واحد مرکزی خبر نوشت:

به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس ، دفتر ریاست جمهوری فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد فرانسوا اولاند ، رئیس جمهور این کشور با درخواست کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در مورد پذیرش 500 آواره سوری دیگر در فرانسه که در « شرایط آسیب پذیر » قرار دارند ، موافقت کرد.

کاخ الیزه با اعلام این مطلب که فرانسه در حال حاضر سه هزار پناهنده سوری را پذیرش کرده است ، افزود: « رئیس جمهور تصمیم گرفته است به درخواست کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان ، پاسخ مثبت دهد.»
فرانسوا اولاند روز چهارشنبه در دیدار با آنتونیو گوترس ، کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در کاخ الیزه ، متعهد شد 500 آواره سوری دیگر را در خاک کشورش بپذیرد.
در پی درخواست کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان از کشورهای عضو اتحادیه اروپا مبنی بر کمک به پذیرش 10 هزار سوری در سال 2013 و 30 هزار سوری در سال 2014 ، پاریس ماه سپتامبر اعلام کرده بود تدابیر لازم را برای افزایش پذیرش اتباع سوری اتخاذ خواهد کرد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اردوان IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    7 5
    سوری ها خیلی گرگن ما الکی دلمون میسوزه براشون اخه شما اگه اواره اید چطور تا فرانسه میرید پناهندگی میگیرید. جلو ما ایرانیا نقش موش مرده هارو بازی میکنن.