اپل امروز سه شنیه تایید کرد که 22 اکتبر 2013 در کنفرانسی در سان فرانسیسکو محصولات جدید خود از جمله آی پد5، آی پد مینی2 و سری جدید لپ تاپ های مک بوک ایر و پرو را معرفی فنی خواهد کرد.

 

اپل در نامه های رسمی خود برای حضور تکنولوژیست ها و کارشناسان، نوشته: سورپرایزهای بزرگی در روز 22 اکتبر خواهد داشت و همان طور که تیم کوک گفته پاییز 2014 برای طرفداران محصولات اپل به یاد ماندنی خواهد شد.

 ساعت کنفرانس 10 صبح به وقت محلی در مرکزهنری یربا بونا در سان فرانسیسکو خواهد بود.

اپل که در سپتامبر امسال آیفون 5S و 5C را معرفی کرده از فروشهای خود خوشحال به نظر می رسد و با ورود محصولات جدید قطعا فروش اپل و سود سهامداران نیز بیشتر خواهد شد.

گفته می شود آی پد جدید یک انقلاب در طراحی نسبت به مدل های کنونی محسوب خواهد شد و ظریف تر ، سبک تر و کارآ تر بدلیل داشتن معماری 64 بیتی خواهد بود و لپ تاپ های مک بوک ایر و مک بوک پرو با تجهیز به پردازنده نسخه جدید هاسول و عمر باطری بیشتر، همگان را شگفت زده خواهد کرد.

همچنین سیستم عامل ماوریکس نیز برای مدل های مختلف دسکتاپ و ... نیز عرضه خواهد شد.

اپل سوم اکتبر نسخه Gold Master خود را برای توسعه دهندگان نرم افزاری ارسال کرد تا اپ های خود را با محصولاتی که قرار است به بازار بیاید، سازگار کرده تا مشکلی پیش نیاید.

کنفرانس اپل

 

همچنین مطابق تصویر لو رفته آی پد 5 توسط چینی ها، این تبلت مجهز به تاییدیه ورود با اثر انگشت است.

ipad5

منبع: زد دی نت

56502 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    91 21
    عاشقتم اپل جان تا 7 روز دیگه خوابم نمی بره. سرآمد تکنولوژی هستی یادت به خیر استیو جان
    • بی نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
      47 12
      وای باورم نمیشه. بالاخره چشمم به جمال آیپد5 روشن میشه. بنظرم اپل با این محصولش بازارهای جهانی رو تسخیر میکنه. حتما در همون روزهای اولی که بیاد ایران میرم میخرم.
    • بی نام DE ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      3 1
      فقط جی ال ایکس!بعله!
  • بی نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    28 10
    واقعا ای دیوایس معرکه س
    • باقر IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
      296 9
      این اپل هم داره این آخر سال میلادی میترکونه ها! اون از فایو اس و فایو سی و این هم از آیپدهای جدید و مک بوک های رویایی. برای خرید محصولات جدید اپل شک ندارم.
  • بی نام A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    153 9
    من آیفون طلایی گرفتم. محشره. باهاش خیلی راحتم. آی پد طلایی هم بیاد می خرم.
    • بی نام A1 ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
      13 1
      بابا مایه دار..
    • بی نام A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
      8 3
      چه بد سلیقه! آیفون طلایی 3رنگه است! صفحه سیاه، قسمت های پلاستیکی سفید، قسمت های فلزی طلایی. البته مبارکت باشه ولی اینکه باهاش راحتی ربطی به رنگش نداره!
  • IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    8 26
    من هيچ آشنايى با اين گجت ها ندارم مىشه دوستان صاحب نظريه راهنمايى بكنن بفرمايندبين اين تكنولوژى هاى نوظهوركدومش كاربردبهترى براى يك دانش إموز پونزده سالضه داره.منظورم بين تبلت،فبلت ونوت و...
    • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
      3 0
      همه چی بستگی به این داره که چه کاری رو می خوای باهاش انجام بدی. اگر از قبل برای خودت مشخص کنی که چه نیازی بهش داری و چه کارهایی رو می خوای باهاش انجام بدی خیلی راحت می تونی با دیدن مشخصات دستگاهها انتخاب کنی. البته بودجه هم مهمه. به هرحال اگر یک نفر همه اینها رو داشته باشه نمی تونه از همشون استفاده بهینه کنه و بعضی وقت ها کاملا اعصاب خورد کن می شه. همین طور اینکه می خوای کجا ازش استفاده کنی هم مهمه. به عنوان مثال اگر می خوای بازی کنی و همیشه تو خونه ای چرا به جای این گجت ها، کنسول یا کامپیوتر خوب نخری که باهاش صدچندان بازی های بهتری بکنی؟ (اون وقت به جای انگری بردز بازی های فوق العاده باحال روز رو می کنی) به نظرم قبل از خریدش به استفاده اش برای خودت (نه برای کلاس گذاشتن) خوب فکر کن.
    • بی نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
      5 53
      بله....واقعا ازاينهمه راهنمايى ممنون...اونوقت منفىهاچه معنى دارههههههههه
    • بی نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
      4 18
      ازپاسخ جناب بىنام سپاسگزارم ولى نه براى بازى قراره استفاده بشه نه كلاس گذاشتن. براى استفاده درمدارس هوشمند.بطورى كه هرجاببره قابليت استفاده داشته باشه وازكسانى كه غرض ورزانه بى دليل منفى مىدن تعجب مىكنم هرچنداين مسائل ديگه تواين كشورديگه خيلى دور از انتظارنيس
    • بی نام A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
      1 1
      خواهش می کنم. ولی از مدارس هوشمند اطلاعی ندارم که چه گجتی براش لازمه و چه ضرورتی داره اصلا. اگر من بچه مدرسه ای بودم یک لپتاپ کوچک (که به نوت بوک معروفند) با صفحه لمسی رو انتخاب می کردم (نت بوک نمی خریدم چون ضعیفه، نت بوک با نوت بوک فرق داره). این نوع لپتاپ ها رو احتمالا بزرگشو دیدی ولی کوچکش هم تو راهه! یه چیزی تو مایه های مایکروسافت سرفیس پرو ولی کمی قوی تر یا به صفحه کلید بهتر (کیبورد سرفیس خیلی سخته، البته می شه یه کیبورد pc هم بهش وصل کرد). کوچک، کاربردی و قوی باشه. در هر صورت تو کامنت نمی شه راهنمایی کرد. بهتره تو اینترنت بگردی، مخصوصا سایت های فروش رو تا مشخصات هرکدوم دستت بیاد.