تا همین اواخر هر وقت راهت به دفاتر اسناد رسمی باز می شد دفتر های بزرگ و متصدیانی را می دیدی که مشغول نگاشتن و ثبت اسناد بودند.اما جدیدا این سازمان هم خود را آماده ی تغییر کرده.یک تغییر الکترونیکی!

وقتی مسئولان ثبت قصد می کنند تا یک فرآیند طولانی و زمان بر را به صورت آنی و سریع انجام دهند،مطمئنا باید به سیستم و دنیای سایبر پا گذاشته و تمام اسناد را الکترونیکی ثبت کنند.مسئولان ثبت می گویند سالی بیش از 25 میلیون سند صادر می شود که از ارباب رجوع وقت زیادی را می گیرد.بر همین اساس رویکرد الکترونیکی و ثبت آنی هدف مسئولین می شود.

 

 

45233

 

کد خبر 314652

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    4 3
    كارچاق كن ها و شيتيل بگيرها هم دست به كار شده اند كه اين سيستم را از كار بياندازند!
  • بی نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    5 2
    این قیمت ثبت استاد رو هم اگه میشه درست کنید یجا 200 تومن می گیره یه جا 300
  • بی نام EU ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    6 3
    یه چند ماه طول می کشه تا از یک سیستم خیلی قدیمی به یک سیستم امروزی و مدرن بیایم اصلا کارمندان دفترخانه ها به همین سیستم جدید را مسلط نیستند چند ماه وقت می خواند تا تمرین کنند و مسلط بشوند

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین