ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد شاگردانش در پیروزی 4 بر صفر برابر استوا بخارست ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شب نخست از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال چلسی موف شد با 4 گل استوابخارست رومانی را در خانه اش شکست دهد. پس از این پیروزی ژوزه مورینیو در نشست خبری شرکت کرد و در حالی که از عملکرد خیره کننده تیمش خوشحال بود، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

*فشار زیادی را روی شاگردانم قرار دادم

برای این بازی فشار بسیار زیادی روی بازیکنان قرار دادم و آن ها به خوبی از پس این فشار بر آمدند. آن ها این فشار را پذیرفتند و از آن به عنوان انگیزه استفاده کردند. من این فشار را روی آن ها قرار دادم، چون ما باید هر کاری از دستمان بر می آید انجام دهیم تا چلسی در لیگ قهرمانان بازی کند، مسئله دیگر این است که به نظرم این فشار باعث پیشرفت سریع آن ها می شود.

وقتی شما در باشگاهی بزرگ بازی می کنید، به چالش و رقابتی بزرگ نیاز دارید و این به پروسه شتاب می دهد، من خوشحالم چون بازیکنان به خوبی این فشار را تحمل کردند. در خط حمله بعضی از دقایق و در بعضی از مناطق لحظات زیبایی داشتیم، ولی همه چیز از خط دفاع شروع می شود. ایوانویچ و داوید لوئیز که هیچ اشتباهی در طول بازی نداشتند، تری و کول که به ما ثبات دادند و از این منطقه است که تیم می تواند با وضعیت بازی کنار بیاید.

مقابل هال سیتی در نیمه اول قوی بودیم، مقابل تاتنهام نیمه دوم فوق العاده بودیم. مقابل فولام هم نیمه دوم قدرتمند بودیم، ولی این از آن بازی هایی بود که بازیکنان از همان دقیقه اول با اعتماد به نفس بازی کردند.

*سبک بازی خوان ماتا با تفکرات من هماهنگ شده

ماتا به عنوان بازیکن شماره 10 و در دقایقی بازیکن شماره 7 بازی کرد و او مثل همیشه با توپ بسیار عالی کار کرد و همینطور بدون توپ نیز بسیار عالی بازی کرد، کاری که قبل هرگز انجام نمی داد.

*نمایش آندره شورله خیره‌کننده بود

این بهترین پست آندره شورله بود، وینگ چپ. در بازی های دیگر وینگ راست بازی کرده بود و تلاش می کرد، ولی او در سمت چپ بازیکن متفاوتی نسبت به چیزی که در سمت راست است می باشد. او خیلی زیاد در بازی دیده می شد، توپ را می گرفت و به سمت مدافع حمله می کرد و خیلی قوی بود.

می دانم که آندره شورله بهترین بازیکن از طرف یوفا شده، ولی من از تک تک بازیکنان تیم بسیار راضی هستم.

*مصدومیت فرناندو تورس جدی نیست

پزشک تیم ما مطمئن است که این مصدومیت به اندازه مصدومیت ون خینکل جدی نیست، ولی برای اسکن ها باید صبر کنیم. تورس می دانست که مقابل نوریچ بازی نمی کند. بعد از آن فهمید که به تیم ملی هم دعوت نشده، پس او زمان زیادی برای انجام بازی بعدیش مقابل کاردیف دارد. صبر کنید اسکن ها را ببینیم.

این یک نا امیدی برایش محسوب می شد، چون از نظر فیزیکی شرایطش خیلی خوب بود و مقابل تاتنهام فوق العاده بازی کرده بود، مقابل استوا هم بازی کرد چون شایسته بود. این تاسف بار است، ولی فوتبال یعنی همین.

*اگر استوا رو نمی بردیم، شرایط سخت می شد

اندکی توانستیم این حقیقت را که بازی اول را باخته ایم پاک کنیم. در حال حاضر دوست ندارم به اول شدن در گروه فکر کنیم، می خواهم به صعود کردن به مرحله بعد فکر کنیم، پس از آن خواهیم دید که چه می شود.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =