سخنرانی مهم رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد از محورها و بخش های مختلفی برخودار بود.

به نظر شما مهمترین و جذاب ترین نکات در سخنرانی رئیس جمهور کشورمان چه بود؟‌

شما می توانید نظرات خود را در قالب کامنت در انتهای این مطلب ارائه کنید. نظراتی که بعد از ساعت هشت شب ارائه شوند فردا صبح منتشر می شوند. 

4949

کد خبر 314613

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 274
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود A1 ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    خیلی محافظه کارانه بود واضح حرف نمیزد
    • علی رضا IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      از اقای روحانی انتظار بیشتری داشتم ولی در کل خوب بود
    • ندا و آرمین IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      جناب روحانی میتونستن خیلی زیباتر و بهتر از این پیام ملت رو به دنیا بدن ( حتی با رعایت تمام سیاست های موجود داخلی)
    • بی نام A1 ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      مهم این بود که همه نشستن تا آخر با دقت گوش کردن. از جمله نماینده آمریکایی ها! 8سال گذشته یادتون نمیاد چطور بود؟
    • بی نام IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      اتفاقا کاملا صریح بود دیگه صریح تر از مذاکره با آمریکا؟
    • بی نام A1 ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      محمود جان! شما فامیلتون احمدی نژاد نیست؟! مگه مثل گذشته باید تند و بی ملاحظه حرف میزد؟ در ضمن حرفاش واضح بود فقط پیچیده بود که تحلیلگران و متخصصانی که باید منظورش بفهمن میفهمن.
    • بی نام A1 ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      متنش 2 قسمت بود. به نظر میومد قسمت اولشو شریعتمداری نوشته و قسمت دومشو اصلاح طلبا
    • مهشید A1 ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      اتفاقا خیلی واضحتر از 35 سال گذشته راجع به ارتباط با آمریکا صحبت کرد، همینطور مواضع مردم و دولت ایران برای تنفر از جنگ. خیلیم مسلط و پخته حرف زد. اینی که دوستان میگن دو بخش بود هم به نظر من برای اینکه حقیقتا نرمش قهرمانانه بود. قسمت اولش قهرمانانه بود قسمت دومش هم نرمش!!! مهم این بود که اونایی که سرشون به تنشون می ارزید پا نشدن برن.
    • بی نام A1 ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      کلا ایرانی جماعت مبهم و با کنایه، اما آمریکایی ها رک و بی پرده حرف میزنن رییس جمهورم باید عین خودمون باشه دیگه این فرهنگ ماست...
    • حامی نماد اقتدار ایرانی پرزیدنت دکتر حسن روحانی A1 ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      همینطور که در کامنت ها دیدم که دوستان گفتند قسمت دوم سخنرانی بهتر بود من هم تمایلم به قسمت دوم بود اما با کمی تامل و آینده نگری پی بردم که ایران نباید از موضع ضعف سخن می گفت و باید اقتدار خودش را و مقاومت خودش را نشان می داد تا آمریکا نتواند سو استفاده کند و کشور های تحت پوشش ما نگویند که ایران زیر بلیط آمریکا رفت به همین خاطر سخنان آغازین دکتر روحانی بیشتر آینده نگرانه و ژرف نگرانه بود و سخنان بخش دوم که به مذاق همه خوش آمد سخنانی از جنس صلح و امید و تدبیر و اعتدال سخنانی بود برای حسن ختام و هم برای فصلی نو از دیپلماسی مدبرانه و معتدلانه صلح گرایانه امیدواریم ایران عزیز پرچمدار دنیای جدید باشد و تازه به دوران رسیده ها رختشان را بر بندند
    • حمیدرضا A1 ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      77 30
      آقای روحانی کاملاٌ واقف است که وقتی سرمیزه مذاکره بنشینند چون آمریکایی ها دست بالا را دارند و چون گروههای فشار نه تنها داخلی بلکه خارجی (اعراب و اسرائیل ) برای به نتیجه نرساندن مذاکره ایران و آمریکا در تلاشند و بهرحال کم وبیش آنها در لفافه ما را تهدید خواهند بنابراین تمام هی وغمش این که مرتب به آنها و کشورهای ناظر بگه ::::بابا حالا که ما آمدهایم با شما صحبت کنیم ما را تهدید نکنید گوش کنید حرفهای ما را ما هم حرفهای شما را گوش می کنیم ----آقای روحانی چون از شکست مذاکرات نگران است میخواهد دنیا بداند ما حاضریم اما مرام مذاکره کنندگان ما شاید بخاطر مصالح دیگران اینگونه نباشد
    • احمد A1 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      اتفاقاً خیلی واضح همه مواضع خود رو تبیین کردند. از نظر من زیباترین صحبت ایشان اشاره به ظهور حضرت حجت با ذکر این فراز از قران کریم بود که جهان در انتها به صالحین به ارث می رسد.
    • بی نام IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      اصلا به نظر من متـنـش سخنرانیشون همون اولی بود... بعد از سخنــرانی اوباما مــجـبـــور شــدن قـسـمت دوم رو اضــافه کـنن!!! خوب سخنان پرزیدنت اوباما رو بدقت گوش کردم یعنی چی؟؟؟؟؟ شرط می بندم اگه آمار بگیرن حرف های اوباما وجهه ایران رو مثبت تر نشـون داده و تاثیرش بیشتر بوده تا حرف های آقای روحانی
    • بی نام A1 ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      به نظر من سخنرانی دکتر خیلی نرمش نداشت... از دکتر انتظار می رفت با نرمش بیشتر و کنار گذاشتن زخم های کهنه ... روزنه هایی از امید و تدبیر خود را نشان می داد.
    • بی نام IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      37 5
      جواب: سخنان رئیس جمهور اباما در مورد ایران... اما روحانی به حاشیه ها زیاد پرداخت . یعنی از دقیقه 2-3 تا چند دقیقه مونده به آخر اصلا به ما مربوط نمیشد. باید اونها رو کوتاهتر و مورد ایران رو پررنگ تر می کرد. آخر سخنرانیش خوب بود. در مورد آمریکا هم باید می گفت شما تحریم رو بردار ما هم آماده مذاکره ایم. به نظر شما نباید به جای اوبا روحانی از قربانی بود ایران در قبال سلاح شیمایی می گفت. به ما چه عراق و بحرین و سوریه. از سوریه بیشتر از ایران گفت.
    • بی نام IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      17 41
      جناب علی رضا خان حتما انتظار داشتی به امریکا بگه بخاطر تمام خباثتی که علیه ملت ایران انجام دادی بیا دستتو ببوسم
    • بی نام A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      34 8
      اتفاقا يه سياستمدار کارکشته هيچ وقت نبايد خيلي رک و صريح باشه. بقيه از ايشون ياد بگيرن.
    • nima A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      42 2
      اسم کشورى را نبرد تا باعث تنش شود
    • امیرحسین IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      29 9
      اگه از جنگ و خونریزی کمتر می گفتند بهتر بود
  • حميد ميلاني IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    71 47
    هدف دوم یعنی پذیرش اعمال حق غنی سازی و سایر حقوق هسته ای در خاک ایران تنها راه تامین هدف اول است. دانش هسته ای در ایران بومی شده و فن آوری هسته ای منجمله غنی سازی به مرحله تولید انبوه رسیده است. لذا تصور اینکه با مانع شدن ازبرنامه هسته ای ایران از طریق اعمال فشارهای غیرقانونی می‌توان صلح آمیز بودن چنین برنامه ای را تضمین کرد موهوم و به غایت غیر واقع بینانه است.
    • حمید A1 ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      23 22
      اوبا ما از اول حرفهایش تا آخرش که تمام شد مرتب از اعضایی شورای امنیت میخواست که یک قطعه نامه برای ابراز خشونت و جنگ علیه سوریه تصویب کنند و این در حالیکه بارها مشاوران و وزیر خارجه جان کری گفته که این حمله نظامی لازمه تا ایران حساب کار خودش را بکند و فکر نکند ما در مورد ایران نرمش به خرج میدیم و تهدید-تهدید و تهدید خوب روحانی هم از اول تا آخرش گفت آمریکا تهدید نکند - تهدید نکند و تهدید نکند
  • علیرضا A1 ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    همه ش عالی بود دمش گرم واقعا دلمون لک زده بود واسه این ادبیات ایرانی و اسلامی ناب.
  • حداد A1 ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    صلح در دسترس است. همین!
    • بدیع الزمان A1 ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      به همین خیال باش ...ماهیت منافغ آمریکا در تنش است...سخنان روحانی هم کلیشه ای و ناامید کننده بود .....بعد از 6 ماه که آمریکا افکار عمومی را اقنا کرد که به ایران به حد کافی فرصت داده رویکرد خصمانه خود را پیش از پیش جلو میبرد ..آمریکا ! مرگ بر نیرنگ تو....
    • بی نام IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      کاربر بدیع الزمان مثل اینکه بجای سخنرانی امثال،سخنرانی سال پیش رو گوش داده!!!آپ دیت باش عزیزم!
    • مجيد دلبندم A1 ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      52 6
      امثال يا امسال؟!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      1 1
      کاملا" موافقم منتهی اگر ذینفعان منتفع از وضعیت فعلی بگذارند
  • یاس IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    496 5
    این که فشار رو مردمه نه دولت...(شعر فردوسیم که عالی بود)
  • بی نام A1 ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    بازم که فلسفه بافی و روضه ی ایران غریبه توی جهان !
    • بی نام A1 ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      78 16
      خوب نبود. انتظارات رو زیاد کردند و بعد طبق معمول بیشتر سخنرانی یک متن مبهم و فلسفی شد. بیش از حد هم طولانی بود. پیشنهاد ویو یا موج (دنیا علیه جنگ و افراط گرایی) آقای روحانی کپی برداری از گفتگوی تمدن های آقای خاتمی به نظرم اومد (که اصلش هم سمبلیک و در عمل بی فایده بود). اگر همون مقاله واشینگتن پست شون رو می خوندند خیلی بهتر بود!
  • مرتضی A1 ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    380 7
    سخنان پرزیدنت اوباما رو به دقت گوش دادم !
    • بی نام IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      انگار اوباما رئیس جمهور ما بود امشب!!! اوباما گفت ایران قربانی سلاح شیمیاییه، ایران نمی خواد از سلاح های کشتار جمعی و ... استفاده کنه، ایرانی ها از آمریکا بخاطر کودتا و... ناراحتن و ... چقدر اسرائیلی ها میکوبنش حالا »»»» آخه آقای روحــــــــانی یه کلام بــی زر ورق می گــفتـی آمـریکا، شرط اول مـذاکره با ایــران بــر داشــتن بـار تحــریم ها از روی کمــر مردم ایــرانــه! و ما توی تحـریم با کـسـی حرفی نمی زنیـم، آقای اوبامایی که هر روز بیدار میشی ایران رو یه تحریم جدید می کنی اوضاع رو از این پیچیده تر نـکن!!!! »»» آخه به مااااا چه تحریم عراق و صندق رای بحرین و هواپیمای بی سرنشین و این حرفا؟!
  • بی نام IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    برقراری رابطه با امریکا
    • بی نام A1 ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      26 92
      کی گفت؟
    • حميد IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      21 4
      انتظار داشتي بعد از 35 سال بياد بگه باراك دوست داريم؟؟؟؟(منظور بي ناميه كه مي گه كي گفت؟)
  • امیر IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    195 7
    گرایش شدید ایشون به اعتدال! امیدوارم کل این 4 سال و انشالله 4 سال بعد با اعتدال و تدبیر شرایط ایران رو تغییر بدند و به دوران سختی ها و مشقت های مردم ایران پایان بدند.
  • نیما A1 ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    والا من هرچی سبک سنگین کردم دیدم قسمت اول سخنرانی اصلا با قسمت دومش همخونی نداشت
    • بی نام A1 ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      233 5
      دقیقا سخنرانیش دو قسمت بود، انگار برای دو دسته هدف متفاوت نوشته شده بود.
    • سعید A1 ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      339 9
      کلا سخنرانیش خیلی ساختاری و پیچیده بود بیشتر برای سیاستمداران و تحلیل گر ها حرف زد. بر عکس احمدی نژاد که مخاطبش سبزی فروش توی قاهره بود!
    • بی نام IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      67 5
      اتفاقا منظور ایشون در کل آمادگی برای مذاکره بدون عقب نشی در مورد حق انرژی هسته ای و دیگر موارد بود
    • مهدی A1 ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      173 6
      قسمت اولشو خودش با یه اصولگرا نوشته بود . قسمت دومشو خودش با ظریف نوشتند!! کاش قسمت اولش نرم تر بود
  • امین FI ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    231 7
    انتظار بیشتری داشتیم ، ولی منطقی و حساب شده بود با امید به آینده
  • milad IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    322 4
    گفته فردوسی، شاعر بلند آوازه ایران؛ بکوشید نیکی به کارآورید چو دیدید سرما، بهار آورید
  • بی نام IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    232 7
    شعر فردوسي خيلي خوب بود
  • میلاد A1 ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    ظریف ترین نکته آیه ای بود که خونده شد چون اشاره به زبور که کتاب مقدسی برای یهودیان هست داشت و همچنین راجع به وعده الهی که کشترک همه ادیان هست بود
  • بی نام IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    جذاب؟ من كه واقعا نا اميد شدم
    • بی نام IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      99 30
      نا امید از اینکه با باز شدن در های کشور از نون خوردن بیوفتی یا نا امید از آینده کار دلالی دلار؟
    • احسان A1 ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      45 27
      از همه جا صحبت کرد جز درد ایران وایرانی با رفتار و سخنرانی امروز ایشان امید به آینده شاید نمیدانم
    • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      27 4
      به نظر منم میتونست بعد از اون همه نرمش اوباما لا اقل در ظاهر، یکم دوستانه تر باشه. اوباما انصافا لا اقل در سخنرانیش فوق العاده به ایرن حال داد.
  • بی نام EU ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    خیلی مثبت بود و پر امید . ضمن اعلام نگاه امیدوارانه به مذاکرات و حل و فصل مشکلات به خوبی تونستند بر حق ایران و ایرانی بدون افراطی گری و تکرار حرفهای صد من یه غاز بعضی ها در گذشته!!! تاکید کنند...به نظر من عالی بود
    • بی نام A1 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      82 35
      موافقم ... عالی بود ... عااااااااااااااااااااالی ...
  • داریوش هخامنش A1 ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    تمام سخنان رییس جمهور بوی ناب سیاست خارجی میداد.
    • بی نام IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      13 9
      تو باغ نیستی
    • پاسخ به بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      0 0
      تو باهوشی بابا! بعدی...
  • رهام A1 ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    صلح در دسترس است
    • بی نام IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      69 6
      صلح شعـار نیست یه حرکتی هم باید بکنی... وقتی اوباما داره میگه در گذشته کودتا کردیم برضدشون، اونا گروگانگیری کردن تو سفارتخونه ما و قربانی شدن ، فتوا دادن و.... آقای روحانی چی میگه؟ صلح در دسترس است؟؟؟ که چی؟؟ چرا بعد از این همه سال فرصت سوزی، بایـد در لـفافـه صحبت کنیـد؟؟؟ یه روز زودتر هم فشـار تحریم رو از رو مـردم بردارید یـه روزه!
  • مهدی IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    کلن انتظار بیشتری از سخنرانیش داشتم
  • محمدرضا A1 ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    اونی که فکر می کردم نبود.......متاسفانه گروههای فشار در دو طرف سهولت انجام امور را از بین می برند
  • بی نام IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    نکته جذاب چندانی نداشت جز چند قسمت ، بهتر از این می تونست باشه.بیشتر از این باید از ایران صحبت می کرد تا از کشورهای دیگه.
    • مسعود IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      30 4
      1- تحریم برای سیاست مداران فشار ایجاد نکرده و فشار اصلی بر دوش مردم است. و دولت عراق رو هم که مثال زدن 2- سخنان اوباما رو به دقت مطالعه کرم 3- حل و فصل رابطه ایران و آمریکا در چهارچوب مشخص 4- ایران قربانی سلاح های هسته ای و خواهان برطرف سازی نگرانی های غرب در موضوع هسته ای 5- دانش هسته ای در ایران بومی شده و حق ایران است که فناوری غنی سازی را در خاک این کشور ادامه دهد 6- تاکید بر صلح به جای زور و قدرت نظامی در جهان و... دیگه میخواستی چی بگه... ؟ خواهشا انتظاراتونو کم کنید مثل اینکه سخنرانی رئیس جمهور قبلی رو اصلا ندیدین یا یادتون رفته...
  • بی نام A1 ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    به نظرمن بیتی که از فردوسی خوند خیلی خوب بود. کل سخنرانی معمولی بود!
    • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      2 1
      اونم کار دکتر ظریف بود ;)
  • علی A1 ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    99 1
    گزینه صلح به جای گزینه جنگ
  • علی 7 A1 ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    حرف جدیدی نزد حرف های تکراری با لحن ملایم تر
  • احمد IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    96 7
    دعوت صلح به نام ایران خیلی برای من جالب بود
  • ehsan GB ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    اولش که اصلا نفهمیدم چی گفتن.بعدش دوباره رفت سراغ فلسطین.بنظرم خیلی بهتر میتونست صحبت کنه در کل چیز جذابی تو سخنرانیش نبود.
  • کاوه IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    73 4
    تحریمها بیش از همه مردمان عادی را در بر می گیرد . درباره امریکا خوب گفت
  • عارف IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    196 6
    همین که از اسراییل صحبت نکرد و تنش زدایی کرد خوبه
    • بی نام IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      39 38
      منظورشون از "بازیگــر نو ظـهــور" اسـرائیل نبود؟؟؟؟ همون حرفای تکراری فقط با کلمات بازی شده بود
    • ام.جی A1 ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      25 5
      منظورش از قدرت های نو ظهور این کشورای کوچیک بود که شاخ میشن نه اسراییل
  • بی نام A1 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    انظارم بیشتر از اینا بود، اوایل سخنرانی ضعیف بود تقریبا اواخرش یکم بهتر شد.
    • بی نام EU ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      39 34
      اتفاقا بخش اولش خیلی دیپلماتیک بود ...مثل یه کلاس درس آموزنده ...ما هم مثل اینکه به ادبیات دوره قبل عادت کردیم !!
  • سارا A1 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    44 5
    گفتمان های تبلیغاتی و بی اساس دین ستیزانه، اسلام هراسانه، شیعه هراسانه و ایران هراسانه به واقع تهدیدی جدی علیه ثبات جهانی و امنیت انسانی است. ... چه اقدامات ناهنجار و چه جنایت ها در سه دهه گذشته صورت نگرفته است؟ تسلیح صدام حسین به سلاح های شیمیایی و حمایت طالبان تنها نمونه ای از این جنایت هاست ... آنهائی که دم از تهدید ایران می زنند، یا خود تهدید علیه صلح و امنیت بین المللی اند یا به تهدید دامن می زنند. ایران نه فقط تهدید نیست، بلکه در آرمان و عمل، پیوسته منادی صلحِ عادلانه و امنیت همه جانبه بوده است.
  • مهدی A1 ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    210 6
    همین که بلند نشدن سالنو ترک کنن بسیار مشعوف گشتیم
    • مرجان A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      9 5
      یعنی تمام امیدت به این سخرانی ترک نکردن صندلی ها بود؟
  • بی نام IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    88 35
    حرف دل ما رو نزد که چه فایده ، بابا برو بشین ببین باراک چی میگه دیگه ، خو چه فرقی با این روسای دو رو دارن
  • بی نام A1 ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    83 9
    اعتدال.اعتدال.اعتدال. که زیباترین واژه برای عصر کنونی ماست.به امید موفقیت دولت تدبیر و امید
  • محسن IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    111 8
    انتطار ما از ایشون بیشتر بود.خیلی قوی تر از این می تونستن صحبت کنند.با این وجود 10 دقیقه اخر بهتر از بقیه بود
  • سید مهدی A1 ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    111 6
    نکته جالبش اینه که اوباما گفت ایران قربانی سلاح های شیمیایی شد و آقای روحانی هم گفت میلیونها عراقی از تحریمها آسیب دیدن کاشکی حداقل میگفتی میلیونها ایرانی تو جنگ عراق علیه ایران آسیب دیدن هموطنان ایرانی واجب تر بودن به خدا اما اونجایی کهدرباره دانشمندان هسته ای هم گفت عالی بود
    • بی نام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      18 1
      آخه مرغ همسایه غاز است
  • مهدی IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    80 8
    احمدی نژاد نبودش!
    • بی نام A1 ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      113 1
      بخش صداهاى غايب شركت كرده!
  • مجتبى IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    69 11
    براي شروع خوب بود حالا بايد منتظر اوباما باشيم تا ببينيم چه ميكنه ! آقاى روحانى مواضع جمهورى اسلامى رو بيان كردند و به مزاج غربي ها هم روي خوش نشان داد پس با اميد به آينده زنده باد ايران ...!
  • روح الله IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    77 15
    عزت ایرانی.تدبیر وامید..........شاید خیلیا انتظار حرفای دیگه ای داشتن ولی الان که فک میکنم عالی بود.عالی.تو رو خدا صبور باشید مردم ایران. صبور.مراقب باشیم از هول حلیم نیفتیم تو دیگ.به امید خدا همه چیز درس میشه
  • نیما A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    54 19
    قسمت های اول سخنرانی خیلی با صلابت از مواضع اصلی مورد حمایت ایران بدون نامبردن از کشور خاصی طوری که شا خکاشون د تکوننخوره دافع کرد هم سوریه هم فلسطین و بدون کاربردن اسم رژیم غاصب ولی دفاع شو کرد چیزی کم نذاشت
  • سجاد مقدم IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    در این سالها، یک صدای مسلط پیاپی شنیده شده است که "گزینه جنگ روی میز است" ، اما امروز بگذارید در برابر این سخن ناکارآمد وغیرقانونی بگویم "صلح در دسترس است." آری به حسن روحانی . رئیس جمهور دانشمند و فرهیخته و این شیخ دیپلمات
    • بی نام EU ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      55 4
      این جمله واقعا عالی ترین بخش حرفهای امشب دکتر روحانی بود ...عااالی
  • رضا RS ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    بعد از هشت سال امشب یک نفس راحت کشیدیم قسمت دوم سخرانی خیلی منطقی و امیدوارانه بود
    • بی نام A1 ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      32 3
      پس تا صبح راحت بخواب البته مثل من
  • مهدی IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    43 7
    واقعاً منطقی و حساب شده و زیبا سخن گفت آقای روحانی. *** بکوشیدُ نیکی به کارآورید *** چو دیدید سرما، بهار آورید ***
  • عباس IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    31 4
    ائتلاف برای صلح...
  • مهدي A1 ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    32 6
    براي مائي كه چند وقتي با اين نوع گويش ديپلماتيك در سازمان ملل دور بوديم همه حرفها جالب بود! در مورد اوباما اما يه چيز ديگه بود
  • مهرداد A1 ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    11 3
    بخش تروریسم خوب بود
  • بی نام IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    23 3
    راجب اوباما حرف زد
  • amir IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    28 3
    نشون داد که نمی خواد مملکت ها رو به جون ایران بیندازه نمی گفت امریکا یا اسرائیل می گفت ملتی.... اینجوری بهتره
  • سروش A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    29 4
    بصورتی کاملا سیاست مدارنه طوری که همرو راضی کنه حتی تندرو های ایران و آمریکا
  • بابا A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    31 4
    ای کاش از رو خوانی نمیکرد متن سخنان در دو مرحله تهیه شده است
  • بی نام A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    41 9
    خيلى عالى صحبت كرد، از حقوق مردم ايران دفاع كرد، تروريست و افراط رو محكوم كرد، خشونت رو محكوم كرد و آخرش هم كه از صلح به جاى جنگ گفت حرفاى منطقى و حساب شده اى زد. از اوضاع پر تنش منطقه هم خوب گفت كه تعادل و توازنش بهم ريخته. حرفاى اضافى هم كه در فرهنگ و صحبت هاى اونها وجود نداره و نمى فهمند هم نزد. ديپلماتيك حرف زد و صلح جويانه. كلمه اى هم اسم اسرائيل رو نياورد اونجا كه از مردم فلسطين گفت.
  • لاله US ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    39 5
    کاش بخش اول که خودش یه مقاله علمی بود رو اختصاص می داد به موضوعات ایران محور تر. متاسفانه سیاسیون ما هنوزیاد نگرفتن که اونجا باید ساده تر و موجزتر سخن بگن. از روی متن هم نخونن اشاره به تسلیح صدام به سلاح های شیمیایی، اشاره به رویکرد ایران هراسانه، شعر فردوسی ولی می شد بهره بیشتری گرفت
  • حسن IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    30 3
    شعر فردوسی شاعر پر آوازه ایرانی
  • بدیع الزمان A1 ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    24 71
    هیچ جیز جالبی نگفت....کلیشه ای و ناامید کننده ....این خط و این نشون .....بعد از 6 ماه که آمریکا افکار عمومی را اقنا کرد که به ایران به حد کافی فرصت داده رویکرد خصمانه خود را پیش از پیش جلو میبرد ..آمریکا ! مرگ بر نیرنگ تو....
  • رحمن A1 ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    39 5
    بعضی از قسمت های سخنرانی واضح نبود قرائت خطابه بود تا سخنرانی در کل خیلی بهتر از سخنرانی احمدی نژاد بود
  • امین IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    19 10
    خوب بود ، راضیم ازش ...
  • سعيد AE ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    44 3
    از اينكه كسي مجلس ترك نكرد و همه نشستن به سخنان اقاي روحاني گوش دادن خودش هم خوبه..به اميد موفقيت سربلندي براي روحاني و ايران.
  • بی نام US ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    61 4
    پارت اول خیلی بد. پارت دوم هیجان انگیز و عالی مخصوصا جایی که گفت پرزیدنت اوباما
  • ايمان EU ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    36 3
    تنش زدايي با ايالات متحده و دقت در سخنان اوباما
  • ارموند IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    8 3
    فشار///و فشار
  • محمد IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    36 2
    اولش نا امید کننده بود، من همش میترسیدم که الان همه سالن رو ترک می کنند اما آخر سخنرانی آقای رئیس جمهور رضایت بخش،حداقل برای من بود.... اما بنظرم میتونست بهتر از این باشه..... و در جواب بعضی دوستان باید بگم که جذاب بودن برای مخاطبین عادی، ملاک سنجش کیفیت سخنرانی نباید باشه اما فک کنم چراغ سبز برای مذاکره رو نشون دادند.....(این مهمترین نکته بنظرم بود)، بازم میگم در مجموع میتونستن از وقتشون بهتر استفاده کنند.
  • امینس A1 ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    73 13
    چرا تقاضای رسمی کاخ سفید برای ملاقات دو جانبه رو رد کردن؟؟!!! خواهشا نگین که تکذیب شد چونکه بعدش مقامات کاخ سفید به رویترز اعلام کردن ایران به درخواست ما پاسخ رد داده و گفته امادگی نداریم...ضیافت ناهار سازمان ملل هم که اونجوری!! اوباما بدبخت کلا داشت چرخ می زد تا روحانی و وزیر خارجه بیان که کلا ضایع شد...آخه چراااااا؟؟!!!! روحانی باهات قهرم تا قیامت!!!!!!!!!!! یکی به من تضیح بده...واقعا ناامید شدم...
    • sasha IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      6 9
      سلام اگر دقت کرده باشی جناب روحانی نمیخواد رابطه همراه با حقیر شمردن ما ایرانی ها باشد امام حسین هم ندای هیهات من الدلت سر داد
    • بی نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      2 0
      بخاطر فشار افراط گرایان وطنی ترجیح داد دیدار بعدا صورت بگیرد احتمالا بعد از جریان هسته ای
  • علی IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    26 10
    ادب ، آرامش ، پرهیز از شعار هایی که به فشار روی ملت منتج میشدند و در عین حال بسیار سلیس و نافذ و پر قدرت
  • امید A1 ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    51 30
    به نظر من برگشتیم به همون خونه اول اصلاً از آقایی روحانی این انتظارونداشتیم !!!!!
  • ارموند IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    37 13
    منتظر جیز دیگه ای بودم
  • سامیه IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    41 3
    ختم کلامش خوب بود در "زبور " نوشتیم که روزی زمین را با مردمانی صالح پر میکنیم......
  • امین IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    97 9
    اوباما شجاعانه تر از آقای روحانی در مقابل تندروها ایستاد
    • بی نام GB ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      9 77
      خجالت داره واقعا، که رئیس جمبهورتو به یک قاتل میفروشی
    • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      5 2
      اگر انتظاری رو که از دو رئیس جمهور داشتیم رو بخواهم برسی کنم به اوباما امتیاز بیشتری میدم مطمئنا هر دو از طرف افراطی های کشورشون تحت فشار هستند اما کسی که در مقابل خواست افراطی ها کمتر اهمیت قائل شد به نظرم روحانی نبود چرا باید به درخواست ملاقات از جانب امریکا جواب رد بدهیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونها درخواست ملاقات کردند نه ما؟ این ترس از افراطی های داخلی نیست این خواست روسیه و اسرائیل نیست بعد بشینید بگید ما منتظر چه و چه هستیم تا مذاکره کنیم ما هم که مهم نیست زیر فشار های زندگی چه اتفاقی برامون می افته
  • درود بر اون شرفت روحانی GB ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    18 52
    آنچه بر مردم مظلوم فلسطین می رود، چیزی جز یک خشونت ساختاری نیست. سرزمین فلسطین در اشغال است. حقوق اولیه فلسطینیان به طور فاجعه باری نقض می شود و آنها از بازگشت به خانه، محل تولد و دسترسی به سرزمین مادری محرومند. جنایاتی که بر مردم بی گناه فلسطین می رود، خشونت نهادینه ای را به نمایش می گذارد که برای توصیف آن، آپارتاید مفهوم و واژه کم وزنی بنظر می آید.
  • پیمان IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    56 10
    اولش افتضاح بود ولی اواخر سخنرانیش خوب بود ولی از روحانی بیشتر انتظار می رفت امیدواریم دستاوردش مثبت باشه
  • بی نام A1 ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    53 13
    یاد سخنرانی تاریخی آقای خاتمی بخیر من که انتظارم از آقای روحانی خیلی بیشتر از اینها بود.
  • علی IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    34 10
    خوب بود ولی در کل انتظار بیشتری از آقای روحانی داشتیم
  • بی نام DE ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    28 2
    ائتلاف جهانی برای صلح؛ و دنیای عاری از خشونت بسیار زیباتر از ائتلاف برای جنگ است!
  • سام A1 ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    20 3
    رضایت از رابطه با آمریکا - شفاف سازی هسته ای -احترام متقابل و اینکه ملت ایران خواهان صلح و آشتی هستن ولی ای کاش از سوریه چیزی نمی گفت
  • احمد A1 ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    43 3
    منم اولش کمی نگران شدم ولی انصافا از موضع قدرت حرف زد چون تندروهای داخلم باید آروم میکرد. آخرش که خیلی خوب جمعش کرد همین که بگه بدون تاخیر قصد مذاکره و حل موضوع داریم عالیه توپ انداخت تو زمین اونا فقط خدا کنه از داخل بعضییا سنگ نندازن بوی تغییر ز اوضاع جهان می آید... با امید اون روز
  • بی نام IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    44 3
    انتظار ما از واشنگتن شنيدن صداي واحد است !
  • بی نام A1 ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    25 5
    به نظرم اوباما خیلی شجاعانه تر حرف زد البته نسخه انگلیسی رو که تو سایتای دیگه میخونم . . . انگار با نسخه فارسی، متنش فرق میکنه نمی دونم چرا
  • امین پژ FI ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    36 1
    بکوشید و نیکی به بار آورید / اگر دیدید سرما، بهار آورید
  • بی نام A1 ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    77 8
    قسمت اول حرفاشون مصرف داخلی داشت . فراموش نکنید که گروههای افراطی داخلی دنبال بهانه هستن .. در هر صورت چیزی که باید میگفت رو گفت .. سطحی نگر نباشیم .. خارجی ها هم میدونن باید روی کدوم جملات تمرکز کنند در کل به نظر من عالی بود روحانی کارش درسته ..
    • بی نام IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      20 22
      دقيقاً
  • سارا A1 ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    39 5
    من عمیقاً به آینده امیدوارم......
  • habib IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    18 2
    ایران به دنبال تعامل سازنده بر اساس احترام متقابل و منافع مشترک با دیگر کشورهاست و در این چارچوب در پی افزایش تنش با ایالات متحده نیز،نیست
  • اميد IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    35 2
    اونجا كه فرمودند سخنان اوبامارا با دقت شنيدم
  • بهنام IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    33 3
    من سخنان امروز پرزیدنت اوباما را با دقت دنبال کردم ؛ در صورت عزم سیاسی رهبران آمریکا و خودداری از دنبال کردن منافع گروه های فشار جنگ طلب، می توان به چارچوبی برای مدیریت اختلافات رسید. در این چارچوب موضع برابر، احترام متقابل و اصول مسلم شناخته شده بین المللی باید مبنا باشد؛البته در این زمینه انتظار ما از واشنگتن شنیدن صدای واحد است. خوب بود...اما میتونست بهتر باشه.
  • مانا IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    27 33
    انتظار بیشتری میرفت من راضی نبودم بخصوص قسمت اول حرفاش نآمیدم کرد من از 20نمره بهش نمره 10 میدم در ضمن انتظار نداشتم از روی کاغذ حرف بزنه اگر صحبت های خودش رو میکرد بهتر بود
    • بی نام A1 ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      24 7
      من هم از قسمت اول حرفاشون ناامید شدم اما قسمت اخر خوب شد ولی توقعم بیشتر از اینا بود
    • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      1 1
      دوست عزیز از نظر آداب سخنرانی هیچ ایرادی نداره که از روی نوشته چیزی رو خوند..اتفاقا در همچین سخنرانی مهم و طولانی این رو القا میکنه که برای تک تک جملا ها فکر شده و بدون فوت وقت و از دست دادن رشته کلام حرف ها زده میشه..من هم ابتدای سخنرانی ناامید شدم اما در انتهت واقعا به سیاست مدارانه بودن این سخنرانی پی بردم..بدون اینکه خیلی ملتمس رابطه باشیم در مواضع پایداریم اما در پایان به رابطه امیدواریم اگه صدای واحد بشنویم..شعر فردوسی هم عالی بود
  • علي IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    احمدي نژاد يچيز ديگه بود
    • بی نام A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      9 5
      آره خب ، واقعا یه چیز دیگه بود ........ بگم ؟ بگم ؟ بگم ؟
  • بهنام IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    39 10
    حرفاش آخر سیاست بود یه جوری سخنرانی کردند که نه سیخ بسوزه نه کباب مثلا در داخل کشور هیچکس ازجمله موافقان ومخالفان رابطه با امریکا نمی تونه بگه که رئیس جمهور مخالف و یا موافق رابطه با امریکاست و خواست بر خلاف تبلیغات برخی کشور ها در سالهای اخیر اعقاید جامعه جهانی را نسبت به مردم ایران تغیر بده از رای که به آقای روحانی دادام خیلی خوشحالم
  • بی نام GB ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    31 15
    اجازه دهید به پرونده هسته ای ایران اشاره کنم. پذیرش حق طبیعی، قانونی و مسلم ایران، بفرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ساده ترین راه حل این موضوع است.
  • هومن / رشت A1 ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    50 12
    بعد اینکه شعری از فردوسی خوند تو خونه همه به احترامش دست زدیم کاش آخرشم با یک شعر از شاعران عزیز ایران به پایان می رسوند
  • دوستدار وطن IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    احمدی نژاد حرفاش منطقی تر بود.
    • بی نام IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      95 14
      اشتباهي مثبت دادم!!!متاسفم واسه كسي كه منطقش منطق احمدي نژاده!
    • بهنام IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      36 13
      برو...
    • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
      0 0
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (دوستدار وطن) کلی خندیدم
  • عمو سعيد A1 ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    40 7
    در عين حالي كه محكم و با اراده و قوي حرف ميزد كاملا دوستانه و آرامش بخش سخن مي گفت.
  • علی ایرانی A1 ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    32 8
    بسیار واقع بینانه ، شجاعانه و منطقی بود. قسمت های مربوط به تحریم ، ترور دانشمندان هسته ای و نیز شعر فردوسی عالی بودند خسته نباشند.
  • بی نام IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    41 9
    قسمت دوم سخنرانى عالى بود ،متاسفم براى كسايى كه انقدر سطحى و عوامانه نظر ميدن،ايشون به هر حال رييس" جمهورى اسلامى"هستن ،قرار نيست از چارچوب خارج بشن چون أصلا ممكن نيست،مهم لحن،ادبيات،ادب و بعضى جمله هاى كليدى لابه لاى حرف ها هست كه عوام متوجه نميشن!!! در كل بسيار خوب بود
  • 111111111111 A1 ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    29 3
    1-منافع ملی ایران ایجاب می کند در برابر ابهامات "شفاف سازی کامل" انجام دهد 2-ضمن محکوم کردن هرگونه استفاده از سلاح های شیمیایی، از پذیرش کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی توسط سوریه استقبال می کنیم 3-ما خواهان افزایش تنش با امریکا نیستیم بلکه در صورت رعایت احترام متقابل خواهان حل اختلافات در یک چارچوب مشخص هستیم 4-دوران بازی با حاصل جمع صفر گذشته است 5-طرح شعار "جهان علیه خشونت" 6-باورهای بنیادین مذهبی و اخلاقی،دکترین نظامی ایران،بیت فردوسی،ناکید بر شنیدن پیام سحنرانی اوباما،تاکید بر پیام انتخابات ایران،محکومیت اسلام هراسی وایران هراسی،محکوم کردن خشونت و القای فضای اعتدال و امید،نمایش مظلومیت ایران در قضیه جنگ و ترور دانشمندان هسته ای،
    • 111111111111111 A1 ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      29 3
      ائتلاف برای صلح و آیه ی قرآن عالی بود که یادم رفت
    • 1111111111111 A1 ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      9 3
      امیدوارم دوستانی که منفی میدن دلایلشون رو هم بیان کنند مرسی
    • 111111111111111 A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      2 1
      از تمام دوستان میخوام به بازتاب های این سخنرانی و نگاه خبرگزاریها دقت کنند
  • خارجی A1 ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    16 34
    لحن سخنرانی خوب بود ولی مضنون آن ضعیف بود برای بار اول بد نبود باید بیشتر تمرین کنه
    • بی نام IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      25 4
      مضنون چيه آخه؟؟؟؟مضمون!
  • مینا EU ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    40 2
    در این سالها، یک صدای مسلط پیاپی شنیده شده است که "گزینه جنگ روی میز است" ، اما امروز بگذارید در برابر این سخن ناکارآمد وغیرقانونی بگویم "صلح در دسترس است."
  • بی نام IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    42 3
    انتظارات بالا رفته بود ، اگر شما به ٦ ماه پيش برگرديد متوجه ميشيد كه اين سخنان عالي بود براي روابط در تنش ايران و غرب . شعر فردوسي عالي بود و همچنين گفتمان صلح . يادآوري ميكنم در ٦ ماه پيش ايران به عنوان كشوري جنگ طلب كه در پي اغتشاش و نابودي اسراييل بود شناخته ميشد ، البته به غلط . موضوع ديگه ما در دنياي واقعي هستيم نه در رويا ، بله مشكلات بايد حل بشه ، اما تندروهاي داخلي و خارجي هم بايد مهار باشن و نبايد بهانه دستشون داد تا اوضاع را به هم بريزن . اندك اندك جمع مستان ميرسد/اندك اندك نوبهاران ميرسد .
  • بی نام IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    40 11
    اوایل سخنرانی همش داشتم به خودم بد و بیراه میگفتم که چرا اینقدر خنگم حرفای آقای روحانی رو نمیفهمم!...اما میبینم خیلی ها از بخش اول سخنرانی ایشون ناراضی هستن!... همه با چشم باز خوابشون گرفت دیگه... واقعا اگر بخش اول رو حذف می کردن و فقط همین یه جمله "بجای تهدید و گزینه جنگ رو میز است، بگیم: صلح در دسترس است"رو می گفتن خیلی بهتر بود. در کل من که اصلا خوشم نیومد! اوباما بیشتر از ایران گفت و یه جوری طرف ایران رو گرفته بود. اما ما؟؟؟!!!
  • مینا EU ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    18 2
    تحریم های غیر عادلانه،به عنوان جلوه دیگری از خشونت،ذاتاًضد صلح و ضد بشری هستند که برخلاف تبلیغات تحریم گران، دولت ها و نخبگان سیاسی را هدف قرار نمی دهند، بلکه بیش از همه مردمان عادی را قربانی دعواهای سیاسی خود می کنند.
  • احسان A1 ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    16 3
    جالب ترین نکته این بود که جایی را برای کسی نگذاشت که اعتراض به گفتهایش بکند. یعنی هر کسی در سطح خودش برداشت ( خوب) میکند. من فقط نتونستم کلید این سخنرانی رو متوجه بشم . اونم بخاطر خواب آلودگیمه.
  • مینا EU ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    12 2
    تحریم های غیر عادلانه،به عنوان جلوه دیگری از خشونت،ذاتاًضد صلح و ضد بشری هستند که برخلاف تبلیغات تحریم گران، دولت ها و نخبگان سیاسی را هدف قرار نمی دهند، بلکه بیش از همه مردمان عادی را قربانی دعواهای سیاسی خود می کنند.
  • بی نام A1 ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    45 34
    بیشتر انتظار داشتیم احمدی نژاد هم همین حرف. ها رو می زد.انگاری ما امریکا رو تحریم کردیم
  • سیدمهدی موسوی IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    62 5
    همین که کل سیاستمداران جهان و تمام نمایندگان جهان بجز اسرائیل حضور داشتند این یعنی بازگشت ایران به آغوش جامعه جهانی در قدم اول !!! یادتون میاد سال گذشته همین موقع آق محمود داشت توی مجمع حرف می زد که ناگهان بان کی مون از پشت زد روی شونه اش و گفت محمود جان رفتنی برق های سالن رو هم خاموش کن - کلید رو هم بده نگهبانی بعد برو !!!!!
  • سعید IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    39 13
    چرا بعضی ها فکر میکنند همه چیز عوض شده لحن حرفها عوض شده حرف ها همونه فقط یک کمی قشنگ تر و بااحتیاط
  • بی نام EU ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    10 5
    جمهوری اسلامی ایران ضمن پافشاری بر اعمال حقوق خود و ضرورت احترام و همکاری بین المللی در اعمال این حقوق، آماده گفتگوهای بدون تأخیر برای اعتمادسازی متقابل ورفع دوسویه ابهامات از طریق شفافیت کامل می باشد.
  • حامی نماد اقتدار ایرانی دکتر حسن روحانی A1 ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    44 6
    همینطور که در کامنت ها دیدم که دوستان گفتند قسمت دوم سخنرانی بهتر بود من هم تمایلم به قسمت دوم بود اما با کمی تامل و آینده نگری پی بردم که ایران نباید از موضع ضعف سخن می گفت و باید اقتدار خودش را و مقاومت خودش را نشان می داد تا آمریکا نتواند سو استفاده کند و کشور های تحت پوشش ما نگویند که ایران زیر بلیط آمریکا رفت به همین خاطر سخنان آغازین دکتر روحانی بیشتر آینده نگرانه و ژرف نگرانه بود و سخنان بخش دوم که به مذاق همه خوش آمد سخنانی از جنس صلح و امید و تدبیر و اعتدال سخنانی بود برای حسن ختام و هم برای فصلی نو از دیپلماسی مدبرانه و معتدلانه صلح گرایانه امیدواریم ایران عزیز پرچمدار دنیای جدید باشد و تازه به دوران رسیده ها رختشان را بر بندند
    • حامد A1 ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      10 6
      درود بر حاج حسن روحانی و حامیان با ذکواتش درست فرمودید قسمت اول سخنان لازم و قوام بخش قسمت دوم سخنان بود
    • ایمان به تدبیر A1 ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      12 4
      صحیح است بخش اول و دوم لازم و ملزوم و لاینفک از هم بودند متاسفم برای کسانی که به تدبیر دکتر شک می کنند افرادی که یک روز به روحانی رو می کنند و یک روز به آن پشت می کنند و هر روز مذبذب اند انسان هایی هستند که از اعتدال بویی نبرده اند و همواره افراطی هستند و لیاقتشان همان رئیس جمهور قبلی است آنها باید در چونان شرایطی زندگی کنند این وضع امیدوارانه برای اعتدالیون خوش است و کسانی که به تدبیر دکتر شک می کنند همان بهتر که دیگر خود را حامی رئیس جمهور ندانند حامی عزیز امثال شما اگر کم هم باشند کافی است حامی باید به رئیس جمهور اعتدال و به تدبیراتش ایمان داشته باشد درود بر تو حامی با ایمان
  • بی نام A1 ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    36 8
    حرفای ایشون دوبخش داشت: بخش اول حرفهایی که واسش نوشته بودن و بخش دوم حرف دل مردم بود.
  • کنار میانه رو ها A1 ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    16 5
    صلح در دسترس است. هوشمندانه روحیه جنگ طلبی شان را نمایان کرد با دعوت به صلح ، آنان را در ذهن ها مجبور به پذیرش دعوت نمود.
  • آگاه IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    33 13
    خیلی خوب صحبت نکردحرفهای تکراری زدولی به کشوری هم توهین نکرد،ماابتدابایدمسائل مملکت خودمان راحل کنیم وسپس به کمک فلسطین برویم چون آدم تازمانیکه خودش مریض است نمیتواندبه درددیگری رسیدگی کند،روحانی می توانست باحرفهای جدیدتری مانندآنچه پرزیدنت اوباماگفته بود،هیجان بیشتری به وجودآوردمجامعه جهانی رابه سمت ماسوق دهدهرکس مسئول مملکت خودش می باشدودرصورتی گه ملت آن سرزمین سیرباشندمی توان به ملتهای دیگرهم کمک کردنه اینکه مردم ایران درذلت باشندولی بخواهیم سرمایه ایران راصرف دیکتاتوری وجنگ ودرگیری دیگران بکنیم ،خودمادرشدیدترین تنگنای اقتصادی قرارداریم وهرروزه مسائلی رادرمملکت می بینیم که هزاران بارطلب مرگ می کنیم ولی بعضیهاخودرابه خواب زده اند
    • 1111111111111 A1 ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      14 5
      ببینید بنده نمره 17 از 20 رو میدم اما با این بخش از صحبت شما که فرمودید کاش یکی دو جمله کلیدی سورپرایزکننده می داشت بسیار موافقم
  • فرشید IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    42 8
    به نظرم جا داشت بهتر از اینا سخنرانی کنه! ولی قشنگ معلوم بود سخنرانیش 2تیکه بود ! بخش اولش تکرار صحبتهای احمدی نژاد با لحن معتدل بود ! ولی بخش دومش فوق العاده بود .
  • بی نام IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    38 9
    رهرو آن نیست گهی تند و گهی خسته رود. رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود! نمیگم عالی بود اما امیدوارانه بود کلا دکتر روحانی سیاستمدار قابلی هستند.
  • بی نام A1 ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    35 8
    ما باید تا کی صبر کنیم
  • فریما EU ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    49 6
    بکوشید و نیکی به بار آورید / اگر دیدید سرما، بهار آورید
  • آستیران EU ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    17 8
    خیلی هم سخنرانی خوبی بود حداقل صحبتی از مدیریت جهانی نشد !!!
  • amin paj FI ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    17 7
    بلد بود کجا صداش رو ببره بالا که مخاطب خوابش نگیره خوشم اومد انصافاً
  • 2222222222222 A1 ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    9 3
    با توجه به اینکه اولین سفر ایشان بوده رو با لحاظ کردن شرایط داخلی منطقه ای و جهانی و توجه به این نکته که در متن ایشان کلمات دارای بارحقوقی و قابل فهم برای سیاستمداران دنیا زیاد بوده نمره ی 8.5 از 10 رو میدم
  • بی نام A1 ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    10 4
    گزینه نظامی روی میز نیست. صلح در دسترس است.
  • بی نام IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    13 2
    خوب بود ولی بایستی صریح تر راجع به اثرات تحریم روی مردم و وضوح بیشتر راجع به درخواست ملت دولت صحبت می کرد
  • mani IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    14 4
    سخنان پرزیدنت اوباما را به دقت دنبال کردم..... ائتلاف برای صلح... آمادگی برای مذاکره ی همه جانبه... تحریم ها به مردم فشار می آورد، مردم کشور ها قاطی بازی های سیاسی شدند... درکل سخنرانی خوب و قابل قبولی بود بعد از ۸ سال بحران ادبیات. امیدوارم شرایط رو جناب دکتر روحانی بتوانند سامان دهند... بکوشید و نیکی به بار آورید/اگر دیدید سرما، بهار آورید....ا این دوستانی هم که راضی نبودند، انتظار ندارند که یکدفعه همه چیز عوض بشه، لصفا کمی صبر داشته باشید، شرایط داخل هم باید تغییر کند...
  • یاسر A1 ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    19 3
    نکته جالب در انتخاب آیه انتخابی فران را اگر در نظر بگیریم به این نتیجه می رسیم که در انتخاب تک تک کلمات این سخنرانی محاسبه دقیقی انجام شده بود. نقل آیه ای از قران در مورد آنچه در کتاب کلیمیان آمده در مورد مصلح جهانی
  • علی رضا خلجی فر A1 ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    5 6
    با طلوعی همچون خورشید و با نرمشی همچون قدم های شیر و با ادبیاتی آسمانی و شروعی آرام همچون باران رحمت الهی که جاودان و سرفراز کرد پرچم جمهوری اسلامی ایران را که با نام بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی و هدایت انقلاب با رهبری فرزانه حضرت آیة الله خامنه ای به کشوری نیرومند و مقتدر در صلح بانی منطقه و جهان ، دعوت جهانیان به فضای اعتماد سازی جمهوری اسلامی ایران برای ساختن جهانی زیبا به دور از جنگ و افراط گری بر سلطه طلبی و تجاوز به خاک کشورها و نابودی تروریسم ، جهان تاریک دولت های ملت ها را روشن کرد از تمدن و فرهنگ سیاسی جمهوری اسلامی ایران برای حفظ و احترام به تمام ارزش های بشری و سیاسی ، و در پایان با تقدیم شایسته ترین احترامات با جمله ی از گفتار پروردگار در جهان سیاست درخشید .
  • جنوبی A1 ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    20 12
    فوق العاده بود . (با توجه به صحبت های آقای اوباما ) آقای روحانی در عین حال که دست دوستی دراز کرد اما کاملا با اقتدار برخورد کرد و یادم انداخت که من به عنوان یه ایرانی باید غرور داشته باشم چیزی که کلا فراموش کرده بودم ! با این سخنرانی اگه اوباما بخاد همچنان رفتار قبل رو داشته باشه حاضرم تحریما دوبل بشه ! نون شب نداشته باشم ! از نبود دارو بمیرم ! امااا کمرم رو خم نکنم جلوی خارجی ها ! فوق العاده بود !!!!
  • داور A1 ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    23 5
    خیلی با احتیاط سحنرانی کرد آقای رئیس، آقایان و خانومها به خاطر بعضی از کوته نظران در داخل کشورم مبهم سخن می گویم
  • صابر US ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    22 4
    انقدر نگویید گزینه جنگ روی میزه .... صلح در دسترس تر است
  • گارداش IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    19 3
    كاش از تحريم هايي ميگفت كه تاثير بيشتر ان در سلامت و درمان بيماران دارد
  • محسن A1 ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    12 2
    فقط صلح به امید خدا
  • بی نام A1 ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    24 14
    حرف جدیدی نداشت منتظر یه حرف کاملا نوآورانه و جدید بودم
  • امین IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    15 4
    قسمت دوم سخنرانی
  • محمود IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    8 3
    ایران به دنبال تعامل سازنده بر اساس احترام متقابل و منافع مشترک با دیگر کشورهاست و در این چارچوب در پی افزایش تنش با ایالات متحده نیز،نیست. من سخنان امروز پرزیدنت اوباما را با دقت دنبال کردم ؛ در صورت عزم سیاسی رهبران آمریکا و خودداری از دنبال کردن منافع گروه های فشار جنگ طلب، می توان به چارچوبی برای مدیریت اختلافات رسید. در این چارچوب موضع برابر، احترام متقابل و اصول مسلم شناخته شده بین المللی باید مبنا باشد.البته در این زمینه انتظار ما از واشنگتن شنیدن صدای واحد است.
  • ذاکری A1 ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    26 18
    اقای روحانی با چماق منطق سخن گفت نه با منطق چماق.
  • ایـران IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    30 5
    خیلی دلم میخواد به آقای روحانی بگم ::: کنج لفافه اشعار خزیدن تا کی...؟؟ ::: من خواب سرد تو را نوشیدم ، زیر سلطه ی تن تیغ دار تابستان::: کاش ساده و شفاف تر صحبت می کردید و درهای تردید رو به روی مسائل هسته ای ایران می بستید، تا سردرگمی و برداشت های واژگونه جامعه بین الملل از تفکـرات و سـیاست های ایران بیشتر نشـه و گامی برداشته بشه برای لغو تحریم های ظالمانه!......تاثیر حرف های پرزیدنت اوباما که از فتوای امام و قربانی شدن ایران از سلاح های شیمیایی بود مطمئنا بمراتب بیشتر از سخنان در لفافه پیچیده شده ی شما در جامعه جهانی بوده. خواهش می کنم که ثابت کنید که مرد عمل هستید و امید ما رو نا امید نکنید
  • فرهاد A1 ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    38 13
    من که هیچ امیدی ندارم وضع معشیت ما مردم بهتر بشه کلا همون آش و همان کاسه
  • ali IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    31 5
    فرق دکتر روحانی با آقای خاتمی این که دکتر سیاتمدار معتدلیه اما آقای خاتمی انسان معتدلیه .این کاملا از مقایسه سخنرانی ها شون مشخص بود . امیدوارم دکتر دست پر برگرده :)
  • ستاره IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    35 5
    من خواب بودم
    • مانیار A1 ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      30 7
      بهتر منم خواب بودم..با اون حرفایی که رییس بانک مرکزی زد دیگه بیخیال حرفای روحانی شدم
    • بی نام IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      25 11
      چیز زیادی از دست ندادی
    • سیمین A1 ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      4 1
      برو بخواب که ما بیداریم
  • بی نام IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    15 39
    اوباما چندان خوب در مورد ایران صحبت نکرد..انتظار ندارید در این شرایط روحانی انتحاری عمل کنه!!؟
    • بی نام IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      8 1
      من سخنان اوباما را گوش کردم برای اولین بار بود که اوباما با لحن بسیار مثبتی در مورد ایران صحبت کرد. لابد انتظار داشتید بگه ما غلط کردیم ایران را تحریم کردیم؟ً!
  • محمد IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    17 7
    مگه دیشب چه خبر بوده؟ کسی هم از سالن رفت بیرون کسی نیومد بزندش ما که خواب بودیم چیزی ندیدم به امید برد استقلال
  • بی نام IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    25 5
    بعد ازسی و پنج سال رابطه بد باید دو طرف شجاعانه به طرف صلح حرکت می کردند. به نظرم اوباما بهتر موضوع را درک کرده بود و قدم پیش گذاشت. آقای روحانی محافظه کاری کرد. حتی حاضر به دیدار با رییس جمهور امریکا نشد.
  • شاهد A1 ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    2 6
    به نظر من باید به کل عملکرد سیاست خارجی ایران توی این مدت رای مثبت داد. یه سخنرانی به تنهایی کارایی نداره. همین رویکرد سازنده ایران باعث شد که اوباما این طور با نرمش صحبت کنه.
  • حمید IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    واقعا برای خودمون متاسفم که به جای اتکای به نیروهای درونی خودمون چشم دوختیم به غربیها و آمریکایی ها
    • بی نام IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      10 2
      كدوم نيروي داخلي؟؟؟؟؟؟؟ اينكه ديوار بكشيم دورمون و خودمون و ببينيم و خودمون ؟؟؟؟
    • ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷ A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      2 1
      یعنی چی کجای این سخنرانی چشم دوختن به غربیها بود؟
  • ارين A1 ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    6 1
    دوستان فراموش نكنيد روحاني دكتراي حقوق داره و فراموش نكنيد دكتر ظريف هم اونجا بود. شما انتظار داريد روحاني بياد بگه ما از همه نظر تسليم هستيم و هركاري غرب بگه انجام ميديم ؟ دوستان عزيز دنياي سياست خيلي پيچيده تر از ايناست و يك كلمه حرف حساب نشده باعث اجماع جهاني ميشه. اتفاقا درچنين شرايطي فقط بايد دوپهلو صحبت كرد تا طرف مقابل دنبال تفسير حرف شما باشه و دقيقا ندونه قصد شما چيه . اين باعث جلوگيري از كارشكني تندروهاي داخلي و خارجي ميشه.
  • شاهین IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    2 1
    انتظار بیشتری از سخنان روحانی می رفت . البته قسمت دوم صحبت هاش بهتر بود . به نظر هنوز جا داشت که صریح تر سخن می گفت ، شاید ملاحظات دیگه ای در میان بود . به امید اینده بهتر ایران ایران عزیز
  • بی نام IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    4 0
    همین یک جمله که در برابر "گزینه جنگ روی میز است" گفت "صلح در دسترس است" کلی حرف در آن است. دوستان نباید احساسی برخورد کنند.
  • آرش IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    2 1
    مساله فلسطین برای هر دو رییس جمهور ایران خیلی مهم بود و هر دو بهش اشاره کردن ولی احمدی نژاد تاکیدش روی اسراییل بود و نابودی اون برای حل مساله و دیگری تاکید روی مظلومیت فلسطین و برقراری صلح برای حل مساله به نظرم این چرخش در رویکرد به یک مساله خوب بود..
  • بی نام A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    4 4
    با خوندن بعضی از این نظر ها متوجه میشی که بعضی ها انتظار داشتن که آقای روحانی باید به دست پاشون می افتاد
  • علی سعیدی IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    4 7
    ارائه شعر فردوسی همزمان در کنار آیات قران قشنگ بود. ایران اسلامی را به معنای واقعی نشون داد و همینطور شیعه بودن این کشور را. کلا مثبت و کاملا متفاوت بود. ولی کمی فلسغیدنش زیاد بود.
  • بی نام IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    14 4
    برای من ایرانی سخنرانیش ناامید کننده بود. مخصوصا 60-70 درصد اولش
  • مرتضی A1 ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    5 3
    انتظار بیشتری داشتیم خیلی حرفهای جالبی نبود،چیز تازهای نداشت و تکراری بود
  • زهرا A1 ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    4 2
    سلام با نظر حمید موافقم. اما در کل کلاً دوست دارم به همه بگم بازی سیاست طوری که یه روز می طلبه با نرمش حرف بزنی یه روز قهرمانانه ،یه روز سکوت کنی یه روز حرف بزنی ، یه روز حمایت کنی یه روز شماتت کنی .مهم اینه که شاهنامه آخرش خوش باشه . من طرفدار حزب یا گروه خاصی نیستم و آقای روحانی 4 سال اول قطعاًخوب کار می کنند چون راهی برای 4 سال دوم ،امیدوارم 4 سال دوم هم اگه قرار رأی بیاره خوب عمل کنه.چون 3دوره آخر ریاست جمهوری همه شون 4سال دوم را خراب که نه اماکنترل نکردن.
  • بی نام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    5 7
    مهم اينه که هر چي گفت حق بود ما دوست داريم ايران با آمريکا و کشورهاي غربي رابطه داشته باشه ولي نميشه از ظلمي که تو اين سال ها بهمون شده هيچي نگفت ، که گفت با اقتدار هم گفت
  • رستم A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    10 40
    روحانی مچکریم در آستانه 8سال دفاع مقدس اینقدر شهید وجانباز ما با شجاعت در کنار شمائیم سست وبی حال نه مقاوم واستوار/ما رابطه با آمریکا را به قول شما بردبرد میخواهیم نه ذلیل وخوار/ماباید نرمش قهرمانانه داشته باشیم مثل اینکه در جنگ وقتی در زمین دشمن بودیم امام راحل عظیم الشان پذیرش قعطنامه راپذیرفتن ولی باز دشمن به ما ناروزد دوباره عملیات مرصاد راداشتیم مانون وزرق وبرق نمیخوایم عزت وافتخار وسربلندی میخواهیم
  • م IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    2 7
    سخنانش مقتدرانه بود. مانند دولت اصلاحات از موضع ضعف سخنرانی نکرد. انشا الله بتوانند عزت و اقتداری را که چند سال اخیر مارا در دنیا به قطبی در مقابل آمریکا تبدیل کرده حفظ نمایند.
  • محمد A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    6 0
    وقتی میخوای یک ارتباط سازنده برقرار کنی لازم نیست این قدر نبش قبر کنی خود آقای اوباما هم گفت که خسته هستند از جنگ و دخالت در جنگ و حمله شیمیایی عراق به ایران رو هم ذکر لازم نبود آقای روحانی این قدر از گذشته بگه،برای کسی که این شعر فردوسی رو اونجا میخونه"بکوشید نیکی به کارآورید چو دیدید سرما، بهار آورید " آقای روحانی ما سرمای سختی رو تو این سی خوردی سال به خاطر عدم رابطه با امریکا از سر گزانده ایم(منافع زیادی رو از دست دادیم واین دو طرفه است).بی خیال گذشته می شدی نیکی به کا میآوردی
  • بهنام A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    8 0
    به عقیده من خیلی سیاستمدارانه صحبت کرد و با نام بردن اسم اوباما کلی سیگنال مثبت فرستاد. من به شخصه با شعر فردوسی که قرائت کرد کلی حال کردم و امیدوارم از این تحریما یه روز خلاص بشیم. به امید شادی همه مردم ایران
  • علی US ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    33 7
    رئیس جمهور محترم خیلی محافظه کارانه صحبت کرد. در این شرایط عالی بود. آیا سیخ زدن به کشورها و تهمت زدن به آنها سرانجامی جز نفرت از ملت ایران را در پی دارد؟ سخنان آقای احمدی نژاد را در سال های گذشته نگاه کنید. حرفهای گذشته و تند و بی ملاحظه صحبت کردن چه چیزی را برای ایران و مردم ایران به ارمغان داشته است؟ وقتی رهبری معظم می گویند نرمش قهرمانانه، سخنان رویس جمهور باید گویای این پیام باشد که به نظرم بهتر از این نمیشد.
  • فرزانه A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    4 7
    باسیاست صحبت نمودند خیلی خیلی به نطرم مختصر و مفید بود و تمام جوانب رو سنجیده بودند .
  • حسین A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    13 2
    پرزیدنت اوباما رو خوب اومد
  • محمد جواد A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    3 7
    تا مرا دم تورا فرزند یاد است دوستی منو تو بر باد است! تا کودتای 28 مرداد و سقوط ایرباس و فاو و تحریمها از اینطرف و حمله به سفارت و 30 و چند سال مرگ بر آمریکا از اونطرف هست صلحی در کار نیست. این اوبامای مادر مرده که شل کرد دکتر دیگه برای چی واسه خوشایند کیهان خط و نشون میکشی؟ مطمئنا آمریکا دوستی با ایران را به دوستی با اسرائیل ترجیح میده چون هم قدرتمندتره و هم عاقلتر و میشه یک دوستی بر پایه برد برد داشت. حمایت از مردم فلسطین آره اما حمایت از حماس بی چشم و رو نه، انرژی هسته ای را هم با هوشمندی سیاسی میشه بدست آورد نیاز به دعوا نیست
  • مهدك IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    5 0
    در این سالها، یک صدای مسلط پیاپی شنیده شده است که "گزینه جنگ روی میز است" ، اما امروز بگذارید در برابر این سخن ناکارآمد وغیرقانونی بگویم "صلح در دسترس است."
  • مصطفی IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    10 0
    اولین انتقادی که می شه به قسمت اول ابراز کرد این که کشور های دیگه خودشون نماینده و ریس جمهور دارن نیازی نیست که ما بیام کل وقتمون رو به کشورهای دیگه اختصاص بدیم نتیجه تحریم ها رو کشور خودمون رو مثال بزنیم نیازی به کشور مستقل دیگه از ما نیستش ازش اسم بیاد(عراق) نقطه بعدی قلسطسن و سوریه هستش کشورهای عربی اونجا حی و حاضر چطور پاش که برسه همین فلسطینیا ایران رو باعث بدبختی خودشون قلمداد می کنن اما ما باید کوپنمون رو واس اونا خرج کنیم. در مورد نحوه رابطه با امریکا معقول بود به قول معروف نباید از حول حلیم تو دیگ افتاد
  • صابر IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    6 1
    صحبت آقای روحانی 2قسمت بود.قسمت اول فلسفی و آرمانی قسمت دوم منطقی و واقعی.حداقل بیتی هم از استاد اشعار اساطیری فردوسی بزرگ خوانده شد.به امید روزهای خوب
  • بدکار A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    6 3
    بسیار حرفه ای و با اعتدال سخنرانی کرد،واقعا نشون داد که تعامل باید جای تقابل را بگیره
  • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    2 1
    راجب ایران و رابطه با آمریکا خیلی کم صحبت کرد
  • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    4 0
    پیشنهاد بردن طرح جهان علیه خشونت و افراطیگیری به سازمان ملل
  • م IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    1 1
    حضور همه جانبه ایران در منطقه و پایداری در نظام سیاسی
  • داود A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    5 3
    یکی به میخ زد یکی به نعل واسه... میانه روی در منطق روحانی خواهشا تا افراطیونی مثل جورج بوش دوباره رو کار نیومده با اوباما صحبت کن من نمیفهمم طرف داره خودش میکشه یدفعه چی میشه ما اینقدر از حرف زدن میترسیم اونم شخصی که با شعار گفتگو رای اورد ناامید شدم
  • بی نام IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    12 3
    1- به نظرم روحانی در محافظه کاری تحت فشار افراطیون داخلی بود 2- تاکید بر این که ایران قربانی تروریسم هست و ایران هراسی یک پروژه شکست خورده هست 3- اگر بنا بر مبارزه با خشونت و افراط باشه ما باید از داخل کشورمون شروع کنیم !!!
  • فارابي A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    17 4
    فرصت بسيار خوبي براي تعاملات هوشمندانه با جهان بود كه متاسفانه با مطالب تكراري و كسل كننده در حد يك بيانيه رسمي خشك و سرد بود و هيچگونه تازگي و تحولي در آن ديده نميشد .
  • مصطفی A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    3 6
    به نظر من ذکتر بسیار با سیاست همانند همیشه صحبت کرد . من تعجب میکنم از کسانیکه میگن قسمت اول سخنرانی خوب نبود . مگه میشه رییس جمهور ایران یه دفعه بیاد بگه اقا اسراییل خوبه فلسطینیها هم هرچی سزشون میاد حقشونه .اتفاقا دکتر از هیچ کدوم از مواضع ایران کوتاه نیامد اما پیام صلح به همه دنیا داد و همینکه همه براش اخرسر دست زدند نشان موفقیتش بود
  • سيد سعيد IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    7 2
    شما وقتي مهمان هستي ومدعي صلح ، بايد دعوت ميزبان براي ضيافت نهاررا ميپذيرفتي واين از اصول شخصيت وبزرگي ايراني مااست ومتاسفانه سياست درايران همواره فرهنگ اصيل ومهرباني ذات مردم مارا قرباني كرده است
  • نگین IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    12 6
    من دوست داشتم مثل اوباما واضح و روشن و باحال صحبت کنن. ولی میدونم که نمیشه یعنی نمیزارن بلوا به پا میشه
  • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    3 1
    بهترین پیام : صلح اری جنگ خیر بنا برین از امروز باید شعار مرگ بر فلان مرگ بر بهمان باید جای خود را به درود وسلام بدهد
  • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 2
    تقریبا همون حرفهای قبلی بودوخیلی با ادبیات محترمانه تر از قبل. با این تفاوت ،بدون حمله به کشوری یا حتی اسم بردن از عاملان ایجاد تنشها وخشونتها در منطقه وحتی اسم بردن از عاملان وضع تحریم هاو اظهار تمایل به گفتگو با امریکا .حالا چطور میشه پرزیدنت ایالات متحده اعلام میکنه ما حامی اسرائیل هستیم ،بعد ایران از ازدست رفتن حقوق فلسطینیها دم میزنه ،بعد قرار بر این میشه حامیان دو دشمن دیرینه بر سر رفع موانع فیما بین قرار مذاکره بگذارند.(به این میگن سیاست)شاید
  • بی نام IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    5 2
    بنظرم ايشان آخرين جملاتي كه از قرآن خواندند مورد تامل است كه در مورد زبور و كتب آسماني ديگر اديان بود.و مردم را به صلح و آرامش دعوت ميكرد.
  • رضا IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    3 9
    سخنان دکتر روحانی عالی و پرمعنا بود درکش برای همگان سخت می باشد .
  • بی نام IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    9 2
    بیش از یک هفته است که هیاهو و تبلیغات گسترده شده و همه کارها در کشور متوقف شده نه کسی خرید و فروشی میکنه و نه کسی کاری انجام میده که دیشب قرار بود در ضیافت شام دست همدیگر رو بفشارند که هیات ایرانی هیات آمریکا رو ملاقات نکرد که هیچ بلکه به صرف شام هم نرفتند.اونا میگن به عمل کار برآید به سخنرانی نیست ولی متاسفانه ما این نکته رو نگرفتیم و مردم هم اینجا ،یکی به به و چه چه میکنه یکی میگه سخنرانی جالب نبود و...اصلا از این سخنان واسه کسی نون و آب درنمیاد.باید میرفتن و دست میدادند و صحبت میکردند که نشد.از امروز باز ارز بالا میره و همه چی گرون میشه.دیگه فرصت سوزی شد و رفت پی کارش.با وزیر خارجه کشور بغلستان کنار رودخونه قدم زدن مشکلی حل نمیکنه.حل میکنه آیا؟تا دیشب تو خواب چه موبایل و لب تاپهایی میدیدم
  • حاج ابراهم IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    6 3
    به نظر من اوباما خیلی بهتر و واضح تر از آقای روحانی حرف زد و در مقابل ایران هم خوب نرمش نشان داد
  • بی نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    4 10
    بسیار دیپاماسی و عالی حرف زدن ، من به ایشون افتخار می کنم
  • رجب IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    7 4
    به نظر من ایشان می توانست حدود نیمی از سخرانی خود را در تنها یک پاراگرف خلاصه کن و از کلی گویی بپرهیزد. در ضمن غیر از مساله هسته ای، غرب در خصوص مساله حقوق بشر و اقوام و مذاهب نیز با کشور ما مشکل دارد و تا کنون چند بار شورای امنیت در این خصوص قطعنامه صادر کرده. بهتر بود اقای روحانی به این مساله نیز اشاره می کرد. پوشاندن موضوع و سانسور آن توسط هر کسی، عواقب بدی در آینده خواهد داشت. البته به احتمال 150% نوشته بنده را چاپ نخواهید کرد.
  • هوتن A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    6 13
    خیلی ادم باهوشیه و نشون میده که توی این 35 سال از مسائل به وجود آمده در تمام دوره های ریاست جمهوری به خوبی نکته برداری نموده و به این نکته اشراف دارند که کوچکترین صحبتی چه بلوایی می تواند توسط گروه های تندرو ایجاد نماید لذا ایشان حرف های خود را بیشتر در مذاکرات رسمی با سران و نمایندگان کشورها عنوان خواهد کرد تا قضیه مک فارلین دوباره تکرار نشود.
    • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
      1 0
      ایشون با رای گروه های تند رو رئیس جمهور شدن یا با رای ملتی که تحریم و فشار اقتصادی جیبشون رو خالی کرده؟؟ تو آمریکا تندرو نبود لابی صهیونیست نبود اوباما اونطور حرف زد در باره ی ما؟؟
  • جلال جلالی A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    6 1
    بهتر بود ساده تر صحبت کنه مخصوصا اول سخنانش خیلی فلسفی بود تازه اگه ترجمه بشه فکر نکنم کسی از صحبتهایش چیزی بفهمه. چون ترجمه این صحبتها هم خیلی سخته. بهتره در حاشیه این سفر مقدمات دیدار بین اوباما و روحانی تدارک دیده بشه. تا در سطح بالا با آمریکا ارتباط برقرار نشه مشکلات برطرف نمیشه. مطمئن باشید جهان مثل قبل نیست که قدرتها بتوانند ضعفا را استعمار کنند.
  • iran IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    6 5
    یکی به میخ میزد یکی به تخته.....ولی در کل خیلی محافظه کارانه حرف زدن که این هم از اصول اصلی یک سیاست مدار واقعی ست
  • سین شین A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    5 11
    متوسط بود مسلما سطح انتظار ما بالاتر بود اما خب سیاست امر پیچیده ای است.
  • saeid IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    9 4
    میتونست بهتر باشه .اما اگه همینم شعار نباشه خوبه.
  • سیما A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    21 10
    سخنرانی اوباما خیلی بهتر بود متاسفانه صحبتهای آقای روحانی در بخش اول نا امید کننده بود. این احساس بهم دست داد که ما مثل زمان خاتمی یک فرصت استثنایی دیگه رو از دست دادیم.
  • مهران . ت A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    18 25
    با نظرات برخی از دوستان در اینجا متوجه می شویم که واقــعا متوجه سیاست کلی نظام نیستند و انتظار دارند رئیس جمهور ایران بیاد دستشو بندازه گردن اوبا و بگه بابا چاکرتیم هر چی تو بگی!!! به نظر که نکات مثبت خیلی خوبی داشت و قدم های رو به جلویی از نوع منفعت دو طرف.عجله نداشته باشیم -حتما درست می شود.البته اگر از داخل کسانی کاسه داغتر از آش نشوند!
  • 666666 IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    16 7
    بهترین قسمت جایی است که ازرابطه با آمریکا حرف میزنه و از ترک مخاصمات.
  • میلاد - آمل IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    10 11
    اونجا که از رییس سازمان ملل و شورای امنیت پرسید چرا کسانی که دانشمندان هسته ای رو ترور کردن کسی محاکمه نکرد خیلی بجا بود و طرز بیانش جوری بود که احساس کردم همه لال شدن و جایی گه گفت هشت سال غرب بود که سلاح شیمیایی صدام رو علیه ایران تامین می کرد . و اینکه تحریم فقط به قشر ضعیف ایران و مردم فشار میاره نه به نظام و سیاست های کلیش ، در کل خوب بود و خیلی محافظه کارانه نرفت که دعوا بیافته .انشا الله که نتیجه هم بگیره .
  • بی نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    4 9
    صلح اعتدال امید ، بدون واژگان تهدید و حکمرانی به جهان ! موضع قدرتمند اما دوستانه! دیپلماسی صبر و حوصله می طلبه چرا توقع داریم بعد از 8 سال نشنیده شدن یک شبه همه مواضع دوستانه باشه؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 0
    قسمت اول سخنرانیش به درد مقالات علمی می خورد تا سخنرانی عمومی، در کل کاملا محافظه کارانه بود و جذابیت خاصی نداشت. یه کم نشون داد اختیاراتش خیلی هم کامل نیست. شعر آخرش و فکر کنم کار دکتر ظریفه :) اخه تو صفحش در فیس بوک هم همینه
  • صلی الله علیک یا اباصالح المهدی A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 1
    به نظر من بهترین جمله آقای روحانی، آخرین کلام ایشون بود. اونجایی که آیه 105 سوره انبیاء رو بیان کردند. یعنی در تمام ادیان آسمانی عنوان شده زمین به صالحان ارث میرسه و برای اونها پایدار خواهد بود، پس بیاییم رفتار صالحانه داشته باشیم.
  • آروين CN ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 0
    با سخنرانى آقاى خاتمى قابل مقايسه نبود شايد ما انتظار بيشتر داشتيم .
  • رامتين IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 1
    سالها پيش در يك كارخانه كارمند مالي بودم هر وقت كارگران و كارمندان بابت حقوق اعتراض مي كردند صاحب كارخانه ترتيب يك جلسه با حضور كارگران و كارمندان مي داد و ساعتها از اميد به آينده و .............. حرف مي زد ولي عملا هيچ اتفاق مثبتي بابت حقوق و......... رخ نمي داد و طي خبري كه امروز از كارخانه دارم هنوز سخنراني ها ادامه دارد. و كارگران با حقوق ماهي 500 هزار تومان كار مي كنند. نتيجه اخلاقي : ياد مدير كارخانه افتادم
  • فرشاد IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 0
    خیلی عالی و با متانت سخن گفتن.ودر عین حال کاملا منطقی و به دور از تنش.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 0
    سخنان تکراری و مثه همیشه . کوتاه اومدن از موضع یه نوع ضعفه. حالا اسمش هر چی که میخواد باشه. اگه قرار بود کوتاه بیایم چرا 10 ساله که داریم با تحریما کلنجار میریم . پس اینهمه بدبختی که تو این مدت کشیدیم چی میشه؟ همش پشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/؟//؟؟/؟؟؟
  • عليرضا IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 1
    به نظر بنده همان سخنراني احمدي نژاد بود فقط به جاي عدالت، تدبير و اميد قرار داده شده بود. در هر دو صورت خوب بود.
  • محمد A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 1
    تکراری و محافظه کارانه،فرصت طلایی که از بین رفت
  • مهرداد A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    1 0
    دکتر روحانی حرف هایی را که نمی توانست و نمیتواند مستقیمآ به مسئولان و گروهای تندرو داخلی بگوید با زیرکی به امریکا گفت.: انجایی که ( ما از امریکا انتظار تک صدایی داریم ) یعنی در ایران هم مخالفان باید با دولت همصدا شوند. و یا باید (با احترام متقابل مذاکره کرد) یعنی در ایران هم کسی دیگر نباید با مرگ بر امریکا و آتش زدن پرچم در 13 آبان به کسی توهین کند و...
  • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 0
    تا اواسطش خیلی خاص نبود...یه جورایی شبیه یاد داشتی بود که واسه واشنگتن پست نوشته بود...زیادی از جنگ و این حرفا صحبت شد...اما جملات پایانی جذاب تر بودن...به قول دوستان میتونست خیلی بهتر از اینا باشه و اینقدر کلی حرف نزنه...انتظار سخنرانی جذاب تری داشتیم...در هر حال صد برابر بهتر از بعضیا بود..
  • محمد A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    20 6
    راجع به هلوکاست چیزی نگفت . دمش گرم
  • علی A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 0
    اصلا خیال همتونه راحت کنم نه احمدی نژاد حرفای که میزد حرف شخص خودش بود نه حرفهای که روحانی زد حرف شخص خودش بود بلکه این متنهای که روسای جمهور اونجا میخوانند ازقبل تنظیم شده وحتی نه توسط دولت بلکه این حاصل نظر کلیت نظام است
  • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    1 2
    لحن صحبت روحانی اولش بسیار تند تر بود ...اما به آخرش که رسید یه کم بهتر شد ولی واقعا انتظار نمیرفت که اینطوری زخم های کهنه رو باز کنه ..به هرحال فرصت از دست رفت...
  • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    5 2
    فکر مکنم نکته مهمش این بود که نگفت ما از دولت سوریه حمایت میکنیم و از صندوقهای رای صحبت کرد.جمله ای که همیشه ایران رو به خاطر اون متهم ضد صلح معرفی میکنن و این باعث میشه بهانه مواضح دست اونا نده
  • بی نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    2 3
    از نظر روانشناسي ، مستمعين بيشترين تاثير رو از بخش آخر سخنراني ها ميگيرند كه نحوه ي تهيه سخنراني هم همين جوري هوشمندانه بود . يعني تمام نرمشهاي اصلي به قسمت دوم و آخر ارجاع شده بود
  • ناراحت IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    5 6
    بيچاره مردم

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین