۰ نفر
۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴

پنج دوره است که هربار اهالی رسانه گرد هم می آیند تا نماینده خود را برای هیات نظارت بر مطبوعات انتخاب کنند، رای خود را به نام «انتظامی » به صندوق می ریزند .

پیام این رای روشن است ؛ اهالی مطبوعات انتظامی را از جنس خود می دانند ؛ مردی که مسائل روزنامه نگاری و روزنامه داری را با تاسیس یک روزنامه بزرگ -جام جم -و اداره روزنامه بزرگ دیگری -همشهری - بخوبی می شناسد ، با فضای سایبر آشناست و رسانه های نوین و مدرن را به درستی درک کرده ، برای حل معضلات رسانه ها در ایران و توسعه رسانه ای ومطبوعاتی اندیشه ،تدبیرو برنامه مشخص دارد و صاحب تالیفات ارزشمند علمی و البته کاربردی در این عرصه است . 
اکنون پیام اهالی رسانه را علی جنتی وزیر فرهیخته دولت تدبیر و امید بخوبی دریافته است و به احترام آن انتخابهای پی در پی ، حسین انتظامی را به عنوان معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برگزیده است . قطعا این انتصاب اقدامی مبارک و نوید بخش تحولاتی تازه وامید افرین برای رسانه ها در دولت اعتدال است .
دکتر انتظامی را بیش از بیست و پنج سال است که می شناسم ، انسانی هوشمند با اندیشه ای زلال و تفکراتی ناب ، که در عرصه رسانه در هر دو حوزه علم و عمل بالندگی ، پویایی و پیشرفت را تجربه کرده است و کارنامه اش در هر میدانی که گام نهاده، موفق بوده است .قلمی روان و صریح دارد و مدیری توانمند و کارامد است .انسانی متعهد و پایبند به ارزشهای دینی وانقلابی است که شناختی دقیق از حوزه بین المللی رسانه و تحولات روز آمد آن دارد.
تردیدی ندارم که نخستین گام انتظامی تسریع در تکمیل تدوین لایحه قانون نظام جامع رسانه ها خواهد بود تا با ارائه قانونی متناسب با تحولات رسانه ای امروز و تصویب سریع آن در مجلس شورای اسلامی بتواند سیاستها و برنامه های خود را در عرصه رسانه بهتر به پیش ببرد .
اهالی رسانه که منتخب خود را در سکانداری رسانه های کشور می بییند قطعا خود را برای همکاری سازنده و کمک به دکتر انتظامی - که مردی از جنس رسانه است - مهیا می سازند و منتظر دورانی خوب برای پیشرفت رسانه ها ، فضای گسترده و قانونمند آزادی و آزاداندیشی وارتقاء کمی و کیفی مطبوعات هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    38 1
    این انتخاب بهترین خبر برای اهالی مطبوعات و رسانه بود . ان شا الله فضای نابسامان مطبوعات و جو بسته ای که بر مطبوعات آزاد اندیش حاکم شده بود که در چند سال اخیر هم بدتر شده با ورود ایشان اصلاح شود . به امید مطبوعاتی آزاد
  • بی نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    9 0
    واقعا 5 دوره رئیس بوده؟
    • ادمین IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      16 0
      اگر منظور جنابعالی از رییس ، نماینده مدیران مسول است بله 5 دوره متوالی است ایشان نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت هستند http://khabaronline.ir/detail/259029/
  • محمدنبی A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    6 0
    بی تردید بهترین انتخاب ممکن صورت گرفته است و از همین معرفی دکتر انتظامی می توان فهمید که آقای جنتی نیت و برنامه های خوبی برای فرهنگ کشور دارد .
  • بی نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    6 0
    گزینه عالی رو پیشنهاد دادند. من از دور ایشان را می شناسم . انسان بسیار خوبی هستند. موفق باشند
  • محسن كنعاني A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    6 0
    سلام تبريك عرض ميكنم ارزوي موفقيت دارم
  • رحیم شهبازی IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    4 0
    بدون تردید ایشان انسانی اندیشمند با اندیشه ای زلال هستند که منافع ملی و اصحاب رسانه دغدغه خاطر ایشان است.
  • مبین A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    5 1
    بر خلاف دولت قبلی هر روز خبرهای خوشی از کابینه می رسه. این یعنی مدیریت راست گویانی که روحانی قولش را داده بود. خیلی از افراد لایق در 8 سال گذشته خانه نشین شده بودند.
  • محمد IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    9 0
    به ايشان و خصوصا اهالي مطبوعات تبريك عرض مي كنم .ان شا الله موفق باشند
  • بی نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    8 1
    بازم ميگم.........روحاني مچكريم