ملی پوشان کشتی فرنگی به حالت اعتراض اردوی تیم ملی را ترک کردند.

مهدی شیروانی : ظهر امروز اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی در اعتراض به تبعیض میان تیم‌های آزاد و فرنگی با ترک خانه کشتی تهران ، تصمیم گرفتند که از سفر به بوداپست و شرکت در مسابقات جهانی 2013 خودداری کنند . از روزی که فرنگی کاران از رفتار غیر صادقانه سرپرست ، نایب رئیس و دبیر فدراسیون ، همچنین مدیر حوزه فنی تیم‌های ملی با خبر شدند ، اعتراضاتی به این رفتارها داشتند که این موضوع را در حضور صالحی امیری وزیر ورزش ، خادم ، خطیب ، رنگرز و توپچی هم مجددا مطرح کردند تا هم مشکل خود را حل کرده و هم به ادامه تبعیض بین کشتی آزاد و فرنگی خاتمه دهند .

وزیر ورزش که اولین حضورش در مجامع ورزشی را به دیدار با کشتی گیران و حضور در اردوی تیم ملی اختصاص داده بود وقتی از نزدیک با مشکلات کشتی آشنا شد ، تلاش برای برطرف ساختن این معضلات را وعده داد . انتظار می رفت تلاش وزیر ورزش نتیجه بخشیده و حاشیه هایی که چند روز پایانی اردوی تیمهای ملی را تحت تاثیر قرار داده بود ، خاتمه یابد . اما گویا رفتار غیرصادقانه مسئولان فدراسیون کشتی کارد را به استخوان فرنگی کاران رسانده و این عملکرد سوال برانگیز شرایط را به گونه ای رقم زد که در نهایت ظهر شنبه ملی پوشان کشتی فرنگی به صورت دسته جمعی تصمیم به ترک اردوی تیم ملی گرفتند ! فرنگی کاران که طی مدت حضور در اردوهای آماده سازی ، تمام مشکلات را به جان خریده و برای کسب افتخار از مسابقات جهانی مجارستان ، کمبودها و تبعیض ها را نادیده می گرفتند ، ظهر دیروز به این نتیجه رسیدند که خطیب ، خادم ، رنگرز و توپچی نه تنها به فکر آنها نیستند ، بلکه حتی دستور وزیر ورزش را نیزنادیده گرفته و تمام حرفهایی که می زنند یا وعده هایی که می دهند واقعی نبوده و نمی خواهند گرهی از مشکلات فرنگی کاران باز کنند !
بعد از اینکه وزیر ورزش در دیدارش از اردوی تیمهای ملی به فدراسیون کشتی دستور داد شرایط را برای پرداخت مبلغ مورد نظر فرنگی کاران ، همچون مبلغ پرداختی به آزادکاران را فراهم کنند ، انتظار می رفت حاشیه های آزار دهنده چند روز اخیر خاتمه یافته و در آستانه اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به رقابتهای جهانی ، همه چیز به خیر و خوشی تمام شود . اما تلاش رسول خادم برای برطرف ساختن مشکلات تیم ملی کشتی آزاد و بی توجهی به مشکلات فرنگی کاران ( به رغم اینکه مسئولیت امور فنی فدراسیون کشتی و مدیریت تیمهای ملی هر دو رشته آزاد و فرنگی را برعهده دارد ) که با حمایت همه جانبه و چشم بسته حجت اله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی از رسول خادم همراه شد ، آتش اختلافات و اعتراضات را شعله ورتر از قبل ساخته و کار را به جایی رساند که ملی پوشان را وادار به ترک اردوی تیم ملی کرد .
تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان باید بامداد سه شنبه تهران را به مقصد بوداپست ترک کند ولی رفتار خطیب و همکارانش شرایطی را به این تیم تحمیل کرده که روز گذشته منجر به ترک خانه کشتی تهران توسط اردونشینان شد . در حالیکه کمیته ملی المپیک تامین هزینه بلیت سفر کشتی گیران به رقابتهای جهانی را تقبل کرده ، وزارت ورزش برطرف ساختن مشکلات تیمهای ملی و فدراسیون را دردستورکار قرار داده و به گفته ملی پوشان دوران هفت سال قحطی کشتی تمام شده بود ، دوباره ضعف مدیریت در ورزش اول ، همه رشته ها را پنبه کرد تا شیرازه کار از دست فدراسیون کشتی خارج شده و اتفاقات محیر العقولی که این فدراسیون به کشتی کشور تحمیل کرده ، با اعتصاب و ترک اردوی فرنگی کاران تکمیل شود ! حالا فقط با ورود وزیر ورزش به موضوع اختلاف فرنگی کاران با خطیب ، خادم ، رنگرز و توپچی می توان انتظار داشت که مسافران بوداپست دوباره به خانه کشتی بازگشته و رفتار غیرصادقانه مسئولان فدراسیون را نادیده گرفته و در این چند روز فقط با صالحی امیری طرف باشند و هیچ کاری به خطیب و همکارانش و رفتار و وعده هایشان نداشته باشند.

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    120 9
    واقعا خوشم اومد!و بنظر من نرن خیلی بهتره حداقل حساب کار میاد دستشون میفهمن که چه خبره!
  • مهدی A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    79 12
    جای خالی یزدانی خرم حالا بیشتر حش میشه.امان از تشنگان قدرت.
  • وزنه بردار المپیکی US ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    75 12
    پیشنهاد می کنم باقری و رضازاده را برای حل مشکلات به آنجا دعوت کنند. خیلی در این امور واردند و سابقه دارند.
  • مهران IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    31 10
    کاملا معلومه که این افراد متعلق به چه گروه و دسته ای هستن
    • ملکي دوزان A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      16 10
      اهل هر گروه و دسته ای هم که باشند فرق نميکنه ، مگر تو اين چند ساله کشتي فرنگي افتخاراتش کمتر از آزادکارها بود ( که قطعا بيشتر هم بوده) که پاداشش بايد نصف آنها باشد ؟