دیدار تیمهای سپاهان و مقاومت سپاسی در هفته بیستم لیگ برتر به دلیل بارش سنگین برف ناتمام ماند تا این بازی به عنوان چهارمین دیدار ناتمام در تاریخ لیگ برتر ثبت شود.

این اتفاق در حالی افتاده است که در 4 بازی ناتمام لیگ برتر شموشک و سپاسی یک طرف ماجرا بوده اند! در تاریخ لیگ برتر به جز این بازی 3 بازی دیگر نیز ناتمام باقیمانده بود:

شموشک نوشهر - استقلال اهواز(فصل 82): در این بازی شموشک تا دقیقه 65 با نتیجه 3 بر صفر از حریف پیش بود که اهوازیهای به دلیل اعتراض به داور از ادامه بازی منصرف شدند. استقلال اهواز در حالی که 9 نفره شده بود، زمین را ترک کرد و به حکم کمیته انضباطی نتیجه بازی 3 بر صفر به سود شموشک شد.

 

برق شیراز - شموشک نوشهر( فصل 84): این بازی تا دقیقه 70 با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود که بهمن فروتن سرمربی تیم شموشک به دستور مالک باشگاه، به دلیل اعتراض به داوری تیمش را از زمین بیرون کشید و طبق حکم کمیته انضباطی برق 3 بر صفر برنده شد.

 

مقاومت سپاسی شیراز - پاس تهران(فصل 85): بازی تا دقیقه 72 با نتیجه 2 بر صفر به سود پاس در جریان بود که به دلیل قطع برق ورزشگاه حافظیه ناتمام ماند. کمیته انضباطی حکم به ادامه 18 دقیقه باقیمانده بازی داد که تیم سپاسی این حکم را نپذیرفت و در نتیجه پاس 3 بر صفر برنده شد.

کد خبر 31266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =