ایسنا نوشت:

دبیرکل فدراسیون فوتبال زمان بعدی اردوی تیم ملی را نهم نوامبر (19 آبان‌ماه) عنوان کرد و از برنامه‌ریزی برای آن اردو خبر داد.
محمد نبی گفت: بین بازی تیم ایران و تایلند و اردوی بعدی بازدیدی را از کمپ تیم‌های ملی در برزیل خواهیم داشت. با یکی از این کمپ‌ها به صورت قطعی قرارداد بسته‌ایم و دو تای دیگر را بنا به پیشنهاد کی‌روش در صورت تایید مدنظر قرار می‌دهیم تا از دیگر تیم‌ها عقب نیفتیم و اگر امکان مناسب پیش آمد، با آنها نیز قرارداد ببندیم.
وی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران در این روزها اظهار کرد: این اردو اولین اردوی تیم ملی پس از صعود به جام جهانی است. متاسفانه دو اردوی تیم ملی به هر دلیلی که بود برپا نشد. در این اردو بازیکنان خود را برای بازی با تیم تایلند آماده خواهند کرد.
او ادامه داد: ویژگی این اردو آن است که تعداد لژیونرها در آن بیشتر شده است و در کنار آن چند مساله هست که در دستور کار کی‌روش قرار گرفته است. اول آن که بازیکنان لژیونر را با بازیکنانی که در لیگ برتر حضور دارند، هماهنگ می‌کند. دوم مراقبت پزشکی از بازیکنان، حتی کسانی که به این بازی نمی‌رسند انجام پذیرد و سوم تمرکز کی‌روش بر روی تیم ملی قرار گیرد.
نبی افزود: هر شب حدود یک ساعت در مورد تیم ملی آنالیز صورت می‌پذیرد. با توجه به شناختی که نسبت به تایلند داریم، می‌دانیم که تیم باشگاهی این کشور در جام باشگاه‌ها عملکرد خوبی را داشت اما شرایط تیم ملی آنها فرق می‌کند و ما می‌توانیم با نتیجه خوبی این تیم را شکست دهیم.
او از هماهنگی خوب بین مدیریت، سرمربی، کادرفنی، بازیکنان و خودش خبر داد و گفت: اگر قرار بود با حاشیه‌ها سرگرم باشیم، مطمئنا تیم ملی به جام جهانی نمی‌رفت. تلاش می‌کنیم تا فضا را طوری برای تیم ملی مهیا کنیم که وقتی به برزیل رفتیم، نتایجی در حد لیاقت تیم ملی فوتبال ایران کسب کنیم. اما از طرف دیگر برخی دوستان انتقادات سازنده‌ای را مطرح می‌کنند که چه بهتر، ما از آنها استقبال می‌کنیم اما گاهی اوقات برخی حرف‌های ناثوابی را می‌زنند که نه با ص است نه با ث!
دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما گروه قوی هستیم که حتی وزیر هم از جز جز کارهای تیم ملی اطلاع دارد. وقتی که وزیر گفتند جریاناتی علیه کارلوس کی‌روش در کار است که او را برکنار کند، ما هم به ذکر کلیات بسنده می‌کنیم.
او در مورد وضعیت شش بازیکنی که از تیم جوانان کنار گذاشته شدند نیز گفت: این برای فوتبال کشور ما خوب است اما اگر مراقبت پزشکی نداشته باشیم و پیشگیری نکنیم به فوتبالمان ضرر می‌خورد. ما یک ماه پیش ام‌آی‌آر را از این بازیکنان انجام دادیم و متوجه شدیم که تراکم استخوانی این بازیکنان در این گرید سنی نمی‌گنجد و آن را با آقای علی‌دوستی مطرح کردیم که ایشان هم تصمیم گرفتند افراد دیگری را جایگزین این بازیکنان بکنند. در حقیقت قبل از اینکه کسی بخواهد از کار ما ایراد بگیرد ما کار خود را تصحیح کردیم.
نبی درباره مسائل پیش آمده در مورد تیم ملی فوتسال و عدم واگذاری بازیکنان ملی‌پوش گیتی‌پسند گفت: این مساله را به کمیته انضباطی ارجاع داده‌ایم. گرچه خسوس گفته بود ما با همان بازیکنانی هم که در اختیار داریم می‌توانیم در جام جهانی حضور پیدا کنیم.
او ابراز امیدواری کرد که تماشاگران در بازی با تایلند حضور پرشوری را در ورزشگاه آزادی داشته باشند تا با پیروزی بر این تیم عید قربان خوبی را جشن بگیرند.
نبی در پاسخ به سوالی درباره حذف نام خلیج فارس و جایگزینی خلیج عمان گفت: ما نامه‌ای را فرستاده‌ایم و شکایت خود را مطرح کرده‌ایم. ما ابتدا از بعد ورزشی به این مساله نگاه می‌کنیم و اگر زورمان نرسید با بخش‌های دیپلماسی کشور برای حل این مساله صحبت می‌کنیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =