رونمایی از «ننه علی» با حضور سردار ذوالقدر

ایسنا گزارش داد: کتاب «ننه علی» شامل گزیده شعرهای دفاع مقدس رونمایی شد.

مراسم افتتاح نمایشگاه «یاد یاران» با موضوع ایثارگری زنان در دوران دفاع مقدس به همراه رونمایی از کتاب «ننه علی» شامگاه 31 شهریور در فرهنگسرای رازی برگزار شد.  در این مراسم با حضور سردار ذوالقدر - جانشین فرماندهی سپاه محمد رسول‌الله -، شهردار منطقه 11 و سجاد عزیزی آرام - گردآورنده کتاب «ننه علی» -، از این گزیده شعر دفاع مقدس رونمایی شد.

گردآورنده این کتاب در توضیحی کوتاه درباره آن عنوان کرد: این کتاب دربرگیرنده شعرهای سه دهه اخیر با موضوع دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است و از آن‌جا که تعدادی از این شعرها درباره مادر شهید «ننه علی» است، عنوان کتاب نیز به همین نام گذاشته شده است.

او در ادامه تعدادی از سروده‌های گردآمده در این مجموعه را خواند و گفت: در این کتاب سروده‌هایی از شاعران انقلاب حسین اسرافیلی، ‌حمیدرضا شکارسری‌، سیدعباس سجادی‌، علی معلم،‌ محمدعلی بهمنی‌، ناصر فیض‌، یوسفعلی میرشکاک‌ و ... ارائه شده است.

در این مراسم همچنین سردار ذوالقدر با مروری بر خاطره‌های هشت سال دفاع مقدس دفاع، دفاع از مرزهای عقیدتی‌، سیاسی و جغرافیایی ایران را وظیفه همه مردم ایران دانست و تأکید کرد: تجربه هشت سال دفاع نشان داد که مردم ایران با اتکا به آموزه‌های مکتب عزیز تشیع در دفاع از آرمان‌های‌شان جان‌شان را می‌دهند.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مرور برخی از خاطرات دفاع مقدس پرداخت.
6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 314349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =