهداف آمریکا انسان دوستانه بوده یا منفعت طلبی، ولی هرچی که بوده از نظر نظامی بالاتر از بقیه بوده، در جنگ ایران و عراق هم حمایت کرده، اگه مستقیم و با تمام قوا با ایران وارد جنگ میشد، ....
    • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      52 6
      ما با عراق 8 سال جنگیدیم امریکای ها 20 روزه عراق را گرفتند، در ضمن اونهایی که می گویند عراق در زمان ما حمایت داشت و این حمایت را موثر می دانند باید همین مسئله در مورد سوریه صادق بدانند که ایران و روسیه دارند از بشار حمایت می کنند فکر می کنید کار حکومت اسد بعد از همین حمله نصف کاره و محدود امریکایی ها چقدر طول میشه؟!
    • محسن IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      1 10
      قدرت نظامی در اقدام نظامی و تثبیت هدف است امریکا در عراق و افغانستان ناتوان بود چون نتوانست بر این کشورها تسلط پیدا کند ضمن اینکه توان درگیری دراز مدت را ندارد.
    • دانشجو IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      5 6
      در جواب یکشنبه 17 شهریور 1392 - 14:00:32 برادر عزیر ما مگه برای سرنگونی عراق جنگ می کردیم؟ عراق شروع کننده جنگ بود، در ضمن ما مردم بی گناه رو صلاخی نمی کردیم و فقط به نظامی ها کار داشتیم، عراق با حمایت اکثر کشورهای اروپایی و عربی با ما می جنگید و از هیچ جنایتی فروگذار نکرد حتی از سلاح شیمیایی. مگر ما برای کشورگشایی جنگیدیم؟ مگر برای ما، هدف وسیله را توجیه می کرد؟
    • بی نام IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      0 7
      آره البته از آخر اوله
    • بی نام A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      0 9
      پس چرااین قدرت شماره یک شما ازعراق فرارکردوتوافغانستان هم داره خودشو خفه می کنه؟؟!!
  • بردیا A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    79 8
    حرفش کاملا درسته
  • امير A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    40 28
    من اصلا موافق كارهاي اسد نيستم ولي يه نكته رو بايد ما ايراني ها بخصوص بدانيم و اون اينكه همه آدم ها يا سفيد يا سياه نيستند بلكه اكثرا خاكستري هستند. در اين جنگ هم هر دو طرف دعوا اشتباهاتي رو مرتكب شده اند اما يه نكته مهم وجود داره و اون اينه كه اگه بشار اسد نباشه كي بياد ؟ يه نگاه به كشورهاي ديگه مثل عراق و مصر و ليبي و ... بندازيد . مبارك در مصر بد بود ولي هر چي بود از اين وضع امروزشون بهتر بود . بايد بدون تعصب ديد كه مردم سوريه اگر همين لحظه اسد رو بذارن كنار آينده شون چيه ؟ اما راه بهتر اينه كه آقاي اسد با يه عذرخواهي حسابي از مردم همه چي رو بهتر كنه. در يه خانواده "بابا"ي خونه هر چي هم بد باشه باز "بابا"س . بودن باباي بد از نبودن بابا بهتره ولي چه بهتر كه اين "بابا" خودش رو اصلاح كنه.
    • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      39 7
      بعد از اين همه كشته و خرابي يه عذر خواهي حسابي مسئله حل ميشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    23 78
    آره تند تند بگو يادت نره. كاملا معلومه كه ارجاع حمله به كنگره نشان از ترس و عقب نشيني است بابا بخدا اينو يه بچه پنج ساله هم ميتونه تشخيص بده حالا شما هي بگيد اوباما به دموكراسي احترام گذاشت. خخخخخخخ
    • بی نام A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      28 8
      شما قبل از هر چیزی بفرمائید خخخخخخخ چه معنائی دارد و از کدام ادبیات است ؟ تا بچه 5 ساله هم بداند! .
  • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    110 6
    نيروی هوايي آمريکا خيلی راحت تاسيسات سوريه چه نظامی و چه غير نظامی را نابود می کند و روسيه فقط سهم خواهی می کند......................خدا به داد مردم سوريه برسد
  • محمد A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    84 7
    خب اول موشک پنجمی رو بزنن اگه میتونن، چهارتای اول رو دیگه خرج نکنن.
    • شکوری IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      6 1
      شوخی خوبی بود یادم به داستانهای ملانصر الدین افتاد
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    حمایت از جنایتکار هیچ فرقی با اصل جنایت نداره . واقعا این صدهزار نفر انسان بیگناه را تروریستها کشته اند !؟ اگر اینگونه است نشاندهنده ضعف حکومت اسد و ارتشش است که بهتر است جای خود را به یک حکومت مردمی و قوی بدهد و اگر قاتل اصلی اسد است که باز هم باید برود
  • لعیا IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    امیدوارم موشک ششم هم بخوره تو سر خودت که دیگه این طوری وطن فروشی نکنی!!!!!
    • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      28 98
      برام مهم نیس چقدر به نظرم منفی میدین اما کسی که بعد از نون خوردن از همون دولت و به دلیل اختلاف بره و بعد در جایی که کشورش نیاز به اتحاد داره بره با رسانه ی دشمنش حرف بزنه خیلی پسته ...
    • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      23 7
      با حال. بود:))
    • جمشید A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      0 7
      لعیا خانم به مزدوران داخلی منافقین وغیره سازمان یافته نگاه کن که در خارج از کشور بسر میبرند اینها مزد دورانی هستند . وبه ضرر نظام نظر میدهند
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    من نمیدونم این مثبت و منفی ها در مورد سوریه چرا این قدر همسو با اخباری ست که رسانه های غربی منتشر می کنند ، برادر من ، خواهر من ، جنگ در خاورمیانه به نفع کشور نیست ، ایرانو که دوست دارین ؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      79 12
      چه ربطی به ایران دارد؟
    • بی نام FR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      79 7
      پس لابد به نظر جنابعالي اگر دولت سوريه در جهت منافع ايران(جمهوري اسلامي) كوره ادم سوزي هم راه انداختند مردم ايران بايد به به و چه چه كنند؟
    • بی نام A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      14 31
      اونایی که می گن چه ربطی به ایران داره بدونن هر جا جنگ بشه و امنیت منطقه بره رو هوا بعد از اون اقتصاد منطقه میره رو هوا و سرمایه فرار می کنه...حالا حساب کن تو این جنگ چه بخواهیم و چه نخواهیم ،چه راست باشیم و چه چپفاین جنگ به ما هم مرتبط میشه...
    • بی نام A1 ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      1 0
      با سقوط است ممکن است منافع ایران در خطر قرار بگیرد ولی دنیا قرار نیست به آخر برسد با دیپلماسی و ذکاوت میتوان جلوی زیان های احتمالی را گرفت به شرط اینکه همین امروز تغیر سیاست بدهیم و به جای شعار دادن به نفع اسد برای فردا بعد از اسد بیاندیشیم. در ضمن این منطق که چون حکومت اسد به نفع ایران تحت هر شرایطی از او باید دفاع کنیم یک منطق ماکیاولیستی و عین سیاست های امریکاست. 35 سال به آمریکا حمله میکنیم که برای حفظ منافع خود ملت های دیگر را قربانی میکند امروز عده ای همان منطق امریکا را به کار میبرند و میگویند اسد جنایتکار هم باشد بخاطر حفظ منافع ایران باید از او حمایت کنیم. پس چرا از امریکا از جنایت های اسراییل ایراد میگیرید ؟
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    6 35
    سوریه قبل از هر چیزی به اتحاد مردم و مسئولانش نیاز داره ...
  • لعیا IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    12 65
    برام مهم نیس چه قدر به نظرم منفی میدین ، اما آدمی که بعد از نون خوردن در اون دولت و به دلیل اختلاف با دولتش ، در جایی که کشورش نیاز به اتحاد داره بره با رسانه ی دشمنش مصاحبه کنه خیلی پسته ...
    • علی ع US ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      53 17
      احیانا برات مهم هست که چندین هزار انسان بی گناه توسط این دولت کشته شدند؟ عدم همکاری با دولتی که مردمش رو می کشه و پیوستن به مردم وطن فروشی نیست عین وطن دوستیه
    • حمیدرضا IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      35 5
      لطفا با دقت متن خبرو مطالعه کنین ، به علت عدم وجود نقاط مشترک از دولت سوریه کنار کشیده و در ضمن شما اونجا نبودی تا بدونی بین اون و اسد چی گذشته که الان به این راحتی قضاوت میکنید
    • لعیا IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      3 13
      شما سوریه بودی که این قدر مطمئنی اسد مردمشو کشته ؟ ما از مردم سوریه خبر نداریم ، هر رسانه ای ، چه این وری ، چه اون وری ، جوری که دوس داره بازتاب میده ! پس این قدر با اطمینان از مردم سوریه حرف نزن !!!
  • حمید رضا IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    67 5
    امیدوارم جنگ مشکلی برای ایران و ایرانی بوجود نیاره ، اگه قراره ما با دفاع از اسد جنگو به داخل ایران بکشونیم بهتره بذاریم سوریه از دستمون بره ، بخدا دیگه خسته شدیم از این همه استرس و نگرانی واسه آینده جوونای ایران فقط خسته ایم همین ، آرامش میخوایم
  • محسن IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    65 16
    سوریه کشور نسبتا کوچیکیه اگه چن تا خوشه ای بندازن کلش نابود میشه
    • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      8 50
      همین شما ها هستید که راه کار نشون امریکا میدین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      40 2
      به بی نام آمریکا هم منتظر نظر ماست!!
  • 00 IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    23 5
    خدت به همه بندگان رحم کند
  • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    11 42
    اگه به نظر این کسانی که این جا مثبت و منفی میدن باشه میگن آمریکا بیاد و تو ایران حکومت کنه چون خیلی خوبه ، قبول دارم که قدرت داره ، باید باهاش مراودت کرد ، نه این که پرستشش کرد !
  • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    31 3
    این همه فشار از طرف بعضی کشور ها که آمریکا به سوریه حمله نکند اینه که می دانند بشار و حکومتش یه هفته دوام نمیاره. حتی آمریکا تنبیه هم بخواهد بکند چیزی از بشار نمیمونه. تنها خوبی سوریه مذهبی نبودن حکومت بود. که اگر این بماند آینده خوبی برای سوریه خواهد بود
  • بی نام DE ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    32 12
    با وجود اسد سوریه هیچ وقت روی آرامش رو نمیبینه ارتش سوریه توانایی مبارزه با تروریست ها رو نداره و تا زمانی که یک انتخابات آزاد در سوریه زیر نظر مجامع بین الملل انجام نشه این درگیری ها ادامه پیدا میکنه و هیچ کشوری هم رسما نمیتونه برای سرکوب تروریستها به سوریه کمک کنه
    • بی نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      22 5
      بعد اسد تازه جنگ اصلی شروع میشه و هرکدوم از این گروه ها ادعا حکومت دارند و کشور سوریه تجزیه خواهد شد و این همون سیاستی که آمریکا تو کل دنیا اونو اجرا میکنه و سعی میکنه تمام کشورهای قدرتمند رو به کشورهایی کوچک تجزیه کنه در کل امیدوارم این درگیری ها تمام بشه مردمش رنگ آرامشو ببینن
  • احمد IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    24 2
    بعدازکشتارهای بیخودی دوباره همه به این نتیجه خواهندرسید:مشکلات هرکشورتوسط مردم ان کشورقابل حل میباشد(مخصوصاازطریق صندوق رای هرچندمدت زیادی طول بکشد--هیچوقت باعجله کردن مامیوه ای نرسیده)
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    13 21
    امیدواریم که عقلای قوم و دولت تدبیر و امید با دیپلماسی فعال حکومت سوریه را وادار به پذیرش اصلاحات و تن دادن به خواست اکثریت مردم سوریه کنند تا این کشور اسلامی از درگیری های داخلی و یک جنگ خانمانسوز نجات یابد. موضع دکتر روحانی در باره لزوم مراجعه به آرای عمومی و مواضع اخیر آقای هاشمی رفسنجانی امید به این تدبیر را ایجاد کرده است.
  • جوکر A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    57 12
    با این که دوست ندارم هیچ جای دنیا جنگ و خون ریزی باشه ولی کشته شدن یا نشدن اسد هیچ ربطی به مردم ایران نداره.ما مشکلاتمون بیشتر از اوناست.پس به فکر خودمون باشیم خیلی بهتره
  • محسن A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    4 33
    لطفا وطن فروشان {آمریکائی} کامنت ننویسند تا اینقدر تو ذهنی نخورند
  • امید IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    5 13
    باسلام من هم موافق این هستم که آمریکا بسیارقدرتمند هست ودر آن شکی نیست، اما اینکه انسان تدبیری نکند وازهمان اول بگوید باختیم ، به نظراشتباه است ، درست است که آمریکا ،عراق وافغانستان را گرفت اما آیا مردم دست روی دست گذاشتند ؟وکاری نکردن؟، آیا آمار واقعی از کشته ومجروح شدن نظامیان آمریکای در دست می باشد ؟ قطعآ تاوان سنگینی را پرداخت می کند
  • علی صادقی A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    8 5
    عامل بدبختی سوریه پیر مردهایی مثل عبد الحلیم هستند.
  • احمد جوادی اصل IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    4 18
    خدا کنه جنگ زود شروع بشه تا انتقام شهدای شیمیایی را ازغرب جنایتکار بگیرم . لعنت بر غرب که 17 نفر از خانواده ام را با اهدای بمب شیمیایی فقط از من گرفت . اگر کشتن امریکایی قبل از اقدام انها ازنظر اسلام گناه نبود حداقل روزی یک امریکایی را میکشتم . حال که قرار است انها حمله کنند پس بر هر مسلمانی واجب است از مردم مسلمان وممالک اسلامی و مهمتر از همه از مرقد مطهر حضرت زیبنب و رقیه دفاع کند . هرشیعه که ببیند یا بشنود به مرقد مطهر ان بانوان بی احتامی شده وساکت بنشیند فردا درمقابل جدش جوابگو نخواهد بود . بمیرم بهتراست باذلت زندگی کنم یا زیبنب ادرکنی
    • بی نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      11 2
      لطفا قضیه رو احساسی نکنید. روزی یک آمریکایی را می کشتم یعنی چه؟ غرب جنایتکار منظورت دقیقا کیا هستند. اول تکلیفت رو با خودت مشخص کن که می خوای انتقام بگیری اونم از هر کی که شد یا واقعا می خوای کار درست انجام بدی.
  • صداقت پیشه IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    5 17
    اقا یا خانمی که نظر منفی دادید بدانید که خدا وند متعال جنگ سوریه را مقدر کرد تا وهابیها و سلفی ها وتسنن تندرو ماهیتشون برای دنیا مشخص شود . ایا شنیدید علمای انها جهاد نکاح ولواط داده اند و تجاوز به ناموس شیعه ها ختی کشتن انهارا مباح دانسته اند . اگر ترسو باشید فردا ناموس شماها نیز به چنین حالتی گرفتار خواهد شد . من که نه از امریکا ونه از سلفی وتسننهای تند رو میترسم وشهادت را سعادت میدانم .حال که شما میترسید وزندگی نکبت بار را به جهاد درراه خدا ترجیح میدهید و جهاد نکاح و نابودی سوریه واسد را تایید میکنید خود دانید
  • احمد جوادی اصل IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    3 7
    منظور ازغرب همنهایی هستند که بمب شیمیایی به صدام دادند تا جوانا ن وپیر مردان وپیززنان وکودکان ونوزادن مارادرگهواره بکشند ومنظور هرامریکایی هست که تجاوز به حریم حضرت زین ورقیه میکنه و منظور همان ایادی غرب است که اسلام را به تمسخر گرفته و جهاد نکاح ولواط را فتوی میده تا غرب بگه این است اسلام محمدی که با محارم خود همبستر میشن . اسد ای شیر خدا بکش این تسنن های تندرو وبیغیرت را که ابروی اسلام محمدی رابردند ومارمضحکه غربیا کردند . هرمسلمان باید بمبی باشد برای تکفیریها وغرب متجاوز
  • مجید از مراغه IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    5 14
    من مدافع بشار نیستم ولی فکر میکنم باید بشار بماند چون فعلا جایگزینی ندارد . ایا رهبر القاعده میخواهد دولت تشکیل دهد یا رهبر النصره . هر کس غیر از بشار بیاید اول شیعیان و بعد مسیحیان و کردها را قتل عام خواهد کرد به این دلیل است که امریکا هم میگوید قصدمان سقوط بشار نیست بلکه تنبیه بشار است
  • بهرام A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    6 21
    آنهای که دلشان به آمریکا لک زده است اربابتان رو به موت است دیگر هیچ کاری از دستش بر نمی آید. دلتان به هارت وپورت آن خوش ودر سراب زندگی نکنید.
    • بی نام DE ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      10 6
      تو در توهم سیر کن
    • اسکندر A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      6 2
      جوش نزن؛ خودتت هم به انچه که میگی اعتقاد نداری! تازه تب و لرز هم که داری...
  • ایرانی A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    6 6
    امریکایی ها نه فکر ما نه فکر مردم بیجاره سوریه فقط به فکر جایگاه خود در خاور میانه اس که خودش اولین و اخرین توروریست دنیاست نه .....
  • یک خانم باغیرت IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    5 24
    اونا که نظر منفی میدین چشمتون روشن هرچند معنی ناموس را نمیفهمید به گزارش افکارنیوز،‌ تعدادي از دختران استان سيستان و بلوچستان که از نزديکان و هواداران تروريست سرشناس "عبدالمالک ريگي" رهبر اعدام شده گروهک تروريستي "جند الشيطان" بوده اند،‌ طي چند هفته اخير براي انجام "جهاد نکاح" به سوريه سفر کرده اند. گفته مي شود اين دختران ابتدا به کشور امارات متحده عربي سفر کرده و از آنجا به ترکيه و از ترکيه وارد خاک سوريه شده اند تا به "جهاد نکاح" بپردازند. در همين راستا يکي از افرادي که منطقه سکونت اين دختران ساکن است،‌ به خبرنگار افتخاري ما در سيستان و بلوچستان گفت:‌ بنده چندي پيش شنيدم که تعدادي از دختران و زنان هوادار گروهک ريگي براي انجام "جهاد نکاح" به سوريه رفته اند.
    • دوستدار ایران A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      6 2
      با سلام و ادب دوست گرامی اگر چنین چیزی که شما فرمودید صحت داشته باشد که بسیار هم جای بسی تاسف است لیکن این آدمیزاد اگر درست فکر نکند از کالانعام بل هم ازل خواهد شد و این موضوع را متوجه نخواهد شد تا زمانی که مرگ رخ داده و تمام پرده ها کنار رود پس اینکه فردی در زمره تکفیریها می شود و فردی جهت رفاه ایشان در راستای آدم کشی!!! چنین اقدامی انجام می دهد باید به بنیاد ایشان شک کرد که آیا درست است یا خیر زیرا هیچ فردی اگر در کوره نقاط ذهن خود رگه ای هرچند بسیار باریک از وجود فطرت پاک انسانی داشته باشد در این گونه موارد بسیار محتاطانه تصمیم میگیرد و سعی در تفکر و تصمیم درست دارد در غیر این صورت انسان نمایی است که خوی حیوانی غالب را جایگزین انسانیت خویش نموده است و فطرت انسانی را در خو کشته.....
  • بی نام IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    4 9
    امریکاودوستاش هیچ غلطی نمیتونند بکنند
    • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      0 1
      درسته، چون آمریکا هیچوقت کار غلط نمیکنه!
  • بی نام IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    4 1
    این یه واقعیت هست و فهمش هم خیلی راحته و تاریخ بارها ثابت کرده که غربیها کاری به نفع ملتها انجام نمیدند . و برای ملتهای شرقی و مخصوصا مسلمانان هیچ چیز جز ذلت و خواری نمیخواند.
  • صمد A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    5 3
    به فرض اینکه بشار اسد سقوط کرد.چه گروهی حکومت رو در دست میگیره؟سلفیها؟تکفیریها؟القاعده؟خدا به داد کشورهای همسایه برسه.مخصوصا ترکیه
  • اکبر دانایی IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    نزن نزن به خرمنه دوست اول خودت وبعد اتش مگیرد وبعد دوست
  • بی نام IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 3
    خدایی اگر دشمن حمله کند و ما را هم تصاحب کند وضعیت بدتر از اکنون نخواهد شد و فقط اقشار متمکن اسیب میبینند. و در عین حال تحریمها حذف و قیمت خودروها کاهش می یابد و اجناس تولیدی خارجی با قیمت کمتر وارد میشوند.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین