تشکر یک عضو جامعه روحانیت مبارز از مواضع روحانی در آمریکا/ مراقب سیاست لبخند باشید

حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: باید ترفندهای دشمنان و شیطان بزرگ را شناخت و در قبال آنها نباید تواضع کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این نماینده اصفهان نطق امروز خود را به سفر اخیر رئیس جمهور به آمریکا اختصاص داد و با تشکر از مواضع روحانی، هشدار داد: مراقب طوفان های فریب  پس از نرمش آمریکا باشید.

سخنان وی را در این فایل صوتی بشنوید:

 

 

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    169 7
    جناب سالک نماینده اصفهان شما نمیخواد زیاد نگران و دلواپس باشین!!!!! خود دکتر روحانی بهتر از هر کسی مصلحت کشور و اوضاع سیاسی حاکم بر جهان را میداند و حتما بهترین تصمیم را میگیرد .
  • 11111111 A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    1 1
    شاید با نظر جناب سالک موافق نباشم اما حداقل انصاف به خرج دادند .این تذکر ها وهشدارها هم ایرادی نداره بالاخره انتقاد بایدباشه
  • بی نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    50 5
    من معتقدم دليل كينه بسياري از افراد مذهبي كشور با امريكا يك دليل ايدئولوژيكي است كه به اين سادگيها درست بشو نيست، حتي 100 سال ديگه هم حتي اگه امريكا بگه ما تابع ايران هستيم هم اين افراد با امريكا آشتي بكن نيستند، اما خود همين قضيه هم جاي سوال داره كه حالا بين اين همه كشور كمونيست و بي دين و لاييك و سكولار و غيره چرا امريكا كه پيشرفته ترين كشور دنياست رو براي اين دشمني انتخاب كردن؟ واقعه هاي تاريخي و بدي هاي كشورها به يكديگر براي همه كشورها وجود داشته و نميتونه ملاك اصلي قرار بگيره چون همونطور كه انسانها تغيير ميكنن سياست كشورها هم تغيير ميكنه، اما واقعا علت چيه؟!!!
    • علی A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
      1 3
      جوجه رو اخر پاییز می شمارن . . . .
  • بی نام A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    16 1
    دیشب در خبر بیست وسی تصاویری نشان داده شد که مردم به استقبال روحانی رفته اند.... تصاویر نشاندهنده عده ای کودک دبستانی با لباس فرم بود... بدین وسیله می خواستند محبوبیت رییس جمهور را فرمایشی نشان دهند... اگر اجازه ی استقبال از ایشان داده می شد و برنامه ای برگزار می گردید آن وقت می دیدید که جمعیت صد نفری مخالفان در میان جمعیت میلیونی مردم گم می شدند.. لطفا از نجابت ما سوء استفاده نشود...
    • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
      4 0
      اشتباه منفی زدم.هزار تا +++++