تولد «دا» در آمریکا و «گرگ‌سالی» در آمازون

ترجمه کتاب «دا» برای انتشار در آمریکا پس از چهار سال به اتمام رسید و رمان زنده یاد امیرحسین فردی با عنوان «گرگ سالی» در سایت آمازون عرضه شد.

به گزارش خبرآنلاین، «دا» روایت سیده زهرا حسینی از روزهای ابتدایی جنگ در خرمشهر که بیش از 140 بار در کشور تجدید چاپ شده قرار است به زودی توسط انتشارات مزدا در کالیفرنیا منتشر شود. پل اسپراکمن مترجم این اثر از سال 88 ترجمه کتاب را آغاز کرده و هم اکنون در آستانه هفته دفاع مقدس این کتاب را به جامعه انگلیسی زبان تقدیم می‌کند.

کتاب «دا» روایت خاطرات سیده زهرا حسینی در بصره و خرمشهر است که توسط سیده اعظم حسینی تدوین و تنظیم شده است. سال‌های محاصره خرمشهر توسط نیروهای عراقی محور مرکزی این کتاب را تشکیل می‌دهد. جنگ از زبان دختری 17ساله بازگو می‌شود. بیان حوادث تکان‌دهنده و شرح جزئیات به‌اعتقاد اغلب کارشناسان، این کتاب را به‌عنوان مهمترین و تأثیرگذارترین اثر در زمینه خاطره‌نگاری دفاع مقدس معرفی کرده است.

پیش از این کتاب‌های «اسماعیل» نوشته زنده یاد امیرحسین فردی، «شطرنج با ماشین قیامت» نوشته حبیب احمدزاده و «سفر به گرای 270 درجه» نوشته احمد دهقان نیز پیش از این توسط این مترجم به زبان انگلیسی ترجمه شده و توسط انتشارات مزدا منتشر شده‌اند.

خبر دیگر از سوره مهر اینکه نسخه فارسی آخرین رمان مرحوم امیرحسین فردی با موضوع انقلاب اسلامی در دسترس کلیه علاقه‌مندان به رمان‌های فارسی در جهان قرار گرفت.

«گرگ‌سالی» که جلد دوم رمان «اسماعیل» است، در کتابفروشی‌های آنلاین آمازون و گوگل بوکس قابل خریداری است.

قیمت نسخه چاپی این کتاب در سایت آمـــــازون 30 دلار و نسخه الکترونیک آن نیز 15 دلار است. همچنین قیمت نسخه الکترونیک آن در سایت گوگل بوکس 15 دلار محاسبه شده است.

داستان رمان «گرگ سالی» درباره جوانی مبارز است که پس از فرار از دست نیروهای ساواک به منطقه سبلان پناه می‌برد و در آنجا با گرگ‌های آدمخواری که آمریکایی‌ها برای اصلاح نژاد گرگ‌های ایرانی به آن منطقه فرستاده‌اند، درگیر می‌شود.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =