انتخاب نوشت:

سناتور دایان فین اشتاین رئیس کمیته اطلاعات سنا است که با اشاره به مخالفت برخی از همکارانش نسبت به موضع جدید دولت اوباما در قبال ایران گفت: درست به مانند اینجا افرادی در ایران هستند که نمی خواهند شاهد یک توافق باشند.

به نوشته وال استریت ژورنال، سناتور دیا دایان فین اشتاین با ظریف در طول سفر به نیویورک دیدار کرد. وی افزود: وزیر خارجه ایران به سران آمریکا در روزهای اخیر گفت که فرصت مذاکرات به نوعی محدود است.

در همین حال برخی از اعضای تازه وارد کنگره طی نامه ای به اوباما خواستار افزایش فشار به ایران شدند. این درحالیست که سنا در حال حاضر تصویب تحریم های جدید را در چندین کمیته به تعویق انداخته است.

مت داس تحلیلگر مسائل خاورمیانه می گوید: بسیاری از تندروهای امریکایی معتقدند که اوباما غرور ملی را به دلیل رفتار غیرخصومت امیز با روحانی زیر پا گذاشته است. روحانی احتملا نیز با چنین فشارهایی در ایران مواجه است.
/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    9 0
    گیرم پدر تو بود فاضل از فصل پدر تو را چه حاصل فرمانروا بودیم یا نبودیم 1000 ساله رفته یا نرفته! مهم اینه که حالا من و تو که سلول های سازنده این کشوریم همت کنیم و خودمونه بازسازی کنیم ....وطرحی نو در اندازیم ..با گشاده رویی نه تنک نظری
  • خلیج فارس IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    4 4
    تمدن در وجود شما ها گم شده نه در این ملت و دلیل کوچک بینی خودتون در کل همین است با تمدن!!!!!!