استقبال از عارفانه‌های یک روحانی بعد از عاشقانه‌هایش

مجموعه‌ پنج جلدی «عارفانه‌ها» اثر سیدمحمدرضا واحدی از سوی انتشارات تارونه برای بار دوم روانه بازار شد.

حجت الاسلام سید محمدرضا واحدی که به تازگی رمان «آقای سلیمان! می‌شود من بخوابم؟» از او منتشر شده است در این مجموعه با ترجمه‌ آزاد و روان پنج خطبه‌ اثرگذار بزرگان دین، تلاش کرده است جوانان را با گوشه‌ای دیگر از منابع غنی اسلام آشنا سازد.

این مجموعه‌ پنج جلدی شامل ترجمه‌ خطبه‌های فدک، غدیر، قاصعه، آخرین خطبه‌ رسول(ص) و همام است که علاوه بر سبک و سیاق جدید ترجمه، طراحی و صفحه آرایی این مجموعه نیز از جذابیتی خاص برخوردار است و می‌توان از این مجموعه به عنوان اثری متفاوت در این حوزه نام برد.

واحدی در بخشی از مقدمه‌ی این اثر خود آورده است: «بعد از انتشار مجموعه‌ «عاشقانه‌ها» که ترجمه‌ای آزاد از شش دعای وارد شده از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با همین قلم است، اینک به لطف خداوند متعال و یاری خاندان نبوت، مجموعه‌ «عارفانه‌ها» که ترجمه‌ای آزاد از پنج خطبه‌ ماندگار و اثر گذار تاریخ اسلام است، در اختیار علاقمندان گرامی قرار می‌گیرد.

انتخاب عنوان «عارفانه‌ها» برای این مجموعه، از آن روست که فراز به فراز هرکدام از این خطبه‌ها، عرفان دینی را می‌آموزد و شناخت صحیحی از اعتقادات شیعی و معارف اسلامی ارائه می‌کند. اینک سومین مجلّد از این مجموعه، تحت عنوان «خطبه‌ قاصعه» به خوانندگان عزیز تقدیم می‌شود.»

مجموعه‌ پنج جلدی عارفانه‌ها در بسته بندی زیبایی تعبیه و با قیمت 18500 تومان از سوی نشر تارونه منتشر شده است و می‌تواند به عنوان هدیه‌ فرهنگی شکیل به دوستان و کارکنان سازمان‌ها اهدا شود. علاقمندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به سایت انتشارات تارونه مراجعه کنند.

از واحدی آثار متنوعی در حوزه‌های مختلف منتشر شده است که نمونه‌ی آن رمان «آقای سلیمان! می‌شود من بخوابم؟» است که طی شش ماه به چاپ چهارم رسیده است. همچنین مجموعه‌ شعر «ادامه‌ دلواپسی» او حائز جایزه‌ برتر هشتمین جشنواره‌ قلم زرین گردیده است.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =