۰ نفر
۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
خواستم بگویم خون را ببین!

ایبنا گزارش داد: رمان «خواستم بگویم خون را ببین» نوشته رویا شکیبایی از سوی انتشارات زاوش منتشر شد.

شکیبایی گفت که در این رمان وضعیت زندگی زنان افغان که در شرایط دشوار زندگی در این کشور به تحصیل و کار می‌پردازند،‌ به گونه‌ای توصیف شده است. شکیبایی گفت: به اعتقاد من شخصیت اصلی این کتاب، کشور افغانستان است. این رمان زندگی زنان افغانی‌ای را که در شرایط سخت و دشوار این کشور به تحصیل و کار می‌پردازند، توصیف کرده است.

این نویسنده با اشاره به این‌که زمانی را در افغانستان زندگی و کار کرده است، در ادامه توضیح داد: میان ایران و این کشور شباهت‌های فرهنگی بسیاری وجود دارد. به اعتقاد بسیاری، این کشور ایران سال‌های بسیار دور است.

شکیبایی اضافه کرد: سال‌ها به دلیل حرفه‌ دشواری که داشتم نمی‌توانستم زمانی را به نوشتن اختصاص دهم، اما در سال‌های گذشته و با دوری از حرفه‌ام می‌توانم بیشتر بنویسم. «خواستم بگویم خون را ببین» نخستین کتابم است. این روزها دو رمان دیگر را نیز آماده انتشار کرده‌ام.

در بخشی از کتاب آمده است: «راننده موتور سیکلت را از اتاقک ته باغ بیرون آورد و آن طرف نرده‌ها پارک کرد. درست کنار ماشین آرم‌دار سازمان که روزهای عادی با آن می‌رفت دفتر. سرژ سوار موتور شد و راند سمت دروازه. شال گردنش در هوا تاب می‌خورد. راننده هم ماشین را روشن کرد و پشت سرش راند. از میان شیشه‌ی ماشین دیدمش که می‌خندید. شیشه پایین بود. آن‌طوری شد که صدای خواننده‌ی هندی را شنیدیم و یاد موزیک مهمانی خودمان افتادیم.

رویا شکیبایی، نویسنده متولد سال 1337 است. «خواستم بگویم خون را ببین» در 273 صفحه، با شمارگان هزار و 500 نسخه، به قیمت 12 هزار تومان و از سوی انتشارات زاوش منتشر شده است.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =