و جواب مخابرات از همه جالب تر: مخابرات گفته با مسوولان رگولاتوری صحبتهایی شده است که از این پس برای انتشار اینگونه اخبار هماهنگی و تعامل بیشتری میان دو شرکت وجود داشته باشد.
چند روزی است اینترنت مخابرات دچار اختلال و قطعی است و مانند همیشه سعی شد کلا موضوع نادیده گرفته شود. بعدا که رگولاتوری اعلام نمود: بررسی های رگولاتوری در بخش مانیتورینگ آنلاین سرویسهای فناوری اطلاعات نشان میدهد در چند روز اخیر، در ارائه سرویس اینترنت به مشترکین، به ویژه مشترکین اینترنت پرسرعت (ADSL) شرکت مخابرات ایران در استانهای تهران، اصفهان، گلستان، کردستان و مازندران اختلال وجود داشته است. {لینک}؛ مدیر کل روابط عمومی مخابرات ایران به ایسنا گفت: با مسوولان رگولاتوری صحبتهایی شده است که از این پس برای انتشار اینگونه اخبار هماهنگی و تعامل بیشتری میان دو شرکت وجود داشته باشد.! {لینک}
این جمله یعنی چه؟ مگر از قبل هماهنگ نبوده اند؟ و یا قرار است معنی تعامل عوض شود؟ که ما نمی دانیم!
این مدل صحبت کردن یعنی توهین به کاربر، یعنی اصلا کاربر مهم نیست و اگر مخابرات با رگولاتوری هماهنگ باشد، خیلی مهم نیست که کاربر قطع باشد یا نباشد.
(یک هفته نیست که یکی از مخابراتی ها رئیس رگولاتوری شده و گیج شده ایم که قرار دادن توپ در زمین مخابرات توسط رگولاتوری جدی است یا فقط همین یکبار است!! و ...)
این مقام مخابراتی به ایسنا گفته "در میان یک میلیون مشترک اینترنت شرکت مخابرات 7000 تا 8000 نفر رقم بالایی محاسبه نمیشود"... "به همین دلیل ما این موضوع را به صورت گسترده و عمومی اطلاعرسانی نکرده و سعی کردیم از طریق پیامک و یا تلفن در این زمینه اطلاعرسانی کنیم."{لینک}
5656
نظر شما