عواقب سیلی به کریس راک/ ویل اسمیت از اسکار کناره‌گیری کرد

ایسنا: در سایه حواشی مراسم اعطای جوایز اسکار ۲۰۲۲، ویل اسمیت اعلام کرد از عضویت در آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار کناره‌گیری کرده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، این بازیگر ۵۳ ساله که در جریان مراسم اسکار ۲۰۲۲ به دلیل شوخی کریس راک، کمدین آمریکایی با ظاهر همسرش به روی صحنه رفت و به او سیلی زد، گرچه پیش از این به صورت رسمی عذرخواهی کرده بود، اما با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تمامی عواقب رفتار خود را خواهد پذیرفت و از آکادمی اسکار کناره‌گیری خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: «عمل من در مراسم نود و چهارمین دوره جوایز اسکار، شوکه‌کننده، دردناک و غیرقابل توجیه بود. فهرست کسانی که از حرکت من آزرده شده بسیار طولانی است و شامل کریس راک، خانواده‌اش،  بسیاری از دوستان عزیر و کسانی که دوستشان دارم و تمامی مخاطبان در سراسر جهان می‌شود. من به اعتماد آکادمی خیانت کردم و دیگر نامزدها و برندگان را از فرصت جشن گرفتن کارهای فوق‌العاده‌اشان محروم کردم. می‌خواهم بار دیگر کسانی که به دلیل دستاورد خود شایسته توجه بودند در کانون تمرکز قرار دهم و به آکادمی اجازه دهم تا به کار فوق‌العاده‌اش در حمایت از خلاقیت و هنر در سینما ادامه دهد.»

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار چند روز پیش اعلام کرده بود بررسی حواشی شب مراسم اسکار نود و چهارم را آغاز کرده و به تخلفات ویل اسمیت، شامل برخورد فیزیکی نامناسب، رفتار تهدیدآمیز و توهین‌آمیز و به خطر انداختن یک‌پارچگی آکادمی رسیدگی خواهد کرد. 

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 4
    لعنت به آلوپسی آره آتا
  • US ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 11
    بره گمشه حیوون بی جنبه
  • حمیدرضا IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    8 0
    کاش مسولین ما هم حجم کوچکی از این همه شعور و مسولیت پذیری را داشتند
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    2 5
    اگه من بودم میکشتمش
  • Vahid IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    3 8
    ویل اسمیت خیلی بی شعوره ،قیلا هم هر وقت تو زمین خاکی گل کوچیک می‌زدیم جر میزد و آخرش ب دعوا میکشید
    • مهدیه IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      2 0
      مجری بیشعور رو باید از کار برکنار کرد تا هر حرفی رو به زبون نیاره نه این بنده خدا رو کمی شعور ندارن که ....نمیدونم با هر چیزی نباید شوخی کرد
  • علی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    1 0
    ویل اسمیت بهترین کار ممکن رو اون شب انجام داد. مقصر واقعی کریس راک بود. یه کمدین حق ندارد با بیماری دیگران رو دست آویز موقعیت های کمدی خددش قرار بده و به این بهانه که کمدین هست دیوران رو مورد تمسخر قرار بده. من حق رو به ویل اسمیت می دم. باید با کریس برخورد می شد با اون به اصطلاح شوخی هاش. قرار نیست شما به مثلا با کسی شوخی کنید ولی اون حرف و مار شما رو شوخی به خساب بیاره. امیدوارم این سیلی درس عبرتی باشه برای کریس و بقیه کمدین ها که نباید با تمسخر دیگران خودشون رو مثل دلقک در بیارن. اگه کریس شکایت می کرد و به پلیس اجازه دستگیری ویل اسمیت داده می شد. ممکن بود به چیزی که توی فیلم توی جوکر دیدیم بیشتر اعتقاد پیدا کنیم. اونجایی که مجری تلویزیون یه نفر رو که بلد نبود جوک تعریف کنه رو جلوی مردم توی تلویزیون مورد تمسخر قرار داد. گناه کار واقعی کریس بود و تاوانش رو هم داد