۰ نفر
۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰

واحد مرکزی خبر نوشت:

شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: نیروهای امنیتی زندان حلب سوریه حمله عناصر تروریستی وابسته به گروه جبهه النصره و گروه احرار الشام را ناکام گذاشتند. در این عملیات شمار زیادی از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    43 34
    ننگ بر تروریست های وحشی ، درود بر بشار اسد که اخرین امید منطقه برای نیافتادن به سراشیبی قهقهرا هست. اگر اسد شکست میخورد و تروریست های تندرو پیروز میشدند معلوم نبود چه سرنوشت تلخی در انتظار تمامی کشورهای منطقه بود. حمایت از دولت قانونی سوریه در برابر وحشی های ضدتمدن وظیفه ی همه ی کسانی هست که برای تمدن و جان انسانها ارزش قایلند. ترکیه و بقیه ی حامیان تروریست ها هم دیر یا زود به وسیله ی مردم خودشون و کشورهای منطقه محاکمه خواهند شد.
  • حاجوی A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    23 8
    بامید روزی همه تروریستها در سوریه محو و نابود شوند .
  • احسان IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    20 11
    افرادی که منفی دادند، یا خودشون سلفی جهادی هستند و یا بی اطلاع از تفکر جهادی های سوریه. کافیه بدونن که از ارتش آزاد سوریه( بعنوان بازوی نظامی ائتلاف ملی مخالفان نظام اسد و نیرویی تقریبا با تمایلات ملی گرایانه و خواهان دموکراسی ) در عمل تنها یک اسم باقی مونده و این ارتش آزاد تمام مواضع مهم خودش رو در مرز ترکیه در جنگ با داعش و جبهه النصره از دست داده است و اونقدر درمانده شده که گروه های جهادی رو تهدید کرده در صورت ادامه پیشروی، اراضی باقی مانده را تسلیم ارتش سوریه خواهد کرد! پس در صحنه نبرد تنها ارتش سوریه باقی می ماند و مشتی جهادی افراطی که از گوشه و کنار دنیا به سوریه سرازیر شده اند و با پول قطر و ترکیه کثیف ترین نوع چنگ را مدیریت می کنند. برای ملت سوریه آرزوی پیروزی میکنم.