نسیم آنلاین نوشت:

رئیس سازمان استاندارد گفت: هنوز دلایل سانحه تصادف اتوبوس در جاده قم مشخص نشده است. محاسبه پلیس مبنی بر اینکه سرعت اتوبوس حادثه دیده به طور میانگین 90 کیلومتر بر ساعت بوده، درست نیست و سرعت بسیار بیشتر از این رقم بوده است.
نظام‌الدین برزگری با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست دلیل این سانحه ترکیدگی لاستیک اتوبوس بوده است یا خیر درباره آخرین وضعیت سرنگ‌های غیراستاندارد نیز گفت: آلودگی سرنگ‌ها منتفی است اما 5 برند موجود در بازار اشکالاتی داشتند که به وزارت بهداشت اعلام کردیم این سرنگ‌ها را از بازار جمع‌آوری کنند.
وی افزود: بسیاری از خودروهای تولید در کشور از رده خارج بوده و با این وضعیت نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم وضعیت استاندارد خورودها مطلوب باشد.
282

کد خبر 316320

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    7 6
    هیچی نباشه سرعت اسکانیا بیش از 120 کیلومتر بوده. انوقت مردم ما توقع دارند گاردریل بتونه این غول 17 تنی را متوقف کنه - لاستیک نترکه و اتوبوس هم آتیش نگیره ! انگاری 2 تا مگس بهم برخورد کرده بودند !!!!
    • سعید IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
      1 5
      خواهشا بی منطق و دلیل حرف نزنین . اتوبوس ها که جی پی اس دارن ( هر چند قابل دستکاری هست , اما اگه دستکاری شده باشه بعد تصادف معلومه ) و کل اتوبان قم تهران دوربین کنترل سرعت داره ( هر چند بیشترش کار نمیکنه ) .. اونوقت پلیس تشخیص نداده .
  • بی نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    6 3
    حتما اين سرنگ هاي چيني هم ماركشون اسكانيا بوده
  • علی IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    اتوبوسهای این مسیر معمولا بیشتر از 120 نمیرن
  • بی نام IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
    1 0
    بله، اگز سرعت اتوبوس ها غیرمجاز اعلام شود، همه چیز حل می شود و دیگر کسی با استاندارد بودن لاستیک از نظر تاریخ مصرف، استاندارد بودن اتوبوس از نظر طراحی و استاندارد بودن خیلی چیزهای دیگر و شیوه نظارت بر استانداردها کاری ندارد. این جوری نه سیخ می سوزد نه کباب!

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین