مهر نوشت:

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: طبق برنامه مشخص شده قرار است جلسه فصلی حزب اعتماد ملی در یکی،دو هفته آینده برگزار شود.
محمدجواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در خصوص فعالیت های حزب متبوعش گفت: طبق جلسات برگزار شده حزب به ریاست منتجب نیا قرار بر آن شده که جلسات فصلی داشته باشیم، جلسه فصلی تابستان در شهریور و طی یکی دو هفته آینده برگزار می شود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: در تلاش هستیم بتوانیم با توجه به فضای موجود در راستای منافع ملی و در چارچوب قانون در جهت استحکام فعالیت های حزبی مان گام برداریم، چرا که حزب اعتماد ملی یکی از احزاب فراگیر و باسابقه گسترده در سراسر کشور است.

وی یکی از اتفاقات مثبت این دوره را فعالیت های مجدد حزب اعتماد ملی دانست و گفت: بعد از سال 88 دفاتر استانی حزب تعطیل شد اما شوراهای مرکزی استانی فعال هستند البته نه در قالب دفتر و عموماً در منازل دبیران استانی جلسات برگزار می شود ، امیدواریم فعالیت های شورای مرکزی استان ها فعال تر شود.

حق شناس تاکید کرد: فعلاً برنامه حزب این است که جلسات فصلی خود را در تابستان و پاییز و زمستان برگزار کنیم انتظار این است که جهت گیری حزب در شورا تعیین و مشخص شود، چرا که نظرات متفاوتی در مورد حزب هست که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جلسات حزب همچنان به ریاست منتجب نیا برگزار می شود، و آیا ترکیب اصلی اعضای شورای مرکزی همانند سابق است، پاسخ داد: جلسات همچنان به ریاست منتجب نیا برگزار می شود و به علت عدم دسترسی به بعضی از افراد مانند کروبی و یا افرادی که در خارج از کشور هستند، ممکن است افراد دیگری در جلسات شرکت کنند اما 90 درصد اعضای شورای مرکزی همان افراد سابق هستند.

مهر همچنین نوشت:میرزا بابا مطهری نژاد عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری  درباره برنامه های آتی حزب مردم سالاری گفت: در نشست شورای مرکزی حزب که اخیرا تشکیل شد، برگزاری کنگره سالانه در بهمن ماه به تصویب رسید.

وی در خصوص جزئیات این نشست افزود: فعلا درباره زمان برگزاری کنگره تصمیم گیری کرده ایم و در نشست های آتی شورا جزئیات این همایش و سخنران های این مراسم مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با اشاره به فعالیت های حزب متبوعش گفت: اتخاذ تصمیمات بهینه در مورد مسائل سیاسی، اجتماعی روز و بحث و بررسی توسعه کمی و کیفی فعالیت های حزب مردم‌سالاری از موضوعاتی است که حتما در دستور کار نشست های آتی حزب مردم سالاری قرار می گیرد.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =