مرگ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در خوابگاه قتل نبود/ او را حلق‌آویز پیدا کردند

در حالی که قتل یک دانشجوی دختر دانشکده پرستاری و مامایی در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی همدان از سوی مدیر روابط عمومی این دانشگاه تکذیب شده است، معاون دانشجویی وزارت بهداشت نیزگفته نمونه‌های سم شناسی طی دو هفته آینده آماده و نتایج نهایی از طریق مراجع ذیربط اعلام می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با رد اخبار مبنی بر قتل یکی از دانشجویان دختر دانشکده پرستاری و مامایی در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: گزارش پزشکی قانونی نشان داد هیچگونه ضرب و شتم و اثری دال بر اینکه مرگ این دانشجو قتل بوده باشد وجود ندارد.
سلیمانی با بیان اینکه در جلسه‌ای که با حضور معاون وزیر بهداشت و مدیر کل پزشکی قانونی و رییس دانشگاه برگزار شد، فرضیه قتل این دانشجو به طور کامل رد شد، به ایسنا تاکید کرد: پس از انجام کالبد شکافی و معاینات پزشکی قانونی نه تنها هیچ اثری از ضرب و شتم بر روی دانشجوی متوفی به دست نیامده است، بلکه مسئله ضربه مغزی این دانشجو نیز رد شد.
وی درباره خبر منتشر شده مبنی بر قتل این دانشجو در برخی رسانه‌ها، اضافه کرد: زمانی که خبر قتل دانشجوی این دانشگاه برخروجی برخی از رسانه‌ها منتشر شد، هنوز جسد دانشجو به پزشکی قانونی تحویل داده نشده بود.
بر اساس گفته‌های مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، مرگ یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه در خوابگاه بر اثر خفگی بوده است.

 

بررسی ابعاد مرگ دانشجوی خوابگاه دانشگاه علوم‌پزشکی همدان؛ به‌زودی 

معاون دانشجویی وزارت بهداشت ضمن بیان ابراز همدردی وزیر بهداشت با دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی همدان در پی فوت دختر دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی همدان به ایسنا گفت: نمونه‌های سم شناسی طی دو هفته آینده آماده و نتایج نهایی از طریق مراجع ذیربط اعلام می‌شود.
دکتر آیتی در جلسه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان، خود را حامل پیام تسلیت وزیر بهداشت خواند و گفت: خبر فوت دانشجوی دختر دانشگاه علوم پزشکی همدان موجب ناراحتی همه دست اندرکاران این مجموعه شد.
وی با اشاره به گزارش مدیر کل پزشک قانونی استان مبنی بر نبود آثار ضرب و جرح در بدن متوفی، نبود آثار خونمردگی در سر بیمار و سالم بودن استخوان جمجمه، مغز و پرده‌های مغزی، و نیز نبود آثار ضرب و جرح در قفسه سینه و شکم، گفت: نمونه‌های سم شناسی طی دو هفته آینده آماده و نتایج نهایی از طریق مراجع ذیربط اعلام می شود.

 

دانشگاه علوم پزشکی همدان بر علت‌یابی مرگ دختر دانشجو تاکید دارد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان بر ضرورت علت‌یابی مرگ دختر دانشجو در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد.
به گزارش مهر، حبیب‌اله موسوی بهار گفت: متأسفانه مرگ یکی از دانشجویان دختر دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی همدان جمعه صبح توسط همخوابگاهی‌هایش گزارش شد. هم خوابگاهی‌های این دانشجو بلافاصله بعد از مواجه شدن با صحنه حلق آویز شدن این دانشجو، موضوع را به ناظمه و نگهبان این خوابگاه اطلاع دادند اما پس از پایین آوردن بدن ایشان متوجه گذشت زمان قابل توجهی از زمان فوت وی شدند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اعلام موضوع به پلیس و مقامات قضایی بلافاصله بعد از بروز مسئله گفت: مقامات و مسئولان مرتبط همچنین مسئولان دانشگاه در اسرع وقت در صحنه حاضر شدند و با همراهی و همدلی دانشجویان، آنان به آرامش دعوت کردند و از آنها خواسته شد نگرانی خاصی در ارتباط با این موضوع نداشته باشند.
وی با بیان اینکه با همکاری خوب دانشجویان اقدامات و پیگیری های لازم به خوبی انجام شد، گفت: صبح شنبه امور مربوط به پزشکی قانونی صورت گرفت و مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان در مورد علت مرگ اظهار نظر کردند.
موسوی بهار گفت: هیچگونه شواهدی از آثار ضرب و جرح در بدن، لباس، مو و یا ریخت و پاش در وسایل اتاق نبود و گزارشی از شنیده شدن سر و صدا وجود نداشته است. طبق اعلام دوستان این دانشجو، وی تا ساعت 12 شب جمعه با همخوابگاهی‌های خود بیدار بود و ما از زمان دقیق بروز این حادثه بی اطلاع هستیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان با اظهار تأسف شدید از بروز این حادثه گفت: این دانشجو در ترم دوم رشته پرستاری تحصیل می‌کرد.
وی با اشاره به مطلوبیت خوابگاه‌های دانشگاه گفت:‌ بودجه زیادی برای بهبود خوابگاه‌های دانشگاه و دستیابی به مدل استاندارد مورد نظر ابلاغی وزارت بهداشت صرف شده است.
موسوی بهار دختران دانشجو را همچون فرزندان و خواهران خود دانست و گفت: ما برای حفظ امنیت این دانشجویان دوربین‌های کنترلی و حفاظ‌های بلند نصب کردیم و اخیراً نیز موارد امنیتی تشدید شده است.
وی به خانواده مرحومه تسلیت گفت و مجموعه دانشگاه را در غم از دست دادن این دانشجو شریک دانست و اظهار داشت: مراسم یادبودی با حضور دانشجویان و اساتید در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار می‌شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان از دانشجویانی که با متانت و رفتار صحیح مجموعه دانشگاه را برای مدیریت این مسئله یاری کردند، تشکر کرد و خواستار صبوری افراد برای پیگیری موضوع شد.
وی به در نظر گرفتن استاد مشاور برای دانشجویان و برخورداری دانشگاه از مراکز مشاوره و ارتباط دانشگاه با خانواده‌های دانشجویان برای اطلاع آنان از برنامه‌های دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه باید همیشه برای دستیابی به ایده‌آل‌ها تلاش کند.
برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی برنامه ریزی شده و افزایش این برنامه ها در بهبود وضعیت روحی و روانی دانشجویان کمک رسان است.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 78
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    دو ترم رفته دانشگاه عاشق شده بعد از عشقش جواب نه گرفته بعدم خودکشی کرده اگه واقعا داستان این باشه خیلی از ما ایرانیا مخصوصا دختر ها بی جنبه ایم
    • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      خوبه شما وکیل یا قاضی نشدی! از خدا بترس و پشت مردم حرف در نیار !!!
    • بی نام A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      زشته خوب . شاید هم کلاسی دوست آشنا پدر مادر یا برادر این دختر خانم بیاد و کامنت تورو بخونه . حداقل همدردی کن تا کمی واسه خانوادش تسکین باشه . واقعا که
    • بی نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      63 8
      کی ازشما نظر خواست که ماین مزخرفات رو نسبت میدی به یه ادم فوت شده که نمیتونه از خودش دفاع کنه؟ شاید بنده خدا افسردگی داشته و ادم عاطفی هم بوده و دوری از خانواده باعث تشدید افسردگی شده شاید اصلا دلش نمیخواسته تو خوابگاه دورازخانواده باشه اما بخاطر فشارهای اجتماعی که هست انگار همه باید تحصیلات دانشگاهی داته باشن ناخواسته مجبور بوده و این مسائل همه دست به دست هم دادن و درحالت افسردگی روحی و تنهایی دست به این کار اشتباه زده اصلا چرا این بنده خدا تنهابوده؟همین تنها بودن برا یه دختر کم سن و سال و دور ازخانواده کلی بحران روحی و افسردگی اینجاد میکنه هزار تا دلیل میشه اوردبرای این کار اونوقت جنابعالی بی فکر نسب رابطه و عشق و غیره میدی ادم خوبه یکم تقوا داشته باشه و برای ابروی افرادومحترم بدونه
    • بی نام A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      9 87
      من ۱۰۰ درصد نگفتم قضیه اینه گفتم اگه واقعا داستان این باشه متاسفم واسه خودم و تمام ایرانی ها که حتی جنبه عاشق شدن هم نداریم
    • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      خيف شد اگر قتل بود جون ميداد واسه ريشه يابي
    • بی نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      65 3
      ضمن تسليت به خانواده ايشان 1- اگر ايشان افسرده بودند حتما قبل از آن علايمي از خود بروز ميدادند كه دوستانش متوجه ميشدند چرا هيچكدام متوجه اين قضيه نشدند وباز گو نكردند 2-كسي بخواد خودش را حلق اويز كنه از تخت حلق آويز نمي كنه به نظرم اين قضيه را مشكوك مي كنه تازه چيز هايي مثل لوستر هست كه آدم خودش را آويزون كنه و اگر هم نشد طرف ميتونه خودش را از ارتفاع پرت كنه اگر هم خودش را از تختخواب اويزان كرده باز هم من شك دارم كه باعث مرگ بشه 3-چه طور هيچ كبودي رو بدن نبوده اگر هم خودش را حلق اويز كرده واكنش هاي غير اردي بدن باعث ميشه كه بدن تكان هاي شديد بخوره كه در اين صورت حتما بدنش به بدنه تختخواب برخورد ميكرده وبدن را زخمي مي كرده لطفا قضيه را ماست مالي نكنيد؛خبر جان لطفا جان نظرم را چاپ كن
    • همشهری IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      66 2
      اگه همدردی نمی کنی لااقل نمک رو زخم ما نریز. حتی اگه به دلیل مسائل عشقی هم بوده باشد ناراحت کنندست. امیدوارم که شما هیچ وقت نزدیکاتو اینجوری از دست ندی. من همشهری این خانم فوت شده هستم، اخباری که به ما میرسه میگه که قبل از حلق آویز شدن ایشان ضربه مغزی شده اند، دانشجویان آنجا به کارگرایی که اونجا کار می کردن مظنون اند. این اخبار رو روزنامه اعتماد روز شنبه نوشته بود. امیدوارم هرچه سریعتر علت اصلی فوت ایشون مشخص بشه.
    • بی نام A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      37 1
      اینجور که از روایت دوستانش بر میاد این بنده خدا کاملا سالم بوده و خودکشی هم نکرده است و به احتمال خیلی زیاد به قتل رسیده است. حالا اگر مسئولین میخواهند خودش که فوت کرده رو مقصر جلوه بدهند، این یک کار زشت هست و کار زشت بعدی هم مربوط به دوستانی هست که داستان سرایی می کنند
    • شیوا IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
      0 0
      دوست خوب یکم خجالت بکش.اگه منم مثل شما میخواستم قضاوت کنم حتمامیگفتم درجوابت که(کافرهمه را به کیش خود پندارد)
  • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    119 5
    باز هم بايد بررسي بشه،قضيه باز هم يكم مشكوكه
    • آرمان A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      49 28
      آقا 5-6 ماه پیش هم در دانشگاه میمه اصفهان زدن یک دختریو با چاقو کشتن... خدایی چرا رسانه ای نشد؟؟ چون پسر یکی از آقا زاده ها بود؟؟ توروخدا خبرشو بزنید ، امنیت جانی ندارین ما... خبر آنلاین مدیونی اگه چاپ نکنی
    • خودم ... IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
      1 0
      واقعا منم با این حرف موافقم
  • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    91 50
    طبق آمار وزارت بهداشت، از هر 4 ایرانی 3 نفر روانی هستند ! دیگه انتظاری نمیره که فرد دست به خودکشی نزند.....
    • بی نام IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      54 5
      روانی تو هستی که این امارمن دراوردی رو خلق کردی کجا وزارت بهداشت همچین اماری داده؟ اینجوری باشه که مثلا از هیات دولت یا نماینده های مجلس یا یه بازی فوتبال 22نفر درصد بالایی روانی هستن که؟ تازه اونچیزایی هم که شما شنیدی امارای اختلالات شامل افسردگیهای خفیف و اختلالات خلقی جزئی هم میشه اما اینکه از هر4ایرانی 3تا روانی هستن اماریه که فقط یه روانی میتونه ارائه بده
    • علی ام A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      64 12
      فکر کنم تو هم از اون سه نفر باشی
    • بی نام NL ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      37 4
      این آمارو از کجات آوردی دقیقا"؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      22 13
      بی نام با پرچم هلند: این آمار خیلی وقته منتشر شده! فکر اون موقع شما خواب بودید و یا داشتید دنبال وی پی ان با سرور کشور هلند میگشتید !!!
    • بی نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
      13 1
      واقعا؟؟ یعنی توهم جز اون 3 نفری یا خدا بهت شانس دادی همون یه نفری که سالمه!!!!!!!!!!اخه چرا چرت تحویل میدی به مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سحر چوبینی 19 ساله دانشجوی ترم 2 پرستاری دانشگاه بوعلی اهل مریوان بوده که دستاشو بستند وحلق اویز کردن! که (دستهای بسته هیچ کجا ذکر نشده) اما واقعیت اینه که این دختر بنده خدا به قتل رسیده! واقعا متاسفم که اینقدر دانشجوها تو مملکت امنیت ندارند! اگه واقعا نمیتونن امنیت رو تضمین کنن چرا کاملا بومی سازی نمیکنند؟؟مسولین باید پاسخگو باشند.
  • بی نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    167 4
    رئیس دانشگاه جواب دهد چرا دختران مردم را در ساختمانی نیمه ساز که هنوز هم بخشی از آن برای تکمیل در دست کارگران است مستقر کرده است؟؟؟؟
  • صدیقه A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    75 1
    واقعا باخودشو چی فکر کردن؟؟؟!!!!! کی پاسخگوست؟؟؟!!!
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    63 6
    آن دختر دانشجوی پزشکی هم خودش رو حلق آویز کرده بود. مگه توی همدان مده؟؟؟
    • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      14 65
      اون يكي از ترس آبروش بود. يه چيزائي رو براي حفظ آبروي افراد نبايد گفت وگرنه تو شهر خيلي مي دونن كه اصل قضيه اون بنده خدا چي بود من اون موقع دانشجوي سال چهارم بوعلي بود كه دقيقا كنار علوم پزشكي همدانه محل بازداشت اون بنده خدا هم در پارك روبروي دانشگاه بود. نظام اونجا خيلي مظلوم بود. حتي خانواده اون بنده خدا هم وقتي اصلا داستان رو فهميدند چيزي نگفتند بهتره بيشتر بازش نكنيم.
    • سیروان A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      29 2
      بی نام دوم از خدا بترس.. زمان حسابرسی شما هم میرسه که ندانسته به هر بنده خدایی انگ نامربوط میزنید
  • سید مهدی IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    101 3
    عزیران کسی ساعت 5 صبح نمیره خودکشی کنه، اون موقع انقدر منگ هست که حوصله ی این کارو نداره. بهتر بجای تهمت زدن به یک فردی که تو این دنیا نیست یه چند روزی تحمل کنید تا واقعیت ماجرا بر ملا بشه، در ضمن هیچ ماست فروشی نمی گه ماست من ترشه، مسئولین دانشگام هیچ وقت نمی گن که ایراد از ما بود و امنیت خابگاهمون کم بود، دنبال یک مقصر می گردن که نتونه دفاع کنه و کی بهتر از یک مرده.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    16 87
    بدون جسارت و توهین به آن مرحوم...یک مقاله تحلیلی بزارید که چطور تب سوزناک رابطه با جنس مخالف در دانشگاه ها مخصوصن در ترم های ابتدایی می سوزاند و تبدیل به عشقهای آبکی میشه و در اکثر مواقع نمیتونه رابطه سالمی در پی باشه....
    • بی نام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      45 5
      شما روانشناس یا تحلیلگر نیستید احیانا ؟!
    • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      3 33
      نخير من ريشه يابم،برام اهميت نداره كه چه اتفاقي افتاده ،فقط ريشه يابي كنيم چون حرفه شيكيه
  • دانشجو A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    46 2
    فقط خداوند به خانوادش صبر بده و اگر کسی باعث خودکشی این خواهر شده هر چه زودتر به سزایه اعمالش برسه و انشالا روزی برسه سیستم درست حسابی در مدیرت تمام ارگان های کشور حاکم بشه و همه تو وظایفشون کوتاهی نکنن و بعد بگن ما تمام کارها را بخوبی انجام دادیم
  • man IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    41 12
    شماها ذهنتون منحرفه یک کرد هیچوقت بخاطر یه نفردست به خودکشی نمیزنه یه کایه ای زیر نیم کاسه س من مسگم این دختر از یه موضوع خبر داشته
    • شعیب IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      8 12
      از کردها دل پری داری عزیزم؟؟؟
    • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
      5 2
      چرا این قدر با قاطعیت میگید زمان دانشجویی خودم توی یکی از خوابگاههای تهران دقیقا دختر کرد اتاق بغلی ما رگ خودش را زد ولی یکی از هم اتاقی هاش که قرار بود بره ناغافل برگشته بود ودیده بود و خلاصه نجات یافت و ما که رفیق بودیم از شکست عشقی و قضایاش خبر داشتیم
  • بی نام A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    6 7
    تمام کسانی که ندونسته به قاضی رفتن //شت سرمرده حرف زدن .چیزی که نمیدونیم قضاوت نکنیم.بخدا گناه داره اونم بی عقلی کرده این همه حرف /شت سر خودش گذاشت
  • کیا IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    20 17
    من هم به عنوان یک ایرانی به خانواده و دوستان و اقوامش تسلیت میگم امیدوارم دیگه شاهد اینجور مسائل در قشر درس خون و آینده داره جامعه نباشیم. هرچند آرزوی محالی هست ..آصلا" دوست ندارم قضاوت کنم که چی شده.. حتی اگه مسئولین به ضرص قاطع اعلام کنند که چی شده باز هم نمیشه 100% قبول کرد چه برسه به اینکه بخوایم پیش داوری کنیم
  • بی نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    57 5
    طرف تا ساعت 12 شب پیش دوستاش نشسته حال کاملا خوب و بدون کوچکترین موردی به گفته دوستان بعد رفته گرفته خوابیده 5 صبح گفته حالا بلند شیم یه خودکشی بکنیم ببینیم چطور میشه...کی باور می کنه...اگر اون مرحومه به قدرتی خدا برمی گشت داستان ها داشت از آن نیمه شب جهنمی...
  • بی نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    4 32
    بزرگترین گناه ناامیدی است. خودکشی گناه کبیره است و هرگز بخشیده نمی شود. نمیدونم دلیلش چی بوده. مساله عشقی یا ترک شدن توسط یک پسر یا خیانت یا هرچیز دیگه. ولی خودکشی هیچ توجیهی نداره.
    • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
      32 2
      شما از کجا فهمیدی خود کشی کرده و نکشتنش که رفتی تو فاز نصیحت. یه خورده فکر کن بعد حرف بزن.
  • بی نام A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    40 0
    راههای خیلی راحتتری برای خودکشی بوده اونم واسه کسی که رشته پزشکی میخونده. مطمئنا حلق آویز شدن انتخاب خودش نبوده! خدا رحمتش کنه
  • بی نام A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    28 1
    كــــــي خودش رو حلق آويز ميكنه .. باز اگه پسر بود يه چيزي. تو دانشگاه صنعتي شريف هم يه پسره كه پدرش فوت شده بود و بشدت دچار افسردگي بود خودش رو با سيانور كشت. اين قضيه حلق آويز شدن مشكوكه. فوقش مرگ موش ميخورد!
  • دانشجوی خابگاهی A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    36 0
    اولا: من سوالی دارم....من میخام خود کشی کنم، خودمو از تخت آویزون کنم می میرم؟؟؟اصن میتونم خودمو آویزون کنم؟؟چجوری؟؟واقعا انقد احمقیم که خبر خود کشی رو قبول کنیم؟؟ انقد خبرا ضد و نقیضه که میشه فهمید کاملا داره ماست مالی میشه... متاسفم متاسفم متاسفم... دوما: اگر ضربه نخورده بود در طی خفه شدن حتما دست و پا می زد...مردم رو بی شعور فرض نکنین لطفا.. واقعا به خانواده ی عزیز این دختر تسلیت میگم...امیدوارم عاملان این جنایت به بدترین نحو قصاص بشن...
  • دانشجوی علوم پزشکی همدان IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    41 9
    عزیز من شماها که از هیچی خبر ندارید اصلا حق نظر دادنو نداریدخجالت بکشید سحر دوست صمیمی من نبوده ولی میدونم نه افسرده بوده نه عاشق....سحر خودکشی نککککککرررررررررده چرا همه حرف خودشونو میزنن نمیدونم از خدا نمیترسید هرچی به دهنتون میاد میگید فقط خدا میدونه چی شده ولی هیچ کس با تخت 2 طبقه خودشو حلق اویز نمیکنه سرشم به دیوار نمیکوبه تا ضربه مغزی شه.... به جای این حرفاتون واسه شادی روحش فاتحه بدید...روحش شاد
  • دانشجوی سمنان A1 ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    21 0
    اگر طرف پسر بود بازم انقد حرف پشت سرش در میاوردید؟ خدایا خودت همه مارو ببخش
  • آشنا A1 ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    13 0
    سلام دوستان.بیایید به جای قضاوت دعا کنیم برای طلب خیر به مرحومه و تسکینی باشیم برای خانواده این عزیز
  • سامان IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    23 0
    یافته های جدید میگه قتل بوده ، گویا هم اتاقی هاش به دلیل نداشتن در و پیکر خوابگا ه نیمه کاره اخر هفته رفتن خونه هاشون
    • بی نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      1 0
      واقعا همینطوره
  • عابدین A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    17 0
    دقیقا نمیدونیم چه بلایی سراون بیچاره آورده ان ولی خداوکیلی وحشتناکه وحشتناک
  • ژینو IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    49 10
    سحر دختر خاله من هستش .این خبرها دروغه.سحر مظلوم رو به قتل رسوندن.با ضریه مغزی کشتنش بعد برای صحنه سازی حلق آویزش کردن.آخه ادم با میله تخت خوابگاه میتونه خودکشی کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟ سحر به قتل رسید و خونش پایمال نمیشه حقشو میگیریم خواهش میکنم نظرمو نمایش بدید ردش نکنید ترو جون عزیزتون
    • دانشجوی خوابگاه همدان IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
      18 0
      واقعا متاسفم...واستون آرزوی صبر میکنم و دعا میکنم که روحش در آرامش باشه و هرچه سریعترعاملین این جنایت پیدا بشه...به هیچ عنوان کوتاه نیاید و هر حرفی که مسولین زدن رو باور نکنید ونزارید خونه سحر پایمال بشه... مسولین خوابگاه و دانشگاه هم باید جوابگو باشن چون مقصر اصلی اونا هستن...
    • عابدین A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
      14 0
      واقعا سخته خدابه خانوادشون صبربده
  • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    12 0
    شما را به خدا سوگند حق اين دختر جوان را ضايع نكنيد يك كمي هم خودتون رو جاي والدين محترم اين عزيز بذارين وقضييه رو ماست مالي نكنين خودتون عزيزاني دارين از خدا بترسين
  • سینا قنبرپور A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    28 0
    اول سلام بر دوستان دوم اینکه خدا آن مرحوم را بیامرزد و اگر اینجا چیزی می نویسیم صرفا برای شفاف شدن ماجراست من خبرنگار حوادث هستم یک لحظه تصور کنید کسی بخواهد از تخت دو طبقه که نهایتا یک متر و نیم تا یک مترو هفتاد ارتفاع داره خودش را حلق آویز کند. اول اینکه حتی اگر فرد تصمیم به خودکشی بگیره در لحظه فشار آمدن به عناصر حیاتی و تنفسی به طور کاملا غریزی فرد از خودش حفاظت می کند. یعنی اگر دستانش باز باشد یا پاهایش بتواند چیزی را تکیه گاه قرار دهد حتما این کار را می کند. خودکشی به شیوه حلق آویزی تنها در شرایطی منجر به مرگ میشود که فرد کاملا زیر پایش خالی شود و گردن نیز بشکند. این مرگ تنها در شرایطی که فرد بدون تکیه گاه خود را حلق آویز کند رخ می دهد . در مورد خانم مرحوم سحر چنین چیزی رخ نداده
    • ببب IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      3 2
      ارتفاع تخت 2 متر بوده طبق گفته مسوولین
  • آدم IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    9 12
    یه مرد نیست بیاد راستشو بگه ؟؟؟ گفتم یه مرد گفتم راستشو بگه منتظریم. در دانشگاه ها اتفاقات زیادی میافتد یه نمونه اش همین و نمونه بعدی انجام دادن کاری برای نمره گرفتن از استاد . دخترا چه کاری میتونن برای استاد ها انجام بدن تا نمره بگیرن ؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    19 0
    خداوند رحمتش کنه و به خانوده اش صبر بده .
  • الله A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    24 0
    خدايا بحق بيغمبرت حق دختر مظلومو تو اين دنيا روشن كن تا كساي كه تهمت ميزنن رو سياه بشن
  • بی نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    13 0
    دخترخاله سحر خواهش میکنم به پدرمادرش بگین بیان دانشگاه واعتراض کنن مادانشجوهای همدان پشتشون هستیم امروزمسؤولان دانشگاه میگفتن که پدرمادرش هیچ مشکلی ندارن وکاملاازنتیجه تحقیقات راضین حقیقت داره؟
  • عابدین A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    11 1
    2سال پیش بود مازیار که دهگلانی ونایب قهرمان کاراته جهان بودروتوحمام خوابگاههای دانشگاه تبریز حلق آویزکردن ولی هرچی دنبال کاراش رفتن....اینم ازدانشجوی مظلوم مریوانی این مصیبت بزرگیه برای همه ما
  • متین IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    12 0
    واقعا واضح و آشکاره که ایشون خودکشی نکردن. هر کسی بخواد یه همچین تصمیم مهمی رو بگیره اقلا شب قبلش به شدت با خودش درگیره و خلوت میکنه نه اینکه تا ساعت 12 شب با همخوابگاهی‌هاش باشه.
  • دانشجوی پزشکی همدان IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    12 1
    متاسفانه هنوز وحشت دزدی های رختکن دانشجوهای خانم بیمارستان آموزشی بعثت همدان ازیادمون نرفته بود که فاجعه ی مرگ این دانشجوی پرستاری شوک بزرگی به بچه های خوابگاهی وارد کرد و امنیت همه ی خوابگاهیا رو بازم زیر سوال برد. موقعیت رختکن های بیمارستان بعثت توی زیرزمینیه که پشه پر نمیزنه با اتاقکهای تو در تو که با بلندگو هم داد بزنی صدات به جایی نمیرسه .هر روز از کمد بچه ها دزدی میشد و حراست محترم بیمارستان اصرار داشتن که دزد از خود خانوماست چون اگه مرد وارد رختکن خانوما بشه حراست پرشو میزنه(عین جمله ی یکی از آقایون حراست) بعد مدتی که بچه ها دزد رو گیر انداختن معلوم شد یکی از خدمه ی مرد بیمارستانه که چندین بار هم سابقه ی دزدی داشته و گیر افتاده و حراست هم به شرح حال ایشون واقف بودن.
  • ایرانی A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    6 1
    واقعا" شرم آوره شماها ادعای غیرت دارید؟اگه عزیز خودتون چنین بلایی سرش می اومد طاقت شنیدن این چرندیاتو داشتید؟بترسید از خدا نه اصلا"شما که اعتقادی به خدا ندارید اینطور غضاوت می کنید،از خدا نترسید،از قدرت طبیعت که نمی تونید فرار کنید.زشته بخدا زشته.عقلتونو به کار بندازیدهزاران هزار خودکشی صورت می گیره صداش در نمی آد تو دانشگاه خودمون شاهد 2 موردش بودم..چرا صداش در نیومد؟پس بفهمید که اون بنده خدا رو به قتل رسوندن باید قاتل معلوم شه.حتما اون بنده خدا شاهد جرمی چیزی بوده که زدن کشتنش.یا.... دوستان هرچی هست اون یه دختر بود دختر ایرانی که ناموس کشورمونه خواهش می کنم غیرت داشته باشید آبروی ناموس این خاکو به دست خودتون نبریدنزارید هزارتا رسانه خارجی بیان با چرندیات ما موضوع رو جهانی کنن آبروی کشورمون
  • ع A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    6 13
    پدرومادرها عبرت بگیرید دخترهاتون روبه جای دورنفرستید ماپسرابایددرس بخونیم بدبختی بکشیم شما دخترا دیگه چرا؟تمومش کنیداین چشم وهمچشمیها رواینم نتیجه ش
  • اشنا A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    11 0
    سلام.با ابراز همدردی با خانواده و دوستان سحر که این موضوع روحیشون خیلی داغون کرده .دوست من از هم اتاقیا و دوستای سحره.میگفت ما چهارشنبه خداحافظی کردیم و برگشیم شهرمون.میگفت وقتی خبر دار شدم و رفتم و رفتم اگاهی گفتن خودکوشی بوده.... میگفت به اتاقمون رفتم یه شال بو که گره الکی خورده بود و یه تخت افتاده و که اصلا با عقل جور در نمیومد که کسی اینطور تونسته خودکوشی کنه و اصلا امکان نداره سحر خودکوشی کرده باشه.دوستم واقعا روحیشو از دست داده.دربانان اون خوابگاه که شرایط مناسبی نداره باید جواب بدن چطور بقیه دانشجویان با این اتفاق میخوان این ترم درس بخونن.
  • من IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    4 0
    احتمال 99/99 درصد قتله از شواهد پیداست
  • fariba A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    14 4
    چرا این همه دروغ؟!!!هان؟!چه طور خبر ایران میاد شلیک پسر بچه مدرسه ای رو تو ناکجای امریکا به معلمش میگه،اما ما این خبرارو باید از شبکه من و تو بشنویم!!من خودم اونجا بودم،،،،چــــــــــــــــــــــــــــــــرا حقیقتو نمیگین؟!نمیگن،نمیگن!!!!!!!!!!به چه حقی کارگر تاسیساتی تا 2 شب باید تو خوابگاه دخترا باشه؟!!!!!!!!!اونوقت رییس دانشگاه 2 ماهه،چرا باید موقع جواب دادن به سوالا بحثو عوض کنه؟؟!!
  • derin IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    3 0
    کاش هر حرفی رو باور نمیکردید خبر آن لاین حقیقتو بگو دروغ چرا ازهمه چی میترسین
  • بی نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    3 1
    خب وقتی مقتول دختره راحت میشه بهش هر انگی زد و از سر خودشون وا کنن تهمت آبرویی و ... اگه پسر هم بود یه انگ اعتیادی چیزی بهش میزدن بدبخت دانشجو ها
  • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 1
    تو رو خدا ببین ای بنده خدا چی گفته: "پدرومادرها عبرت بگیرید دخترهاتون روبه جای دورنفرستید ماپسرابایددرس بخونیم بدبختی بکشیم شما دخترا دیگه چرا؟تمومش کنیداین چشم وهمچشمیها رواینم نتیجه ش " خدایی تو آخر منطق هستی با این نتیجه گیریت تو درس بخونی یا نخونی فرقی نمیکنه اصلا احتیاجی به درس خوندن نداری با این قدرت تحلیلی که داری!!! نسبتی با طالبان نداری احیانا؟ پسرا باید درس بخونن حتما دخترا هم باید ظرف شماها رو بشورن!! خجالت بکش امثال تو هستن که مسول میشن و قتل دختر مردم رو خودکشی جلوه میدن که از زیر مسولیت شونه خالی کنن .به جای حسودی کردن به دخترا بیشتر درس بخون تا قبول بشی . اون وقت میگن دخترا حسودن !! تو روی هر چی حسوده کم کردی اون وقت از چشم و همچشمی دخترا میگی؟عجب رویی داری
  • سحر IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    6 1
    من دانشجوی علوم پزشکی همدان بودم، خدا رو شکر که الان نیستم. اما خدایی اصلا خوابگاهاش امنیت نداره زمانی که من دانشجو بودم به مدت 3 هفته یه پسر ساعت های 3،4 صبح اومده بود خوابگاه، اون وقت ما یه بدبخت رفتیم اعتراض و به ما گفتن دانشجو ستاره دارتون می کنیم. وقتی یه پسر ساعت 3 شب می تونه بیاد داخل خوابگاه حتما می تونه یه نفر هم این دختر بیچاره رو به قتل برسونه، واقعا برا همدان و مسئولاش متاسفم . امیدوارم همه ی این کوتاهی ها رو یه روز جواب بدن. خدا ازشون نگذره.
  • بی نام IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 4
    با عرض تسلیت به خانواده این مرحومه،آخه به شما چه برا چی مرده مگه شماها دارید زندگی میکنید که از مردن این خانوم ناراحتید
  • ویدا A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    7 0
    واقعا متآسفم.به نظر منم خود کشی نبوده.خدا به خانوادش صبر بده!ما هم که دانشجوی دانشگاه لرستانیم این مدت خیلی ترسیدیم چه برسه به دانشجوهای دانشگاه همدان.امیدوارم دلیل واقعیش بدون سانسور مشخص بشه!
  • من IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    4 0
    ایشاالله که مشخص میشه و طرف رو میگیرن.خانواده این مرحوم همسایه خونه دختر عموم هستن ایشون هیچ مشکل خانوادگی نداشتن و مرحوم دختر کاملا پاکی بوده.خدایا خودت ناظر بر اعمال همه هستی این واقعیت را برملا کن.
  • بی نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    6 1
    قاتل باید قصاص شود
  • بی نام EU ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    4 0
    روحش شادیادش گرامی تورو خدا دختر خاله سحر،به خانواده اش بگین از حق خون دخترشون نگذرند،علت مرگ عزیزشون رو پیدا کنن ،حتی اگه زمان زیادی طول بکشه،ریس وروسا دانشگاه همدان حتما خودشون مقصرند،به خاطر این نمی گن که این دختر مظلوم چیش شده،
    • ژینو IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      8 0
      خانوادش از خونش نگذشتن و پیگیر کاراش هستن و مطمنن خونش به این راحتی پایمال نمیشه
  • پریسا IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    2 1
    روحش شاد باشد انشا....
  • چیا A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    7 0
    بهتر است کتک هایی که رئیس دانشگاه و کارمندان اون دانشگاه از دست داداش خدابیامرز هم خوردن هم ادامه این خبر بزارین تا مردم متوجه بشن که خونوادش سکت ننشستن
  • روزروزنامه نگار A1 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    3 0
    این خبر نیست دفاعیه ی مسئولان دانشگاه است
  • بی نام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    3 0
    روحش شاد باشه و حقش ایشاله که پایمال نشه