رسانه‌های دولتی «چین» از دستگیری بیش از سه هزار نفر در این کشور توسط پلیس خبر داده و اعلام کردند: این افراد به اتهام تهیه فیلم‌های غیراخلاقی از کودکان دستگیر شدند.

 ایسنا نوشت:

 یکی از روزنامه‌های «چین» از قول مقامات پلیس این کشور نوشت: روز گذشته ماموران پلیس این کشور موفق شدند سه هزار و 470 نفر را به اتهام تهیه و توزیع فیلم‌های غیراخلاقی از کودکان در مناطق مختلف این کشور دستگیر کنند.

در گزارش این روزنامه‌ آمده است که این عملیات در پی عملیاتی است که از اوت سال جاری میلادی ماموران پلیس مرکزی این کشور در آن درگیر بودند، به طوری که طی این عملیات بیش از هفت هزار وب سایت غیراخلاقی توسط ماموران شناسایی و بسته شد. همچنین در این عملیات بیش از یک میلیون و 250 هزار فیلم و عکس غیراخلاقی از کودکان توسط ماموران کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری شینهوا ، وزیر امنیت ملی «چین» نیز در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور، خاطر نشان کرد: ما طی این عملیات که از اوایل سال جاری میلادی آغاز شده است، در حقیقت برای پاک‌سازی جامعه از افراد تبهکار فعالیت کردیم. ما برای حفاظت از روان و جسم ساکنان کشور تلاش خود را به کار بردیم و هم اکنون موفق شدیم این افراد را شناسایی و دستگیر کنیم.

کد خبر 31383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =