ایسنا نوشت:

عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تقدیر از استاندار سابق و معارفه استاندار جدید اصفهان اظهار کرد: با تغییر دولت‌ها گفتمانی می‌آید و گفتمانی می‌رود و هم‌اکنون گفتمانی که در کشور رواج یافته است، خواسته خاص مردم است.

وزیر کشور در ادامه خاطرنشان کرد: بحث گفتمانی که آقای روحانی به عنوان مشی اعتدال از آن صحبت کرده، یک نوع راه و روش است که در همه گفتارها و کردارها باید نمود یابد و به اعتقاد من، اعتدال به معنای دوری از افراط و تفریط است. اعتدال هم با عقل، هم با شرع و هم با پذیرش اخلاقی جامعه هماهنگ است.

اهم سخنان وزیر کشور در ادامه می آید:

* موضوع سیاست خارجی، چیزی نیست که افراد در آن همه‌کاره باشند، بلکه سیاست‌های کلان بعد از طرح در شورای عالی امنیت ملی باید به تأیید مقام معظم رهبری برسد. سیاست خارجی ایران همان است و تنها در بیان نوع کلمات منطقی از سوی رییس جمهور تغییر ایجاد شده است.

* اگر کسی فکر کند که در سیاست خارجی، دولت یازدهم ذره‌ای عقب‌نشینی کرده است، قطعاً دچار اشتباه شده است. من از مسئولان استان توقع دارم همه با هم "منطق"، "قانون" و "عقل" را مبنای تصمیم‌گیری قرار دهند و همچنین از احزاب مختلف که قانون اساسی حق وجود آنها را داده است، می‌خواهم به استاندار جدید یاری رسانند. به جای اختلاف می‌توانیم رقابت سالم داشته باشیم.

* زمینه رشد و توسعه در استان اصفهان مهیاست و ما نمی‌توانیم برای همیشه متکی بر اقتصاد نفتی باشیم. در ایران حدود 500 میلیارد تومان نقدینگی وجود دارد که ما می‌توانیم با تکیه بر همین موضوع، ایجاد اشتغال کنیم.

219/295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    اصلا نگران نباشید. ما پشت سر مسئولان هستیم. درست مانند زمان جنگ که برای تمامیت ارضی کشور جنگیدیم.
  • ملت ایران IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    3 0
    در همه موارد مهم باید خواست ملت لحاظ شود که اکنون رییس جمهور محترم بر اساس خواست ملت عمل میکنند و این باعث محبوبیت روز افزون ایشان است ...درود بر روحانی و دکتر ظریف