محسن قهرمانی مهمان تلفنی برنامه 90 بود. او سعی داشت از خود در برابر اتهامات پرسپولیسی ها دفاع کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محسن قهرمانی که قضاوتی جنجالی در بازی پرسپولیس و سپاهان داشت ، روی خط برنامه 90 آمد. او که در بخشی از حرفهایش تاکید کرد بعد از بازی تنها با عادل فردوسی پور در ارتباط بوده و ریز اتفاقات مطرح شده درباره خود را با او در میان گذاشته است ، در این برنامه طولانی سعی داشت در برابر علی دایی از خود دفاع کند.

او در شروع حرفهایش گفت:«باید قبل از هرچیز عذرخواهی کنم از هواداران خاص پرسپولیس و پیشکسوتان قدیمی این تیم به خاطر اشتباهی که در بازی با سپاهان داشتم و باعث تکدر خاطرشان شدم. می گویم هواداران خاص پرسپولیس چون همین حالا هم برای من پیامک های توهین می آید برای همین من فقط از طرفداران خوب این تیم تشکر می کنم. »

او سپس در برابر اتهامات مطرح شده از سوی باشگاه پرسپولیس درباره خود سخن گفت و سعی کرد تا از خود دفاع کند. نکته اول بحث دیر رفتنش به هتل شب قبل از بازی بود:« برنامه پروازی من مشخص بود که چه زمانی آمدم و چه زمانی به این شهر رسیدم. من بر اساس بلیت های فدراسیون به تهران و بعد از آن به اصفهان رسیدم. ساعت 5:15 به تهران رسیدم و پروازم به اصفهان 22:55 بود ، رفتم خانه پدرزنم و بعد هم همان شب سر ساعتش رفتم به اصفهان که تقریبا ساعت 12:30 دقیقه شب بود که به اصفهان رسیدم و با یک هنرپیشه همراه بودم که او می تواند شهادت بدهد.» بعد از این عادل فردوسی پور تائید کرد که کامران تفتی بازیگر تلویزیون به نفع قهرمانی درباره زمان رسیدن به اصفهان شهادت داده است!

اما اصل ماجرا پنالتی و اخراج دقیقه 2 بازی بود که قهرمانی درباره اش گفت:«من در این بازی فقط یک صحنه داشتم . در دقیقه 2 بازی . یک توپ ارسال می شود ، درگیری بین دو تا بازیکن است. من رویم به سمت این اتفاق نبود چون توپ جای دیگری بود. من زمانی صحنه را دیدم که دو بازیکن روی زمین بودند و فقط لگد بازیکن پرسپولیس را دیدم. خدا شاهد است که اتفاقات قبلش را ندیدم. من فقط به چیزی که دیدم رای دادم. یعنی به لگد بازیکن پرسپولیس رای دادم. بر اساس دیده هایم تصمیم گرفتم و چیزی غیر از این نبوده است. من نیامدم روی خط از خودم دفاع کنم . کاش من هم زاویه دیدم طوری بود که کل صحنه ها را می دیدم. کل تیم داوری ما این صحنه را ندیده بودند. من خودم هم در هتل بود که فیلم را دیدم و متوجه شدم چه اشتباهی را مرتکب شدم.»

او سپس درباره مصاحبه های علی دایی هم گفت:« خیلی استقبال می کنم ، هر چه مدرک علیه من دارند را ارائه کنند ومن هم گردنم از مو باریک تر . اگر گناهی کردم حاضرم بروم جوابگو باشم. من به خودم هیچ ایرادی را وارد نمی دانم نه برای این بازی که برای هر بازی دیگری. من 250 بازی لیگ برتری سوت زدم و این اتهام ها را نمی پذیرم. من با قاطعیت می گویم در دوران کاری ام هیچ شائبه ای وجود ندارد. این که قضیه ای اتفاق افتاده که مستقیم درگیرش بوده باشم اصلا وجود ندارد. من نه پیشنهادی دادم به کسی و نه به کسی اجازه دادم کسی به من از این پیشنهادها بدهد. من کل اتهامات آقای دایی را تکذیب می کنم. ایشان اگر ادله ای داشتند به من تفهیم اتهام کنند تا پاسخ این اتهامات را بدهم.»

او درباره خواسته ای که از طریق مولایی از پرسپولیسی ها داشته ، در ابتدا چیزی را مطرح نکرد . او البته از خواستی گفت که مربی سابقش داشته است و او برایش انجامش داده:« آقای مولایی دونده هستند و یک بدنساز خیلی خوب.  زمانی که مشهد بودند به ما برنامه تمرینی می دادند. او مربی بدنسازی خوبی است. یک سال و نیم پیش به من گفت چون مدرک ندارم چون مربی درجه C نیستم باید کلاس بروم. او از من خواست و به من گفت چون شما با غلام جباری آشنا هستی می توانی من را بفرستی کلاس ؟ من هم این کار را برایش انجام دادم.»

اودر پایان بخش اول گفته هایش در 90 گفت:«این انتقادها منصفانه نبوده است. من چهارشنبه باید بروم فدراسیون. این دوستان به من اتهام زدند. من نمی دانم سپاهانی ها این مسئله را پیگیری می کنند یا نه ولی خودم که پیگیر این اتهامها هستم. اول به من تفهیم اتهام شود بعد بگذارند از خودم دفاع کنم. من ساکت نمی نشینم که هر چه خواستند بگویند . شاید پشتم به جایی بند نباشد اما من یک امام هشتمی را می شناسم که حامی ام هست. از طریق مراجع قضایی این مسئله را پیگیری می کنم. اگر من خلاف کردم با من برخورد کنند. اگر نه که باید پاسخ این همه اتهام داده شود.»

او دقایقی بعد و بعد از حرف های علی دایی دوباره روی خط آمد و به بعضی از نکاتی که دایی طرح کرده بود ، پاسخ داد:«من با خیلی ها رفاقت می کنم. نمی توانم دور دوستانم خط بکشم . الان آقای دایی که پرینت رفاقت من و مولایی را گپ و گفت های ما را دارند چرا مسائل را طوریمطرح نمی کنند که بدانیم چه اتفاقی افتاده است؟ تازه اگر پرسپولیس این بازی را می برد این صحبت ها مطرح می شد؟»

 او دوباره گفت:« این دوستان مگر نمی گفتند من به سمت تیم مقابل غش کردم. آنها که ماجرا را از شب قبل از بازی می دانستند. چرا آقای بهروان و آلبرت که آنجا بودند را در جریان نگذاشتند؟ یک تماس می گرفتند با این بزرگواران و می گفتند قبل از بازی این بنده خدا غش کرده است. خب یک داور را عوض می کردند. این دوستان که می دانستند من غش کردند ، چرا چیزی نگفتند؟»

او درباره اینکه دایی از نحوه استفاده از نام امام هشتم توسط قهرمانی شاکی بود ، گفت:«من امام رضا را شاهد گرفتم و ملک شخصی هم نمی دانستم. امام عزیز برای همه مسلمانان دنیاست نه فقط برای مشهدی ها. »

او درباره تماس مرتضی کریمی و گفت و گویش با دایی هم گفت:«یک شماره ای بارها با من تماس گرفته بود اما جوابش را ندادم ولی باز هم تماس گرفته شد . بعد یک داور دیگر بین المللی با من تماس گرفت و گفت فلانی زنگ زده گفته می خواهد قصه تو و دایی را ماست مالی کند. برای همین بود که من جواب مرتضی کریمی را دادم و او گوشی را داد به علی دایی و ما با هم حرف زدیم.من بارها از این شماره تماس داشتم چون می گویند ادله دایی محکم است. اگر این اتهامات اثبات شود من دیگر خودم سمت فوتبال نمی روم. او این حرف هایی که امشب می گفتند را دیشب هم به من گفتند. ایشان یک پیغامی هم داده بودند که علیه من مستنداتی دارند. ایرادی ندارد اینمستندات را ببرید ارائه کنید چون برای همه اش پاسخ دارم»

او سپس به اتهام اشتباه عمدی اش در بازی راه آهن و مس کرمان هم گفت:« سن من به مظلومی نمی خورد اما گفتند دوست صمیمی او هستم. آن بازی مورد نظر دایی و این نبش قبرها برای دور کردن ذهن مکردم از بازی سپاهان است که این همه اتهام برایش به من زده اند. چطور آقای دایی آبروی شان را ذره ذزه جمع کردند و ما نه؟ ایشان می خواهند با ماست مالی از این اتفاقات بگذرند.»

او ادعا کرد تلفنش را در اختیار می گذارد تا خیلی راحت همه محتویاتش بررسی شود.هیچ مشکلی ندارد. تماس هایی که برقرار است را بگویند در چه ارتباطی بوده من با خیلی ها همین امروز هم تماس داشتم ؛دایی بگوید من چرا غش کردم. من تلفنم را می دهم تا مشخص شود من با چه کسی در ارتباط بودم .»

این دعوا البته به جای خاصی نرسید اما قهرمانی تائید کرد دو نفر از دوستانش راجع به بحث مجوز با پرسپولیس در ارتباط داشتند اما این ربطی به او نداشته است. او گفت دو نفر از دوستانش می توانند در این زمینه شهادت بدهند که چه اتفاقی افتاده است. دو دوست قهرمانی به دنبال دریافت مجوزی از باشگاه پرسپولیس برای گرفتن یکسری تجهیزات ورزشی برای یک باشگاه ورزشی بوده اند. دوستانی که این خواسته را با وساطت محمدرضا مولایی و آگاهی قهرمانی به پرسپولیس اعلام کرده بودند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 314454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =